Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinne 36 her. Vil jeg og min mangeårige samboer holde sammen resten av livet? Hva vil skje på kjærlighetsfronten i framtiden? Var hos ei klarsynt for noen år tilbake, det hun sa skulle skje deg året skjedde ikke, ble jeg lurt? Gir tilbakemelding:) Glad du er tilbake:)

Anonymkode: 373ec...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernetåka
På 29.7.2019 den 23.41, AnonymBruker skrev:

Den lyse mannen er en som vil forelske seg i deg. Det kan være du møter han i høst, men mest sannsynlig går det i retning vinter. Jo det er lenge siden dine sår, men du har noen ting i deg som må leges fortsatt. Men du jobber godt med det. Godt å høre du fikk bekreftet retningen du skal gå ifht studier. Lykke til med alt, det går din vei. 

Det er vanskelig å starte i en nyopprettet bedrift, men det vil sakte men sikkert ta seg opp. Lønnen kan variere i starten, vær obs på det. Etterhvert vil det bli ok for deg og du vil trives. 

Samboeren og du har noen utfordringer dere må gjennom. Det kan bli bedre om dere begge er villige til å snakke sammen og jobbe med det som er vanskelig. Om det varer livet ut? ja, hvis dere tar tak i ting. Nei, hvis dere lar det ligge. 

Det er et potensiale der mellom dere. Det er opp til dere begge om det blir noe videre, men han er nokså giret allerede. 

Du kommer til å oppleve familielivet før det er "for sent" ja :)

Det har vært en eller flere hendelser mellom dere, som gjør at samboeren din trekker seg noe unna. Har du avvist ham i det siste? Føler han seg mindre sett? Dere er midt i en travel fase med barn og et fokus der dere ikke får nok tid sammen. Gå ut og spis en kveld, få  barnevakt. dere trenger det. det ordner seg, gi hverandre tid og fokus. 

jeg tror ikke dere blir værende i den byen dere er nå. det blir en endring, enten pga jobb eller bytte av bolig. 

din mor dominerer deg for mye, du må løsrive deg fra henne og hennes ønsker/krav og ord. ikke la deg manipulere, du må vise styrke og sette foten ned. du har ditt liv. ta vare på deg selv og din familie først og fremst. mor er gla i deg, men bruker dårlig samvittighet som metode for å prøve trekke deg mot seg, det funker ikke og skal ikke funke. vern familien din og deg selv. besøk henne når du ønsker det, ikke fordi du føler du må. 

ja

jeg ser en enhet av kjærlighet

fullfør utdanningen din først, uten tvil.

det vet du best selv, kjære deg...men du slites i forskjellige retninger.

nei det gjør du ikke

Han forstår ikke hvordan dette påvirker deg. Du har gjentatte ganger tatt det opp, og han påstår at han forstår og at han skal prøve å endre, men det skjer lite. Jeg ser at du vurderer å gå, du er frustrert og lei deg. Barna i bildet (store?) ; du har noen vurderinger å gjøre ifht særlig en av dem. Jeg tror du hadde hatt godt av friheten. Ting vil ikke endre seg med det første. Men dere kan forsøke å finne en tredjeperson å snakke med, i form av terapi, dere trenger det. 

Vondt å høre hvordan du har det. Jeg vet ikke helt hva du spør om, men jeg ser håp. Hold fast på det. 

Ja

Du har vært svært uheldig, men du er et menneske som er udelt godt og varmt og det er en av grunnene du etterspør. Du er åpen for andre, du er mottakelig, du er en som folk kommer til når de har det vanskelig, du er full av omsorg. Slike mennesker som deg, blir lett viklet inn i vanskelige relasjoner fordi du er så åpen. Det er i bunn og grunn dine gode egenskaper som skaper "trøbbel" for deg. Du skal være stolt av den du er, alt du er, alt du kan og alt du forstår, for du er svært empatisk. Men trø varsomt når det gjelder menn, ikke alle er til å stole på. Neste gang skal du bruke lang tid før du går inn i et forhold. Vær sikker på at den du er med, er bra for deg. 

ja det klarer du

Det er ikke tiden for å gi opp. Hold fast på drømmen. 

