Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nye regler fra 1. Desember. Alle innlegg må godkjennes... 

Anonymkode: 97e7d...85a

Ja da blir det travelt for de. Hun skrev selv igår at hun satt der selv flere timer om dagen. Ufør? Ja det er vel lenge siden de snudde om på regler, så det var vel på tide. De blir vel kuttet ut de som KAN å lage mat.  De som blir er rævsleikerne

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Singelduden er svart. Rød er random dame som syntes vm burde ha egen side ... singeljækelen er bare nødt! Fyf

Screenshot_20171130-000257.jpg

Anonymkode: 9e782...182

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mye gruppen har tapt seg. Det handler bare om T og bloggen. Ja det har vært sånn lenge, men nå er det helt ekstremt

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Singelduden er svart. Rød er random dame som syntes vm burde ha egen side ... singeljækelen er bare nødt! Fyf

Screenshot_20171130-000257.jpg

Anonymkode: 9e782...182

Syns den var litt frekk. Skal VM ha egen gruppe pga han er flink? Da er det vel heller god grunn til å beholde han. Det nederste svaret skal jeg ikke skrive noe om. Det taler for seg selv

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, MalloryK skrev:

Herregud så mye gruppen har tapt seg. Det handler bare om T og bloggen. Ja det har vært sånn lenge, men nå er det helt ekstremt

Folk har klaget på kjedelig innhold, repeterende.  Så skal ikke matsikkerhetsspørsmål stilles. Jaså, det er noe som siver inn? Fikk rett han som skrev om det i går. Klapp på skulderen til han.

Så hvem skal avgjøre hva som er kjedelig innhold? Hva er kjedelig innhold for admin?for gjester?

For meg er det kjedelig med stadig link til blogg, de evinnelige pasta,pølser, gryter  de f....hevefrie. Det er kjedelig

Det kan være noen som får ut en oppskrift,  så ser jeg/ du at her kan noe gjøres bedre. Å skriver det. Blir vel oppfattet som kritikk, og går ikke gjennom sensur.  Selv om det erken side for læring.

Nå vil det vel bli stilt spørsmål...hvorfor går ikke mitt gjennom?. Vi andre får lite info. På denne måten vil gruppa bli fri for kritikk. Hvilke gruppe blir dette da?

Begynner faktisk å tenke på at de beste der inne bør starte seg egen side.  

Når blir det nye regler igjen ...slutten av januar?

Hele gruppen er blitt sorgen. Bare hevefrie og sauene igjen som legger ut noe.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nye regler fra 1. Desember. Alle innlegg må godkjennes... 

Anonymkode: 97e7d...85a

Det blir jo ikke noe bedre. Så lenge hovedinnlegget går igjennom kan hvem som helst som er medlem skrive hva som helst i kommentar. Kommentarer kan ikke settes til godkjenning i FB-grupper. Det må admin luke ut akkurat som i dag. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg liker denne gruppa veldig godt. Når noen ber om råd og erfaringer, leser jeg alltid hva andre har svart, før jeg kommenterer.
Jeg blir litt frustrert når noens tråd ender opp i en diskusjon/konkurranse om hvem som vet/kan best. For meg er matlagingen kun glede. Slik vil jeg fortsette å ha det! Synd om vi ender opp med å måtte blokkere hverandre..

Nå steker jeg tynnribbe på 120 grader. Den skal få stå der i ca 4 timer. Jeg er ute etter Pulled Pork-konsistens 1f642.png:-)
Noen som har prøvd dette før?
"

 

Og dermed var ikke hun medlem lengre

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, MalloryK said:

"Jeg liker denne gruppa veldig godt. Når noen ber om råd og erfaringer, leser jeg alltid hva andre har svart, før jeg kommenterer.
Jeg blir litt frustrert når noens tråd ender opp i en diskusjon/konkurranse om hvem som vet/kan best. For meg er matlagingen kun glede. Slik vil jeg fortsette å ha det! Synd om vi ender opp med å måtte blokkere hverandre..

Nå steker jeg tynnribbe på 120 grader. Den skal få stå der i ca 4 timer. Jeg er ute etter Pulled Pork-konsistens 1f642.png:-)
Noen som har prøvd dette før?
"

 

Og dermed var ikke hun medlem lengre

Hva i alle dager var blokke-grunnen her? For lite hjerter?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor?

Anonymkode: 17ee0...a23

Blant annet mat-guilty pleasures.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Singelduden er svart. Rød er random dame som syntes vm burde ha egen side ... singeljækelen er bare nødt! Fyf

Screenshot_20171130-000257.jpg

Anonymkode: 9e782...182

I alle dager...  
 

