Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 9.8.2019 den 16.10, AnonymBruker skrev:

Han har forstått det for lenge siden men det er et svært betent tema og han blir såret /skuffet hvergang du tar det opp. Du har gjort alt du kan.

Gi medisinen sin tid nå og se om det kan funke. Gjør det ikke det er det forståelig om du velger å gå. Han vil bli svært lei seg men innerst inne forstå. Ønsker deg alt godt! 💚

Anonymkode: 4b496...35b

Tusen takk 💚tenker d samme. Tusen takk for at du tok deg tid å svare 

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk 💚tenker d samme. Tusen takk for at du tok deg tid å svare 

Anonymkode: 6f666...987

Ps tror han forstår at dette begynner å bli for vanskelig for meg 

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 19.36, AnonymBruker skrev:

Skrev til deg i slutten av juni. Det gjelder denne mannen jeg har truffet i snart ett år. Her bar spørsmålet og svaret du ga:

«Truffet en flott mann for snart ett år siden. Kjemien er der og vi har det veldig bra! Vi treffes flere ganger i uken og kan prate om alt, vi ringes også nesten daglig. Dessverre er det visse omstendigheter som gjør ting vanskelig. Synd, for vi er så like, både i hva vi liker og meninger, tiden står stille når vi er sammen og jeg har ett veldig behov for å være nær han. Som sagt, snart ett år er gått og jeg lurer på om det noen gang blir oss. Han er vanntegn og jeg er ildtegn. »

«Jeg ser hindringen. Den er stor og det vil ta tid å overvinne den. Det er opp til han, han rives innvendig fordi han føler det på samme måten    . Det blir dere to til slutt men du må være tålmodig. «

Jeg har vært tolmodige lenge nå. Jeg har fått bekreftet at han føler det samme, dette viste jeg ikke da jeg skrev til deg sist, selvom jeg forsto at han brydde seg. Ham har nå fortalt at følelsene for meg er gjensidig, han er forelsket, men vet ikke om meg og han er riktig. Jeg tror og håper at det er det, jeg føler hvertfall det. Han ba meg gi han mer tid, men jeg spises opp innvendig av usikkerhet. Ser jo at du skrev at det blir oss til slutt, men jeg må være tolmodig. Lurer likevel på hvor mye lenger jeg må vente på en avklaring. Jeg tror det blir oss til slutt, men snakker vi uker, måneder eller år? 

Håper du kan se noe. Tusen takk ❤️

Anonymkode: 03e89...fd7

Jeg husker denne situasjonen. Ser du er fortvilet og lei deg, men du er nødt til å være tålmodig om du vil ha denne mannen. Ingenting skjer raskt med ham, han bruker lang tid, er en tenker og grubler mye, men du skal vite at du er til stadighet i hans tanker. Han er forelsket (det visste jeg jo !!;)) og han vil, men det er noen ting han grubler over, som han lurer på hvordan evt vil bli. Gi ham tiden han ber om. Det er ikke snakk om år, men måneder. Innen utgangen av året er dette oppklart. Jeg tror det blir dere, men han kan finne på å ta en annen vending i frykt. Derfor, ikke press ham,gi ham tid, la han kjenne seg trygg på deg. Og han liker at du er pen, gjør deg selv så tiltrekkende du bare kan når du er med ham.... :) Ønsker dere begge alt godt, dere ER like, og er en flott match, jeg håper på dere to. 

På 11.8.2019 den 19.42, AnonymBruker skrev:

Dame 35 år. Jobbet mange år i helsevesenet, men har vært lei lenge. Ønsker meg noe helt annet og ikke turnus. Kommer dette til å skje? Jeg har søkt litt diverse jobber uten hell. 

Anonymkode: fbef5...015

Jo det vil skje men kan ta tid. Jobbmarkedet er litt presset der du bor og mange om beinet. Men gi ikke opp. Det kommer. Turnusen for deg, tærer på deg og du syns det er slitsomt å forholde deg til . Du liker det forutsigbare. Fortsett å søke, det vil løse seg. 

