Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gir meg for i kveld. TS

Anonymkode: 4b496...35b

takk for tiden din : )

Anonymkode: 62ef3...c49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er ikke tiden for å gi opp. Hold fast på drømmen. 

Anonymkode: 4b496...35b

Hadde et lite håp og en «brennende» følelse i meg som sa nettopp at det ikke er tiden for å gi opp. Takk for svar, da holder vi i gang som før og håper på det beste! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 44 år, tre barn og gift.

1. Hva skjer mellom mannen min og meg? 

2. Vil jeg noensinne skifte jobb, og vil det bli en bedre jobbsituasjon? 

 

Anonymkode: 15ac7...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enda. Han tæres innvendig. Vil ikke såre henne, men vet han må. Han er svært glad i deg, kjenner på sterke følelser for deg. Han har en stor avgjørelse å ta og den ene dagen vil han, den neste klarer han det ikke. Han vingler. Det eneste du kan gjøre er  å gi det tid. Nå er ikke tiden for at han går, vi må minst 6 måneder frem i tid. 

En slik gnist skal man ikke kimse av. Jeg syns du skal be ham på en kaffedate :) Så finner du ut om det er noe mer...eller om du skal slippe ham helt. 

Helsa di svinger litt. Er du bedre enkelte perioder av året? Har du vært sykemeldt periodevis? Du har godt av det, ikke jobbe fullt, ikke presse deg. ta det rolig, i ditt tempo. Jeg kan ikke si mye om helse, men kjenner på en smerte i kroppen - tidvis. 

Økonomi er noe du lett kan bekymre deg for, men det ser ut som det er noe på gang. Arv eller salg eller noe som tilfører dere penger? 

Du kommer til å klare deg helt fint i fremtiden. At du nå tar opp fag og har valgt din retning er tegn på styrke og mot. Dette klarer du helt fint, frem med selvtiliten, for det er all grunn til å ha den på plass. Kjærligheten kommer, men det kan ta noe tid. Vær tålmodig, ikke stress det. La ham finne deg, ikke kav. Venners venner er gode plasser å finne noen, eller meld deg på et kurs. Språkkurs eller en hobby du liker å drive med. Der kan han dukke opp. 

Venner vil komme, men jeg ser du har slitt. Du har møtt mange som du føler har "utnyttet" deg. Det vil snu. 

Anonymkode: 4b496...35b

Takk for svar ☺️ Ja det stemmer godt at jeg har følt meg utnyttet. Og har det siste året slitt ekstra med det. Har slitt ekstra med siste forhold.

Anonymkode: c8c5a...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du føler deg nede nå, men det vil gå oppover. Du har slitt en tid og hatt mange utfordringer i livet. Noen ganger føler du deg ensom om alt, som om ingen forstår. Det vil komme en endring, men du må våge å ta i mot den hjelpen som rekkes mot deg. 

Økonomien stabiliserer seg gradvis .

Anonymkode: 4b496...35b

Tusen takk for svar. Dette stemmer. Og jeg skal ta imot hjelp, kommer den. Vet jeg ikke er flink til å ta imot hjelp. Godt å høre at økonomien skal stabilisere seg gradvis. 

Anonymkode: eca92...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den lyse mannen er en som vil forelske seg i deg. Det kan være du møter han i høst, men mest sannsynlig går det i retning vinter. Jo det er lenge siden dine sår, men du har noen ting i deg som må leges fortsatt. Men du jobber godt med det. Godt å høre du fikk bekreftet retningen du skal gå ifht studier. Lykke til med alt, det går din vei. 

Anonymkode: 4b496...35b

takk for svar!! jeg får drive litt selvpleie. vil jeg finne han tiltrekkende tilbake eller forelske meg i han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, dette stemmer(kvinne 46)godt og vanskelig å lese. Umuli å gå pga økonomi og diverse. Men jeg tror d vil ende fra min side omsider, d vil ta noen år av den grunn. Jeg føler jeg har noe bedre i vente i fremtiden.. Sukk.. Tusen takk 💚

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvinne 50.Jeg lurer på om helsen min blir bedre,og om forholdet til mitt barn og den situasjonen jeg og han er i nå blir bedre.Ønsker også å vite om boligsituasjonen min bedrer seg.

Takk🤗

Anonymkode: 40007...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel kan du se og få opp bilder av kjærlighetslivet mitt? Meg og Frank?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne 25 år. Jeg smådater en fyr som har blitt veldig forelsket i meg. Jeg er usikker på mine følelser for han, er ikke forelsket, men jeg liker han. Det er bare det at jeg har en vemmelig og ekkel magefølelse rundt han. Han har en forhistorie som er ganske vill og brutal. Han har kommet seg på beina for et par år siden, men føler bare ikke at jeg kan stole på at det holder seg der alikevell! Hva ser du rundt dette? 