Du klarer det men det krever viljestyrke og mot. Har du en å alliere deg med? du trenger styrke og støtte. Du kan ikke lenger være i dette som du opplever bryter deg ned. Barna vil få det bedre når du får det bedre, men av hensyn til dem, bør du også komme deg ut så raskt du kan.  Kjærligheten kommer igjen til deg, og da i så sterk grad at du vil forstå at det du har opplevd til nå, bare var en forsmak. 

Anonymkode: 4b496...35b

 

Takk, som venner eller vil det bli noe mer? Setter uendelig pris på dette svaret du alt har gitt. :)

Endret av Stjernetåka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer og jeg venter første barn nå straks. Dette har sådd så mange tvil i meg. Stiller jeg for høye krav til han, elsker han meg virkelig selvom han er dårlig til å vise det? Vil jeg kunne bli lykkelig uten tydelig tegn på hengivenhet i hverdagen. Vil det bli oss resten av livet? 

Og hvordan blir jeg egentlig som mamma? 😁

Kvinne 36

Anonymkode: 0402e...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:
13 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinne 31: Vil jeg og eksen (mannen i mitt liv) finne sammen igjen? Hva med barn? Og, vil jeg klare å fullføre jusstudiet?

Anonymkode: 13f91...f4b

Det trengs en lang samtale mellom dere for å sette ord på og snakke gjennom noen ting som var. Det kan bli muligheten for en ny start  . Han føler fortsatt for deg. Men vær rask hvis ikke er det en annen som vil prøve seg på han. Jeg ser det komme. 

Du vil fullføre studiet men må ta opp igjen et emne. 

Tusen takk, TS! Du har veldig rett i at ingenting kan skje uten en lang samtale! Jeg tror også han har sterke følelser for meg fortsatt, basert på noe han så igår. Og det er definitivt en mulighet for at en annen kvinne ender med han. 

 Hva tror du om barn? Vil jeg få det, og isåfall, med han?

Anonymkode: 13f91...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 27 år. Jeg har både lyst på ny jobb, og på barn. Vet at jeg mest sannsynlig ikke vil få begge samtidig, og har slått meg i ro med at dersom en av tingene går min vei snart, så holder det for nå. Jeg har en solid utdanning, og mannen min er ikke like utdannet. Likevel tjener han mye mer enn meg, og jeg skulle ønske jeg også hadde en lønn som stod i stil med utdanningen. Lurer på om dette vil skje? I så fall om det vil skje snart? Jeg jobber hardt mot målene mine.. Lurer også på om jeg vil bli en god mor?

Anonymkode: 9295f...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Kikkisixx skrev:

Har sambuar også, der forholdet har skranta og påvirka både av psyke og rus. Er det noka framtid for oss? Han er mann 40, i full jobb og langt på veg rusfri. 

Håper du har tid og lyst til å svare. Har tenkt slik på denne posten og er so nysgjerrig på om du kanskje får opp noko om meg 🙂

Det er en fremtid for dere men det krever iherdig jobbing og full avstand til rus. Godt å høre han er langt  på vei rusfri, jeg håper du også blir det. Men det er håp, jobb med deg selv og ta tak i det som er utfrodrende. Dere kan få hjelp av en tredjeperson, det kunne vært nyttig i dette. Lykke til :)

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

K35. Jeg har hatt noen veldig tøffe år, med bl.a sykdom selv, vært pårørende til sykdom og dødsfall i familie. Helsa har også ført til dårlig økonomi og jeg har ikke hatt noe hell i kjærligheten (evig singel). Er fortsatt optimist og drømmer om bedre helse, økonomi, mann og barn. Jeg håper så innmari at det vil snu for meg nå, i hvertfall på ett område? Kan du se noe i fremtiden min?

Anonymkode: ca8b3...3bd

Fint du er optimist, det kommer man langt med!! Du er enda nokså ung og det er ingen fare for at du forblir evig singel - kjærligheten kommer din vei. Jeg ser en mann med brunt hår, mulig brune (eller grønnbrune) øyne. Kanskje kjenner du ham allerede? Vær optimist, det er håp. 

15 timer siden, uret skrev:

Lurer på om jeg vil finne denne mannen veldig tiltrekkende selv? 

Ja absolutt!

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjerne se om du ser noe samboerskap med han jeg tenker på💞

Anonymkode: b4491...5ca

Det tror jeg det er! Bare vær litt tålmodig med ham. 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Singel mann på 47, lurer på lita, søt, lys og 35 eller mørk, vakker,  spennende og 44?