På 11.8.2019 den 19.51, AnonymBruker skrev:

Jeg er så ulykklig forelsket i min kjære kollega. Vi er begge gifte og han har akkurat blitt pappa. Der kjennes helt håpløst ut og jeg prøver å komme meg videre, men klarer det ikke. Har du noen råd eller ser veien videre?

Dame 44🤷🏻‍♀️

Anonymkode: d6d6e...bf1

Er han også forelsket i deg? Får opp uavklarte følelser. Kan det tenkes at han er tiltrukket av deg? Uansett, så bør du prøve å fokusere annerledes. Du lengter etter en, og som sagt er jeg usikker på denne mannens følelser, men jeg ser at han er veldig fokusert på babyen og dette nye livet nå. Jeg tror du bør jobbe deg ut av dette så godt du kan. Kan du ta fri en periode så du slipper se ham så ofte? Forstår dette er helt knusende vondt, men kjærligheten og alt det du lengter etter, vil komme. Du har mange lengsler i deg. Hold ut, det vil snu, men du må prøve fokusere på alt annet nå - trening, venner, hobbyer, familie, helgeturer osv....Du vil klare det. Og finn noe negativt ved ham - som at han feks piller i nesen og spiser det når ingen ser det. Det visste du ikke, men nå vet du det. Lykke til kjære deg, hold ut. 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ps tror han forstår at dette begynner å bli for vanskelig for meg 

Anonymkode: 6f666...987

Det har han innsett for veldig lenge siden, men ikke gitt så veldig uttrykk for det. Jeg fikk et bilde i dag, positivt, om din situasjon. Verdt å gi disse medisinene tid, tenker jeg nå. Og virker de ikke, ja så står du fritt til å dra. Du må ikke utslette deg selv og dine behov og ønsker i dette. 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har han innsett for veldig lenge siden, men ikke gitt så veldig uttrykk for det. Jeg fikk et bilde i dag, positivt, om din situasjon. Verdt å gi disse medisinene tid, tenker jeg nå. Og virker de ikke, ja så står du fritt til å dra. Du må ikke utslette deg selv og dine behov og ønsker i dette. 

Anonymkode: 4b496...35b

Takk 💚jeg fikk også en "plutselig veldig god følelse idag" jeg er også intuitiv, men ikke så flink med meg selv i det jeg stpr oppi nå, siden det er så sårt.. 

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk 💚jeg fikk også en "plutselig veldig god følelse idag" jeg er også intuitiv, men ikke så flink med meg selv i det jeg stpr oppi nå, siden det er så sårt.. 

Anonymkode: 6f666...987

Setter veldig stor pris på at du har tatt deg tid ts, skal holde deg oppdatert 💚💚💚nattaklem 🧡

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker denne situasjonen. Ser du er fortvilet og lei deg, men du er nødt til å være tålmodig om du vil ha denne mannen. Ingenting skjer raskt med ham, han bruker lang tid, er en tenker og grubler mye, men du skal vite at du er til stadighet i hans tanker. Han er forelsket (det visste jeg jo !!;)) og han vil, men det er noen ting han grubler over, som han lurer på hvordan evt vil bli. Gi ham tiden han ber om. Det er ikke snakk om år, men måneder. Innen utgangen av året er dette oppklart. Jeg tror det blir dere, men han kan finne på å ta en annen vending i frykt. Derfor, ikke press ham,gi ham tid, la han kjenne seg trygg på deg. Og han liker at du er pen, gjør deg selv så tiltrekkende du bare kan når du er med ham.... :) Ønsker dere begge alt godt, dere ER like, og er en flott match, jeg håper på dere to. 

