Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ta vare på hverandre i disse corona-tider. 

Klem til alle - fra meg som ligger syk...med corona :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Oppreist❤️
Så leit å høre at du ligger syk med corona😔 Jeg vil gjerne ønske deg riktig god bedring, håper du snart føler deg bedre igjen! Gode tanker herfra❤️❤️❤️

Anonymkode: ce11b...acc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Oppreist❤️ 
Ta vare på deg selv nå, håper du blir fort frisk og de du er glad i holder seg frisk. Sender deg masse gode tanker🙏🏼💫God bedring!

Kvinne 29

Anonymkode: 03e89...fd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få lure på et par ting til? jeg sliter veldig med prolaps og isjias, så lurer veldig på om jeg kommer til å ha dette resten av livet. Tror det selv for kiropraktikk hjelper en stund, også er det på`n igjen. Det ligger i nedre del av ryggen. Tusen takk for hjelpen du hittil har bidratt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 32 her 🌸 Ja, du hadde rett i at jeg har fått svar. Man kan vel trygt si at det har blitt en endring i min arbeidssituasjon. Blir nok permittert. Jeg hadde egentlig fått tilbud om kurs hos SAS til å bli flyvertinne før alt dette brøt ut 😔 vil du se om jeg kommer til å få jobbe som flyvertinne i løpet av dette året? Jeg har også tenkt til å starte på studier igjen, for å omskolere meg til noe helt annet en hva jeg holder på med i dag. 💕ta vare på deg selv💕

Anonymkode: b4491...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil min eks som det ble slutt med fordi han ikke kunne forplikte seg og verdsette alt jeg gjorde for ham innse det noen gang? Eller er han for egoistisk?

 

Anonymkode: 3ea2e...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gooo bedring oporeist❤️❤️❤️❤️

Anonymkode: dd82f...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Oppreist skrev:

Du er i vinden. Jeg smiler mye av det du skriver. 15-20 beilere? Det er jo ikke småtterier. Hva tror du det er med deg som er så tiltrekkende, er det utseendet ditt eller personligheten? Jeg ser jo sammenhengen her, men lurer på hvordan du ser på deg selv. 

Takk for svar igjen, Oppreist 🥰 God bedring til deg! Jeg sitter selv småsyk og venter på svar på Korona-test.. Fæle tilstander i verden for tiden, men har samtidig en følelse av at dette vil gå bra til slutt.

Hmm, jeg tror nok det er en god blanding av de to; utseende og oppførsel, jeg er både sosial og svært utadvendt. Liker generelt å ha det gøy! Ser også på meg selv som litt "småtøff" kanskje, har litt andre interesser enn mange jenter her jeg bor... Kanskje folk faller for det? Vet ikke helt. 

11 timer siden, Oppreist skrev:

Og så gjelder det nå å holde tunga litt rett i munnen for deg, jeg ser du lett kan la deg smigre. Også av "feil" person.

En helt ny mann har rukket å komme litt inn i bildet siden sist (som jeg kunne blitt interessert i). Det er en mørk, veldig kjekk type, som vil møte meg når Korona-kaoset har lagt seg litt. Jeg er litt usikker på dette, for som du selv sier der, jeg er lett å smigre og er nok en flørt... dermed kan jeg fort brenne meg. Har ikke noen spesiell magefølelse på ham enda. Jeg har jo delvis også han jeg i utgangspunktet vil ha, men det er en grunn til at jeg var på vei til å gå videre....

11 timer siden, Oppreist skrev:

Du sier det er kun han ene du nå ønsker å være med deg. Om du ikke treffer han nå, som reiser og alt er satt på vent, så betyr det ikke at du må gi han opp. Han vil jo også ha deg, selv om han holder noe tilbake. Hva tenker du selv nå? Har du det bedre eller fortsatt lei deg mtp reisen din? Jeg håper du klarer lande og få fred i hjertet ditt snart, for du kaver litt med alt dette, tankene dine spinner mye, du kan være både fortvilet og urolig, men det kommer til å bli bra til slutt. Mist ikke motet. 

