Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinne 29

Møtt en fantastisk mann, sjelevenn om man tror på det. Er i et godt forhold med to barn. Forlater ikke familien under noen omstendigheter.

 

Hva føler min sjelevenn for meg? Og hva bringer fremtiden?

 

 

Anonymkode: abe4d...020

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne på 41 år. Hvordan vil det gå med min fysiske/psykiske helse og økonomi?

Anonymkode: eca92...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år, samboer. Søker jobber om dagen og lurer på hvordan det går? 

Vi ønsker oss også barn og lurer på om vi kommer til å bli en familie snart.

Anonymkode: a60cf...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

29 år, samboer. Søker jobber om dagen og lurer på hvordan det går? 

Vi ønsker oss også barn og lurer på om vi kommer til å bli en familie snart.

Anonymkode: a60cf...644

Er jente/dame

Anonymkode: a60cf...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 31.

Min far døde for snart 10 år siden. Min søster har hatt overfølsomme rundt seg og de har sett han og snakket med han. Jeg har aldri hatt noen slike opplevelser, men lurer fælt på om han er rundt her og passer på oss enda. Det er noen år siden han sist ble "sett". 

Anonymkode: 0cb6c...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 25.

Har slitt på utdanningsfronten ganske lenge. Mangler et par fag for å komme i gang. Har prøvd å fullføre i mange år, men sliter med noe konkret som gjør det vanskelig. Når vil jeg klare dette? Begynner å miste troen, selv om jeg vet at jeg har evnen. 

Anonymkode: cf6cb...3c2

Du vet at du klarer dette, men du vet at du må overvinne frykten du bærer. Du kommer til å klare det, men det krever innsats av deg og støtte fra dem rundt deg. Ikke gi opp når du er så nærme målet.

1 time siden, Siggen skrev:

Dame, 43, 2 barn, gift. Egentlig ingen spørsmål bare nysgjerrige på hvilken bilder du får opp/ hva du ser 😄

Vanskelig når du ikke spør om noe konkret, men ser du er ei dame med mange jern i ilden, litt for mye på giversiden og du bør ta mer vare på deg selv

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 38.

Det har vært kjekt å vite om det fortsetter å gå bra mellom oss og ting blir slik jeg alltid har trodd. :)

Anonymkode: af0c8...3d1

Det vil fortsatt gå bra med deg og partner, men ting blir ikke slik du alltid har trodd. Noe blir annerledes. På hvilken måte vil du snart finne ut av, men det er ingenting å frykte :) 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan svare på alle eller noen av spørsmålene, men skriv nr så jeg skjønner hvem du svarer på. 

1. Kommer jeg til å finne plassen min i livet? 

JA

2. Har en god kompis jeg har vært sammen med de siste dagene jeg har kjent i mange år. Han har dame men vet ikke om han ser fremtid med henne. Han er fra høyere klasse enn meg så heg skjønner ikke hvirfor han vil bruke tid med meg. Jeg har ikke følelser for han lenger, men har han for meg? Kommer vi til å bli et par?’ 

Så lenge du ikke har følelser for ham, blir dere ikke et par. Om følelsene dine kommer, det vet bare du. At han er en "klasse" høyere enn deg har ingenting å si for ham. Han liker deg svært godt, og du må ta et valg. Vil du ha ham kan du få ham, men ikke helt enda.

3. Jeg liker en annen, men jeg har så lave tanker om meg selv at jeg fucka det opp. Skammer meg over at jeg fremdeles tenker på han. Er dette en jeg kommer til å ha kontakt med igjen? Var han interessert? Er det riktig av meg å ta kontakt med han? Bryr han seg om meg?

Jo han var interessert. Du rotet det til med noe du sa. Prøv å ta kontakt, men vær forsiktig i måten du ordlegger deg. 

4. Hvordan ser folk meg? Impulsiv, artig, humoristisk, reflektert og snill. 

5. Bør jeg gi opp den karrieren jeg jobber mot nå? Nei

Anonymkode: ff46d...57a

 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Du vet at du klarer dette, men du vet at du må overvinne frykten du bærer. Du kommer til å klare det, men det krever innsats av deg og støtte fra dem rundt deg. Ikke gi opp når du er så nærme målet.

Anonymkode: 4b496...35b

Frykten for hva? Når kommer jeg til å klare det? Hvordan klarer jeg å legge inn innsatsen? Hvordan gir jeg ikke opp når jeg prøver så hardt men ikke klarer å tvinge hjernen til å gjøre ting den ikke liker? 

Anonymkode: cf6cb...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 23. 

