Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så godt å høre at du er bedre av covid19! Jeg har tenkt mye på deg💜 Det er bra du er i bedre fysisk form igjen, men samtidig så leit at du har mye sorg i livet ditt nå. Uansett hva det gjelder, så kommer det bedre dager og bedre tider, hold fast ved det💜 Klem🌼

Anonymkode: ce11b...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Oppreist skrev:
På 1.4.2020 den 20.05, AnonymBruker skrev:

Jeg er ensom uten kjæresten min😭💔

Anonymkode: d281d...381

Det forstår jeg. Det er vondt og sårt, men ta en time om gangen. Akkurat nå er det mer enn nok. Du kommer gjennom dette. 

Takk ❤️😭

jeg tenker på han hele tiden og drømmer om han. Hjernen går liksom på høygir for det er liksom noe med oppførselen hans som ikke stemmer.... han har ikke en ny men jeg tror virkelig ikke på at han ikke elsker meg men han holder meg unna seg...?! Jeg skjønner ikke dette.. akkurat som at han går igjennom noe han ikke forteller om...? 

Jeg prøver å la han være men.... 

jeg vil bare gjøre forholdet vårt bra igjen men vet ikke hvordan...? 

Du skrev tidligere at du mente han fortæres Av å miste meg men hvorfor dytter han meg vekk da? 

 

Tror du vi finner sammen igjen ? 

Tusen Takk for svar 🙏🙏❤️❤️

Anonymkode: d281d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! ❤️
Takk for svar! Jeg var veldig vag i det jeg spurte om. Jeg kan være mer direkte.

Ingenting har forandra seg, egentlig. Jeg har vært sammen med min bestevenn i snart 7 år, men jeg har aldri følt at vi skal være sammen for alltid. Vi er jo ikke enige om fremtiden heller, så det føles så urealistisk. Likevel klarer jeg ikke å forlate ham av mange grunner. Jeg kunne egentlig tenkt meg en pause for å få bekreftelse på om jeg trenger noe annet. Hadde jeg hatt råd til å flytte for meg selv hadde det vært lettere, men jeg er faktisk ganske stuck av økonomiske grunner og jeg elsker selvfølgelig kjæresten min. Samtidig føler jeg at jeg går glipp av så mye. 

Jeg er så i tvil om hva jeg burde gjøre! Skal jeg flytte må jeg sannsynligvis stanse jobben min litt og det er veldig vanskelig.

K29

Anonymkode: 3824d...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Lurer på om du får opp noe om meg og mannen jeg elsker så inderlig ?

Jeg har aldri kjent noe så sterkt for noen tidligere, jeg smelter omtrent innvendig med han i nærheten, alt rundt forsvinner. 

Det er en del utfordringer som må overkommes om det skal bli oss to.

Pga div årsaker har jeg ikke sett han på over en mnd nå. 

Burde jeg fortsatt beholde troen på at det blir oss? Og ser du noe om hvorfor jeg føler så utrolig sterk dragning mot han? Jeg har jo vært forelsket tidligere, men aldri som dette.

Håper på svar ❤️

 

 

 

 

Anonymkode: 86cf0...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei :)

Lurer på om du får opp noe om meg og mannen jeg elsker så inderlig ?

Jeg har aldri kjent noe så sterkt for noen tidligere, jeg smelter omtrent innvendig med han i nærheten, alt rundt forsvinner. 

Det er en del utfordringer som må overkommes om det skal bli oss to.

Pga div årsaker har jeg ikke sett han på over en mnd nå. 

Burde jeg fortsatt beholde troen på at det blir oss? Og ser du noe om hvorfor jeg føler så utrolig sterk dragning mot han? Jeg har jo vært forelsket tidligere, men aldri som dette.

Håper på svar ❤️

 

 

 

 

Anonymkode: 86cf0...311

Er kvinne, 50 år :)

Anonymkode: 86cf0...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne, 33, samboer 

Vil samboeren min ønske barn snart? Vil jeg bli lykkelig med han eller bør vi gå hvert til vårt? Vi har sett på hus sammen i to år, vil vi finne et i år?

Anonymkode: 00909...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2019 den 11.02, AnonymBruker skrev:

Kvinne 26

Er i et stadie i livet der alt står stille, og lurer på om jeg noen gang kommer meg videre? Lurer også på om han jeg har lengtet etter i mange år, kommer inn i livet mitt igjen eller om jeg bare må slippe de tankene?