 

Anonymkode: 4b496...35b

Tusen takk for tiden din! Dette hjelper når ting er tungt og føles håpløst. Jeg skal gi han tid, men samtidig gir jeg litt slipp. Han får komme til meg når han har bestemt seg for hva han vil. Inntil da kan vi gjerne treffes, men det blir ikke noe sex. Tror du dette kan være lurt. Jeg syntes det er vanskelig å skulle gi dette av meg selv til noen som ikke vet om jeg er verdt å satse på som kjæreste. Og syntes han jeg er pen? Jeg har alltid hatt så lav selv følelse, men jeg legger alltid litt ekstra flid i utseendet når jeg skal treffe han.

Anonymkode: 03e89...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 32 (tvilling)

Ser du endring i min jobbsituasjon?

Samboerskap med han jeg tenker på? :) 

Håper på svar av deg <3

Anonymkode: b4491...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 20.30, AnonymBruker skrev:

Det har han innsett for veldig lenge siden, men ikke gitt så veldig uttrykk for det. Jeg fikk et bilde i dag, positivt, om din situasjon. Verdt å gi disse medisinene tid, tenker jeg nå. Og virker de ikke, ja så står du fritt til å dra. Du må ikke utslette deg selv og dine behov og ønsker i dette. 

Anonymkode: 4b496...35b

Ps humøret hans er veldig opp og ned, noe som jeg tror kom snikende med "problemet vårt, du vet.. Jeg sliter med å forstå hans reaksjoner, får du opo noe ang dette, blir jeg veldig glad 💚

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter :)

Dette var en spennende tråd! Jeg er utrolig fascinert av klarsynte og healere, og har opplevd ved flere anledninger at det er mulig å «se» sånn som du beskriver. Jeg vil veldig gjerne prøve, hvis du har tid😊

Jeg er en kvinne på 44 år. Har vært singel store deler av mitt liv. Jeg kom ut av et 3 år langt forhold for et år siden, og er fortsatt singel. Jeg lurer på om du ser om jeg får meg ny kjæreste? Evt omtrent når? Og hvilken type mann er dette isåfall? Ønsker så veldig å finne en partner.

Trenger du mer info? På forhånd tusen takk for hjelpen :)

Anonymkode: ce11b...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 30 år.. 

Kommer forholdet mellom oss å vare? Skjuler han noe for meg eller er jeg blendet av egen usikkerhet? Tusen takk hvis du svarer😁

Anonymkode: dc11a...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 32. Fult kaos i kjærligheten. Usikker på valg. Hvordan kommer mitt nåværende forhold til å bli? Har jeg gjort noe dumt? Hvordan blir fremtiden? 

Anonymkode: 75274...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 44 år. I et kjæresteforhold siden ‘15 uten en vesentlig del. Vil det bli? Vil det kunne bli barn og? ER han for meg? 

(Jeg har ikke hatt lykke før, hverken på den ene eller andre måten og ønsket er stort.)

Anonymkode: 3b45f...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.8.2019 den 0.18, AnonymBruker skrev:

På 4.8.2019 den 13.31, AnonymBruker skrev:

Hei!  Skilt dame på 53. Jeg skrev til deg tidlig i tråden, og jeg skulle på fate med en mann på 49, og jeg spurte om det ble noe mere mellom oss.  Du mente det var en bra mann. Tilbakemeldingen er at mellom oss ble det ingen match. Altfor ulike. 

Saken er at jeg sammenligner de jeg møter oppimot exen min. Er exen min på 47, borte for alltid? 

Anonymkode: f5248...07d

Å så beklagelig at dette ikke slo an. Jeg fikk bare gode følelser da jeg tenkte på ham. Jeg tror fortsatt mannen er en god mann, men du opplever at det ikke var match, og det skal selvsagt tas på alvor. Men ikke gi deg, selvom du ikke matchet ham, så kommer det en annen som er mer lik deg. 