4 timer siden, MalloryK skrev:

"Jeg liker denne gruppa veldig godt. Når noen ber om råd og erfaringer, leser jeg alltid hva andre har svart, før jeg kommenterer.
Jeg blir litt frustrert når noens tråd ender opp i en diskusjon/konkurranse om hvem som vet/kan best. For meg er matlagingen kun glede. Slik vil jeg fortsette å ha det! Synd om vi ender opp med å måtte blokkere hverandre..

Nå steker jeg tynnribbe på 120 grader. Den skal få stå der i ca 4 timer. Jeg er ute etter Pulled Pork-konsistens 1f642.png:-)
Noen som har prøvd dette før?
"

 

Og dermed var ikke hun medlem lengre

Hvorfor i all verden ble den personen blokkert da? 

Og jeg kan ikke se hva som skal være grunnen til å godkjenne innlegg. De kommer garantert til å fortsette å godkjenne de teite bildene til singelduden siden han fortsatt tydeligvis er T sin lille fotsoldat. 

Det blir tydeligvis bare verre og verre i den gruppa der. Helt sykt hvor ekstreme de skal være på alt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MalloryK skrev:

"Jeg liker denne gruppa veldig godt. Når noen ber om råd og erfaringer, leser jeg alltid hva andre har svart, før jeg kommenterer.
Jeg blir litt frustrert når noens tråd ender opp i en diskusjon/konkurranse om hvem som vet/kan best. For meg er matlagingen kun glede. Slik vil jeg fortsette å ha det! Synd om vi ender opp med å måtte blokkere hverandre..

Nå steker jeg tynnribbe på 120 grader. Den skal få stå der i ca 4 timer. Jeg er ute etter Pulled Pork-konsistens 1f642.png:-)
Noen som har prøvd dette før?
"

 

Og dermed var ikke hun medlem lengre

Hvordan kan du si det? Noe du er sikker på? Er det jeg som er litt treg her?for jeg ser ikke noe i dette som kan si det er grunn til utestengelse

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bør ikke t stanse for flere kommentarer når det er mellom 5og 600? Folk skriver lest under innlegget. Ellers så blir jo tråder stengt,  for de tar for stor plass. Gjelder nok ikke henne. Sånn var det sist ang regler,og folk måtte bare skrive lest under.

Ligner mye på barnehagegreier uten pedagogikk. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så stygg P A er?! ‘Det finnes folk med vanvittig mye bedre kunnskap enn Vegard’, det går ikke an. Dette burde tas opp med tanja offentlig fordi dette Kan hun vel ikke forsvare?? Få han ut

Anonymkode: 17ee0...a23

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, FrittgåendeBurugle skrev:

Blant annet mat-guilty pleasures.

Har du sett der i kveld?  Morsom. De sier det som det er. Legger ikke noe i mellom. Og det er faktisk sant og riktig 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen så stygg P A er?! ‘Det finnes folk med vanvittig mye bedre kunnskap enn Vegard’, det går ikke an. Dette burde tas opp med tanja offentlig fordi dette Kan hun vel ikke forsvare?? Få han ut

Anonymkode: 17ee0...a23

 

12 timer siden, Bonnica skrev:

Minner mer om en sekt, faktisk. "Mat fra bunnen", eller "drama fra bunnen"?

Det er en sekt. Det må være en fellesdiagnose på mange

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen så stygg P A er?! ‘Det finnes folk med vanvittig mye bedre kunnskap enn Vegard’, det går ikke an. Dette burde tas opp med tanja offentlig fordi dette Kan hun vel ikke forsvare?? Få han ut

Anonymkode: 17ee0...a23

Som noen fikk vite av xxxxx så er hun her inne å leser.  Hvorfor det er godtatt at han er spydig å frekk...kan man undre seg på. For andre er det utestengelse

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er litt sånn at hun har denne tråden så langt opp i halsen, at uansett hva det er som kommer herfra, så tenker hun at hun hvertfall ikke skal gjøre sånn de kjerringene på KG mener at er riktig. 

Anonymkode: 02c1b...ccc

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av reglene de har er jo faktisk blitt gode.  Men det må være vanskelig å holde styr på alt etterhvert.  Det blir litt....mye.  Og litt motsigelser når enkelte kan oppføre seg som de vil,  mens andre kastes ut ved et mulig skjevt ord....

Anonymkode: 00d37...581

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...