Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinne 42. Vil min eks bli lykkelig med sin kone han hentet fra utlandet? Jeg ble knust og sliter over hans valg og jeg har stor kjærlighetssorg. Vil jeg en dag komme over dette?

Anonymkode: 25ac0...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne 42. Vil jeg noen gang le hjertelig igjen og føle meg lykkelig? Har bare følt meg flat og at jeg ikke klarer å delta med hele meg i mitt og min families liv. Bare tilsynelatende tilstede og uten engasjement. Dette har vel vart i 10-12 år, og spesielt de 3 siste årene. Ingenting gir spesiell mening. Vil bare kunne le og være engasjert i meg selv og andre.

Anonymkode: 94f03...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/31/2019 at 2:03 PM, AnonymBruker said:

Fint du er optimist, det kommer man langt med!! Du er enda nokså ung og det er ingen fare for at du forblir evig singel - kjærligheten kommer din vei. Jeg ser en mann med brunt hår, mulig brune (eller grønnbrune) øyne. Kanskje kjenner du ham allerede? Vær optimist, det er håp. 

Anonymkode: 4b496...35b

Takk for svar, TS, det ble jeg glad for å høre :):)

Anonymkode: ca8b3...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette er vanskelig for jeg kjenner på en kompleks situasjon, som om han ikke er fullt og helt din? jeg vet ikke helt hva dette kommer av. Er han på et eller annet vis litt "låst"? Han føler mye for deg, men jeg er usikker på om dette er rette veien å gå videre. Det er antakelig ikke dette du vil høre, men det er mulig det er bedre å gi slipp. Tillit vil komme tilbake, kjærligheten vil komme og forbli. Men ta deg tid. Alene kommer du ikke til å være lenge, uansett hva du velger. 

Anonymkode: 4b496...35b

Tusen takk for tid og tolkning❤️

Du treffer bra, og har dessverre rett i det du ser. Det er mye historie der, og to personer i hvert sitt forhold innenfor et forhold.. Det er vel det eneste som får meg til å føle meg litt mindre råtten som klarte å rote meg borti dette. Har aldri følt så mye for noen. Aldri følt en så god kjemi... Så det er vanskelig og ikke kjempe litt for det.. Og enda vanskeligere å se etter noe annet når man har følt man har møtt sin soulmate. 

Hvis du orker; klarer du å se noe om hva eventuell ny kjærlighet vil se ut som? 

Anonymkode: ade3e...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 35. Får besøk av en coachsurfer neste uke som jeg traff på en datingside. Hvordan kommer det til å gå?

Anonymkode: 3b286...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 28

Tjueårene har føltes som en "ond sirkel" hvor jeg ikke har kommet meg videre i livet, et steg frem og to tilbake hele veien. Alle veier jeg har tatt  har vært blindgater. Mistet troen på megselv. Har kommet til et punkt nå, hvor jeg virkelig må ta tak før det er forsent. Jeg er ved et veiskille, nok en gang. Er dette nok en blindvei, eller fører veien meg videre denne gang? 

Ser du noe ang. kjærligheten? I flere år har det vært en mann i livet mitt, noen år eldre enn megselv. Hva er jeg for han? Blir det oss to? 

Hvordan ser høsten min ut? Vil jeg finne min plass og få indre ro? 

Anonymkode: 1649c...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 42. Vil min eks bli lykkelig med sin kone han hentet fra utlandet? Jeg ble knust og sliter over hans valg og jeg har stor kjærlighetssorg. Vil jeg en dag komme over dette?

Anonymkode: 25ac0...6f1

Nei men utad vil det se slik ut. Han har gjort et svært dumt og ulykkelig valg. Hun er snill men ingen match for ham. De er heller ikke tiltrukket av hverandre. Du vil komme over det, en dag vil du riste på hodet av det. I mellomtiden, dersom du virkelig elsker ham enda, vil jeg be deg ta en prat med ham om det. Du kan oppleve det som for sent, men det trenger det ikke være. Han har fortsatt følelser for deg, selv om de svinger. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 42. Vil jeg noen gang le hjertelig igjen og føle meg lykkelig? Har bare følt meg flat og at jeg ikke klarer å delta med hele meg i mitt og min families liv. Bare tilsynelatende tilstede og uten engasjement. Dette har vel vart i 10-12 år, og spesielt de 3 siste årene. Ingenting gir spesiell mening. Vil bare kunne le og være engasjert i meg selv og andre.

