Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 2/24/2020 at 11:05 PM, Oppreist said:

Biten du snakker om, vil falle på plass, men ikke helt enda. Du kan heller se på det som noe du kan glede deg til, når det kommer. Hold ut ikke gi opp, det er det overhode ikke grunn til. 

Det klarer jeg ikke se, dessverre. Gå i forventing, det kan skje når som helst :)

Jeg føler for å legge til noe til det du skrev over selv om jeg har svart på det tidligere. Selv om jeg går og håper og ikke vil gi opp (gitt så mye investering jeg har lagt i forholdet), så føler jeg meg bittelitt usikker. Han sa på ferie i januar at han ikke fant meg seksuelt attraktiv, men ville være med meg resten av livet for alt annet var så bra etc. Han sa han var noe tiltrukket men ikke nok og at det kunne bli bedre gitt tid. Han viser ellers med handlinger at jeg betyr mye for ham. Jeg håper virkelig selvfølgelig at den biten skjer ❤️
 

Slenger med de andre jeg la med tidligere: Jeg har vært arbeidsledig en stund, det virker som det er håpløst uten erfaring i noe man ikke får så lett erfaring i, og jeg lurer på om du kan se hvordan det vil gå på den fronten? Samme med økonomi, vil det bli bedre der på noe vis? 

Anonymkode: 800e6...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne 47 igjen her💚💚💚jeg har det veldig bra i mitt nye forhold, stabilt og fint. Men det har vært vanskelig å stole på noen igjen, komt frem mange svik fra eks. Har fortalt dette til min nye, at jeg er veldig sårbar. Jeg har åpnet meg veldig og har aldri blitt så glad i en som nå. Det er godt og skummelt på samme tid. Han har også hatt d tøft. Men vi har en ro og harmoni ilag som er unik. Min eks har satt eldste opp mot meg, har gjort alt jeg kan og må gi hen tid.. Får du ooo noe ang npr dette vil løse seg, og ser du noe ang min nye kjæreste. Jeg elsker han. 

Anonymkode: dd82f...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2020 den 23.54, Oppreist skrev:

Jeg får ikke opp annet enn en slags uro. Noe han bekymrer seg for som han ikke forteller deg, tro?Snakk med han om det. 

Han gjorde det akkurat slutt. Han sier han elsker meg. 

Jeg føler han skjuler noe for meg, noe som ødelegger han. Hjelp 😰

jeg elsker han også. Vil bare hjelpe han, men han vil ikke til lege eller i terapi 🙏😰❤️

 

Takk for svar 

Anonymkode: d281d...381

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2020 den 23.54, Oppreist skrev:

Når du står midt i slike valg, skal du sette deg ned, i et stille rom og kjenne godt etter. Hva ønsker du deg i livet og hvordan får det du? hvem ser du for deg ved din side? hvem vil gi deg mest av det du ønsker deg? Jeg tror du innerst inne vet, men du syns det er vanskelig å ta endelige valg. Det får jo konsekvenser. Men å ikke velge, er også et valg, som igjen gir deg uro. 

Bosted - jeg tror du blir der du er en stund til, men så flytter du. Det vil være et godt valg. Kjærligheten, til to...har en av dem brune øyne? jeg tror det er han hjertet ditt lengter mest etter. Brune evt grønnaktige øyne. Ikke blå. Ønsker deg masse lykke til med å ta dine endelige valg. 

 

Tusen takk for svaret ditt. Ikke så lett å komme med tilbakemelding, da dette ligger fremover i tid. Men kan bare si at alt du skrev om nåtiden stemmer. Takk igjen.  

Anonymkode: eac41...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du der oppreist ? 🙏🤗

Anonymkode: d281d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.2.2020 den 23.59, uret skrev:

Hei! Får du opp noe rundt kjærlighetslivet mitt? Om jeg vil møte en snart, eller bare en flørt, eventuelt ca når på året? Har vært singel en stund nå

Takk for svar! Kvinne 24

Sommer, sommer, sommer. Alt skjer da. Ha øynene åpne for en med litt "skarpt" blikk, som du føler vil se "tvers gjennom" deg, men på en mild og god måte. 