 

På 26.9.2019 den 11.02, AnonymBruker skrev:

Ja du kommer deg videre, selvom det føles som om ting går sent nå....Du lengter etter det og det er en god ting, da har du kraften i deg til at ting kan skje. Han du har lengtet etter vil du snart få kontakt med igjen. Du kan evt velge å være den som tar kontakt, det er ingen fare i det. Vær litt mer frempå enn du er i dag, du kan få ting til å skje om du vil. Rundt juletider vil du se deg tilbake og se at mye er endret i livet ditt. Alt godt ❤️ 

Anonymkode: 4b496...35b

Kvinne 26 her igjen,

Jeg tok motet til meg og tok kontakt med han slik som du sa. Jeg slo meg rett og slett til ro med tanken om at hvis han ikke er interessert, så kommer han ikke til å svare og da kan jeg legge fra meg tanken om han. Han svarte og vi har hatt noen samtaler fram og tilbake. Jeg føler at når jeg kontakter han, at det kan ta litt tid, men at han alltid svarer meg. Er så usikker på om han er interessert? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2020 den 1.03, Oppreist skrev:
På 30.3.2020 den 14.31, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er en dame på 49 år og har vært uten jobb en lengre periode. Har vært på et par intervju og har selvsagt alltid en søknad inne. Mitt mål er å komme helt igjennom og lurer på om du kan se noen jobb på meg om ikke så lenge. 

Anonymkode: e943e...629

Jo du vil få en jobb, men ikke den du tror. Det ligger litt lenger frem i tid. Men hold ut - det kommer.

Det med jobb har tydelig tæret på meg for dette ble jeg litt nedtrykt av. Beklager, ikke din feil. Jeg har forsøkt så lenge og sett i flere retninger uten å finne veien, så det er nok grunnen. De fleste jobber krever utdanning så når du sier jeg kommer til å jobbe med noe annet enn hva jeg tror, betyr det at det ligger i et annet utdanningsfelt? Jeg føler at jeg famler i blinde og ikke finner veien ut av dette mørket. Her er det ikke lenger noe som heter tålmodighet, men bare en tilstand om å holde ut. En tilstand som innimellom gir utslag i kvalme. 

Anonymkode: e943e...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/5/2020 at 1:40 PM, AnonymBruker said:

Ennå ikke skjedd noe.
Jeg klarer ikke se kjærlighet når den biten mangler. 

Anonymkode: 800e6...d2c

I dag sa han at jeg bare skulle være fornøyd med tingenes tilstand 😔🖤

Jeg ser ingen lys fremtid der med den biten selv om du sa det kom til å skje @Oppreist

Anonymkode: 800e6...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2020 den 1.08, rampeguri skrev:

Hei ts!

Har akkurat begynt med en livsstilendring for å få det bedre både fysisk og psykisk. Vil jeg klare å snu livet til det bedre?

Dette kommer du til å klare! Det vil ta tid og krefter, og noen tilbakefall men du kommer i mål. Lykke til :) 

På 5.4.2020 den 3.33, AnonymBruker skrev:

Takk for svar igjen, TS 🥺 Slik er ting nå:

Det er foreløpig det «samme gamle». Vi fikk en søt gjenforening, men så gled han mer bort fra meg igjen (i alle fall så langt). Jeg har følelsen av at jeg ikke forstår eller ser hva han vil videre, blant annet hvorfor han ikke byr opp til en mer jevn kontakt eller bidrar til en plan for når vi kan sees igjen? I det ene øyeblikket føler jeg at vi kan komme nærmere hverandre igjen, men så vipps - er alt fjernt og det føles som om han setter meg på vent. Det er fortsatt en «stengt dør» for meg når det gjelder å nå inn til ham, slik kjennes det for meg. Nå har jeg ikke prøvd så mye heller, siden krangelen, men det er fordi jeg har brent meg x antall ganger på ham før og ikke tørr. Det sier litt, for jeg er svært modig sånn sett... Sitter på en følelse av at jeg kanskje selv blåser opp hva som er mellom oss i mitt eget hode, at det ikke er så viktig for ham som det er for meg? Tenker slik i og med at han kan jo tydeligvis gå i timesvis og dagesvis uten å snakke ordentlig med meg... da er det jo noe feil i mitt hode? Vel... jeg har jo lite å gå på fra ham, rett og slett. Spesielt når det kommer til noe dypere og mer seriøst... Han kan riktignok være nokså varm når han tar kontakt, men holder det på en måte overfladisk likevel. Vi kommer jo ikke videre når det er på dette viset. Det er liksom HAN som alltid må åpne døren for MEG - det er jo ikke rett. Kunne tenkt meg gal på dette, det er jeg sikker på! Mulig jeg er på vei til det allerede. Men nå har jeg jo prøvd å snakke med ham (på en dårlig måte vel og merke, noe som førte til krangelen/brudd på relasjonen som jeg skrev om sist), og jeg har prøvd å gi ham opp og ta avstand (noe som gjorde meg helt ute). Jeg har gått langt for å vise at jeg bryr meg, det er faktisk hans tur og vel så det. Føler meg bare utrolig frustrert og urolig, fordi på en irriterende måte har jeg bestemt meg så urokkelig for denne fyren! Og det på en måte jeg ikke kjenner igjen fra noen gang tidligere. Jeg forstår ham ikke, og han forklarer heller ikke. Fallhøyden ved dette er så stor, i mitt hode er han jo «the one» - men hvorfor forstår jeg strengt tatt ikke helt, etter alt trøbbelet jeg har møtt på så langt...? Det er vel mest tid som kan vise hvor dette fører hen, for han bor ekstremt langt unna, vi har åpenbare kommunikasjonsproblemer og aner ikke om eller når vi treffes igjen...