Eksen din....jeg tror dessverre han er borte. Det var en fin tid og du elsket ham høyt. Men det finnes fortsatt gode menn der ute, og du må prøve jobbe med å ikke sammenligne med ham. Det er slitsomt for deg, og for din kommende. For tro meg, han kommer, du har bare ikke møtt ham enda. Gi det 5 måneder, og jeg tror situasj

Ville bare gi en tilbakemelding. Jeg har virkelig prøvd å legge exen bak meg. Hatt en fin og aktiv sommer.  Var på et par dater som som ikke førte med seg noe, 

Men så skjedde det utrolige... Exen har tatt kontakt og lagt seg flat, og håper at jeg vil prøve igjen.  Han har vært redd jeg ville avvise han,  og han er faktisk en seriøs og bra mann.  Men har vært gjennom noe som har satt sine spor. Alt jeg jan si. Så der tok du heldigvis feil..

Anonymkode: f5248...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ville bare gi en tilbakemelding. Jeg har virkelig prøvd å legge exen bak meg. Hatt en fin og aktiv sommer.  Var på et par dater som som ikke førte med seg noe, 

Men så skjedde det utrolige... Exen har tatt kontakt og lagt seg flat, og håper at jeg vil prøve igjen.  Han har vært redd jeg ville avvise han,  og han er faktisk en seriøs og bra mann.  Men har vært gjennom noe som har satt sine spor. Alt jeg jan si. Så der tok du heldigvis feil..

Anonymkode: f5248...07d

Så flott å høre. Jeg er glad på dine vegne!

Jeg selv følger med på denne tråden og håper også at min «eks» finner tilbake til meg. Har fått trådstarter til å se på dette, og hun gir meg håp.

Håper på deres vegne at dere finner tilbake til hverandre. Kjærligheten er det fineste i livet!

 

Anonymkode: 550ae...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 14.28, AnonymBruker skrev:

Kvinne 32 (tvilling)

Ser du endring i min jobbsituasjon?

Samboerskap med han jeg tenker på? :) 

Håper på svar av deg ❤️

Anonymkode: b4491...5ca

Det vil bli en endring i din jobbsituasjon men ikke helt enda. Det vil komme opp et spørsmål, som har med jobb å gjøre, rundt juletider. Samboerskap med han du tenker på, litt uvisst pr nå, men jeg tror dere begge streifer innom tanken og har kanskje allerede luftet det med hverandre? Det kan se ut som dere er en god match. Lykke til. 

På 14.8.2019 den 2.25, AnonymBruker skrev:

Ps humøret hans er veldig opp og ned, noe som jeg tror kom snikende med "problemet vårt, du vet.. Jeg sliter med å forstå hans reaksjoner, får du opo noe ang dette, blir jeg veldig glad 💚

Anonymkode: 6f666...987

Ja, humøret hans svinger. Det jeg tenker er viktig for deg å forstå er hans følelse av nederlag rundt dette.Han klarer ikke møte dine behov, tilfredsstille deg slik du både ønsker og trenger. Det gjør at det gnager i hans samvittighet og han kjenner på skyldfølelse og vet samtidig at det er lite han kan gjøre med dette. Du er rastløs, er blitt en urolig sjel som søker svar så altfor mange steder i stedet for å lytte til din intuisjon og det ditt hjerte forteller deg. Du er også åndelig anlagt og tror du på Gud, så vend din smerte og dine bekymringer dit. Det vil lette på trykket i hjertet ditt. Gi dette litt mer tid, prøv nå inn til ham og si hva du vet og forstår, og går ikke dette (tross både din og min positive opplevelse nylig), så syns jeg du skal gå. For det kommer til å gå bra med deg og dette voksne barnet du bekymrer deg for. 

På 14.8.2019 den 2.36, AnonymBruker skrev:

Kjære trådstarter :)

Dette var en spennende tråd! Jeg er utrolig fascinert av klarsynte og healere, og har opplevd ved flere anledninger at det er mulig å «se» sånn som du beskriver. Jeg vil veldig gjerne prøve, hvis du har tid😊

Jeg er en kvinne på 44 år. Har vært singel store deler av mitt liv. Jeg kom ut av et 3 år langt forhold for et år siden, og er fortsatt singel. Jeg lurer på om du ser om jeg får meg ny kjæreste? Evt omtrent når? Og hvilken type mann er dette isåfall? Ønsker så veldig å finne en partner.

