Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinne 26. 

Jeg føler jeg og samboeren min sklir litt fra hverandre, og at han tar mindre hensyn til meg. Klarer du å se noe om veien vår videre? 

Er i permisjon men holder på å søker jobber innenfor utdanningen min, føler jeg skriver gode søknader men kommer ingen vei. Vil det ordne seg med jobb eller blir jeg nødt til å velge en annen vei? 

Sliter også med forholdet til min mor, hun er mye syk, sliter med alkoholproblemer og veldig ensom og mener det er mitt ansvar å komme med barnebarn, og er generelt veldig sår hvis jeg møter andre i familien. Hvordan vil forholdet vårt utvikle seg videre? Sitter med dårlig samvittighet samtidig som jeg er sint pga hennes valg og måte å oppføre seg på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å møte den store kjærligheten, og da er det han som vil finne deg, ikke omvendt. Senk skuldrene og legg vekk frykten du bærer. Det vil løse seg. Det at du jobber med deg selv er fantastisk bra, og er et skritt i riktig retning. Ikke ta så mye kontakt, slapp mer av og la heller menn komme til deg. Jobb med å bli litt mer laidback og avslappet, ha også mer tro på at du ser bra og er mer enn god nok slik du er. Du trenger litt tid fortsatt til å leges og til å bli hel. Men kjørligheten kommer, tro meg. 

Nei. Var det virkelig et oppriktig ønske? det henger ikke på greip. 

Anonymkode: 4b496...35b

Eh det er mitt største ønske, er jo besatt av han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 53. Er jeg med den riktige mannen for meg?

Anonymkode: 8463e...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 32 år. Er jeg sammen med sjelevennen min, selv om det av og til føles tungt ? 

Anonymkode: 7383d...c02

Jeg tror ikke dette er en sjelevenn men en venn/kjæreste. Jeg ser ikke at dere har det sjelevenner har. Det betyr ikke at dere ikke kan være sammen eller ha det godt. Men det er noen utfordringer som ligger der, disse kan dere overvinne men det kan være nyttig å søke hjelp av en nøytral tredjepart. En sjelevenn finner man gjerne en gang i livet, da gir man ikke slipp. Man kan som sagt likevel ha det godt med andre. 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Siden jeg ikke vet svarene på problemene selv så er det vanskelig å si om du har rett. 

Men noen ting stemmer, føles det som isåfall. :) 

Anonymkode: ff46d...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernetåka

Kvinne 35. Jeg er i en merkelig symbiose med ham jeg er glad i og lurer på om vi er riktige for hverandre. Det er en avstand og en nærhet og det hele er veldig vanskelig å forklare. Ser du et oss, eller et adskilt oss? Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, K.B. skrev:

Jeg skrev nettopp ned et siffer bestående av tyve tall, der tallene også er fargekodet. Fargene er: Rød, blå, grønn og gul. Fortell meg rekkefølgen og hvilken farge hvert tall har, så kan vi snakke videre. 

Døh, dette er ikke stedet for kritisk tenkning og kritiske spørsmål. Her må man legge igjen hjernen og vettet ved utgangen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å åpne min egen klinikk med akupunktur, soneterapi, osv. Så jeg tenkte å studere det. Men jeg holder allerede på med en helse utdanning (bachelour) som er offentlig godkjent. Og har bare ett semester igjen. Det frister veldig å avslutte utdanningen for å studere alternativt - men burde jeg fullføre den andre utdannelsen først?

kvinne, er 24 år

Anonymkode: a508b...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 44

Hvordan har jeg det, sånn egentlig ?

Anonymkode: b3750...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når livet er på hold, slik du har det nå, gjelder det å våge å stå i det med begge beina trygt plantet på jorden. Pust dypt og vit at det du står i nå, vil passere. Du vil komme sterkere ut på andre siden, selvom det er krevende og tøft nå. Uventet hjelp er i sikte. 

Nei det blir ikke slutt nå, men jeg er redd for at dette ikke er evigvarende dessverre. Dere har noen utfordringer å jobbe med. 

Du har evne til å forstå både psykologi og rettsvitenskap, men psykologi ligger desto bedre til din personlighet. 

Takk :)

Ingen av forholdene er bra for deg. Jobb deg videre så godt du kan - du fortjener bedre. 

Det er et smart valg du har tatt og du vil ha stor glede av det i fremtiden. 

Økonomien er pr nå litt skjør, men dere vil klare å få til drømmene deres. Innen 5 år. Du må bli ferdig med utdanningen først. Og tro meg, 5 år går fort. 

Ja og nei. Han kommer til å  lykkes på noe, feile på noe annet. Men dere går ikke  i tap. 

Han elsker deg og ser en fremtid med deg :) 

Så leit at det gikk slik. Du er redd men kommer til å bli åpen igjen. Jeg ser en mann som er lys, litt eldre enn deg. Blå eller grønne øyne. Intenst blikk. Høsten vil være en tid der du enda må leges noe - nærmere vinteren kan du begynne å "se". 