Ja, det stemmer at jeg har hatt kontakt med andre hele veien, men det har aldri vært romantisk fra min side. Han mørke, kjekke fyren kom tilbake inn i bildet rett etter at jeg sist skrev til deg. Jeg har bare snakket med ham over nettet, vi har ikke møttes. Jeg og han jeg vil ha er jo ikke sammen, selv om jeg vil bli det på sikt, og jeg vet liksom ikke om jeg bør la alt gå for ham - hvis han ikke vil det samme for meg? Føler jeg får alt for lite å gå på fra ham, til å kaste alt og alle unna meg. Venter jeg på noen jeg kanskje aldri ser igjen og bare gjør meg selv til latter? Mange kvaler her fortsatt. Jeg er rett og slett helt rådvill om hva jeg skal gjøre videre, føles som om jeg bare venter på noe. Noe som kanskje aldri kommer 😖 Får vel bare vente å se. Om jeg bare hadde forelsket meg i noen som bodde LITT nærmere og var LITT enklere å forstå, når det først skulle skje igjen!

 

- psykologistudenten

Anonymkode: 4291e...706

Forstår din frustrasjon og kanskje også irritasjon over situasjonen. Du ønsker deg denne fyren, og han gir deg litt blandede signaler, dere kommuniserer ikke helt på topp og du føler deg tilsidesatt og tidvis misforstått. Jeg vet du har bestemt deg, i ditt hode, som du sier, om at dette er mannen for deg. Hvorfor er han det? Tenk godt etter, hva er det som gjør han her så mye bedre enn mange andre? Det er opp til deg å besvare, bare for å reflektere over hva du vil, hvem du vil ha, og hvordan du vil ha det. 

Så har du mange beilere, og de blir det ikke stopp på , med det første. Du slår deg ikke til ro helt enda, og du tæres av avstand til han du liker så godt. Hvordan går det med dere nå? 

Jeg er redd du vil bli mer frustrert enn lykkelig, dessverre, med mindre dere begge klarer, igjen, å snakke skikkelig godt sammen. Du finner den du skal ha uansett - om det er han her, vel, det vil vise seg, men er 100% avhengig av kommunikasjon og åpenhet mellom dere. 

Jeg håper du klarer få fred i hjertet ditt, for dette med menn har vært en frustrasjon og en kime til mange tanker, dette siste halvåret spesielt. Hold meg oppdatert da :) jeg ønsker deg beste for deg ❤️ 

 

På 5.4.2020 den 14.02, 81mod skrev:

Godt å se livstegn for deg igjen ❤️ Godt å høre du er friskere. Håper det andre du sliter med løser seg for deg 🙏🏻 Sender deg en god klem 🌈 
Takk for nok et svar. Kan ærlig si at dette var vondt å lese 😢 Men er glad du er ærlig. Nå fikk jeg på følelsen av at han har vært utro? Og at det er denne dama på snap han har flørtet og vært fristet av? Det du sa at han for lenge siden ble fristet, er det noe annet? Hvem er hun da? 

