Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei Ts. Beklager at jeg maser igjen,men jeg har det så vondt har falt i en slags depresjon. Jeg spurte deg om jeg noen gang kommer til å få kontakt med min bror igjen. Det sårer meg så mye at han ikke bryr seg at han har blitt onkel jeg klarer ikke å komme over det. Jeg har det så vondt. Kan du se noe mer?Vil vi noen gang få kontakt igjen? Jeg savner han sånn. Kvinne 35.

Anonymkode: fb106...95b

Hun skrev før i tråden at hun avslutter å svare nå... :)  Men kan kontaktes om det er prekært..

Anonymkode: 3f44a...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun skrev før i tråden at hun avslutter å svare nå... :)  Men kan kontaktes om det er prekært..

Anonymkode: 3f44a...b40

Takk. Jeg så ikke det.

Anonymkode: fb106...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 35. Gift. Betatt av en annen, hva skjer?  

Og vil min vennimne på samme alder få det lettere hjemme nå?

 

Anonymkode: 854b7...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kjære ts, håper det går bra med deg ♥️♥️♥️dame 47 igjen her💚💚min eksmann var veldig manipulerende i ekteskapet, spesielt de siste årene, uten at jeg skal gå nærmere innpp det. Heldigvis har de fleste venner srtt dette, noe jeg opplever som veldig støttende, uten at jeg går rundt å forteller, det vil jeg ikke. I det siste har han manipulert to av de voksne barna imot meg og jeg føler meg maktesløs, men har gkort alt jeg kan for de og vet jeg har vært/er en god mor. Det vil ikke bli forandring før de "ser faren i et annet lys" håper på litt kloke å trøstende ord. Jeg har selv god intuisjon og vet de er mnanipulert uten at de ser det selv. Jeg har tatt han i mange løgner. 

Anonymkode: dd82f...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...