Anonymkode: 4583d...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 33 år. 

Jeg står fast i et dårlig forhold jeg sliter med å komme ut av. Vi har barn. Vil jeg klare å bli fri fra han? Og vil jeg møte kjærlighet igjen? 

Anonymkode: 837ea...7e9

 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du klarer det men det krever viljestyrke og mot. Har du en å alliere deg med? du trenger styrke og støtte. Du kan ikke lenger være i dette som du opplever bryter deg ned. Barna vil få det bedre når du får det bedre, men av hensyn til dem, bør du også komme deg ut så raskt du kan.  Kjærligheten kommer igjen til deg, og da i så sterk grad at du vil forstå at det du har opplevd til nå, bare var en forsmak. 

Anonymkode: 4b496...35b

Tusen takk for svar! Det er det jeg sliter med, jeg tør liksom ikke ta siste steget og avbryte alt. Og det er helt rett, dette må skje fort pga barna. Jeg mangler en støttespiller i dette, det bør jeg nok skaffe meg ja. 

Takk for oppmuntring angående kjærligheten! 

Anonymkode: 837ea...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oj, dette stemmer(kvinne 46)godt og vanskelig å lese. Umuli å gå pga økonomi og diverse. Men jeg tror d vil ende fra min side omsider, d vil ta noen år av den grunn. Jeg føler jeg har noe bedre i vente i fremtiden.. Sukk.. Tusen takk 💚

Anonymkode: 6f666...987

Ser du noe ang hvordan d vil gå med han, jeg frykter han vil få sammebrudd og spesielt et av barna er avhengig av hans hjelp i noen år, vil jeg klare meg økonomisk, må han flytte fra sitt hus? 

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 31år. Har møtt en ny mann, er han den riktige for meg? 

Anonymkode: 970e0...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne, 22

Helt siden jeg var ferdig med utdanning og fagbrev, har jeg bare vært i vikariater/tilkallingsvikar. Når kan jeg forvente å få napp på fast jobb?

Anonymkode: 936cb...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truffet en flott mann for snart ett år siden. Kjemien er der og vi har det veldig bra! Vi treffes flere ganger i uken og kan prate om alt, vi ringes også nesten daglig. Dessverre er det visse omstendigheter som gjør ting vanskelig. Synd, for vi er så like, både i hva vi liker og meninger, tiden står stille når vi er sammen og jeg har ett veldig behov for å være nær han. Som sagt, snart ett år er gått og jeg lurer på om det noen gang blir oss. Han er vanntegn og jeg er ildtegn. 

Anonymkode: 03e89...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Truffet en flott mann for snart ett år siden. Kjemien er der og vi har det veldig bra! Vi treffes flere ganger i uken og kan prate om alt, vi ringes også nesten daglig. Dessverre er det visse omstendigheter som gjør ting vanskelig. Synd, for vi er så like, både i hva vi liker og meninger, tiden står stille når vi er sammen og jeg har ett veldig behov for å være nær han. Som sagt, snart ett år er gått og jeg lurer på om det noen gang blir oss. Han er vanntegn og jeg er ildtegn. 

Anonymkode: 03e89...fd7

Er forresten kvinne 29 år.

Anonymkode: 03e89...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du har tid til å svar på mitt spørsmål senere! :)

Anonymkode: 1ef3e...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 45 år, single, 3 tenåringer. Noe om helse, utdanning, jobb, økonomi, hus, hjem, kjærlighet?

Anonymkode: 60c98...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er et potensiale der mellom dere. Det er opp til dere begge om det blir noe videre, men han er nokså giret allerede. 

Du kommer til å oppleve familielivet før det er "for sent" ja :)

 

Tusen takk for svar, godt å høre. Han virket gira på det første møte ja, blir spennende å se om det er noe der ved andre møte også, samt om det utvikler seg i riktig retning😊

Anonymkode: f5d7d...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 32 her.

En utebdlansk, engelsk talende mann passerte meg på gaten for en del år siden. Han sa at jeg kom til å bli gammel og leve et lykkelig liv, hvorpå han lurte på om jeg ville bli spådd. Husker ikke om han spurte først eller etterpå. Livet mitt hittil har vel stort sett ikke vært annet en tragisk. Lykkelig er jeg vertfall ikke. 

Sa han dette for å selge seg inn, eller har han rett? I så fall burde jeg ikke bli lykkelig snart?

Anonymkode: f5d7d...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...