Vi har hatt det veldig bra i sammen i det siste. Snakket mer om oss. Om hva han misliker med meg, at jeg dessverre blir fort hissig. At han får unødvendig kjeft. Snakket om ting jeg har opplevd som har gjort meg sårbar, og hvorfor jeg reagerer slik. Og jeg har fått sagt hva jeg savner og trenger. Også snakket mer om sex, og fått bedre sexliv.

Følte faktisk jeg hadde lagt det bak meg det med snappen hans og hun. Var egentlig ikke urolig mer. Han skjuler ikke mobilen. Jeg kan sjekke når jeg vil. Og jeg tror faktisk på han. Selv om forklaringen hans var litt rar og han ikke klarte å snakke skikkelig om det. Men han er jo ikke en snakker. Tenkte han byttet navn for å skåne meg og for å unngå kraftig reaksjon fra meg. 
Han sa han ikke har truffet henne. At han virkelig ikke har hatt lyst på henne. Virker nesten som det var siste dama han hadde hatt lyst på, hvis han kunne velge. At han ikke synes noe bra om henne. Og han har ikke gjort noe galt sa han. Men forsto jeg reagerte og at jeg ikke liker henne pga hun er på. Han har blokket henne og lovet meg å ikke ha kontakt med henne. Jeg har også sjekket at hun enda er på blokklista. Han har ikke andre sosiale medier, så får ikke kontakt med hun da. Han godtok å blokke henne uten problem. Var han selv som sa jeg kunne gjøre det. Tenker hvis de hadde hatt noe, så hadde hun vel reagert på at han plutselig blokket og ikke ga beskjed først? 
Egentlig har han ikke hatt tid/anledning til å være utro. Skjeldent ute på noe. Jeg forstår virkelig ikke. 

Han sa han vet/forstår at jeg flørter mer både på snap og ellers. Jeg var ærlig å sa ja, at det er pga jeg savner og trenger bekreftelse.
Jeg kan så klart forstå hvis han synes det var godt med litt oppmerksomhet fra henne. Men at han har gjort noe galt klarer jeg ikke helt å forstå?
Hva vil du råde meg til å gjøre? Hvordan få han til å snakke sant da? 

Har egentlig ikke lyst å rippe opp i det noe mer, pga bra stemning nå. Tenkte jeg kunne spørre henne. Men har ikke lyst at hun skal få vite at jeg er usikker på han. Den gleden ønsker jeg ikke hun skal få, siden hun har vært så frekk og frampå. 


Hvis du får opp at han har gjort noe galt med henne eller andre, så bare vær ærlig, selv om det gjør vondt for meg. Kan bare ikke tro og forstå at/hvis han har hatt sex med hun/noen andre? Så ikke helt den komme. Er det flere damer jeg burde være bekymret for?


Jeg vet godt jeg har gjort mye galt. Så kan jo egentlig ikke ta han på noe da. 
Men så lenge du sa tidligere at han ikke har noen mistanke om det jeg har gjort, så er det forsatt best å bare holde det for seg selv? 

Ble visst mye spørsmål igjen pga dette 🙈 

Håper du orker å svare meg på dette når du klarer. For nå har jeg det ikke så godt. Mange spørsmål og tanker 🤯🥺
 

Oppdatering - Spurte han igjen nå. Han sier nei, at han ikke har gjort noe galt og ikke har hatt lyst på henne. Han ba meg sjekke mobilen hans. Hun er forsatt blokket. Han sier han forstår at jeg ble bekymret, men at jeg kan slappe helt av og stole på han. Innerst inne tror jeg faktisk på han. Men er det som du sier/får fram som gjør meg usikker og bekymret. Kan det være at du kan ta feil på dette? 
 

Oppdatering igjen. Tviler ikke på din kraft 😊 Men jeg vil egentlig bare legge det bak meg. Og ikke tenke mer på hva min mann har gjort eller ikke gjort. Jeg vet jo jeg nok har gjort mye verre ting. Vi har det veldig bra i sammen nå. Sexlivet også. Og jeg føler meg lykkelig og elsket. Og mer tilfreds med meg selv. Setter også mer pris på min mann. Så det gale jeg har gjort, har ført til noe bra. 
Håper bare min mann virkelig elsker meg og ønsker å være sammen for alltid? Og er fornøyd med meg? 

Håper du har det bedre ❤️

Kjære deg, dette har tæret på deg, og jeg syns, som du selv tenker, at du skal legge det bak. Nei, han har ikke vært utro mot deg, men som jeg sa tidligere, vært noe fristet av en annen. Du kan ikke klandre han, for du har gått mye lenger enn han. Han har holdt seg på matta, og det han nå sier til deg er sant.