På 29.2.2020 den 0.03, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt hvordan jeg skal skvise ut lit personlighet men jeg for prøve. :P 

Jeg lurer litt på om jeg kommer til å treffe på "den store kjærligheten" ? Har vært alene i 9 år og er egentlig ikke på utkikk men det dukker jo opp en og annen som faktisk er interessert...så lurer jeg vel på om jeg kommer til å bite på..

Har og blitt behandlet for en tilstand, men vil ikke få svar før om et par år om det har virket, ser du noe der?

 

Anonymkode: 2adb8...2bb

Kan dessverre ikke gå inn i medisinske spørsmål, men vet du har vært gjennom mye. Jeg kan ikke si noe om utfall, men ser en glad deg i lange tider fremover. Som om en byrde løftes av deg. 

Når det gjelder kjærligheten, kan jeg si at du kommer ikke til å forbli alene. Jeg får ikke opp tidsperspektiv her, men kjenner en glede når jeg tenker på kjærlighet rundt deg. Som om du "svever". Det betyr at du definitivt vil bli glad og lykkelig i kjærligheten. Gi det fortsatt noe tid, det kommer til deg. 

På 29.2.2020 den 13.03, Sveva skrev:

Hei igjen.

Vil gjerne bare oppdatere deg (/dere) litt til, dette her kverner mye i hodet for tiden.

Saken er at jeg ble som sagt avvist (ghostet) av ham tidligere, den ene gangen jeg tok mot til meg da og kontaktet ham. Intensjonen min da var ikke akkurat vennskapelig, jeg var åpen om hva jeg syntes om han (at han var interessant for meg som potensielt noe mer), at jeg hadde håp om noe mer var nok tydelig. Føler jeg tok i bruk mye av motet mitt da ja... og når man da blir ghostet istedetfor et «nei takk», jeg innrømmer at det gjør at han også sank mye i mine øyne. Jeg synes den kulturen som er for tiden hvor mange blir kyniske og det ghostes over en lav sko er innmari stygg. Det gjør noe med folk.

Så jeg er redd for at dette her bare er at jeg sitter fast i et hekt, og at fyren her viste en side av seg selv som er en side jeg ikke liker. For jeg synes at akkurat det der er drittsekk-oppførsel.

Det er vel kanskje det her som gjør at jeg tviler nå...?

Samtidig, jo da, fyren er ordentlig og fra en ordentlig familie og alt det her. Vi hadde det supert sammen, osv. Men akkurat dette her gjør meg ... usikker, redd, jeg vet ikke.

Og jeg forstår at han er redd, men det unnskylder ikke ghosting i mine øyne. Som sagt, jeg er også redd. Drittsekker har jeg fått nok av. 

Har akkurat nå mest av lyst til å si han et sannhetens ord om hvor bedritent ghosting er, at en voksen mann burde greie bedre uansett hvor redd han er, og det er vel neppe så konstruktivt.... ikke om en vil ha vennskap? 

Uansett så må jeg være ærlig. Og vil jeg ha hans vennskap når dette her er en del av saken? Er nok redd for å føle at jeg tillater å bli tråkket på i så tilfelle. Og det er jeg ferdig med.

Jeg har noe greier i skriftlig form som jeg vurderer å sende ham. Kanskje jeg skal det? Eller kanskje ikke?

Oppreist, du sa at det vil bli godt mottatt hvis jeg kontakter ham. Kjenner at jeg klarer liksom ikke tro det helt. Hvordan?

Lar han bare være å svare, så har jeg jo svaret der. Han er helt lukka og er da ikke noe mer å bruke tanker på.

Men om han skulle svare, så er jeg uansett ikke klar for noe mer enn vennskap. Er bare redd jeg vil bli såret ellers.

