Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud veit hva som har skjedd, men herr singelfjott er ikke medlem/gjest lenger. Misunnelsen som tok overhånd, eller åpnet øynene seg til slutt for all den ekkelskapen (ref. "Nok er nok....")?

Anonymkode: 747d1...7f5

Han dere er så frekk å kalle singelfjott er fortsatt medlem jo.

Anonymkode: 2beb6...e65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre er tidligere admin moroklump med videre... Har lest så mye av han i det siste, og det som slår meg er at han bruker ofte ?! når han kommenterer. Det var en tråd for en dag siden ( ang brød til overs kunne brukes til fugler eller tilslørte bondepiker) hvor han var VELDIG delaktig i. En admin slettet alle hans  svar i en undertråd. Neste dag så undret en kar om man kunne lage en egen kategori for de som lurer på utløpsdato etc. DA svarer moroklumpen at det bare er å scrolle videre om det er noe man ikke liker.  Vel; kanskje han skal høre på sitt eget råd. Aaaaaaaaaaaaa!!!!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den single er fremdeles medlem.
Den dagen han forsvinner har det enten klikka for ham eller sjefen sjøl! Det er tjukt med hvinende husmødre der inne som nærmest forguder ham, så han kan selvsagt ikke tuppes ut av gruppa.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han dere er så frekk å kalle singelfjott er fortsatt medlem jo.

Anonymkode: 2beb6...e65

Hvem er "dere", og hvordan er det frekt Anonymkode: 2beb6...e65?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et oppegående individ på MFB uttaler seg om «krigen» mellom veggiser og carnivors:

«Selv er jeg både kjøtteter, vegetarianer/veganer og dyreelsker. Jeg vet at dyrene må slaktes for at jeg skal få kjøtt. Og blir det lagt ut innlegg om selve slakten så scroller jeg meg fint forbi uten å kommentere. De gangene jeg blir litt sur her inne er de gangene vegetarinnlegg for unødvendig mye kritikk fra kjøttetere. Vi alle må få velge hvordan man spiser og lager maten sin uten at helvete bryter løst. Selv har jeg blitt kalt dyreplager fordi jeg velger å spise gåselever, men da er det fint at det er nettopp jeg som skal spise den da.»

Øøøøøh.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han single la ut et Bilde av to salatblad. Og skrev noe om at ‘beklager for slaktebilde, scroll forbi’ så i kommentaren la han en oppskrift på noe random. Tydelig han la ut det for å fyre opp under diskusjonen og for å være ekkel. Fatter ikke hvorfor han får være medlem. 

Anonymkode: 17ee0...a23

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ElectricScum skrev:

Nok et oppegående individ på MFB uttaler seg om «krigen» mellom veggiser og carnivors:

«Selv er jeg både kjøtteter, vegetarianer/veganer og dyreelsker. Jeg vet at dyrene må slaktes for at jeg skal få kjøtt. Og blir det lagt ut innlegg om selve slakten så scroller jeg meg fint forbi uten å kommentere. De gangene jeg blir litt sur her inne er de gangene vegetarinnlegg for unødvendig mye kritikk fra kjøttetere. Vi alle må få velge hvordan man spiser og lager maten sin uten at helvete bryter løst. Selv har jeg blitt kalt dyreplager fordi jeg velger å spise gåselever, men da er det fint at det er nettopp jeg som skal spise den da.»

Øøøøøh.

Wtf?!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han single la ut et Bilde av to salatblad. Og skrev noe om at ‘beklager for slaktebilde, scroll forbi’ så i kommentaren la han en oppskrift på noe random. Tydelig han la ut det for å fyre opp under diskusjonen og for å være ekkel. Fatter ikke hvorfor han får være medlem. 

