Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, MalloryK skrev:

VM, han har ikke fått godkjent innlegg siden 18. des. Og han poster som regel flere ganger for dagen. Dere vet hva jeg mener

Hva har skjedd? Håper han er ok 

Anonymkode: 87ee8...8ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk nå ikke det verste, han er sikkert borte på juleferie og koser seg. 

Anonymkode: 6fd85...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21.12.2017 at 1:24 PM, AnonymBruker said:

Hun stjal min kakeoppskrift. Eller, det er jo lov å kopiere da. Jeg sjekket blogg,fb hun har ikke laget den før. Etter jeg la ut min, så ble det hennes.

Første kaken min bestemor lærte meg. Hun har fått den av sin konditor. Helt greit å kopiere, men hun burde nevnt hvor hun tok den fra. 

 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Noe så utrolig smålig! 

Anonymkode: 6118d...bfe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VM er forhåpentligvis bare på juleferie. Han har ikke postet noe i "kjøkkenkroken" heller nå i jula. Han kommer nok sterkt tilbake på nyåret. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, MalloryK skrev:

:-D


" er det noen her som vet om det er nøtter i noe av dette?
nudler
sopp
løk
kokt skinke
bacon "

Please la det være noen som har trollet i gruppa :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Wenda skrev:

Please la det være noen som har trollet i gruppa :ler: 

Eller noen som virkelig ikke har peiling, mtp siste kommentar fra TS. :klo:

"kommer jo til å lese viis det er noe jeg er usikker på. men bare lurte pga det er moren til gutten jeg liker og vil ikke skade henne.. hun tåler alt unntatt nøtter. så vil liksom være sikker på at ikke gjør henne dårlig"

Anonymkode: ac703...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller noen som virkelig ikke har peiling, mtp siste kommentar fra TS. :klo:

"kommer jo til å lese viis det er noe jeg er usikker på. men bare lurte pga det er moren til gutten jeg liker og vil ikke skade henne.. hun tåler alt unntatt nøtter. så vil liksom være sikker på at ikke gjør henne dårlig"

Anonymkode: ac703...bdf

Ja da er det nok ikke trolling :sukk: helt utrolig hva kunnskapsnivået hos enkelte er

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.12.2017 den 15.44, MalloryK skrev:

:-D


" er det noen her som vet om det er nøtter i noe av dette?
nudler
sopp
løk
kokt skinke
bacon "

Hadde det i det minste vært blandingsprodukter de spurte om så hadde det vært forståelig. Men her er jo alt (utenom nudlene) "rene" råvarer og ikke sammensatte produkter. Så spørsmålet blir nesten det samme som å spørre om det er svinekjøtt på en sau, eller gulrot i en løk.

Endret av Matmonsen
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden alle innlegg må godkjennes, så kan man begynne å lure...
Men men, det er ihvertfall humor da. For oss, og de fleste andre i gruppen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

" Hvis folk tar seg tid til å lete etter svar på tidligere spørsmål, så kunne vi slippe tusen spørsmål om hvordan steke kalkun,hva slags tilbehør,saus etc. "

Og dermed var hun ikke medlem lengre. Selv om hun sa det vi alle tenkte. Og admin godkjente det innlegget.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MalloryK skrev:

" Hvis folk tar seg tid til å lete etter svar på tidligere spørsmål, så kunne vi slippe tusen spørsmål om hvordan steke kalkun,hva slags tilbehør,saus etc. "

Og dermed var hun ikke medlem lengre. Selv om hun sa det vi alle tenkte. Og admin godkjente det innlegget.

Vi vet ikke om hun har meldt seg ut på egenhånd eller om hun er kasret ut. Selv skrev jeg et temmelig kritisk innlegg - mere kritisk enn det du siterer -som ble slettet umiddelbart, fikk pm jeg ikke så før lenge etterpå. Jeg forlot gruppa helt på egenhånd fordi jeg ikke ønsket å støtte de selv om 1 medlem ikke synes. Jeg er ikke blitt blokkert, men ser ikke bort fra at jeg ikke ville fått innpass igjen om jeg skulle be om det. 

Uansett vet vi ikke hvorfor vedkommende ikke lenger er «gjest»

 

Anonymkode: 9f10d...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi vet ikke om hun har meldt seg ut på egenhånd eller om hun er kasret ut. Selv skrev jeg et temmelig kritisk innlegg - mere kritisk enn det du siterer -som ble slettet umiddelbart, fikk pm jeg ikke så før lenge etterpå. Jeg forlot gruppa helt på egenhånd fordi jeg ikke ønsket å støtte de selv om 1 medlem ikke synes. Jeg er ikke blitt blokkert, men ser ikke bort fra at jeg ikke ville fått innpass igjen om jeg skulle be om det. 

Uansett vet vi ikke hvorfor vedkommende ikke lenger er «gjest»

 

Anonymkode: 9f10d...1d3

Tja, så har du de:
De lar innlegg stå, men sletter medlemmet :) 
Ei venninne skrev for ett år tilbake "Har noen oppskrift på fanta/solo/appelsinboller?" Hun ble slettet, men innlegget fikk stå og melding om: "Du er slettet pga fake profil!" -Noe hun ikke har, men, profilen er så og si 100% lukket, er du venn med henne så ser du nesten alt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, MalloryK skrev:

" Hvis folk tar seg tid til å lete etter svar på tidligere spørsmål, så kunne vi slippe tusen spørsmål om hvordan steke kalkun,hva slags tilbehør,saus etc. "

Og dermed var hun ikke medlem lengre. Selv om hun sa det vi alle tenkte. Og admin godkjente det innlegget.

Hun står fortsatt med svart, det betyr vel at hun fortsatt er medl.

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, MalloryK skrev:

Nei, hun er ikke medlem lengre. De er blå hvis de er medlem

Aner ikke hva du mener med blå. Hvis det er MS som la ut innlegget på lørdag er hun fortsatt medlem.  Hos meg blir navnet grått når de ikke er medlem lengre.  

Anonymkode: 12d42...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hva du mener med blå. Hvis det er MS som la ut innlegget på lørdag er hun fortsatt medlem.  Hos meg blir navnet grått når de ikke er medlem lengre.  

Anonymkode: 12d42...963

Glem det, jeg fant ut av det. Hun er ute av gruppa.  

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...