Anonymkode: 94f03...a80

Ja det kommer. Men slik føles det ikke nå. Har du snakket med noen om dette? eksempelvis fastlegen? Kan det være du bærer en depresjon som trenger behandling? Du har hatt det slik altfor lenge og du trenger hjelp til å komme deg videre. Men ja, det vil skje, du kommer til å bli glad igjen. Hold ut. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for tid og tolkning❤️

Du treffer bra, og har dessverre rett i det du ser. Det er mye historie der, og to personer i hvert sitt forhold innenfor et forhold.. Det er vel det eneste som får meg til å føle meg litt mindre råtten som klarte å rote meg borti dette. Har aldri følt så mye for noen. Aldri følt en så god kjemi... Så det er vanskelig og ikke kjempe litt for det.. Og enda vanskeligere å se etter noe annet når man har følt man har møtt sin soulmate. 

Hvis du orker; klarer du å se noe om hva eventuell ny kjærlighet vil se ut som? 

Anonymkode: ade3e...c6d

Takk. Jeg så dette. En ting jeg vil si deg i dette, er at dine følelser er gjengjeldt. Du føler sterkt,det er gjensidig og det er en stor sorg fra begges side. han føler på følelser han tidligere ikke har erfart og ønsker seg bare deg, men det er vanskelig, det er hindringer og det er derfor jeg sier det beste kanskje er å slippe. Når det er sagt, kan det være at om dere slipper hverandre, kutter kontakt, så kan det tenkes dere aldri helt kommer over hverandre. Noen mennesker kan man elske hele livet, aldri glemme, alltid ha et håp om. Har man møtt sin sjelevenn bør man ikke gi slipp, det er alt jeg vil si om det. Men om du og dere velger det, så vil du finne kjærligheten igjen. Ikke en sjelevenn, det er helt unikt, men en du kan ha det veldig fint med likevel. 

Vanskelig å si når, for du er ikke klar enda. Men det kan bli fint og bra. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 35. Får besøk av en coachsurfer neste uke som jeg traff på en datingside. Hvordan kommer det til å gå?

Anonymkode: 3b286...763

Så spennende. Det kommer til å krible litt, men du kommer til å være usikker på noen sider. Mulig dere vil trenge litt tid til å utvikle noe her, men det kan se ut som dere vil like hverandre fysisk. Lykke til! 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jente 28

Tjueårene har føltes som en "ond sirkel" hvor jeg ikke har kommet meg videre i livet, et steg frem og to tilbake hele veien. Alle veier jeg har tatt  har vært blindgater. Mistet troen på megselv. Har kommet til et punkt nå, hvor jeg virkelig må ta tak før det er forsent. Jeg er ved et veiskille, nok en gang. Er dette nok en blindvei, eller fører veien meg videre denne gang? 

Ser du noe ang. kjærligheten? I flere år har det vært en mann i livet mitt, noen år eldre enn megselv. Hva er jeg for han? Blir det oss to? 

Hvordan ser høsten min ut? Vil jeg finne min plass og få indre ro? 

Anonymkode: 1649c...f5f

Du har opplevd mye vondt. Veiskillet ditt denne gang vil hjelpe deg til en ny og bedre start. Du er svært bevisst på dette nå og reflekterer rundt det. 

Jeg ser kjærlighet mellom deg og denne mannen. Dere har dyp respekt for hverandre og er glade i hverandre, men det føles som en hindring i veien. Du vet hva det er. Han føler for deg, har lyst å være nær deg. Om du ønsker det samme, bør dere snakke sammen om dette, si det som det er, være ærlige. Om det blir dere kommer litt an på om dere våger gi slipp på hindringen og slipp på det som er "skremmende" for dere. 

Høsten din vil svinge litt, men jeg ser mye glede. Du vil bli mye gladere enn du er nå. Kanskje fordi noe løsner med han du nevner, eller fordi du kjenner du er på rett vei endelig. 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.7.2019 den 23.48, AnonymBruker skrev:

Jeg siterte meg selv i stedet for deg, siden du svarte mange i samme innlegg. Håper det er ok. Takk for svaret ditt og tiden din. Du treffer bra. Jeg tror heller ikke han har truffet en annen. Han har ikke fått noen diagnose, men viser tegn på å være deprimert. Han er veldig selvsentrert.  Hvordan kan jeg hjelpe han? Hva er bra for han? Hva gjør jeg? Jeg er så sliten av dette. Har vurdert å gå, men det sitter veldig langt inne. Det jeg vil er å få mannen min tilbake. 

Anonymkode: e226e...e83

Her er mitt tidligere innlegg. Dame 36. 

Anonymkode: e226e...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!  Skilt dame på 53. Jeg skrev til deg tidlig i tråden, og jeg skulle på fate med en mann på 49, og jeg spurte om det ble noe mere mellom oss.  Du mente det var en bra mann. Tilbakemeldingen er at mellom oss ble det ingen match. Altfor ulike. 