Ja, har sterke følelser for ham, men kjenner samtidig at jeg begynner å bli litt lei og veldig sliten av å tenke på hva som foregår her. Det har jo vært mange måneder med mye frem og tilbake, og mye kommunikasjonsproblemer. Vi har snakket, ordnet opp, og så har det vært rett tilbake til problemer igjen. Jeg har bidratt til trøbbel selv, men han har vært verst, synes jeg da. Nå føler jeg at han toppet kaken med å ikke svare meg etter å ha sendt meg ting, for så å bli helt masete hvis HAN ikke får svar av MEG. Rett og slett synes jeg ikke han behandler meg spesielt bra til tider! Mye skal gå på hans premisser, og han bare forsvinner etter å ha holdt meg "varm". På én side har jeg en følelse av at han rømmer fra følelser, redd for å bli såret... men på den andre undres jeg hvordan han tørr å oppføre seg sånn, hvis han vil ha meg innerst inne? HVA er det han skjuler? Konfronterte ham med at jeg synes denne oppførselen er både respektløs og taktløs, med tanke på hvor lenge vi har hatt kontakt. At jeg ikke finner meg i det, og at han kan la være å kontakte meg i det hele tatt, hvis det er sånn det skal være. Pipa fikk en annen lyd ganske raskt, han maste etter livstegn fra meg, og når han fikk det, sa jeg at jeg er stille frem til vi har snakket ordentlig. Men han er stolt og har enda ikke kommet til meg. Dette var i går, så ting kan da skje. Jeg har mye innestengt frustrasjon for dette... Helt ærlig kommer jeg ikke til å orke dette, fordi jeg synes jeg fortjener langt bedre. Men jeg kan forstå at han er redd også, om det er dette. Av og til tenker jeg at han kanskje har funnet en ny og bare leker med meg, og da blir jeg enda sintere. Huff!

Litt usikker mtp. reisen, det kan bli noe av det, men er forberedt på at det kanskje ikke skjer (det er innenlands). Det er helt riktig at jeg kaver mye, sliter mye med tanker. Er både positiv og negativ på samme tid. Føler kjærligheten er "farlig" nær, føler på en spenning, men samtidig er jeg oppgitt og føler meg innestengt - som resten av Norge sikkert gjør.

Takk for oppmuntring, og beklager for laaaangt svar. Ønsker deg god bedring, atter en gang ❤️

 

Psykologistudenten

Anonymkode: 4291e...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Oppreist skrev:

Han vil jo også ha deg, selv om han holder noe tilbake. Hva tenker du selv nå?

Må bare legge til etter å ha fått tenkt meg om:

Siden sist har jeg hatt minst kontakt med ham av alle jeg snakker med, tror jeg. Selv mindre enn med mine mest overfladiske venner! Det har nærmest ikke vært noe som skulle tilsi at vi har noe sammen, før i går. Blir irritert og tenker at hvorfor skal jeg ville ha noen som kan gå i dagevis uten å snakke til meg? Og som kan snu på en femøring i oppførsel fra varm til kald? Jeg må jo ha en viss selvrespekt, og føler jeg allerede har strukket meg laaaangt ovenfor denne fyren her. Gir jo opp, fordi når vi først har kommet nær igjen, så vipps --- er det borte igjen neste dag. Håpløse greier. Da er det vel bedre å se seg om etter en fyr som er stødig og sikker på hva han vil...? Eller? Skal dette ordne seg må han ha virkelig gode unnskyldninger for oppførselen sin.

 

Psykologistudenten

Anonymkode: 4291e...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Oppreist skrev:

Ta vare på hverandre i disse corona-tider. 

Klem til alle - fra meg som ligger syk...med corona :(

Å nei! Ta vare på deg selv,  har du folk der ute som kan komme med ting du trenger? Jeg tenker på deg kjære deg.

Hilsen hun som lurte på om hun noen gang fant kjærlighet igjen, møtte en fyr i ikke datingsetting, ble fortalt at jeg burde vente på en åpenbaring, trodde jeg fikk en, fortalte ham at jeg liker ham, så kom korona.

Anonymkode: aae61...1b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Oppreist skrev:

Tusen ❤️ takk igjen 🙏🏻 
Det var godt å få det avklart. Så jeg kan legge det bak meg og gå videre. Jeg ønsker ikke å såre min mann unødvendig, så velger å holde tett om dette. Inntil han evt får vite det av noen andre, eller om det blir omstendigheter jeg ser meg nødt til å fortelle han det. Må nesten bare ta det som det kommer. Men jeg føler dette er rett måte å gjøre det på. Jeg føler også at han vil forstå uansett, og tilgi meg 🤞🏻🙏🏻
Jeg vet han elsker meg, og han er flink til å vise det. Jeg føler kjærligheten og føler meg trygg med han ja. Kan snakke om alt. Men er nok ikke så lett for han å forstå den sårheten som jeg bærer på. Og at jeg har så mange tanker. Alt for mange tanker! 
Jeg bør kanskje snakke med en psykolog igjen. De har vel taushetsplikt hvis jeg velger å fortelle om hemmeligheten også. 
Jeg ønsker oppriktig å leve med min kjære mann livet ut. Virkelig elsker han. Og synes vi har det stort sett veldig bra i sammen, og er en lykkelig familie med barna våres. Føler han også synes vi har det bra? 