For en teit situasjon..!

Dog; god helg til deg også, Oppreist!🙃

K36 (Sveva)

Ja, jeg følger deg i dette -  å ghoste noen er mindre attraktivt, mindre sjarmerende, for å si det slik, og jeg forstår skuffelsen og frykten din. Du vet best om det er lurt å ta kontakt nå eller ikke. Kjenn etter. Kan hende du ikke er klar, kan hende du skal la det være. Jo jeg sa det vil bli godt mottatt...jeg skal her og nå prøve gå inn i det, litt dypere.....

Ok, jeg ser en mann som blir smigret, glad, vil føle at egoet hans styrket. Det kommer en melding fra ei han syns er søt, ei han har likt godt, men vært redd og usikker overfor. Han vil bli fornøyd med oppmerksomheten. Om det er følelser der, vet jeg ikke. Usikker. Så om du ikke ønsker bli såret, kan hende du skal la det ligge, for sikkerhets skyld. Men syns du at du har noe å tape? Når jeg går inn i dette, så er det jeg kjenner på, utfra det jeg nevnte om "godt mottatt", rettet på hans tanker rundt seg selv...ikke nødvendigvis deg. Dette er vanskelig å forklare. Jeg håper noe av dette jeg skriver gir mening. Når alt kommer til alt, så er det DU som sitter med svaret og du skal gå etter magefølelsen. Er du usikker og det knyter seg, la det være. Kjenner du sommerfugler og at du ikke har noe å tape , kjør på. Alt i alt, valget er ditt. Jeg ønsker deg alt godt. 

 

På 1.3.2020 den 0.59, Pretty Amazing skrev:

dame på 47. Vært gjemnnom et tøft forhold plussmye. jeg føler meg ensom og alene. Møter jeg drømmemammem mannen min.... tusen tusen takk ❤️

 

Ja du har mye bagasje med deg. Er du klar for noe nytt? kjenner du at det forrige og alt du har slitt med, er bearbeidet nok til å ta inn en ny? jeg vet om ensomheten, den knuger deg til tider, river deg i filler nesten. Så vet du med ditt rasjonelle hode at du ikke er alene, men ensomheten kan likevel være der. Det er på vei til å løsne. Drømmemannen din vil komme. Jeg er usikker på om det er han jeg ser, eller om du får en ny, mannlig venn, men det skjer denne sommeren. Hvis du er åpen for det. Men frem mot det, jobb litt mer med hva du bærer på. Noen sår er enda nokså skjøre, ikke helt leget...Ta tak i det, slik at du er mer rustet for en ny mann. Han kommer. 

På 1.3.2020 den 13.43, AnonymBruker skrev:

Kvinne 36 år. Vært singel nå i 6 år. Kjenner jeg er lei singel livet. Lurer på om jeg snart treffer drømmemannen eller evt han er i livet mitt men ikke kommet de følelsene ennå?

Anonymkode: 86318...4f4

Skjønner du er lei. Det er slitsomt å gå slik så lenge, når man ikke egentlig ønsker det. Jeg tror det kan gå litt tid enda, men du vil ikke gå 8 år som singel...Kanskje rundt 7...men det kommer til å skje en endring før 2 år til er gått. Mest sannsynlig i løpet av dette året. Hold ut, han finnes der, en du enda ikke har møtt. 

På 1.3.2020 den 16.10, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er dame på 49 år som prøver meg på deltidsstudier, men sliter noe forferdelig med konsentrasjonen. Studiet er interessant så det er ikke det, men det hemmer meg noe voldsomt. Dette er et studie jeg virkelig har lyst å gjennomføre og eksamen er allerede om 2 måneder. Klarer du si noe om hvordan dette vil løse seg? 