Anonymkode: 17ee0...a23

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ElectricScum skrev:

Nok et oppegående individ på MFB uttaler seg om «krigen» mellom veggiser og carnivors:

«Selv er jeg både kjøtteter, vegetarianer/veganer og dyreelsker. Jeg vet at dyrene må slaktes for at jeg skal få kjøtt. Og blir det lagt ut innlegg om selve slakten så scroller jeg meg fint forbi uten å kommentere. De gangene jeg blir litt sur her inne er de gangene vegetarinnlegg for unødvendig mye kritikk fra kjøttetere. Vi alle må få velge hvordan man spiser og lager maten sin uten at helvete bryter løst. Selv har jeg blitt kalt dyreplager fordi jeg velger å spise gåselever, men da er det fint at det er nettopp jeg som skal spise den da.»

Øøøøøh.

hahaha... er det virkelig mulig? Dette kan ikke være på alvor? 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hahaha... er det virkelig mulig? Dette kan ikke være på alvor? 

Anonymkode: 12d42...963

Jeg er også veganer og kjøtteter. 

Jeg er veganer hver gang jeg spiser økologisk kinakål og fersk ananas, også vegetarianer om jeg har dressing på og så kjøtteter når jeg endelig kommer til kyllingen i salaten. 

Hvert måltid nesten. Jeg er alt? Derfor ser jeg saken fra alle sider. Doh. :P

Anonymkode: 6fd85...025

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også veganer og kjøtteter. 

Jeg er veganer hver gang jeg spiser økologisk kinakål og fersk ananas, også vegetarianer om jeg har dressing på og så kjøtteter når jeg endelig kommer til kyllingen i salaten. 

Hvert måltid nesten. Jeg er alt? Derfor ser jeg saken fra alle sider. Doh. :P

Anonymkode: 6fd85...025

Også kalt omnivore :)

Anonymkode: 9f10d...1d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Juliannaos skrev:

Sikkert derfor en artigkar har lagt ut denne.

20171124_011737.png

Den der var bare tåpelig

Anonymkode: 87ee8...8ba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den der var bare tåpelig

Anonymkode: 87ee8...8ba

Hvis man som veganer ikke har litt selvironi, så synes man nok det ja! Det fleste ser jo humoren i bildet til tross for at man ikke er enig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, mindfulness skrev:

Hvis man som veganer ikke har litt selvironi, så synes man nok det ja! Det fleste ser jo humoren i bildet til tross for at man ikke er enig. 

Enig.  Den var morsom 😂

Anonymkode: 00d37...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man leser kommentarene under innlegget  "Informasjon fra admin", så vil det INGEN ende ta med hvor mange som har lest og akseptert.

Jeg legger ved screenshot for å gi et lite inntrykk av bare en brøkdel av dette. Jeg har måttet legge innleggene i bredden i screenshottet fordi de ikke passer inn i høyden. Det er side etter side etter side etter side med bare slikt

Men sett først på denne videoen og ha lyden på i bakgrunnen før dere scroller videre: :biggrin:


mfb13.thumb.png.a0f7af58ace18ffbeaa3677e57128e89.png

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så det, har en haug med venner som har skrevet der.. Må gjøre det selv og. Det handler ikke om å være en sau, men det at jeg ikke vil bli kastet ut av gruppen. Gruppa er min quilty pleasure og kilde til lett underholdning!! Kan godt være sau for å være med.. :P 

Anonymkode: 5e105...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så det, har en haug med venner som har skrevet der.. Må gjøre det selv og. Det handler ikke om å være en sau, men det at jeg ikke vil bli kastet ut av gruppen. Gruppa er min quilty pleasure og kilde til lett underholdning!! Kan godt være sau for å være med.. :P 

Anonymkode: 5e105...569

Jeg har aldri skrevet noe sånt der inne, og er der ennå. Ha overlevd 3-4 sånne ALLE MÅ KOMMENTERE greier. 

Hadde et skikket om de fjerna de 90k+ som aldri kommenterer på admin poster. 

Anonymkode: 6fd85...025

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...