Anonymkode: 9349c...c0d

Følg hjertet ditt. Du vet det innerst inne. Se for deg at du står ved kanten av et stup. Foran deg står begge disse kvinnene. Begge faller samtidig. Hvem hadde du strukket deg etter for å redde? Hun skal du velge.

Sånn umiddelbar intuisjon hos meg sier den mørke, men dette er det DU som vet. Lykke til.

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du burde hvertfall velge den mest tomhjernede og overfladiske av dem. Ser hun vil passe deg best.

Anonymkode: b30e2...52d

Dette var ikke et svar fra meg som er TS. En annen har svart deg her....

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 36 her. Vil jeg og min mangeårige samboer holde sammen resten av livet? Hva vil skje på kjærlighetsfronten i framtiden? Var hos ei klarsynt for noen år tilbake, det hun sa skulle skje deg året skjedde ikke, ble jeg lurt? Gir tilbakemelding:) Glad du er tilbake:)

Anonymkode: 373ec...ebc

Du kan ha blitt lurt, det er altfor mange som påstår de har evner de ikke har, og som leker med folks følelser. Derfor skal man aldri ta alt som skrives eller sies av slikt, helt og holdent som sin rettesnor i livet. Det er mye vas som blir sagt.

Det hender og at det som ble sagt, skulle skje da eller da, blir forsinket - at det skjer, men vedkommende bommet på tiden. 

Jeg ser bare optimisme for deg og samboer. Om det holder livet ut tør jeg ikke svare på, men jeg ser mye glede for dere. Drømmer du om å gifte deg? i så fall er det store sjanser her...

13 timer siden, Stjernetåka skrev:

 

Takk, som venner eller vil det bli noe mer? Setter uendelig pris på dette svaret du alt har gitt. :)

Som noe mer enn venner. :)

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar💚kvinne 46,ja han vil bli såret, men slik jeg kjenner han så kommer han til å være snill selvom. Jeg har god intuisjon selv(men somregel er den svakest ang en selv, eller at man blander følelser og intuisjonen i vanskelige situasjoner er vel mer rett) jeg har fått en sterk intuisjon ang ene voksne barnet og hus, og en følelse av at folk rundt oss(har dvært stort nettverk) ikke ville fptt sjokk om jwg dro.. Vet ikke hvorfor fordi min mann er svært godt likt. Evt brudd vil ukke skje riktig enda uansett, må gi mer tid av ulike årsaker. Idag da jeg kom hjem,eytter en overnatting hos en venninne, fikk jeg en "rar følelse av at min mann hadde gptt litt i seg selv ang våre problem.. (venninde besøket var planlagt for lenge siden) kan det være noe i dette jeg" føler". Selvfølgelig skal man stole mest pp seg selv, men interessant om du "føler noe av d samme. Tusen takk 💚💚💚

Anonymkode: 6f666...987

Håper på tilbakemelding fra deg ts💚

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 32. Relativt nytt forhold med en kollega. Føler det er mye jobb, hvordan ser du for deg at det går? Er på god veg i karrieren med fast lønn, men vil jeg komme meg videre med videreutdanning og bedre jobb? 

Anonymkode: 75274...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 23. Har blitt kjæreste med en jeg ser som mannen i mitt liv. Men har tidligere vært i vonde forhold og redd for at dette kan påvirke oss negativt.

Er akkurat ferdig med utdanning også så har mange tanker i hodet. 

Ser du hvordan dette kan gå? 

Anonymkode: a502e...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for øvrig spurt andre klarsynte om barn, og har fått varierende svar. Både at jeg vil få, at jeg ikke vil få, og at jeg bør ta selvmord.

Er det sjans for barn i mitt forhold? 

Anonymkode: 3b45f...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernetåka
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en fremtid for dere men det krever iherdig jobbing og full avstand til rus. Godt å høre han er langt  på vei rusfri, jeg håper du også blir det. Men det er håp, jobb med deg selv og ta tak i det som er utfrodrende. Dere kan få hjelp av en tredjeperson, det kunne vært nyttig i dette. Lykke til :)

Fint du er optimist, det kommer man langt med!! Du er enda nokså ung og det er ingen fare for at du forblir evig singel - kjærligheten kommer din vei. Jeg ser en mann med brunt hår, mulig brune (eller grønnbrune) øyne. Kanskje kjenner du ham allerede? Vær optimist, det er håp. 

Ja absolutt!