Anonymkode: e943e...629

Du er faglig flink og dette vil løse seg. Men du bør ta tak i det som gjør at konsentrasjonen din er dårlig. Du vet hva det er, det er noe bakenforliggende, ikke "bare" dårlig konsentrasjon. Kan du snakke med legen din om dette, si noe om hvordan du har det. Du har for mye i tankene dine, trenger i grunnen et pusterom for tankene, og kan hende du skulle lært deg noen teknikker for dette. Du klarer dette, men trenger også å klarne tankene dine. Lykke til - og stå på. 

På 2.3.2020 den 21.10, AnonymBruker skrev:

Hei. Får du opp noe ang kjærlighet på meg? Den ene dagen føler jeg kjæresten elsker meg, og den neste dagen ikke. Jeg vet ikke om det skyldes min egen usikkerhet eller ei. Jeg har lenge mistenkt at han vil gå tilbake til eksen sin, eller at han flørter med andre damer over nett, sosiale medier. Føler et det er NOE, men kanskje det kan skyldes tidligere tillitsbrudd. Jeg har prøvd å spørre han, og han påstår at ingen av delene er sant. Jeg trenger å vite om jeg må jobbe med meg selv, eller avslutte dette. Jeg elsker han virkelig. 

Hilsen Marlene :)

Anonymkode: dc11a...308

Kjære deg, jeg føler med deg, vet du hvorfor? for slik kan du faktisk ikke ha det. Dette kan du ikke finne deg i. Det du skriver, at det kan skyldes DEG og din egen usikkerhet? Nei. Det skyldes ene og alene HAM. Han elsker deg, elsker deg ikke...det er slik du føler det, og det tyder på en ambivalens hos ham som ikke er av det gode for deg. Gå noen runder på om det er slik du vil ha det.....vil du ha det slik at du blir usikker på hvor du har han, eller vil du ha en som gjør deg trygg og som du vet elsker deg, der du ikke lenger trenger å lure...Ta en solid prat med han, slik at du får tak i dette....eller kanskje du skal vurdere å gå videre...? (vet at du ikke ønsket deg dette svaret, men jeg stryker ikke folk med hårene når jeg ser noe annet enn det de ønsker å høre....jeg sier det jeg får opp....)

På 2.3.2020 den 21.32, AnonymBruker skrev:

Jeg føler for å legge til noe til det du skrev over selv om jeg har svart på det tidligere. Selv om jeg går og håper og ikke vil gi opp (gitt så mye investering jeg har lagt i forholdet), så føler jeg meg bittelitt usikker. Han sa på ferie i januar at han ikke fant meg seksuelt attraktiv, men ville være med meg resten av livet for alt annet var så bra etc. Han sa han var noe tiltrukket men ikke nok og at det kunne bli bedre gitt tid. Han viser ellers med handlinger at jeg betyr mye for ham. Jeg håper virkelig selvfølgelig at den biten skjer ❤️
 

Slenger med de andre jeg la med tidligere: Jeg har vært arbeidsledig en stund, det virker som det er håpløst uten erfaring i noe man ikke får så lett erfaring i, og jeg lurer på om du kan se hvordan det vil gå på den fronten? Samme med økonomi, vil det bli bedre der på noe vis? 

Anonymkode: 800e6...d2c

Ikke gi opp å søke jobber, selv om du ikke har erfaringen. Før eller siden vil noen ta deg inn i varmen, lære deg, bruke tid med deg, slik at du blir god i jobben. Det kommer til å gå bra, dette, men du må våge å kaste deg litt mer uti det, stå litt mer på, og kanskje tenke litt ut av boksen. Forstår du hva jeg mener? Og når det gjelder økonomi, henger dette sammen med jobb. Du vil merke at når du kommer i jobb, vil økonomien også gradvis endre seg. Hold fast på håpet, det kommer en helt ny tid for deg, der du blir lettere til sinns :)

På 2.3.2020 den 21.52, Anonymous11 skrev:

Jeg er en av de som maser litt på deg, beklager så mye ❤️ skal prøve å utdype litt denne gangen. 
 

