Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lest gjennom hele tråden over tid, men skjønte ikke før på slutten hvem VM er. Fy faen, jeg blir så sint på denne single mannen at det koker - jeg kjenner VM (er fra samme sted) og han er virkelig kjempehyggelig og kjent for å være tidenes snilleste. Hvordan KAN denne single fyren si så mye passivt aggressivt mot ham?? Vil spy.

Anonymkode: 0e32f...9bf

Kjæledegge te dronninga. De to har jo vært hissig på at frekkhet, ufinte kommentarer fører til utestengelse. Vet flere som har reagert på det kraftig. De har vel så lav selvtillit,  at det hjelper de.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 12/3/2017 at 8:39 PM, AnonymBruker said:

Velveting er jo veldig vanlig da. Ikke til helstekt filet, men til kinamat vl.a.

Anonymkode: 8f46a...e0b

Det er det, men det har ingenting med murning å gjøre og ikke inneholder det natron heller.. Poenget er å gi en silkemyk overflate og beskytte kjøttet mot å bli stekt tørt.

Nå har jeg forøvrig ikke sett den aktuelle oppskriften nå, men sist jeg så Ts velvetingtips, så skulle den visstnok skylles av... vips, hele poenget med coatingen borte....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bli medlem i mat guilty pleasure. Blir bare stående som pending i søkeprosessen, jeg som er skikkelig grei... :D 

 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan bli medlem i mat guilty pleasure. Blir bare stående som pending i søkeprosessen, jeg som er skikkelig grei... :D 

 

Anonymkode: 12d42...963

Prøvde meg jeg og, men fikk ikke bli medlem. Svarte vel galt på spørsmålene som man måtte svare på da.....

Anonymkode: d1dbc...0cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde meg jeg og, men fikk ikke bli medlem. Svarte vel galt på spørsmålene som man måtte svare på da.....

Anonymkode: d1dbc...0cc

vel vel,  i MFB får vi i det minste en sjanse til å drite oss ut før vi blir blokka ;) 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, gladjenta93 skrev:

Mye omtale om regimet inne på MFB på andre grupper :fnise:  "Alles in Ordnung" :mynona:

24891443_10154766823567134_611103795_n.png

24891783_10154766823562134_150723819_n.png

"Mat fra bånn" :hjerte:

Anonymkode: 92316...641

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en ny kokk som har begynt å poste oppskrifter. Hvor lenge får han være medlem tror dere? Han med kokkeklær på profilbildet

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, MalloryK skrev:

Nå er det en ny kokk som har begynt å poste oppskrifter. Hvor lenge får han være medlem tror dere? Han med kokkeklær på profilbildet

Tror han ryker fort dessverre, slik som med de foregående..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde meg jeg og, men fikk ikke bli medlem. Svarte vel galt på spørsmålene som man måtte svare på da.....

Anonymkode: d1dbc...0cc

Jepp, jeg og. Får man ikke være med når man synes bacon fletteverk er "helt okey"?

Anonymkode: 4a5d9...6f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, jeg og. Får man ikke være med når man synes bacon fletteverk er "helt okey"?

Anonymkode: 4a5d9...6f3

Sikkert fordi de prøver å unngå slike videoer osv med bacon og slikt som florerer på Facebook.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fruktninja skrev:

Tror han ryker fort dessverre, slik som med de foregående..

Jeg personlig kjenner 5 faglærte kokker der inne. De har aldri uttalt at de er kokk. Dette er meget dyktige kokker. Om du har kokkekurs på profilbildet så Google de som fy... for å ta han på noe. For ut skal han. 

Vet om en kokk der inne som stilte spørsmål ved noen retter der inne? Kom med positive tips....på hue ut.

Jeg jobber også med mat. Poster aldri noe pga jeg vil ikke assosieres med den ræva gruppen og maten. Jeg har lagt ut EN gang. Noe som ble godt mottatt .ble spammet ned. En venn dro tråden opp flere ganger...de satt å trykte på linknappen tre dager. Så stilte jeg spørsmål ang likningen.  Kastet ut, men har jo flere kontoer😘

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Wenda skrev:

Sikkert fordi de prøver å unngå slike videoer osv med bacon og slikt som florerer på Facebook.

Åh, jeg trodde spørsmålene var for å luke ut folk som ikke liker de tingene, så de slipper klaging på at det er for mye av det XD

Anonymkode: 4a5d9...6f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte meg inn, og det tok en 3-4 dager før jeg slapp inn, så det er kanskje noe forsinkelser/stor pågang el no??

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg søkte meg inn, og det tok en 3-4 dager før jeg slapp inn, så det er kanskje noe forsinkelser/stor pågang el no??

Anonymkode: 100ad...85f

Til meg tok det flere uker. Hadde glemt at jeg søkte om medlemskap da jeg fikk varsel om at jeg hadde blitt godtatt.

Anonymkode: 87d7d...620

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2017 den 15.01, MalloryK skrev:

Nå er det en ny kokk som har begynt å poste oppskrifter. Hvor lenge får han være medlem tror dere? Han med kokkeklær på profilbildet

Han er fortsatt medlem, men innlegget hans fra igår er slettet. Noe koldtbord greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MalloryK skrev:

Han er fortsatt medlem, men innlegget hans fra igår er slettet. Noe koldtbord greier

Hvorfor ble det slettet?

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, de er jammen hjelpsomme i denne gruppen:

- Hei !
Jeg skal steke en okse culotte (dansk),dette er nytt for meg. Noen som har gode forslag på steking ? Vekten er 1,5 kg

Svar:
-Det har jeg gjort mange mange ganger,culotte er fransk og uttales culootteeeee.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...