Trenger du mer info? På forhånd tusen takk for hjelpen :)

Anonymkode: ce11b...acc

Takk. Jeg er hverken klarsynt eller healer, men jeg føler, ser og får opp mye i samtale med mennesker, og tidvis også på denne måten - men det er lettere å bomme når jeg ikke ser deg/dere. Skal prøve....

Ja jeg ser at du får ny kjæreste, men du er forsiktig. Ble du veldig såret? Du er en flott dame, men du trenger å tro på det selv. Pr nå utstråler du fortsatt noe usikkerhet, samtidig som du er en som menn liker veldig godt. Jeg ser at du trenger en som er trygg på seg selv, hva han vil og ønsker i livet og med deg. Du er redd for å bli såret igjen. Redd for å ikke leve opp til andres forventinger, men dette handler like mye om hva DU vil. Jeg tror dette året vil gå. Men rundt desember-januar kan du begynne ha radaren ute. Nyåret er en spennende tid for deg. Ikke mist håpet, det er det ingen grunn til. Tro på deg selv. 

På 14.8.2019 den 2.45, AnonymBruker skrev:

Kvinne 30 år.. 

Kommer forholdet mellom oss å vare? Skjuler han noe for meg eller er jeg blendet av egen usikkerhet? Tusen takk hvis du svarer😁

Anonymkode: dc11a...308

Ja det vil vare, men din usikkerhet, sjalusi og dine "katastrofetanker" kan rase det,. Du er nødt til å jobbe med tilliten til ham. Han skjuler ikke noe for deg, men pga din usikkerhet på deg selv og tidligere erfaring, så er du redd. Snakk ærlig med ham om dette, det vil jeg råde deg til - og kjenn godt etter hva du selv ønsker deg i dette. Lykke til, håper det hjalp deg noe.

På 14.8.2019 den 21.32, AnonymBruker skrev:

Kvinne 32. Fult kaos i kjærligheten. Usikker på valg. Hvordan kommer mitt nåværende forhold til å bli? Har jeg gjort noe dumt? Hvordan blir fremtiden? 

Anonymkode: 75274...a21

Ja det er kaos og det er smertefullt. Å kjenne glede og gode følelser den ene dagen, til de vonde følelsene den andre. Jeg tror du er usikker på hva du ønsker og tenker mye på dine valg. Nåværende forhold vil svinge, kan være noe turbulent men også stormende i en god forstand. Dere utfyller hverandre, men kan lett såre hverandre. Dere må begge jobbe med ordene deres. Ikke bruk dem mot hverandre for å rive ned. Jeg tenker at det kan være du vil få det bedre med en annen som er mer lik deg. Dere er ulike og du skal ikke bli værende grunnet dårlig samvittighet. Ta et valg basert på hva hjertet ditt forteller deg. Du vet det innerst inne, hva som blir bra for deg. Fremtiden ser likevel lys ut - med rett person. 

På 14.8.2019 den 21.35, AnonymBruker skrev:

Dame 44 år. I et kjæresteforhold siden ‘15 uten en vesentlig del. Vil det bli? Vil det kunne bli barn og? ER han for meg? 

(Jeg har ikke hatt lykke før, hverken på den ene eller andre måten og ønsket er stort.)

Anonymkode: 3b45f...bf1

Du kjenner på savn. Det er noe du ønsker som ikke er der. Barn ønsker jeg ikke svare på, da det er altfor sensitivt dersom jeg bommer. Men jeg ser glede i livet ditt. Det kan svinge nå, men det kommer.  Om han er noe for deg, det har du allerede svaret på. Jeg ser en usikkerhet men klarer ikke sile ut om den er din eller hans. Er dere uenige om noe? er det noe dere har diskutert eller kranglet om? det føles slik...Jeg ser mye godt i ham, men bare du har svaret på om han er rett. Jeg får det ikke opp tydelig dessverre. 