Det tror jeg det er! Bare vær litt tålmodig med ham. 

Følg hjertet ditt. Du vet det innerst inne. Se for deg at du står ved kanten av et stup. Foran deg står begge disse kvinnene. Begge faller samtidig. Hvem hadde du strukket deg etter for å redde? Hun skal du velge.

Sånn umiddelbar intuisjon hos meg sier den mørke, men dette er det DU som vet. Lykke til.

Dette var ikke et svar fra meg som er TS. En annen har svart deg her....

Du kan ha blitt lurt, det er altfor mange som påstår de har evner de ikke har, og som leker med folks følelser. Derfor skal man aldri ta alt som skrives eller sies av slikt, helt og holdent som sin rettesnor i livet. Det er mye vas som blir sagt.

Det hender og at det som ble sagt, skulle skje da eller da, blir forsinket - at det skjer, men vedkommende bommet på tiden. 

Jeg ser bare optimisme for deg og samboer. Om det holder livet ut tør jeg ikke svare på, men jeg ser mye glede for dere. Drømmer du om å gifte deg? i så fall er det store sjanser her...

Som noe mer enn venner. :)

Anonymkode: 4b496...35b

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 44 år. Lurer på om det blir samboerskap med mannen jeg dater/er sammen med nå eller om jeg ender opp med en annen? Han er litt brent og jeg er usikker på om det er verdt å vente. Vi er også kollegaer så vurderer å bytte jobb for å ikke gå oppå hverandre. Ser du noen endring i jobb? Og så er det vel ingen egne barn i sikte? 

Takk 😊

Anonymkode: 51d7a...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en fremtid for dere men det krever iherdig jobbing og full avstand til rus. Godt å høre han er langt  på vei rusfri, jeg håper du også blir det. Men det er håp, jobb med deg selv og ta tak i det som er utfrodrende. Dere kan få hjelp av en tredjeperson, det kunne vært nyttig i dette. Lykke til :)

Fint du er optimist, det kommer man langt med!! Du er enda nokså ung og det er ingen fare for at du forblir evig singel - kjærligheten kommer din vei. Jeg ser en mann med brunt hår, mulig brune (eller grønnbrune) øyne. Kanskje kjenner du ham allerede? Vær optimist, det er håp. 

Ja absolutt!

Det tror jeg det er! Bare vær litt tålmodig med ham. 

Følg hjertet ditt. Du vet det innerst inne. Se for deg at du står ved kanten av et stup. Foran deg står begge disse kvinnene. Begge faller samtidig. Hvem hadde du strukket deg etter for å redde? Hun skal du velge.

Sånn umiddelbar intuisjon hos meg sier den mørke, men dette er det DU som vet. Lykke til.

Dette var ikke et svar fra meg som er TS. En annen har svart deg her....

Du kan ha blitt lurt, det er altfor mange som påstår de har evner de ikke har, og som leker med folks følelser. Derfor skal man aldri ta alt som skrives eller sies av slikt, helt og holdent som sin rettesnor i livet. Det er mye vas som blir sagt.

Det hender og at det som ble sagt, skulle skje da eller da, blir forsinket - at det skjer, men vedkommende bommet på tiden. 

Jeg ser bare optimisme for deg og samboer. Om det holder livet ut tør jeg ikke svare på, men jeg ser mye glede for dere. Drømmer du om å gifte deg? i så fall er det store sjanser her...

Som noe mer enn venner. :)

Anonymkode: 4b496...35b

Å

 

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 36 her. Vil jeg og min mangeårige samboer holde sammen resten av livet? Hva vil skje på kjærlighetsfronten i framtiden? Var hos ei klarsynt for noen år tilbake, det hun sa skulle skje deg året skjedde ikke, ble jeg lurt? Gir tilbakemelding:) Glad du er tilbake:)

Anonymkode: 373ec...ebc

Gir tilbakemelding her. Jeg og samboer har snakket om å gifte oss for å ha papirene i orden om noe skulle tilfalle den ene av oss. Men vi elsker vel ikke hverandre. Mye krangling dessverre. Men vi er vel avhengige av hverandre....

Anonymkode: 373ec...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.7.2019 den 21.46, AnonymBruker skrev:

Du vil opp og frem og du er en type som får det til. Jeg ser at du kommer til å "klatre" noe oppover i løpet av et års tid. 