Gå for det kreative evt i kombinasjon med behandling av mennesker. Noe innen terapi ligger for deg. IT kommer på sikt til å kjede deg.

Det kommer et veiskille der du må ta et valg. Har du vært borte fra jobb en tid? Du vet selv årsaken til hva som gjør at du ikke trives 100%. Når muligheten kommer, grip den. 

Jeg tror du blir innstilt som nr 2. Uvisst om nr 1 trekker seg, men jeg ser likevel gode muligheter for deg og at du vil finne ro både i deg selv og der du bor. Du har et varmt hjerte og kommer til å kjenne på mye glede fremover.

Det er håp, men han er usikker pr nå. Snakk med ham om det hele og lytt til hva han sier. Han trenger tid. 

Anonymkode: 4b496...35b

 

Tusen takk for svar, og fineste ordene om hjertet mitt. Livet har vært ensomt og isolert og tøft en stund så dette varmer.

Anonymkode: 0f719...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 43

 

Kommer jeg til og være evig singel. 

 

Anonymkode: 31684...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 46,da jeg møtte min mann for tyve år siden, stemte alt. Mye har skjedd rundt oss pp godt og vondt. Jeg kom til herlige stebarn som vi har oppfostret og de gidtok meg m en gang.syk mann(ikke alvorlig, men kronisk) har satt intimiteten på prøve, og han forstår ikke min frustrasjon på rett mpte i dette. Jeg er sliten og er redd for fremtiden. Får du ooo noe om evt veien videree, mvh. 

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinne 46,da jeg møtte min mann for tyve år siden, stemte alt. Mye har skjedd rundt oss pp godt og vondt. Jeg kom til herlige stebarn som vi har oppfostret og de gidtok meg m en gang.syk mann(ikke alvorlig, men kronisk) har satt intimiteten på prøve, og han forstår ikke min frustrasjon på rett mpte i dette. Jeg er sliten og er redd for fremtiden. Får du ooo noe om evt veien videree, mvh. 

Anonymkode: 6f666...987

Forstår ikke på r e t t måte.. 

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dame 34 år. Livslange psykiske utfordringer og med mangeårig rusproblematikk... som har eskalert de siste årene.

Fysiske utfordringer - fibromyalgi, astma og andre tungtveiende ting. 

Livet er en kamp, har måttet gi tapt hva angår det meste i mitt liv, deriblant barnet mitt, en sønn, som nå har fast bopel med far. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å møte den store kjærligheten, og da er det han som vil finne deg, ikke omvendt. Senk skuldrene og legg vekk frykten du bærer. Det vil løse seg. Det at du jobber med deg selv er fantastisk bra, og er et skritt i riktig retning. Ikke ta så mye kontakt, slapp mer av og la heller menn komme til deg. Jobb med å bli litt mer laidback og avslappet, ha også mer tro på at du ser bra og er mer enn god nok slik du er. Du trenger litt tid fortsatt til å leges og til å bli hel. Men kjørligheten kommer, tro meg. 

 

Takk for svar.. Ønsker meg barn og. Er det med i bildet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame, 29. Jeg har hatt et «av og på»-forhold til en mann over en veldig lang periode nå, og er veldig usikker på følelsene mine. Er dette verdt å kjempe for?

Anonymkode: 1ef3e...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinne, 27år. Har opplevd mye vondt i livet når det kommer til menneskelige relasjoner. Hvorfor er jeg en som blir utsatt for det? Hvordan kan jeg bli en andre respekterer istedenfor en som er lett å tråkke på? Er det noen grunn til at andre har herjet med meg, eller har jeg vært uheldig? Jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg gjør ikke andre vondt med vilje, eller har noen dårlige intensjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 36. Klarer jeg å ta generell studiekompetanse på 1 år for så å komme inn på sykepleien høsten 2020?:) 

Anonymkode: 373ec...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 25, føler jeg (vi, jeg og mannen) sitter å venter på svar ang noe stort som har opptatt oss i et par år. 

Nesten så jeg vil si; vil jeg lykkes? Men det blir vel heller bedre å spørre om; Det jeg holder på med, er det noe jeg kanskje holder på med i noen år fremover, vil jeg noen gang få et utbytte ut av det? // Om ikke første fanger opp noe; Hva vil skje med situasjonen for oss, vil vi "få" det som vi vil, eller burde vi bare ha gitt opp for lengst? 

Du velger om du vil svare, helt opp til deg, tilbakemelding får du helt klart 🙂 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 33 år. 

Jeg står fast i et dårlig forhold jeg sliter med å komme ut av. Vi har barn. Vil jeg klare å bli fri fra han? Og vil jeg møte kjærlighet igjen? 

Anonymkode: 837ea...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...