Saken er at jeg sammenligner de jeg møter oppimot exen min. Er exen min på 47, borte for alltid? 

Anonymkode: f5248...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 32 år. Havnet på feil hylle yrkesmessig. Fikk jobb som det jeg utdannet meg til, men mistrivdes veldig i yrket. Har endelig funnet meg ny jobb, har akkurat startet i den. Foreløpig trives jeg godt, men har jobbet svært kort tid. Lurer på om du kan fortelle meg hvordan denne jobben vil bli for meg videre? Vil jeg mestre jobben og trives for eksempel? Og generelt hvordan yrkeslivet/karrieren min vil bli videre i livet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 47, finner vi drømmeboligen og må vi vente lenge? 

Anonymkode: da8ba...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne spørre om flere ting også 😅 Tenkte ikke over at det var en mulighet, og det var det første spørsmålet mitt over her som er det jeg er mest spent på nå.

Men jeg er samboer med en jeg har vært med i 3 år. Jeg har et barn fra før, og vi planlegger ett eller to barn til. Hvordan vil alt dette gå?

Og per nå leier vi leilighet. Vil vi komme oss inn på boligmarkedet snart? Evt når og hvordan vil dette gå? ❤️

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har opplevd mye vondt. Veiskillet ditt denne gang vil hjelpe deg til en ny og bedre start. Du er svært bevisst på dette nå og reflekterer rundt det. 

Jeg ser kjærlighet mellom deg og denne mannen. Dere har dyp respekt for hverandre og er glade i hverandre, men det føles som en hindring i veien. Du vet hva det er. Han føler for deg, har lyst å være nær deg. Om du ønsker det samme, bør dere snakke sammen om dette, si det som det er, være ærlige. Om det blir dere kommer litt an på om dere våger gi slipp på hindringen og slipp på det som er "skremmende" for dere. 

Høsten din vil svinge litt, men jeg ser mye glede. Du vil bli mye gladere enn du er nå. Kanskje fordi noe løsner med han du nevner, eller fordi du kjenner du er på rett vei endelig. 

Anonymkode: 4b496...35b

Gåsehud, spot on. Håper det stemmer som du sier ang høsten. Tusen takk. 

Anonymkode: 1649c...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2019 den 21.53, AnonymBruker skrev:

Når livet er på hold, slik du har det nå, gjelder det å våge å stå i det med begge beina trygt plantet på jorden. Pust dypt og vit at det du står i nå, vil passere. Du vil komme sterkere ut på andre siden, selvom det er krevende og tøft nå. Uventet hjelp er i sikte. 

Nei det blir ikke slutt nå, men jeg er redd for at dette ikke er evigvarende dessverre. Dere har noen utfordringer å jobbe med. 

Du har evne til å forstå både psykologi og rettsvitenskap, men psykologi ligger desto bedre til din personlighet. 

Takk :)

Ingen av forholdene er bra for deg. Jobb deg videre så godt du kan - du fortjener bedre. 

Det er et smart valg du har tatt og du vil ha stor glede av det i fremtiden. 

Økonomien er pr nå litt skjør, men dere vil klare å få til drømmene deres. Innen 5 år. Du må bli ferdig med utdanningen først. Og tro meg, 5 år går fort. 

Ja og nei. Han kommer til å  lykkes på noe, feile på noe annet. Men dere går ikke  i tap. 

Han elsker deg og ser en fremtid med deg :) 

Så leit at det gikk slik. Du er redd men kommer til å bli åpen igjen. Jeg ser en mann som er lys, litt eldre enn deg. Blå eller grønne øyne. Intenst blikk. Høsten vil være en tid der du enda må leges noe - nærmere vinteren kan du begynne å "se". 

Gå for det kreative evt i kombinasjon med behandling av mennesker. Noe innen terapi ligger for deg. IT kommer på sikt til å kjede deg.

Det kommer et veiskille der du må ta et valg. Har du vært borte fra jobb en tid? Du vet selv årsaken til hva som gjør at du ikke trives 100%. Når muligheten kommer, grip den. 

Jeg tror du blir innstilt som nr 2. Uvisst om nr 1 trekker seg, men jeg ser likevel gode muligheter for deg og at du vil finne ro både i deg selv og der du bor. Du har et varmt hjerte og kommer til å kjenne på mye glede fremover.

Det er håp, men han er usikker pr nå. Snakk med ham om det hele og lytt til hva han sier. Han trenger tid. 