Har invistert litt penger. Vil dette gå min vei? 😊

Anonymkode: 4ca6e...0cc

Dette kan gå din vei, men du må være villig til å gi det tid. Du har valgt å gjøre dette med stor tro og et sterkt håp. Det er en grunn til at du valgte dette, og din egen intuisjon er god. Det vil gå bra. 

1 time siden, K.B. skrev:

Jeg skrev nettopp ned et siffer bestående av tyve tall, der tallene også er fargekodet. Fargene er: Rød, blå, grønn og gul. Fortell meg rekkefølgen og hvilken farge hvert tall har, så kan vi snakke videre. 

Interessant, men samtidig totalt uinteressant. Ingen som ser ville noen gang giddet å begi seg ut på å svare på ting som er helt meningsløse. Dette er meningsløst. Jeg ser ikke hensikten. Jeg kan heller ikke fortelle deg dine initialer eller lengden på penisen din, hvis du lurte på det...

1 time siden, Boletta skrev:

Kvinne i 30-årene. Har utdanning og jobber med den, men ønsker å utvikle meg litt samtidig som jeg slites mellom fleksibiliteten ved å jobbe selvstendig og tryggheten ved fast jobb. Samtidig er det ikke mange muligheter til spennende stillinger her jeg bor. Det er ikke aktuelt å flytte. Kanskje for en periode til et spennende sted, men så vil jeg tilbake hit hvor jeg trives. Hva skal jeg bli når jeg blir stor, er ofte spørsmålet. Samtidig som jeg trives med det jeg gjør, lengter jeg etter noe mer. 

En videreutdanning eller kurs innen noe du syns er spennende burde være en løsning. Det finnes muligheter pr nett. Veien blir til mens du går, og det er ikke alltid vi vet alt med en gang. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dame 53, skilt.  Har begynt å date igjen etter et utmattende forhold. Jeg skal treffe en mann 49 , som virker ganske ok. Vil det bli noe mere mellom oss? 

Anonymkode: f5248...07d

Han er en god mann han her. Jeg håper for din skyld at det blir noe. Han kommer til å komme til et punkt der han er klar, han er ikke der helt enda. Gi ham tid og gi ham trygghet. han trenger det. Ønsker deg alt godt, bygg deg selv opp igjen og ta vare på deg selv. 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 38.

Det har vært kjekt å vite om det fortsetter å gå bra mellom oss og ting blir slik jeg alltid har trodd. :)

Det vil fortsatt gå bra med deg og partner, men ting blir ikke slik du alltid har trodd. Noe blir annerledes. På hvilken måte vil du snart finne ut av, men det er ingenting å frykte :) 

Tusen takk for svar. Det var et veldig fint svar.  Vi er så heldige at vi har mange muligheter. Jeg tror ikke engang vi vet med sikkerhet hvilket land kommer til å ende opp i. Men glad det fortsetter å være oss, for vi har det egentlig så veldig bra. :)

Anonymkode: af0c8...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

En videreutdanning eller kurs innen noe du syns er spennende burde være en løsning. Det finnes muligheter pr nett. Veien blir til mens du går, og det er ikke alltid vi vet alt med en gang

Anonymkode: 4b496...35b

Takk for svar. Det er nettopp dette jeg planlegger, men der jeg også lurer på hva og hvilken. Klarer du «se» noe mer i hvilken retning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 40

I november gjorde jeg noe som i ettertid viste seg og være en fatal økonomisk disposisjon og jeg står fortsatt midt i det. Alt tar så lang tid, og ingen kan gi meg gode svar for man vet ikke. Livet er helt på hold på alle måter. 

Hva tror du?

Anonymkode: 610c0...003

Når livet er på hold, slik du har det nå, gjelder det å våge å stå i det med begge beina trygt plantet på jorden. Pust dypt og vit at det du står i nå, vil passere. Du vil komme sterkere ut på andre siden, selvom det er krevende og tøft nå. Uventet hjelp er i sikte. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jente, 18 år.

Kommer det til å bli slutt mellom meg og kjæresten når han drar i militæret? 

Jeg må står mellom to studier å søke på til våren, burde jeg gå for psykologi eller rettsvitenskap?

Anonymkode: 8ecaa...962

Nei det blir ikke slutt nå, men jeg er redd for at dette ikke er evigvarende dessverre. Dere har noen utfordringer å jobbe med. 

Du har evne til å forstå både psykologi og rettsvitenskap, men psykologi ligger desto bedre til din personlighet. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jente 31

Synes det du driver med er veldig spennende. 

Anonymkode: 45deb...e0f

Takk :)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 32. Er i trøblete forhold, separert i tillegg fra en annen. 

Anonymkode: 0d206...789

Ingen av forholdene er bra for deg. Jobb deg videre så godt du kan - du fortjener bedre. 

