Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde en runde her inne for noen måneder siden, der jeg fikk testet min intuisjon på mange. Ønsker prøve igjen.. Den gang var det EN person som satt en stopper for alt, fordi det var kritikk og spydige ord. Det var også en som "testet" meg ved å utgi seg for noe annet enn den man er. Skjer det igjen, dropper jeg ut. Jeg er et menneske og bommer selvsagt. Når jeg ikke ser dere, kan jeg ikke vite om du faktisk er mann eller kvinne, jeg må tro deg på hva du sier. Men jeg kan likevel få opp noe om din situasjon.

Jeg svarer ikke mennesker jeg opplever "krevende" eller "masete". Jeg svarer når det passer meg.

Kriterier: 

Gi tilbakemelding på det jeg skriver, om det stemmer mye, litt eller om jeg bommer helt

Ikke spør om graviditet/fødsel (kjønn), død, sykdom. 

Ikke spør om noe der hensikten er å skade andre. Ikke gi deg ut for å være noe annet enn den du er.

Ikke mas, jeg ser spørsmålene, men jeg svarer ikke alle. 

Du MÅ gi mer info enn "hva skjer med kjærligheten" eller "får jeg ny jobb" osv. Er ikke interessert i stjernetegn eller fødsesdato, men kjønn, alder og gjerne noe konkret om situasjonen du er i eller ønsker svar på. 

 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne, 25.

Har slitt på utdanningsfronten ganske lenge. Mangler et par fag for å komme i gang. Har prøvd å fullføre i mange år, men sliter med noe konkret som gjør det vanskelig. Når vil jeg klare dette? Begynner å miste troen, selv om jeg vet at jeg har evnen. 

Anonymkode: cf6cb...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame, 43, 2 barn, gift. Egentlig ingen spørsmål bare nysgjerrige på hvilken bilder du får opp/ hva du ser 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 38.

Det har vært kjekt å vite om det fortsetter å gå bra mellom oss og ting blir slik jeg alltid har trodd. :)

Anonymkode: af0c8...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan svare på alle eller noen av spørsmålene, men skriv nr så jeg skjønner hvem du svarer på. 

1. Kommer jeg til å finne plassen min i livet? 

2. Har en god kompis jeg har vært sammen med de siste dagene jeg har kjent i mange år. Han har dame men vet ikke om han ser fremtid med henne. Han er fra høyere klasse enn meg så heg skjønner ikke hvirfor han vil bruke tid med meg. Jeg har ikke følelser for han lenger, men har han for meg? Kommer vi til å bli et par?’ 

3. Jeg liker en annen, men jeg har så lave tanker om meg selv at jeg fucka det opp. Skammer meg over at jeg fremdeles tenker på han. Er dette en jeg kommer til å ha kontakt med igjen? Var han interessert? Er det riktig av meg å ta kontakt med han? Bryr han seg om meg?

4. Hvordan ser folk meg?

5. Bør jeg gi opp den karrieren jeg jobber mot nå? 

Anonymkode: ff46d...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan svare på alle eller noen av spørsmålene, men skriv nr så jeg skjønner hvem du svarer på. 

1. Kommer jeg til å finne plassen min i livet? 

2. Har en god kompis jeg har vært sammen med de siste dagene jeg har kjent i mange år. Han har dame men vet ikke om han ser fremtid med henne. Han er fra høyere klasse enn meg så heg skjønner ikke hvirfor han vil bruke tid med meg. Jeg har ikke følelser for han lenger, men har han for meg? Kommer vi til å bli et par?’ 

3. Jeg liker en annen, men jeg har så lave tanker om meg selv at jeg fucka det opp. Skammer meg over at jeg fremdeles tenker på han. Er dette en jeg kommer til å ha kontakt med igjen? Var han interessert? Er det riktig av meg å ta kontakt med han? Bryr han seg om meg?

4. Hvordan ser folk meg?

5. Bør jeg gi opp den karrieren jeg jobber mot nå? 

Anonymkode: ff46d...57a

Jeg er kvinne, 27

Anonymkode: ff46d...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 23. 

Har invistert litt penger. Vil dette gå min vei? 😊

Anonymkode: 4ca6e...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev nettopp ned et siffer bestående av tyve tall, der tallene også er fargekodet. Fargene er: Rød, blå, grønn og gul. Fortell meg rekkefølgen og hvilken farge hvert tall har, så kan vi snakke videre. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne i 30-årene. Har utdanning og jobber med den, men ønsker å utvikle meg litt samtidig som jeg slites mellom fleksibiliteten ved å jobbe selvstendig og tryggheten ved fast jobb. Samtidig er det ikke mange muligheter til spennende stillinger her jeg bor. Det er ikke aktuelt å flytte. Kanskje for en periode til et spennende sted, men så vil jeg tilbake hit hvor jeg trives. Hva skal jeg bli når jeg blir stor, er ofte spørsmålet. Samtidig som jeg trives med det jeg gjør, lengter jeg etter noe mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 53, skilt.  Har begynt å date igjen etter et utmattende forhold. Jeg skal treffe en mann 49 , som virker ganske ok. Vil det bli noe mere mellom oss? 

Anonymkode: f5248...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 40

I november gjorde jeg noe som i ettertid viste seg og være en fatal økonomisk disposisjon og jeg står fortsatt midt i det. Alt tar så lang tid, og ingen kan gi meg gode svar for man vet ikke. Livet er helt på hold på alle måter. 

Hva tror du?

Anonymkode: 610c0...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente, 18 år.

Kommer det til å bli slutt mellom meg og kjæresten når han drar i militæret? 

Jeg må står mellom to studier å søke på til våren, burde jeg gå for psykologi eller rettsvitenskap?

Anonymkode: 8ecaa...962

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 31

Synes det du driver med er veldig spennende. 

Anonymkode: 45deb...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 32. Er i trøblete forhold, separert i tillegg fra en annen. 

Anonymkode: 0d206...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 33 år, lykkelig gift med barn. 

Jeg er kronisk syk, men tar fortiden utdanning. Lurer på om dette er et smart valg eller om jeg aldri kommer meg ut i arbeidslivet? Når vil jeg evt få meg jobb, og er det et spesielt yrke jeg bør satse på?

I den sammenheng så lurer jeg også på hvordan du ser at økonomien vår blir fremover? Vi har noen drømmer vi vil oppfylle, blant annet utbygging av huset vi bor i. Vil dette skje og i såfall når ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K28. 

Samboer har investert mye penger og tid i et prosjekt. Kommer det til å lykkes? 

Elsker han meg og det han en fremtid med meg?

Anonymkode: b4223...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

K24

Har vært singel en lang stund, har vel egentlig bare hatt ett forhold bak meg der jeg ble veldig brennt. Lurer på om du får opp noen bilder om kjærligheten i høst / nærmeste framtid?

Står også ved et veiskille ved valg av utdanning - 1) IT, 2) kreativt, 3) behandle mennesker. Får du opp noen bilder av hva jeg vil bli mest lykkelig av?

Anonymkode: 97803...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 50 år. Kan du si noe om jobbsituasjonen min?

Anonymkode: 00705...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 36 år. Kommer jeg til å få den nye jobben, eller finne roen her jeg er? Jeg lover tilbakemelding, og takker varmt for erfaringer dersom du svarer meg. :)

Anonymkode: 0f719...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame i 50 årene. En mann jeg er bettat av, er det noe håp?

Anonymkode: 2a3a7...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...