Anonymkode: 4b496...35b

Jeg kom til et veiskille og måtte ta ett valg. Jeg måtte velge å tenke på meg selv og etter 1 år sykmeldt ble jeg sagt opp etter enighet med arbeidsgiver. Har ikke jobbet siden høsten 2017 og jobber jeg søker på får jeg ikke ett intervju på engang. Lever på sosialen og det er tøft. Det er så mange begrensninger for hva slags jobb jeg kan klare pga helsen.

Anonymkode: 00705...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding 💚ja jeg har blitt mye skuffet og jeg s e r at han ikke forstår alvoret. Egentlig har han fått sine sjangser, da det to ganger har holdt på å bli beudd fra min side, han ble knust og grein p grein. Han skulle prøve å gjøre noe med det. Men ingenting skjer, og jeg legger ikke skjul pp hvor vanskelig dette er for meg heller npr temaet(ofte) kimmer opp mellom oss. Jeg resignerer mot han allerede, og trekkee meg litt unna. Medisiner kan han ikke bruke, men nå har legen funnet en type han likevel kunne prøve, denne prøves nå ut og om den virker vil vises om en ca tre mpneders tid. Jeg tror ikke noe funker av erfaring, men problemet er i k k e om det funker eller ei for m i n del, men at vi mp løse problemet med å vøre nær pp andre mpter(du forstår nok hva jeg mener) han sa for noen dager siden at han skulle ta tak i de problemene etterhvert. Det holder ikke for meg da dette ikke er llst etter tre og et halvt år. Så jeg instiller meg pp brudd. Han sier jeg må dra om dette er s å vanskelig for meg, og svarer usaklig da han beklager seg etterpp og sier det er fordi han "ikke har noe å forsvare seg med" 

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 29.7.2019 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Hadde en runde her inne for noen måneder siden, der jeg fikk testet min intuisjon på mange. Ønsker prøve igjen.. Den gang var det EN person som satt en stopper for alt, fordi det var kritikk og spydige ord. Det var også en som "testet" meg ved å utgi seg for noe annet enn den man er. Skjer det igjen, dropper jeg ut. Jeg er et menneske og bommer selvsagt. Når jeg ikke ser dere, kan jeg ikke vite om du faktisk er mann eller kvinne, jeg må tro deg på hva du sier. Men jeg kan likevel få opp noe om din situasjon.

Jeg svarer ikke mennesker jeg opplever "krevende" eller "masete". Jeg svarer når det passer meg.

Kriterier: 

Gi tilbakemelding på det jeg skriver, om det stemmer mye, litt eller om jeg bommer helt

Ikke spør om graviditet/fødsel (kjønn), død, sykdom. 

Ikke spør om noe der hensikten er å skade andre. Ikke gi deg ut for å være noe annet enn den du er.

Ikke mas, jeg ser spørsmålene, men jeg svarer ikke alle. 

Du MÅ gi mer info enn "hva skjer med kjærligheten" eller "får jeg ny jobb" osv. Er ikke interessert i stjernetegn eller fødsesdato, men kjønn, alder og gjerne noe konkret om situasjonen du er i eller ønsker svar på. 

 

Anonymkode: 4b496...35b

Kvinne 31. 

Kommer jeg til å bli gravid? Bør jeg velge inseminasjon eller ivf? 

Anonymkode: 8045b...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 30. Kan du se noe om forholdet jeg er i? Er dette det beste?

Anonymkode: 21633...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 31. 

Kommer jeg til å bli gravid? Bør jeg velge inseminasjon eller ivf? 

Anonymkode: 8045b...3da

Jeg og mannen må forresten bruke en donor. Vi har nettopp flyttet til et hus og hadde alt på stell for første gang på lenge gikk ting vår vei. Så får vi beskjeden. Så lurer på om det ordner seg. Om jeg blir gravid på ivf eller om jeg har mange tøffe mnd/år framfor meg? Rekker barnet og få besteforeldre? 

Anonymkode: 8045b...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Du tenker en del på dette med barn pga alderen din. Jeg kan ikke gå for mye innpå barn, da dette er svært sensitivt. Men jeg ser barn i livet ditt. Hvordan kan jeg ikke si så mye om, men du vil bli beriket av det. Ja det er mulighet for samboerskap men grunnet din bakgrunn bør du ta tiden litt til hjelp og ikke rushe. Snakk mye sammen om det som er vondt. Jobb får jeg ikke opp, annet enn om to år - da skjer det en endring. 

 

Tusen takk for svar 🤗 Har ingen hast, men betryggende å vite at han er seriøst interessert. Vi har god tid og han har barn som må tas hensyn til så jeg synes du traff godt.

Anonymkode: 51d7a...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...