Jeg er ganske sikker på at jeg har møtt mannen i mitt liv, men vi har noen utfordringer på veien. Disse gjør at jeg håper vi vil stå sterkere enn noen gang når vi kommer oss gjennom dette og jeg er for det aller meste positiv, men av og til er det litt vanskelig å se lyst på ting. 
 

Vi har det utrolig fint sammen, men han sliter med destruktive tanker som igjen fører til destruktive handlinger - det virker nesten som at han føler at han ikke fortjener å ha det bra innimellom, og det gjør meg trist. 
 

Nå har det seg sånn at han har vært utro. Vi hadde en skikkelig oppvask første gangen hvor vi fikk prata ut, og ting virka til å bli bedre - men så skjedde det igjen. Denne gangen er alt annerledes. Det er tydelig at han skammer seg og angrer, og at han går rundt med dårlig samvittighet ovenfor meg. Han deler mer rundt usikkerhetene sine, hvorfor han er usikker på meg og hva han føler rundt dette.  Jeg ønsker ikke å gå siden jeg elsker ham så utrolig høyt, og vi er begge villige til å jobbe med forholdet. Å prate med noen har ikke vært et tema foreløpig, men samtidig føler jeg at jeg fikk sagt det jeg hadde behov for å si i et langt brev jeg skrev og ga til ham nå sist jeg fikk vite om dette, etter å ha fått samla tankene litt. En uforbeholden kjærlighetserklæring om man kan si det sånn, men delte også av smerten jeg kjenner på oppi alt dette. Jeg tror brevet gjorde godt og kanskje bidro til at han forstår litt mer hvor landet ligger og hvor høyt jeg faktisk elsker ham. 
 

Mitt spørsmål til deg er; 

Ser du en framtid for oss? Vil vi kunne legge dette bak oss og komme styrket ut av det?

 

Kvinne 27 

Ja og nei. Etter alt du deler her, får jeg opp en slags rastløshet i meg. Jeg tror det er han, hans væremåte. Sliter han med å slå seg til ro, med å falle på plass der han er og være helt og holdent fornøyd med alt dere har og deler? Jeg syns det er leit dere har slitt såpass allerede, og du er fortsatt ung. Jeg er usikker her. Jeg sier ja og nei...ja fordi jeg tror, at om dere kjemper for å stable en hel del på beina(tillit blant annet), så kan dette gå, men det krever en del. Nei, fordi det har vært et enormt tillitsbrudd mellom dere, som alltid vil være der og jeg er usikker på om den rastløsheten jeg kjenner på, er av det gode...Men valget er ditt, jeg sier bare hva jeg får opp. Ønsker dere uansett lykke til :)

På 3.3.2020 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Kvinne 47 igjen her💚💚💚jeg har det veldig bra i mitt nye forhold, stabilt og fint. Men det har vært vanskelig å stole på noen igjen, komt frem mange svik fra eks. Har fortalt dette til min nye, at jeg er veldig sårbar. Jeg har åpnet meg veldig og har aldri blitt så glad i en som nå. Det er godt og skummelt på samme tid. Han har også hatt d tøft. Men vi har en ro og harmoni ilag som er unik. Min eks har satt eldste opp mot meg, har gjort alt jeg kan og må gi hen tid.. Får du ooo noe ang npr dette vil løse seg, og ser du noe ang min nye kjæreste. Jeg elsker han. 

Anonymkode: dd82f...f02

Godt å høre du er så lykkelig etter alt du har vært gjennom. Du har tatt noen tøffe valg. At din eks har valgt å sette din eldste opp mot deg, er et slag midt i magen, det fortjente du ikke. Han gjør det av sjalusi, bitterhet og irritasjon over hvordan du har klart å gå videre med livet ditt. Relasjonen til eldstemann vil leges, men det kan ta tid. Preget av sin far nå, det kan bli noen vanskelige runder å gå. Men ikke gi opp. Du har også en sterk intuisjon, følg den. Gjør det du kjenner du skal gjøre, si det du kjenner du skal si. Jeg tror, når du spør om din nye kjæreste, at dette er en god mann med mye emosjonell intelligens, om du forstår meg. Han er empatisk, og det er akkurat det du trenger, men han har noen arr i livet, vært gjennom en stor dose smerte og kan derfor relatere til og forstå det du har vært gjennom. Gi dere tid, kos dere, nyt at dere har funnet hverandre - og igjen, relasjonen til eldste vil leges, gi det tid, men pøs på med din kjærlighet. Din eldstemann trenger å bli sett av deg, opplevde at du ikke glemmer eller ikke har tid lenger. Mitt beste råd her, er vend det andre kinnet til. Lykke til. 