1 time siden, moncabang skrev:

Kvinne 33 år, lykkelig gift med barn. 

Jeg er kronisk syk, men tar fortiden utdanning. Lurer på om dette er et smart valg eller om jeg aldri kommer meg ut i arbeidslivet? Når vil jeg evt få meg jobb, og er det et spesielt yrke jeg bør satse på?

I den sammenheng så lurer jeg også på hvordan du ser at økonomien vår blir fremover? Vi har noen drømmer vi vil oppfylle, blant annet utbygging av huset vi bor i. Vil dette skje og i såfall når ca?

Det er et smart valg du har tatt og du vil ha stor glede av det i fremtiden. 

Økonomien er pr nå litt skjør, men dere vil klare å få til drømmene deres. Innen 5 år. Du må bli ferdig med utdanningen først. Og tro meg, 5 år går fort. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

K28. 

Samboer har investert mye penger og tid i et prosjekt. Kommer det til å lykkes? 

Elsker han meg og det han en fremtid med meg?

Anonymkode: b4223...67c

Ja og nei. Han kommer til å  lykkes på noe, feile på noe annet. Men dere går ikke  i tap. 

Han elsker deg og ser en fremtid med deg :) 

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

K24

Har vært singel en lang stund, har vel egentlig bare hatt ett forhold bak meg der jeg ble veldig brennt. Lurer på om du får opp noen bilder om kjærligheten i høst / nærmeste framtid?

Står også ved et veiskille ved valg av utdanning - 1) IT, 2) kreativt, 3) behandle mennesker. Får du opp noen bilder av hva jeg vil bli mest lykkelig av?

Anonymkode: 97803...9e4

Så leit at det gikk slik. Du er redd men kommer til å bli åpen igjen. Jeg ser en mann som er lys, litt eldre enn deg. Blå eller grønne øyne. Intenst blikk. Høsten vil være en tid der du enda må leges noe - nærmere vinteren kan du begynne å "se". 

Gå for det kreative evt i kombinasjon med behandling av mennesker. Noe innen terapi ligger for deg. IT kommer på sikt til å kjede deg.

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 50 år. Kan du si noe om jobbsituasjonen min?

Anonymkode: 00705...cce

Det kommer et veiskille der du må ta et valg. Har du vært borte fra jobb en tid? Du vet selv årsaken til hva som gjør at du ikke trives 100%. Når muligheten kommer, grip den. 

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 36 år. Kommer jeg til å få den nye jobben, eller finne roen her jeg er? Jeg lover tilbakemelding, og takker varmt for erfaringer dersom du svarer meg. :)

Anonymkode: 0f719...3a9

Jeg tror du blir innstilt som nr 2. Uvisst om nr 1 trekker seg, men jeg ser likevel gode muligheter for deg og at du vil finne ro både i deg selv og der du bor. Du har et varmt hjerte og kommer til å kjenne på mye glede fremover.

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dame i 50 årene. En mann jeg er bettat av, er det noe håp?

Anonymkode: 2a3a7...e13

Det er håp, men han er usikker pr nå. Snakk med ham om det hele og lytt til hva han sier. Han trenger tid. 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 32. Vært singel i 9 år. Føler jeg bare tiltrekker meg menn som ikke vil være i forhold eller som allerede er i forhold. Har tatt en del grep for å styrke selvtilliten og selvfølelsen det siste året. Menn tar ikke kontakt tilbake hvis jeg prøver. Litt motløs nå. Vil jeg møte "den store kjærligheten"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 29

Møtt en fantastisk mann, sjelevenn om man tror på det. Er i et godt forhold med to barn. Forlater ikke familien under noen omstendigheter.

 

Hva føler min sjelevenn for meg? Og hva bringer fremtiden?

 

 

Anonymkode: abe4d...020

Jeg ser dere er sjelevenner, og i det ligger det også kjærlighet mellom dere. Du vet det innerst inne, så egentlig trenger du ikke spørre meg. Du vet også at du føler mer for ham enn du bør. Nei du forlater ikke familien, men du må være trygg i deg selv til å vite at du aldri vil angre på det. En sjelevenn er et menneske du aldri bør slippe, når du først har funnet ham. Kan dere klare å være venner, bare venner? han ønsker kjærligheten din. 

Fremtiden bestemmer du selv. Men du ville fått det godt med din sjelevenn. Men jeg ser også at familien din trenger deg og elsker deg. 

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne på 41 år. Hvordan vil det gå med min fysiske/psykiske helse og økonomi?

Anonymkode: eca92...aed

Du føler deg nede nå, men det vil gå oppover. Du har slitt en tid og hatt mange utfordringer i livet. Noen ganger føler du deg ensom om alt, som om ingen forstår. Det vil komme en endring, men du må våge å ta i mot den hjelpen som rekkes mot deg. 