Jeg tror ikke jeg skal gå dypere inn i dette, men jeg ser at din usikkerhet er noe du kanskje kunne hatt godt av å jobbe litt med? som jeg sa tidligere, snakk med en :) dere kommer dere gjennom, dere har all mulig potensiale for å ha det godt. Men det er noe med tilliten mellom dere som ikke er heeelt på plass. Jobb litt med det, bruk tid sammen, våg å sette ord på ting. Lykke lykke til :) 

På 5.4.2020 den 20.54, AnonymBruker skrev:

Så godt å høre at du er bedre av covid19! Jeg har tenkt mye på deg💜 Det er bra du er i bedre fysisk form igjen, men samtidig så leit at du har mye sorg i livet ditt nå. Uansett hva det gjelder, så kommer det bedre dager og bedre tider, hold fast ved det💜 Klem🌼

Anonymkode: ce11b...acc

Tusen takk, dette varmet ❤️ 

På 5.4.2020 den 21.03, AnonymBruker skrev:

Takk ❤️😭

jeg tenker på han hele tiden og drømmer om han. Hjernen går liksom på høygir for det er liksom noe med oppførselen hans som ikke stemmer.... han har ikke en ny men jeg tror virkelig ikke på at han ikke elsker meg men han holder meg unna seg...?! Jeg skjønner ikke dette.. akkurat som at han går igjennom noe han ikke forteller om...? 

Jeg prøver å la han være men.... 

jeg vil bare gjøre forholdet vårt bra igjen men vet ikke hvordan...? 

Du skrev tidligere at du mente han fortæres Av å miste meg men hvorfor dytter han meg vekk da? 

 

Tror du vi finner sammen igjen ? 

Tusen Takk for svar 🙏🙏❤️❤️

Anonymkode: d281d...381

Kjære deg, jeg forstår at du er forvirret og frustrert. Jo han gjennomgår noe han ikke klarer sette ord på, og han har følelser for deg, men dytter deg vekk pga han må jobbe med seg selv, klare å finne ro ifht noe. Jeg tenker at du bør gi ham litt pusterom nå. Gi deg selv også det. Ikke bli intens overfor ham, det liker han ikke nå- Jeg er usikker på om dere blir sammen igjen, men det er mulig. Jeg tror det kan ta noe tid, dersom det skjer, akkurat nå er det for mye som står på inni han. 

Jeg tror du blir lykkelig igjen om ikke veldig lenge, du vil finne en ro som du trenger. Lykke til. 

På 6.4.2020 den 1.29, AnonymBruker skrev:

Hei :)

Lurer på om du får opp noe om meg og mannen jeg elsker så inderlig ?

Jeg har aldri kjent noe så sterkt for noen tidligere, jeg smelter omtrent innvendig med han i nærheten, alt rundt forsvinner. 

Det er en del utfordringer som må overkommes om det skal bli oss to.

Pga div årsaker har jeg ikke sett han på over en mnd nå. 

Burde jeg fortsatt beholde troen på at det blir oss? Og ser du noe om hvorfor jeg føler så utrolig sterk dragning mot han? Jeg har jo vært forelsket tidligere, men aldri som dette.

Håper på svar ❤️

 

 

 

 

Anonymkode: 86cf0...311

Du føler på denne dragningen fordi dere forstår hverandre på et dypere plan. Han kan være din sjelevenn, da kjenner man ofte på en slik intens dragning, der alt annet rundt blir uviktig. Jeg ser utfordringene deres og det er noe dere begge ønsker å overkomme, men du vet like godt som meg at det kan ta tid. Det kan bli dere to, men gi det tid. Du vil forøvrig se ham om ikke altfor lenge, da kan det bli mulighet til en prat. Jeg ville ikke gitt opp håpet enda, nei, men gi det tid. Vanskelig å si hvor lenge, men jeg er nokså overbevist om at du ser klarere på ting etter sommeren. Lykke til :) 

På 6.4.2020 den 1.40, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 33, samboer 

Vil samboeren min ønske barn snart? Vil jeg bli lykkelig med han eller bør vi gå hvert til vårt? Vi har sett på hus sammen i to år, vil vi finne et i år?