Fokuser på trivsel fremfor lønn. På å bygge nettverk og relasjoner. Da står du stldigere i jobben. 

 

Anonymkode: 4b496...35b

Høres spennende ut! :)
Ja, jeg er i hvertfall veldig klar for å klatre i løpet av et års tid, da jeg har kastet meg ut i en helt ny karriere som selvstendig næringsdrivende. Drømmen er å kunne jobbe med det mesteparten av tida sånn at jeg kan si opp den ene jobben min.

Og ja, det er svært viktig å bygge nettverk og relasjoner i denne businessen! Og jeg må nok fokusere mest på trivsel, da jeg neppe får noen voldsom inntekt av å drive med dette.

Takk for svar :)

Anonymkode: 46cba...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet til et veiskille med han jeg elsker, og alt føles ubeskrivelig mørkt og tungt. Har vært gjennom noe veldig vondt sammen og føler meg på et vis brukt. Likevel klarer jeg ikke og synes at han er feil eller dum, jeg liker å tro at mange ting står i veien for at han tør å gå all in nå.

Hva ser du i relasjonen vår? Og klarer du å si noe om hva fremtiden bringer for oss, og for meg? Kommer jeg meg ovenpå og klarer å få tillit til en mann igjen? Blir det han, blir det noen annen eller blir jeg rett og slett mer lykkelig alene?

Setter stor pris på om du tar deg tid❤️

Anonymkode: ade3e...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har kommet til et veiskille med han jeg elsker, og alt føles ubeskrivelig mørkt og tungt. Har vært gjennom noe veldig vondt sammen og føler meg på et vis brukt. Likevel klarer jeg ikke og synes at han er feil eller dum, jeg liker å tro at mange ting står i veien for at han tør å gå all in nå.

Hva ser du i relasjonen vår? Og klarer du å si noe om hva fremtiden bringer for oss, og for meg? Kommer jeg meg ovenpå og klarer å få tillit til en mann igjen? Blir det han, blir det noen annen eller blir jeg rett og slett mer lykkelig alene?

Setter stor pris på om du tar deg tid❤️

Anonymkode: ade3e...c6d

Kvinne 34 forresten 

Anonymkode: ade3e...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du sluttet nå, Ts? Hadde håpet på å høre fra deg. 

Anonymkode: e226e...e83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Dame 50 år her.Jeg lurer på om jeg får kjøpt meg leilighet og om jeg kommer til å trives der.Måtte selge den jeg hadde fordi det var et dårlig kjøp.Leier nå en periode,men det stresser meg fordi det er veldig bråkete her jeg bor og dyrt.

Takk.

Anonymkode: 40007...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2019 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Har du sluttet nå, Ts? Hadde håpet på å høre fra deg. 

Anonymkode: e226e...e83

Nei jeg kommer tilbake men er på reise noen dager nå 😊

Anonymkode: 4b496...35b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2019 den 0.05, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar💚kvinne 46,ja han vil bli såret, men slik jeg kjenner han så kommer han til å være snill selvom. Jeg har god intuisjon selv(men somregel er den svakest ang en selv, eller at man blander følelser og intuisjonen i vanskelige situasjoner er vel mer rett) jeg har fått en sterk intuisjon ang ene voksne barnet og hus, og en følelse av at folk rundt oss(har dvært stort nettverk) ikke ville fptt sjokk om jwg dro.. Vet ikke hvorfor fordi min mann er svært godt likt. Evt brudd vil ukke skje riktig enda uansett, må gi mer tid av ulike årsaker. Idag da jeg kom hjem,eytter en overnatting hos en venninne, fikk jeg en "rar følelse av at min mann hadde gptt litt i seg selv ang våre problem.. (venninde besøket var planlagt for lenge siden) kan det være noe i dette jeg" føler". Selvfølgelig skal man stole mest pp seg selv, men interessant om du "føler noe av d samme. Tusen takk 💚💚💚