På 4.3.2020 den 10.40, AnonymBruker skrev:

Han gjorde det akkurat slutt. Han sier han elsker meg. 

Jeg føler han skjuler noe for meg, noe som ødelegger han. Hjelp 😰

jeg elsker han også. Vil bare hjelpe han, men han vil ikke til lege eller i terapi 🙏😰❤️

 

Takk for svar 

Anonymkode: d281d...381

Føler veldig med deg. Du kan ikke tvinge noen i behandling, men du kan ønske det av hele ditt hjerte og legge det frem for ham, som du også har gjort. Vil han ikke, så la han gå. Han sliter med sine ting og trenger å ta tak i dem for at dere skal kunne ha det bra. La ham gå, for nå, i det minste. Kanskje kommer han tilbake til deg. 

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du der oppreist ? 🙏🤗

Anonymkode: d281d...381

Mer eller mindre, ja :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne se på jobb for meg 🌸 kvinne 32!

Anonymkode: b4491...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke med helt lett hjerte at jeg skriver her denne gang, fordi jeg er nødt til å skuffe et par av dere med svarene jeg kommer med. Men jeg vil ikke være en slik som glatter over eller formildner ting jeg faktisk ser. Hvis dere har fulgt med på svarene jeg tidligere har gitt "psykologistudenten" så var jeg veldig tydelig, nokså tidlig, om en mann hun datet. Han var ikke bra for henne og jeg sa det. Det viste seg at det var helt rett og hun så selv faren etterhvert (håper det er ok jeg bruker deg som eksempel, psyk-student)....Jeg kan ikke si "dette går fint, dere vil elske hverandre til evig tid", hvis jeg kjenner noe som stritter i mot. Og dessverre er det slik noen ganger. Men ta nå ikke mitt ord for den eneste sannhet. Sannheten kjenner dere i hjertet, lytt og følg den indre stemmen som forteller deg hvor du skal gå og hva du bør gjøre. Jeg vil ikke ha "skylden" for brudd eller sorg....Dette er deres valg, jeg sier bare hva jeg får opp....

Ønsker alle en god ny uke ❤️ 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gjerne se på jobb for meg 🌸 kvinne 32!

Anonymkode: b4491...5ca

Litt mer konkret, er du snill....Hva er det med jobb du lurer på....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2020 den 16.27, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svaret ditt. Ikke så lett å komme med tilbakemelding, da dette ligger fremover i tid. Men kan bare si at alt du skrev om nåtiden stemmer. Takk igjen.  

Anonymkode: eac41...f54

Jeg er glad for å høre at det stemmer....! Takk for tilbakemeldingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Oppreist skrev:

Sommer, sommer, sommer. Alt skjer da. Ha øynene åpne for en med litt "skarpt" blikk, som du føler vil se "tvers gjennom" deg, men på en mild og god måte. 

Tusen takk for svar, ! Får du opp om dette er en person jeg kjenner fra før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jente, 24

1. jeg har ett problem for tiden. Det er bedre enn det var, men ikke bra enda. Klarer du å se om det ordner seg? 

2. Kommer samboeren til å fri til meg noen gang?🙈

3. Skal søke ny jobb. Kommer jeg til å finne en ny jobb? Noe jeg trives med? 

Vanskelig å gi for mye informasjon. Men håper du kan se noe.

kan jeg spørre hvorfor vi ikke kan spørre om graviditet? Bare nysjerrig 😊

 

Anonymkode: 5a4eb...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, uret skrev:

Tusen takk for svar, ! Får du opp om dette er en person jeg kjenner fra før? 