Anonymkode: 00909...19f

Det kommer andre tider. Kan ikke gå så mye inn på spørsmål rundt barn. Men du må spørre deg selv, siden du på den ene siden lurer på om dere bør gå hvert til dere, og på den andre side, lurer du på om han vil ønske seg barn med deg? Det er to motpoler. Hva gjør at du er der at du ikke står stødig ift han? Du skal ikke gå bort og prøve få barn med han før du er sikker på at du virkelig vil fortsette med han. Pr nå er du noe usikker...finn ut hvorfor. Hus kan dere glatt finne om ikke lenge, men jeg ville heller stilt spørsmål om det er riktig for deg? Gå noen runder med deg selv, dine tanker og følelser, vær ærlig med deg selv. Er det han du vil ha? er det han som skal bli far til dine barn? 

Ønsker deg lykke til ❤️ 

På 7.4.2020 den 3.50, Koppen88 skrev:

 

Kvinne 26 her igjen,

Jeg tok motet til meg og tok kontakt med han slik som du sa. Jeg slo meg rett og slett til ro med tanken om at hvis han ikke er interessert, så kommer han ikke til å svare og da kan jeg legge fra meg tanken om han. Han svarte og vi har hatt noen samtaler fram og tilbake. Jeg føler at når jeg kontakter han, at det kan ta litt tid, men at han alltid svarer meg. Er så usikker på om han er interessert? 

 

Ikke rart du er usikker, for han er selv usikker. Derfor trekker han det av og til it, bruker litt tid. Også er han generelt litt treg ;) 

Jeg syns ikke du skal slippe dette helt enda, men gi det litt tid. Fortsetter han med å trekke ting ut, ikke gi deg noen positive signaler, noe flørt o.l, så gå forsiktig videre, da er han for usikker. Men det kan også hende han vil åpne opp. Jeg ser et 50-50 utfall her, beklager at jeg ikke kan si noe tydeligere, det er litt uklart. Ønsker bare lykke til - og håper du snart lander ift dette. 

På 7.4.2020 den 7.51, AnonymBruker skrev:

Det med jobb har tydelig tæret på meg for dette ble jeg litt nedtrykt av. Beklager, ikke din feil. Jeg har forsøkt så lenge og sett i flere retninger uten å finne veien, så det er nok grunnen. De fleste jobber krever utdanning så når du sier jeg kommer til å jobbe med noe annet enn hva jeg tror, betyr det at det ligger i et annet utdanningsfelt? Jeg føler at jeg famler i blinde og ikke finner veien ut av dette mørket. Her er det ikke lenger noe som heter tålmodighet, men bare en tilstand om å holde ut. En tilstand som innimellom gir utslag i kvalme. 

Anonymkode: e943e...629

Det betyr at det er litt på siden av feltet du beveger deg i, litt "ut av boksen"-tenkning. Du vil like det, syns det er spennende, og det kommer. Ikke gi deg, det er lett å bli motløs. Jeg sier det vil ta litt tid på grunn av hele situasjonen i Norge. Og selvom du føler du famler, ja, så vil dette løse seg. Ikke bli redd, ikke gå ned i motløshet og fortvilelse over dette, for det løser seg, vær tålmodig :) 

På 10.4.2020 den 0.54, AnonymBruker skrev:

I dag sa han at jeg bare skulle være fornøyd med tingenes tilstand 😔🖤

Jeg ser ingen lys fremtid der med den biten selv om du sa det kom til å skje @Oppreist

Anonymkode: 800e6...d2c

Forstår at dette er et hardt slag å ta - kan det tenkes at du trenger en pustepause? Kanskje jeg har tatt feil her, og du skal uansett ikke basere livet ditt på noe ei på nett har sagt.....for å si det litt flåsete. Jeg tar feil av og til...og jeg ser at du er ulykkelig og jeg tror at akkurat nå er ikke dere to gode for hverandre. Ta deg en pustepause , kjenn litt etter hva du vil. Å være i et slikt forhold vil spise deg opp på sikt. Tenk på deg selv; hva vil DU? Ikke ta hensyn til han, nå, men deg selv.

Ønsker deg lykke til ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger med dette å avslutte, for denne gang. Det betyr at jeg ikke kommer til å svare på flere spørsmål på lenge. Jeg syns for tiden det tar for mye energi og jeg har ikke helt overskuddet, dessverre. 

Det går an, ved prekære behov, å kontakte meg på pm, men jeg svarer kun dem der jeg ser at jeg har noe å bidra med noe, eller får opp noe med en gang. Jeg svarer fortsatt ikke på enkle setninger som "spå meg" eller "hva med jobb"...o.l. Vil gjerne ha noen tilbakemeldinger på hvordan ting går, fra dere jeg har fulgt over tid. :) 

Jeg har satt pris på at jeg har fått testet min intuisjon, min evne til å se bilder osv...med flere av dere. Tusen takk, jeg har lært mye av dette, og jeg har funnet ut, gjennom alle tilbakemeldinger, at jeg tror jeg har en evne her....Den skal jeg utvikle mer.