Anonymkode: 6f666...987

Ok jeg skal være veldig ærlig med deg. Du har gått og håpet så lenge, så lenge, og når du nå sier at du kom hjem og fikk en følelse av at mannen din har gått i seg selv ang problemene deres, så er dette bare noe som gjentar seg og gjentar seg. Dette har du følt før, du har håpt det mange ganger, men blir skuffet gang på gang. Han tar seg kanskje sammen og møter deg ifht dette en liten stund, men så sklir ting ut, du blir skuffet og du får atter en gang tanker om å gå fra han. Men du finner unnskyldninger hele tiden. Hvorfor? fordi du innerst inne elsker ham. Du syns han er en god mann, men problemet dere har,frustrerer deg maksimalt og gjør deg trist. Og han skjønner virkelig ikke at det er så stort problem som du skal ha det til. Men det er det, det du savner er viktig for deg, og jeg tenker at det er på tide å se fremover. men en siste sjans må han få, for han ER en god mann, og det vet du. Si det til ham, at nå har du gått så lenge med dette, prøvd så mye, håpt så lenge, at nå klarer du ikke mer. Du må fortelle ham det, så han forstår det. Ikke tomme trusler, men du mener det faktisk. Og jeg tror det må bli slik, du trenger en "ny vår", om du skjønner, du trenger revitaliseres. Men du er livredd for økonomi, det ene barnet, hvordan han vil ta det,venner og familie...og de vil lure og du ønsker ikke si hva som er hovedårsaken, og det trenger de heller ikke vite. det er veldig privat. Men ikke gå slik i årevis og lur på dette, ta et valg, men gi ham EN siste sjanse, det fortjener han. Lykke til. 

 

På 31.7.2019 den 0.42, AnonymBruker skrev:

Samboer og jeg venter første barn nå straks. Dette har sådd så mange tvil i meg. Stiller jeg for høye krav til han, elsker han meg virkelig selvom han er dårlig til å vise det? Vil jeg kunne bli lykkelig uten tydelig tegn på hengivenhet i hverdagen. Vil det bli oss resten av livet? 

Og hvordan blir jeg egentlig som mamma? 😁

Kvinne 36

Anonymkode: 0402e...742

Han elsker deg, men du kommer ikke til å bli lykkelig uten tydelige tegn på hengivenhet nei. Det er noe du trenger sårt og inderlig og dette må du ta til etterretning. Gratulerer med første barn forresten - du kommer til å bli en super mamma, som stresser og passer på og knoter litt i starten, men det går seg til. Snakk med mannen om dine behov! 

På 31.7.2019 den 8.06, AnonymBruker skrev:

Tusen takk, TS! Du har veldig rett i at ingenting kan skje uten en lang samtale! Jeg tror også han har sterke følelser for meg fortsatt, basert på noe han så igår. Og det er definitivt en mulighet for at en annen kvinne ender med han. 

 Hva tror du om barn? Vil jeg få det, og isåfall, med han?

Anonymkode: 13f91...f4b

Barn kommer, men jeg kan ikke gå nærmere inn på det med barn. Ta den praten - og ta det derfra ;) 

På 31.7.2019 den 8.42, AnonymBruker skrev:

Kvinne 27 år. Jeg har både lyst på ny jobb, og på barn. Vet at jeg mest sannsynlig ikke vil få begge samtidig, og har slått meg i ro med at dersom en av tingene går min vei snart, så holder det for nå. Jeg har en solid utdanning, og mannen min er ikke like utdannet. Likevel tjener han mye mer enn meg, og jeg skulle ønske jeg også hadde en lønn som stod i stil med utdanningen. Lurer på om dette vil skje? I så fall om det vil skje snart? Jeg jobber hardt mot målene mine.. Lurer også på om jeg vil bli en god mor?

Anonymkode: 9295f...faf

Det kommer ikke til å skje snarlig at du får samme lønn som han, men det kan skje om noen år. Da ser det ut som noe endrer seg ifht jobb. Ja, du vil bli en god mor, men du må passe på så du ikke gjør de feilene du mener din egen mor gjorde. Du vet hva det er, men du har i deg alt du trenger for å være en god og kjærlig mamma. Lykke til :)

På 31.7.2019 den 16.05, AnonymBruker skrev:

Kvinne 32. Relativt nytt forhold med en kollega. Føler det er mye jobb, hvordan ser du for deg at det går? Er på god veg i karrieren med fast lønn, men vil jeg komme meg videre med videreutdanning og bedre jobb? 

Anonymkode: 75274...a21

Det er mye jobb i starten. Det vil løsne. Dere vil finne ut av en måte å balansere det på. Du vil komme deg videre med en bedre jobb etterhvert, uavhengig om du tar den videreutdanningen eller ei. Lykke til og gratulerer med kjærligheten. 