På 14.8.2019 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Ville bare gi en tilbakemelding. Jeg har virkelig prøvd å legge exen bak meg. Hatt en fin og aktiv sommer.  Var på et par dater som som ikke førte med seg noe, 

Men så skjedde det utrolige... Exen har tatt kontakt og lagt seg flat, og håper at jeg vil prøve igjen.  Han har vært redd jeg ville avvise han,  og han er faktisk en seriøs og bra mann.  Men har vært gjennom noe som har satt sine spor. Alt jeg jan si. Så der tok du heldigvis feil..

Anonymkode: f5248...07d

Jeg er også glad jeg tok feil! Glad på dine vegne. Lykke til :)

 

Ps. jeg minner om at jeg skrev i HI at jeg ønsker meg tilbakemeldinger. Ytterst få av dere skriver på forhånd at dere gir tilbakemelding og ytterst få gir faktiske tilbakemeldinger. Det gjør at jeg vurderer stoppe tråden.  Vi får se. Alt godt ønskes alle. 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har spurt før i tråden, så forstår hvis du ikke svarer, men prøver sånn i tilfelle :)

Lurte på om en mann jeg har holdt på med veldig lenge, og som det er mye usikkerhet rundt.. Ser du om han har følelser, og om det kan ordne seg snart? Jeg er litt usikker på om han treffer noen andre akkurat nå, vi er veldig av og på. Har lyst til at det skal bli ordentlig bra en gang. (Jeg gir forresten tilbakemelding)

Anonymkode: 1ef3e...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk 💚💚💚

Anonymkode: 6f666...987

Vil det gå bra med tenåringen min også.. 

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Jeg er hverken klarsynt eller healer, men jeg føler, ser og får opp mye i samtale med mennesker, og tidvis også på denne måten - men det er lettere å bomme når jeg ikke ser deg/dere. Skal prøve....

 Ja jeg ser at du får ny kjæreste, men du er forsiktig. Ble du veldig såret? Du er en flott dame, men du trenger å tro på det selv. Pr nå utstråler du fortsatt noe usikkerhet, samtidig som du er en som menn liker veldig godt. Jeg ser at du trenger en som er trygg på seg selv, hva han vil og ønsker i livet og med deg. Du er redd for å bli såret igjen. Redd for å ikke leve opp til andres forventinger, men dette handler like mye om hva DU vil. Jeg tror dette året vil gå. Men rundt desember-januar kan du begynne ha radaren ute. Nyåret er en spennende tid for deg. Ikke mist håpet, det er det ingen grunn til. Tro på deg selv.

Tusen takk❤️😊 Jeg føler mye av det du skriver stemmer, jeg ble ikke direkte såret av han som nå er min eks, det var jeg som avsluttet forholdet fordi jeg visste det var riktig innerst inne, men jeg slet med valget, og jeg har hele det siste året følt mye sorg over tapet av han, selv om det var jeg som ønsket å avslutte det. Så de såre følelsene du ser, kommer sikkert opp fordi jeg har vært veldig mye lei meg dette året, delvis pga av dette tapet, og delvis fordi jeg er redd for å være alene i lang tid/ store deler av resten av mitt liv. 

Du har rett i at jeg er forsiktig, både fordi jeg ønsker å være sikker på at det neste forholdet virkelig skal føles riktig, godt og trygt for meg, og fordi, som du skriver, at jeg er usikker på om jeg er bra nok for en sånn type mann jeg søker. Så mye stemmer her😊

Ser du forresten om jeg rekker å få barn før jeg blir for gammel? ❤️

Tusen takk igjen, var spennende dette! 

Anonymkode: ce11b...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...