Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser noen har tagget tanja og skrevet at de ikke liker sånne kommentarer og oppførsel

Anonymkode: 17ee0...a23

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

VM har et syndrom eller noe, jeg vet virkelig ikke hva. Men som han har sagt selv, så har han litt vanskelig for å snakke og kommunisere. Han har også noen fysiske problemer. Men han elsker å lage mat, og han er flink. Så han har matlaging som hobby, og har stor fanskare i den gruppen.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er jo at det ikke er konstruktiv kritikk de kommer med, de bare klager på helt tilfeldige ting. VM er bare hyggelig, uansett hva slags kommentarer han får slengt mot seg, og han brenner virkelig for å lage mat. Det er ikke nødvendigvis det at han er så beskyttet, men når folk kommer med bullshitkommentarer bare for å trykke han ned, og som han PA gjør - faktisk mobbe -  så tenner det lunta til ganske mange.

Anonymkode: 347f1...9df

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser noen har tagget tanja og skrevet at de ikke liker sånne kommentarer og oppførsel

Anonymkode: 17ee0...a23

Det var vel han single som gikk hardt ut på fb når vm hadde fått stygge mld. Fikk vel et øyeblikks oppmerksomhet da...og masse klikk. Er jo ei klikkhore hele fyren.

Må nå være såpass gammel at han har lært oppførsel. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og andre enn P A ville blitt kastet ut for lenge siden. Hvis det er noen som er beskyttet så er det han.

Anonymkode: 17ee0...a23

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vel bare ramse opp oppskrifter som er kopi fra andre. Helt greit,men da må man skrive det. Ikke fremstå som den oppfinneren av oppskriften. Patetisk og lavmål.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

En av de som ødelegger gruppa. Hjelper f...ikke ned gjærbakst når du ikke kan å oppføre deg

Anonymkode: d8fcb...cf7

Jeg mener at de stygge kommentarene hans under VM sitt innlegg ble fjernet. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Jeg mener at de stygge kommentarene hans under VM sitt innlegg ble fjernet. Stemmer dette?

Kommentarene er tatt vekk. Ikke et sekund for tidlig. Det var tydelig at kommentarene fra en dame og denne "sjarmøren" gikk inn på VM. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommentarene er tatt vekk. Ikke et sekund for tidlig. Det var tydelig at kommentarene fra en dame og denne "sjarmøren" gikk inn på VM. 

Anonymkode: 12d42...963

Onde mennesker. De kan umulig ha det godt med seg selv

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er irritert for at P A enda er medlem. Han er ikke grei med Vegard og mange andre der inne.

han får vel bli siden han daglig deler oppskriftene ‘til’ tanja. Så han har de ikke råd å miste

fremover kommer jeg til å skrive noe fint til Vegard når han legger ut noe, samt støtte han når det trengs. Rapporterer alle stygge kommentarer til P A. Noen andre med?

Anonymkode: 17ee0...a23

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du linker til blogg og skeier folk, får du bli...selv ned daglige spydigheter. 

Det er skrevet at det ikke blir tolerert, men utestengelse. Mye demente folk

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten så det hadde vært morsomt å lage seg en falsk profil hvor man hyller MFB, deler blogg og samtidig er ganske kvass og ufin (men ikke mot admin selvsagt), bare for å sjekke hvor langt man kan gå før man blir kasta ut :ler:  

 

Men får meg ikke til å gjøre det mot andre mennesker... er nok ikke det fødte nettroll. 

Anonymkode: 02c1b...ccc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VM har laget Ts sjokoladepudding og vaniljesaus med egen vri. Linket til bloggen, men kopierte inn oppskriften i kommentarfeltet med sin egen vri i. Kommentaren ble slettet, og T kommer med at kopiering fra bloggen er ikke lov. 

Kjenner jeg blir helt matt.. han ville ha frem hva han gjorde annerledes, men hva det var, får ikke vi vite, for bloggen må jo for Guds skyld ikke miste noen klikk..

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Boneli skrev:

VM har laget Ts sjokoladepudding og vaniljesaus med egen vri. Linket til bloggen, men kopierte inn oppskriften i kommentarfeltet med sin egen vri i. Kommentaren ble slettet, og T kommer med at kopiering fra bloggen er ikke lov. 

Kjenner jeg blir helt matt.. han ville ha frem hva han gjorde annerledes, men hva det var, får ikke vi vite, for bloggen må jo for Guds skyld ikke miste noen klikk..

Sjuke sjuke greier. Blir verre og verre. Hele gruppa blir latterliggjort hver dag på andre nettsteder, fb. Ikke bare her

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, AnonymBruker said:

Sjuke sjuke greier. Blir verre og verre. Hele gruppa blir latterliggjort hver dag på andre nettsteder, fb. Ikke bare her

Anonymkode: d8fcb...cf7

Hvor?

Anonymkode: 17ee0...a23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...