På 31.7.2019 den 16.29, AnonymBruker skrev:

Kvinne 23. Har blitt kjæreste med en jeg ser som mannen i mitt liv. Men har tidligere vært i vonde forhold og redd for at dette kan påvirke oss negativt.

Er akkurat ferdig med utdanning også så har mange tanker i hodet. 

Ser du hvordan dette kan gå? 

Anonymkode: a502e...50f

Du må snakke med ham om det, litt etter litt. Er han den rette for deg så vil han forstå og ta det i mot. han ser ut til å være en mann som klarer bære hele deg og det er viktig for deg. Ta den praten nokså raskt, det er viktig for forholdet. Jeg har tro på et godt forhold her, men du må slippe litt av frykten og gå i tillit.

På 31.7.2019 den 16.49, AnonymBruker skrev:

Jeg har for øvrig spurt andre klarsynte om barn, og har fått varierende svar. Både at jeg vil få, at jeg ikke vil få, og at jeg bør ta selvmord.

Er det sjans for barn i mitt forhold? 

Anonymkode: 3b45f...bf1

Du har fått hinsides dårlige svar. At du bør ta selvmord? seriøst, det er det drøyeste jeg har hørt og det skal du overhode ikke ofre en tanke en gang. Aldri, det skal du ikke gjøre! Du har livet foran deg, du har mange muligheter og det er gode sjanser for deg! Bare gi det litt tid og husk at om det ikke funker de første månedene, så finnes det litt drahjelp å få. Skriv det bak øret. Men du kommer til å bli glad :)

På 31.7.2019 den 18.44, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 44 år. Lurer på om det blir samboerskap med mannen jeg dater/er sammen med nå eller om jeg ender opp med en annen? Han er litt brent og jeg er usikker på om det er verdt å vente. Vi er også kollegaer så vurderer å bytte jobb for å ikke gå oppå hverandre. Ser du noen endring i jobb? Og så er det vel ingen egne barn i sikte? 

Takk 😊

Anonymkode: 51d7a...7e7

Du tenker en del på dette med barn pga alderen din. Jeg kan ikke gå for mye innpå barn, da dette er svært sensitivt. Men jeg ser barn i livet ditt. Hvordan kan jeg ikke si så mye om, men du vil bli beriket av det. Ja det er mulighet for samboerskap men grunnet din bakgrunn bør du ta tiden litt til hjelp og ikke rushe. Snakk mye sammen om det som er vondt. Jobb får jeg ikke opp, annet enn om to år - da skjer det en endring. 

På 1.8.2019 den 2.02, AnonymBruker skrev:

Har kommet til et veiskille med han jeg elsker, og alt føles ubeskrivelig mørkt og tungt. Har vært gjennom noe veldig vondt sammen og føler meg på et vis brukt. Likevel klarer jeg ikke og synes at han er feil eller dum, jeg liker å tro at mange ting står i veien for at han tør å gå all in nå.

Hva ser du i relasjonen vår? Og klarer du å si noe om hva fremtiden bringer for oss, og for meg? Kommer jeg meg ovenpå og klarer å få tillit til en mann igjen? Blir det han, blir det noen annen eller blir jeg rett og slett mer lykkelig alene?

Setter stor pris på om du tar deg tid❤️

Anonymkode: ade3e...c6d

Dette er vanskelig for jeg kjenner på en kompleks situasjon, som om han ikke er fullt og helt din? jeg vet ikke helt hva dette kommer av. Er han på et eller annet vis litt "låst"? Han føler mye for deg, men jeg er usikker på om dette er rette veien å gå videre. Det er antakelig ikke dette du vil høre, men det er mulig det er bedre å gi slipp. Tillit vil komme tilbake, kjærligheten vil komme og forbli. Men ta deg tid. Alene kommer du ikke til å være lenge, uansett hva du velger. 

På 2.8.2019 den 21.06, AnonymBruker skrev:

Hei.Dame 50 år her.Jeg lurer på om jeg får kjøpt meg leilighet og om jeg kommer til å trives der.Måtte selge den jeg hadde fordi det var et dårlig kjøp.Leier nå en periode,men det stresser meg fordi det er veldig bråkete her jeg bor og dyrt.

Takk.

Anonymkode: 40007...bbd

Ja, det vil dukke opp noe du ser på som et kupp. Slik du har det nå går utover din trivsel så vær på jakt og ha tro på at det løser seg, for det gjør det. Lykke til :)

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...