Det har vært travle år. Og nå har det roet seg og vi nyter livet. Og jeg føler også barna har det bra. 
Ja, jeg er et veldig følelsesmenneske. Blir fort såret. Misforstår ofte og tenker det verste. Det er veldig slitsomt. Prøver å bli bedre. Men er nok bare slik jeg er og alltid kommer til å være. Føler veldig mye og legger merke til det meste. Nok litt for mye. Prøver å gi litt mer F.

Men alt i alt så har jeg det veldig bra. Og dette er livet jeg ønsket meg. Med familie og en god og trygg mann, som elsker meg for den jeg er. Selv om jeg skulle ønske jeg hadde bedre helse...
Nå snakker jeg i vei her 🙈 Ville bare si at jeg har det bra tross alt. 
Forstår du ikke kan si noe om min mor. Full forståelse for det. Håper jeg får beholde hun lenge, og at hun blir bedre snart ❤️ 
 

Uendelig takknemlig for du tok deg tid til å se MEG 🙏🏻🥰 Betyr enormt mye for meg ❤️ Og hjelper mer enn du aner! Faktisk det fineste en fremmed har gjort for meg 🤩
 

Jeg vet jeg må legge personen bak meg. Jeg skal være glad for at det ikke ble oppdaget. Men har enda noen spørsmål jeg trenger svar på, slik at jeg kan få fred... Siden han brått sluttet og ta kontakt, så føler jeg meg dårlig. 
Skuffet over hva? At han angrer på at han traff meg? Forstår bare ikke hvorfor han ikke sa han fikk følelser? Skjedde det fort? Jeg er lei meg for at jeg fikk han lei seg. At jeg såret han 😢 Selv om han var klar over at jeg ikke ville noe mer. Føler jeg var tydelig nok på det 🤔 Fikk han følelsen av at det kunne bli noe seriøst? 
Håper han vet at selv om jeg ikke fikk følelser, så betydde det noe for meg. Han fikk meg til å føle meg litt bedre og tryggere på meg selv. At jeg er bra og fin nok. Selv om det så klart ikke var greit av meg. Samtidig føler jeg at jeg trengte den opplevelsen. Klarer du å se det?
 

Ja, jeg har alltid hatt dårlig selvbilde/følelse/selvtillighet. Og har nok stort behov for å bli sett og få bekreftelse. Men å gjøre slik var så klart ikke rett. Det har jeg lært. 
 

Føler min mann at jeg elsker han? Har han blitt fristet? Eller har han ikke hatt behov for det? 
 

Nå skal jeg ikke mase mer 🙈

 

............

Denne må jeg komme tilbake til. Du spør om mye, og det er krevende for meg akkurat nå. Tar det likevel i neste sving :) forhåpentlig i morgen eller en av de kommende dagene. :)

Ok, skal prøve å gå inn i dette. Jeg tenker at du ville hatt godt av å snakke med en psykolog igjen, der du øser ut alt dette du skriver om her. Psykologer har taushetsplikt, så du kan være helt trygg. Jeg tenker at med sårbarheten, usikkerheten og de opplevelsene du bærer på, så er det godt å få lagt det av litt, hos en fagperson som kan veilede deg videre, og forstå. 

Mannen din: Ja, han opplever også at dere har det bra, og han er veldig glad i deg. Du spør om han føler at du elsker han? ja det gjør han. Om han har vært fristet av andre? Tja...det kan se ut som det var en han ble noe fristet av en tid, men det ligger tilbake i tid, han tenker ikke på det nå. Han er tilfreds med deg og glad for hvordan dere har det. 

Han andre, ja, han er til dels skuffet over at det ikke ble noe mer mellom dere. Han visste på forhånd at det ikke kunne det, men han hadde faktisk et lite håp. Han ga deg mye, mye som du trengte, men du søkte ut fra det du var i, og det kan være skadelig. Kan godt tenkes du vil forsvare det videre, med at du "trengte" dette, og det vet også han. Du trengte det og det har endret deg. 

Du sier også at du trengte føle deg bra nok, fin nok, at noen så deg. Får du ikke dette hos din egen mann, så er det et tegn på at noe mangler. Jeg vet det var slik, men føler du det fortsatt slik? i så fall bør dere ta tak i det, snakke om det. 

Jeg håper dette på sett og vis var noe klargjørende? :) jeg ønsker deg alt godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å nei! Ta vare på deg selv,  har du folk der ute som kan komme med ting du trenger? Jeg tenker på deg kjære deg.