Akkurat nå er det tiden for å ta hensyn til meg selv og mine. Og så er det flere på banen i dette forumet ser jeg, bruk dem. Og plutselig er jeg også tilbake :) 

Ønsker dere alle sammen, alt godt ❤️ 

Takk for meg ❤️ 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Oppreist skrev:

Forstår din frustrasjon og kanskje også irritasjon over situasjonen. Du ønsker deg denne fyren, og han gir deg litt blandede signaler, dere kommuniserer ikke helt på topp og du føler deg tilsidesatt og tidvis misforstått. Jeg vet du har bestemt deg, i ditt hode, som du sier, om at dette er mannen for deg. Hvorfor er han det? Tenk godt etter, hva er det som gjør han her så mye bedre enn mange andre? Det er opp til deg å besvare, bare for å reflektere over hva du vil, hvem du vil ha, og hvordan du vil ha det. 

Så har du mange beilere, og de blir det ikke stopp på , med det første. Du slår deg ikke til ro helt enda, og du tæres av avstand til han du liker så godt. Hvordan går det med dere nå? 

Jeg er redd du vil bli mer frustrert enn lykkelig, dessverre, med mindre dere begge klarer, igjen, å snakke skikkelig godt sammen. Du finner den du skal ha uansett - om det er han her, vel, det vil vise seg, men er 100% avhengig av kommunikasjon og åpenhet mellom dere. 

Jeg håper du klarer få fred i hjertet ditt, for dette med menn har vært en frustrasjon og en kime til mange tanker, dette siste halvåret spesielt. Hold meg oppdatert da :) jeg ønsker deg beste for deg ❤️ 

 

Tusen takk for all hjelp du har gitt til oss alle her inne, @Oppreist❤️ Det har vært veldig lærerikt og en stor støtte for meg å få hjelp av deg, det er jeg sikker på gjelder for mange av oss her inne. Tror neppe du trenger å tvile på dine evner, du har noe å fare med! Ønsker også deg all lykke til videre :)

Jeg og denne fyren har fortsatt kontakt, men jeg har prøvd å få ham litt på avstand emosjonelt og forsøker å droppe alle forventninger.... lar kun ham ta det meste av initiativ egentlig (dette fordi det meste skal jo gå på hans premisser uansett...... da kan han jo takke seg selv). Han tar kontakt av og til, jeg vet ikke helt hva han egentlig prøver på, men det finner jeg vel ut en dag... Det er jo noe han vil meg, men hva er ikke godt å si - spesielt når han ikke sier noe rett ut (enda). Enten får det dø ut av seg selv, og da tenker jeg at det ikke er meningen at det skal være oss, eller det vil skje noe som endrer ting. 

Hva som er spesielt med ham... hmmm... vanskelig å svare på, det skjedde "noe" med oss når vi møttes, det vet jeg at han også merket, han sa det selv. Det var en følelse av "hjemme", og han er vel den andre personen i hele mitt liv jeg har falt ordentlig for. Det kjipe hvis det aldri blir noe med han her, er at jeg ikke lenger føler at jeg kan stole på følelsen av at noen er rett. Men, da har jeg vel lært noe nytt.... om meg selv... Tiden vil vise. Jeg skal oppdatere deg den dagen jeg får kjæreste igjen, så får vi håpe det ikke er aaaaalt for lenge til, hehe. Ha det bra så lenge, kjære TS!

 

// Psykologistudenten

Anonymkode: 6bcd0...626

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Oppreist said:

Forstår at dette er et hardt slag å ta - kan det tenkes at du trenger en pustepause? Kanskje jeg har tatt feil her, og du skal uansett ikke basere livet ditt på noe ei på nett har sagt.....for å si det litt flåsete. Jeg tar feil av og til...og jeg ser at du er ulykkelig og jeg tror at akkurat nå er ikke dere to gode for hverandre. Ta deg en pustepause , kjenn litt etter hva du vil. Å være i et slikt forhold vil spise deg opp på sikt. Tenk på deg selv; hva vil DU? Ikke ta hensyn til han, nå, men deg selv.