Jeg tror deres veier har krysset hverandre før, ja. Ikke en du kjenner godt, men kjenner til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, 81mod skrev:

Hei 😊 

Får du opp noe på meg? 🙏🏻🤞🏻
Om kjærlighet/ekteskapet og om det kommer til og vare? 
Og om hemmeligheten jeg har blir holdt skjult for han? Eller vil den ødelegge oss? 
Bør jeg kutte kontakt med en person? 
Setter veldig pris på svar. 
Dame 38

Hemmeligheten bør opp i dagen, settes lys på, hvis ikke vil den bli ødeleggende for dere begge. Du har en person i livet ditt som du absolutt bør kutte kontakt med, og du vet veldig godt hvorfor. På sikt vil relasjonen ikke være god for deg. Om det varer, er på en måte litt opp til deg, for du sitter med en nøkkel. Han ønsker at det skal vare. Gjør du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Oppreist skrev:

Litt mer konkret, er du snill....Hva er det med jobb du lurer på....?

Om det ligger noe nytt på meg :) jeg har en jobb som jeg ikke trives med. Skal på to intervjuer til uken :) 

Anonymkode: b4491...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Oppreist skrev:

Hvis dere har fulgt med på svarene jeg tidligere har gitt "psykologistudenten" så var jeg veldig tydelig, nokså tidlig, om en mann hun datet. Han var ikke bra for henne og jeg sa det. Det viste seg at det var helt rett og hun så selv faren etterhvert (håper det er ok jeg bruker deg som eksempel, psyk-student)...


Går helt greit at du bruker meg som eksempel, null stress. Hvis du vil ha litt update angående denne fyren, så har han nå nylig slettet meg fra sosiale media pga. avvisning, og er nå visstnok sur på meg. Vet ikke hvor positivt dette er, sånn egentlig..... Det at han ville fortsette å "fange" meg stemte/stemmer, han har prøvd alskens metoder - og det er vel neppe over enda. Uten å utlevere for mye, så kan jeg GODT se hvorfor du får opp sterke alarmer. Det er drøye greier.

Jeg og han andre fant tilbake til hverandre her nå nylig, altså han jeg skulle gi tid, men nå er stemningen rar og dårlig igjen. Av og på, så jeg trekker meg unna når han gjør det. Har begynt å forstå at han er sjalu, og han er usikker på seg selv også. Akkurat DET er jeg ganske sikker på. Ellers er det noe som skurrer ja, han har nylig sagt at han er glad i meg. Men det hjelper ikke, når han oppfører seg så merkelig. Jeg forstår ikke. Vil bare nevne noe som jeg tenkte på sist vi snakket; og det er da du skrev "en ny er rett rundt hjørnet". Jeg fikk en spesiell person opp i tankene, men jeg vet samtidig at han er opptatt. Så kan ikke være ham...? Ellers har jeg ikke mer updates per nå. Time will show!

Psykologistudenten :) 
 

Anonymkode: 4291e...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Oppreist skrev:

Jeg tror deres veier har krysset hverandre før, ja. Ikke en du kjenner godt, men kjenner til. 

Takk igjen for svar, det blir spennende. :)  Litt vanskelig å gi tilbakemelding når det ligger i fremtiden, men skal komme tilbake!
et siste spørsmål så skal jeg ikke spørre mer om kjærlighet - får du opp enten det første bokstaven i fornavn eller etternavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, uret skrev:

Takk igjen for svar, det blir spennende. :)  Litt vanskelig å gi tilbakemelding når det ligger i fremtiden, men skal komme tilbake!
et siste spørsmål så skal jeg ikke spørre mer om kjærlighet - får du opp enten det første bokstaven i fornavn eller etternavn til denne personen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...