Hilsen hun som lurte på om hun noen gang fant kjærlighet igjen, møtte en fyr i ikke datingsetting, ble fortalt at jeg burde vente på en åpenbaring, trodde jeg fikk en, fortalte ham at jeg liker ham, så kom korona.

Anonymkode: aae61...1b9

Tusen takk - til deg og andre her. 

Ja har noen som handler for meg og ordner mye. Det er tøft å være isolert fra omverdenen, det skal sies... :( 

Jeg er i tillegg veldig dårlig og med lite krefter. Er heldigvis ikke i noen risikogruppe, men har vært syk lenge nå. 

Og til det du skriver....vil det si at du ikke helt vet hvor det bærer med dere to? Ønsker deg alt godt :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er en snart 29 år gammel kvinne som for ca en mnd siden kom i kontakt med en mann på 31. Bor i Oslo. 

var skeptisk i starten da han kontaktet meg, både fordi jeg hadde hørt noen usanne rykter om han og fordi jeg nylig hadde fått hjertet mitt knust da er langvarig og komplisert «forhold» ble avslutter. Kommuniserte greit at jeg var skeptisk, men tok etterhvert mer initiativ til kontakt. Opplevde at han endre kommunikasjon etter det, og etter vårt første møte/date som var like før korona-krisen var et faktum har jeg hørt veldig lite fra han. Har spurt hvordan det går og fått vite at ting er helt kaos hos han nå pga krisen.

kommer likevel ikke helt til klarhet om hans manglende kontakt nå. Klarer du se noe om hva det dreier seg om? Han har en reservert måte å snakke via sosiale media fra før, men nå føles han veldig distansert. 

 

Jeg liker han godt og vi begge uttrykket at vi ville møtes igjen før alt dette skjedde. Jeg tenker så mye på han og ønsker gjerne mer kontakt men lurer på om jeg må glemme han eller være tålmodig. Har ikke møtt noen jeg likte så godt på veldig lenge og åpnet meg virkelig for muligheten :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Oppreist skrev:

Har du fått respons? Jeg ser en overrasket fyr, som trenger fordøye det litt. Godt du føler deg frigjort. Well done! 

Å nei at du ligger syk med corona, Oppreist! Masse god bedring, håper du føler deg bedre ganske snart.❤️🙏 Jammen er det krevende og uvante tider nå.

Haha, må bare si at jeg lo høyt da jeg leste at du ser en overrasket fyr! Jeg har ikke fått noen respons, men jeg forventer vel heller ikke det... Du sier han trenger å fordøye det, så, vel, om det kommer en respons, så blir det overraskende for meg. Men håper det ble godt mottatt da, som du så sist! For det er jo ikke et helt tradisjonelt brev, som du sikkert også ser... Men ja, jeg er veldig fornøyd med å ha sendt det. Jeg skulle ikke ha ventet så lenge, men det var kanskje nå tiden var moden. Føltes veldig riktig at jeg rakk det før coronaen traff landet slik den gjorde forrige torsdag.

Så jeg føler meg frigjort og at jeg gjorde noe bra for meg selv. Skal nok klare å gå videre, men jeg kjenner jo … at å glemme han helt før jeg evt treffer en annen som kan viske ut tankene jeg gjorde meg om ham (hektet?), det tror jeg ikke jeg får til. Men å legge han godt nok vekk, det skal jeg nok få gjort greit, etter brevet😉

Forresten - bare dersom du har ork & lyst når du nå er syk -, skjønte han hvem brevet var fra? Kan du si noe om hvilke tanker han gjorde seg/på hvilken måte han ble overrasket? Og - gjorde han seg noen tanker rundt innholdet i brevet, som jeg tenker nesten var en vel så viktig "misjon" med dette? Jeg ønsket nemlig at han skulle gjøre seg opp noen tanker. Da er det litt "oppdrag utført" for min del.

K36 (Sveva)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar Oppreist😊 Jeg har lenge lurt på om jeg vil få det dårlig med meg selv om jeg forlater han (sorg) eller om sorgen og usikkerheten vil sitte i meg dersom jeg blir.. Det er aldri godt å kjenne på redsel i et forhold samt vedvarende usikkerhet. Vi har hatt et av og på forhold og det sliter meg ut. Han har gjort så mange ting, vet ikke om jeg kan glemme og tilgi. Oftest har magefølelsen rett, så du har kanskje rett. 

Marlene

Anonymkode: dc11a...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Vil noen «se» meg?🤗Jeg vet ikke hva man trenger av info da😜

Var hos en healer for mange år siden og mye av det han fortalte meg var spot on og det var veldig kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du hoppet over meg - hva får du opp  om kjæresten min, han som plutselig blir iskald / fjern og slo opp...

Anonymkode: d281d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...