Økonomien stabiliserer seg gradvis .

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

29 år, samboer. Søker jobber om dagen og lurer på hvordan det går? 

Vi ønsker oss også barn og lurer på om vi kommer til å bli en familie snart.

Anonymkode: a60cf...644

Du vil få en jobb du vil bli svært fornøyd med og stolt av. Gjør alt du kan på intervjuene, du gir generelt et svært godt inntrykk. 

Barn kommer, men ikke med det første. Ønsker ikke si mer om det. Noen ganger er det bare viktig å senke skuldre og ikke stresse med det. 

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 31.

Min far døde for snart 10 år siden. Min søster har hatt overfølsomme rundt seg og de har sett han og snakket med han. Jeg har aldri hatt noen slike opplevelser, men lurer fælt på om han er rundt her og passer på oss enda. Det er noen år siden han sist ble "sett". 

Anonymkode: 0cb6c...b66

Dette handler om død, og jeg ønsker ikke inn i det. Beklager. 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frykten for hva? Når kommer jeg til å klare det? Hvordan klarer jeg å legge inn innsatsen? Hvordan gir jeg ikke opp når jeg prøver så hardt men ikke klarer å tvinge hjernen til å gjøre ting den ikke liker? 

Anonymkode: cf6cb...3c2

Frykten for å mislykkes. Du må gi slipp. Du kommer til å klare dette, men gi det tid. Jeg vet ikke eksakt når, det er opp til deg å styre det. Har du en du kan snakke med om det som er dine utfordringer? Jeg anbefaler deg det. 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så leit at det gikk slik. Du er redd men kommer til å bli åpen igjen. Jeg ser en mann som er lys, litt eldre enn deg. Blå eller grønne øyne. Intenst blikk. Høsten vil være en tid der du enda må leges noe - nærmere vinteren kan du begynne å "se". 

Gå for det kreative evt i kombinasjon med behandling av mennesker. Noe innen terapi ligger for deg. IT kommer på sikt til å kjede deg.

 

Anonymkode: 4b496...35b

Tusen takk for svar! Jeg skulle ha ordlagt meg bedre, det har gått mange år siden det siste forholdet. Og er over han. 

Men forstår at høsten ikke byr på noe spennende mtp. på kjærlighetslivet likevel? Er han lyse mannen noe kjærlighets relatert?

Men det siste her traff du helt utrolig på! Jeg kunne tenkt noe terapi relatert, jeg lente allerede den veien! Da skal jeg fortsette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinne 32 år. Er jeg sammen med sjelevennen min, selv om det av og til føles tungt ? 

Anonymkode: 7383d...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 44 her.

Jeg er i et samboerforhold og jeg lurer på om han og jeg kommer til å være sammen resten av livet? Kommer det til å bli bedre? 

Jeg er arbeidsledig, men har blitt med i en nyoppstartet bedrift - vil jeg tjene penger/få lønn? Hvordan er ellers fremtidsutsiktene for jobb med inntekt? 

Anonymkode: 3b45f...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne snart 33.

Vært singel i en evighet. Vært på mange dates, men vært uheldig med de jeg møter som ikke har vært slik de har fremstått først. Det har ikke vært kjemi der.

Har truffet en jeg følte litt kjemi med, vi skal møtes etter ferien. Kommer vi til å bli sammen? Vil jeg noen gang få barn og familie før det er for sent? Det er min største drøm. 

Takk.

 

Anonymkode: f5d7d...98c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Blossom86 skrev:

Dame 32. Vært singel i 9 år. Føler jeg bare tiltrekker meg menn som ikke vil være i forhold eller som allerede er i forhold. Har tatt en del grep for å styrke selvtilliten og selvfølelsen det siste året. Menn tar ikke kontakt tilbake hvis jeg prøver. Litt motløs nå. Vil jeg møte "den store kjærligheten"? 

Du kommer til å møte den store kjærligheten, og da er det han som vil finne deg, ikke omvendt. Senk skuldrene og legg vekk frykten du bærer. Det vil løse seg. Det at du jobber med deg selv er fantastisk bra, og er et skritt i riktig retning. Ikke ta så mye kontakt, slapp mer av og la heller menn komme til deg. Jobb med å bli litt mer laidback og avslappet, ha også mer tro på at du ser bra og er mer enn god nok slik du er. Du trenger litt tid fortsatt til å leges og til å bli hel. Men kjørligheten kommer, tro meg. 

2 minutter siden, aiba skrev:

Dame, 37, får jeg noengang pult serberen?

Nei. Var det virkelig et oppriktig ønske? det henger ikke på greip. 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...