Ønsker deg lykke til ❤️ 

Jeg svarer selv om du ikke kommer til å svare her mer. Jeg følte det hjalp en del å få svar fra noen utenom, en fremmed kan av og til være mer behjelpelig enn noen nærme ❤️ 
Jeg er nok en relativ intens person og han er ikke det. Jeg er ekstremt glad i kos. Men må slakke av på det fordi han ikke er samme type. Jeg er nok derfor litt ulykkelig fordi jeg ikke helt klarer å vende meg til det. Jeg vet ikke om det er avhengighet eller hva, men om jeg føler meg dårlig så kan jeg ligge inntil ham litt og det beroliger så mye at jeg blir bedre fort. Jeg føler han er veldig trygg og jeg tror på ham når han sier jeg er det beste han har. 
 

Ellers så ❤️ og 🍀 til deg og dine. 

Anonymkode: 800e6...d2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertlig takk for svar ❤️

Kos deg med familien din, det fortjener du :)❤️

Anonymkode: 86cf0...311

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen hjertelig takk for all den hjelpen du har gitt oss her inne❤️ Du er er helt unikt menneske, varmt, empatisk og med et genuint ønske om å hjelpe. Og du skal aldri tvile på dine evner, denne tråden og alle disse tilbakemeldingene du har fått, viser deg at evnene dine er sterke og gode😊

Jeg kan holde deg oppdatert ang det vi har snakket om, hvis du fortsatt vil vite om noe av det du har sett for meg i fremtiden kommer til å skje. Jeg venter fortsatt på kjærligheten, den mannen du så for meg på sikt. Jeg tviholder på drømmen og tanken om at dette virkelig skal skje. Det samme om de andre tingene vi har snakket om. Du har gitt meg håp om en fin fremtid, og tusen hjertelig takk for det❤️
 

Ønsker deg alt godt videre fremover! Ta vare på deg og dine❤️ Håper du snart vil gradvis komme ut av sorgen du bærer på i disse dager❤️
 

Gode ønsker fra meg🌹

Anonymkode: ce11b...acc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2020 den 1.05, Oppreist skrev:
På 7.4.2020 den 7.51, AnonymBruker skrev:

Det med jobb har tydelig tæret på meg for dette ble jeg litt nedtrykt av. Beklager, ikke din feil. Jeg har forsøkt så lenge og sett i flere retninger uten å finne veien, så det er nok grunnen. De fleste jobber krever utdanning så når du sier jeg kommer til å jobbe med noe annet enn hva jeg tror, betyr det at det ligger i et annet utdanningsfelt? Jeg føler at jeg famler i blinde og ikke finner veien ut av dette mørket. Her er det ikke lenger noe som heter tålmodighet, men bare en tilstand om å holde ut. En tilstand som innimellom gir utslag i kvalme. 

Anonymkode: e943e...629

Det betyr at det er litt på siden av feltet du beveger deg i, litt "ut av boksen"-tenkning. Du vil like det, syns det er spennende, og det kommer. Ikke gi deg, det er lett å bli motløs. Jeg sier det vil ta litt tid på grunn av hele situasjonen i Norge. Og selvom du føler du famler, ja, så vil dette løse seg. Ikke bli redd, ikke gå ned i motløshet og fortvilelse over dette, for det løser seg, vær tålmodig :)

Takk for at du tok deg tid til å svare👍 Lykke til videre🍀

Anonymkode: e943e...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dame 47 igjen 💚💚jeg føler stress over delingen, han har særeie, men noe vi har skaffet sammen har jeg rett på halvparten av. Jeg gruer meg for å ta advokat siden jeg er redd han setter eldstedatter mer opp mot meg npr jeg gjør det. Men jeg skal ha det jeg har krav på etter tyve år og mye innsats i hjemmet og barna våre/stebarn. Ellers kommer jeg meg liksom ikke helt videre. Han passer på å si hvor dårlig råd han har til barna for tiden, men banken hjeloer jo å låne folk fpr å kjøpe ut.. 

Anonymkode: dd82f...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei Ts. Beklager at jeg maser igjen,men jeg har det så vondt har falt i en slags depresjon. Jeg spurte deg om jeg noen gang kommer til å få kontakt med min bror igjen. Det sårer meg så mye at han ikke bryr seg at han har blitt onkel jeg klarer ikke å komme over det. Jeg har det så vondt. Kan du se noe mer?Vil vi noen gang få kontakt igjen? Jeg savner han sånn. Kvinne 35.

Anonymkode: fb106...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...