Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest gjennom svarene om mattrygghet.  Det viser en total ansvarsløshet fra t sin side. Vil ta en avstemning? Fra folk som ikke har kunnskap. Hun vil overlate til folk som har kunnskap,  men har lært opp sine barn, så de er trygge. Hun sier mot seg selv. Det er ikke snakk om du kan spise egg som gikk ut på dato i går,eller melken som gikk ut på dato i forgårs.  Bruke lukt og smak svarer folk. Her får hun gode råd på veien. Noen gifter lukter ikke. Bakterie som ikke kan kokes vekk. Ikke Sørensen om hun viker. Hun skal ha rett. 

Hun driver en offentlig gruppe, og viser en total ansvarsløshet.  De skal holde øye med svar/ tråder..hva hjelper det? De sitter uten kunnskap. De skal passe på at det er riktig svar. Herregud. Dette er ikke holdbart. Har sett så mye rart der inne...

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

T selv kommer jo med råd om mathåndtering som er farlige (steketemperatur på økologisk kylling som vel var på 65 grader, dét dreper ikke salmonella-bakterier) så nei, hun har ikke kunnskap til å kunne moderere noe slikt.

Anonymkode: 4a5d9...6f3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les kommentarene under VM sin lapskaus idag. En som klager på at han tar for mye plass og får for mye oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, MalloryK skrev:

Les kommentarene under VM sin lapskaus idag. En som klager på at han tar for mye plass og får for mye oppmerksomhet.

Hahaha, dama klager på at hun synes det er så plagsomt med gjentagelser i newsfeeden! :ler: Oh well, da er kanskje ikke MFB rette gruppa å være medlem av! ;)

Og den single (og noe misunnelige?) moroklumpen er selvsagt raskt ute med å kritisere VM. Kommentarene hans er i rødt (svar direkte til ham er også markert ved at navnet hans er strøket over med rødt):

https://i.imgur.com/tWpBLeL.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

T selv kommer jo med råd om mathåndtering som er farlige (steketemperatur på økologisk kylling som vel var på 65 grader, dét dreper ikke salmonella-bakterier) så nei, hun har ikke kunnskap til å kunne moderere noe slikt.

Anonymkode: 4a5d9...6f3

Hun anbefaler vel at økokylling skal stekes til 57-58 grader, og så hvile seg opp til 62 grader om jeg ikke husker helt feil....

Anonymkode: 100ad...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun anbefaler vel at økokylling skal stekes til 57-58 grader, og så hvile seg opp til 62 grader om jeg ikke husker helt feil....

Anonymkode: 100ad...85f

Den kyllingen hadde jeg aldri spist.

Anonymkode: 10add...e86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, MalloryK skrev:

Les kommentarene under VM sin lapskaus idag. En som klager på at han tar for mye plass og får for mye oppmerksomhet.

Har du mulighet til å kaste ut en liten printscreen for oss "livstidsblokkerte og utkastede troll"?

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Ardwinna skrev:

Hahaha, dama klager på at hun synes det er så plagsomt med gjentagelser i newsfeeden! :ler: Oh well, da er kanskje ikke MFB rette gruppa å være medlem av! ;)

Og den single (og noe misunnelige?) moroklumpen er selvsagt raskt ute med å kritisere VM. Kommentarene hans er i rødt (svar direkte til ham er også markert ved at navnet hans er strøket over med rødt):

https://i.imgur.com/tWpBLeL.jpg

Fy flate så slemme de er.  De virkelig rotter seg sammen. Skammelig av admin å ikke slå ned på det. Særlig etter syteinnlegget fra admin for et par dager siden. 

 

VM hvis du leser her inne, jeg heier på deg. Stå på. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den kyllingen hadde jeg aldri spist.

Anonymkode: 10add...e86

I følge TF så er det helt trygt siden økokylling  har "mindre uhumskheter"... (hun anbefaler og Stangekylling tror jeg...)

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I følge TF så er det helt trygt siden økokylling  har "mindre uhumskheter"... (hun anbefaler og Stangekylling tror jeg...)

Anonymkode: 100ad...85f

Jaja... hvis o store T sier det, så... Men kylling er fremdeles en av de få tingene jeg virkelig gjennomsteker.

Anonymkode: 10add...e86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MalloryK skrev:

Les kommentarene under VM sin lapskaus idag. En som klager på at han tar for mye plass og får for mye oppmerksomhet.

Går det virkelig an å være så smålig? Hva med å glede seg og komme med ros for andres suksess?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ardwinna skrev:

Hahaha, dama klager på at hun synes det er så plagsomt med gjentagelser i newsfeeden! :ler: Oh well, da er kanskje ikke MFB rette gruppa å være medlem av! ;)

Og den single (og noe misunnelige?) moroklumpen er selvsagt raskt ute med å kritisere VM. Kommentarene hans er i rødt (svar direkte til ham er også markert ved at navnet hans er strøket over med rødt):

https://i.imgur.com/tWpBLeL.jpg

Klager hun? Hva tror hun andre mener?  J....link til blogg som de fleste ikke er intr i. Litt innsikt bør komme på plass. Hva med hevefrie. ...pasta og annet som sendes i reprise på reprise på reprise  forny deg

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Fralle skrev:

Han single er så uspiselig. Skulle ønske noen virkelig turte å gå skikkelig i mot ham. For en tone han har!

En av de som ødelegger gruppa. Hjelper f...ikke ned gjærbakst når du ikke kan å oppføre deg

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

T selv kommer jo med råd om mathåndtering som er farlige (steketemperatur på økologisk kylling som vel var på 65 grader, dét dreper ikke salmonella-bakterier) så nei, hun har ikke kunnskap til å kunne moderere noe slikt.

Anonymkode: 4a5d9...6f3

Ser på svar hun gir. Enkle retter kan hun svare på. Litt mere avansert en skolekjøkken, så kan hun ikke svare. Eller hun sier.....jeg husker ikke nå....skal se. Google.  Gjeeeesp

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, MalloryK skrev:

" Viktig å bare dulle og dille ! "

Fy søren så frekk han er, hvorfor får han fortsatt være medlem?

Det er jo lov å være frekk der inne mot hva og hvem som helst, så lenge det ikke er mot henne og hennes oppskrifter, andre admins, reglene eller bloggen. 

Anonymkode: a52e2...95e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, han P er så vemmelig. Han minner om en av de drittungene man alltid hadde i klassen på barneskolen som alltid oppførte seg dårlig, og så ble sure dersom andre fikk skryt når de oppførte seg bra.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...