Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ærlig talt, kan dere gi faen i å dra opp og spekulere i uførestatusen osv? Dere vet at jeg er 100% imot måten hun driver på, men hvor mye hun tjener og hvor mye hun jobber er PERSONLIG og ikke det vi skal snakke om. Vi VET at hun bryter markedsføringsloven, men vi har ingen forutsetninger for å vite at hun ikke rapporterer inn inntekt eller arbeidsmengde. Det er IKKE ulovlig å jobbe eller tjene penger så lenge man er ufør. Og dere som driver og skal dra opp det gjør at vi virker useriøse og trollete og misunnelige. Hvis dere vil at noe media skal ta dette seriøst, må dere skjerpe dere. Dere gjør det så lett for T og tilhengerne hennes å avskrive oss og skape sympati for henne. «De slemme mobberne på KG» osv. Jeg er drit lei av å se den samme driten blir dratt opp igjen og igjen. Det er spekulasjoner uten grunn. Jeg skjønner at dere misliker T, men hold dere saklige og til fakta. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor prøver dere å lage drama av ingenting?

Er medlem av gruppen selv, ikke vip-gruppen, men den åpne. Fordi jeg selv ikke vil betale 200kr 😛

Men hun har et lovlig registrert firma, det blir betalt moms og skatt. Det er ingen "uhumskheter" ute og går (annet enn her inne...)

Uføre har også lov å tjene penger. Hver enkelt får vedtak på hva den summen er. Tjener hun over, blir det kutt i uføre.

Anonymkode: 641d0...b73

At hun har et lovlig, registrert firma betyr ikke at alt som gjøres i et firma er lovlig og akseptabelt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er all informasjon om den nye gruppen slettet hvis det ikke er noe snusk?

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er all informasjon om den nye gruppen slettet hvis det ikke er noe snusk?

Anonymkode: 16e02...892

Vervekonkurransen ble jo bare borte.... var det ikke noe sånn som skjedde når Anna Rasmussen fikk klekkelig bot? Holdt konkurranser uten å faktisk gi ut premie??

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor skjer alt bak gardinen. Hun ber om penger på den ordinære bloggen også. Hvor mange som donerer der, vet bare hun. Så tar hun bet for vipgruppen. For å drive firma, så gjør hun det på en underlig måte. Det virker snuskat, som vi sier her. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen hennes står fortsatt som eier. Hun skrev i en forsvarstale på den vanlige gruppen at hun tar over som eier og drifter av firmaet nå. Etter min erfaring oppdateres sånne ting ganske raskt. Men jeg tviler den oppdateringen kommer. 

Anonymkode: 6fd85...025

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen hennes står fortsatt som eier. Hun skrev i en forsvarstale på den vanlige gruppen at hun tar over som eier og drifter av firmaet nå. Etter min erfaring oppdateres sånne ting ganske raskt. Men jeg tviler den oppdateringen kommer. 

Anonymkode: 6fd85...025

T står som styreleder av foretaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Tråden stenges etter gjentatte brudd på samme regel på kort tid.

Edie, adm.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...