Gå til innhold

Poppsilopp skal plutselig ha tvillinger ❤️


Poppsilopp

Anbefalte innlegg

Jeg er veeeldig glad i sommer og sol, men nå var liksom hodet mitt innstilt på høst etter noen dager med skikkelig regnvær. Jeg er også veldig glad i høsten; da kan man være inne med god samvittighet, det blir koselig og mørkt om kvelden, det er mange fine farger ute, og det lukter så frisk og godt ute (er vel egentlig glad i alle årstidene, for jeg har en sånn liste for hver årstid :fnise: ), så nå når det da regner og er sol om hverandre blir jeg bare frustrert. Jeg hadde nemlig en plan om å ikke gjøre noe særlig denne helga (er visst det som passer energinivået best for tiden :P ), bare kose meg på sofaen og se på tv, å lese dagbøker på KG. Når da sola kommer, så får jeg bare dårlig samvittighet for å sitte inne  :bond: Og det er jo ikke akkurat så lett å gå ut heller for man må jo kle seg både for sommer og høst. Bare mens jeg har skrevet her har det skiftet fra sol og blå himmel, til regndråper på størrelse med en femmer.

 

Apropos årstider så gleder jeg meg veldig til vinter og jula! Jeg virkelig elsker jul, og denne jula er jeg høygravid. Tenk så koselig  :rodmer: Vi er i tillegg ferdig med alle eksamener i november, siste dag med forelesning er 17. desember, og siden jeg ikke skal jobbe mer vil det si at jeg har masse tid til juleforberedelser i år :nigo: 

 

Skjønner godt hvis mange har falt av lasset :fnise: Tenk å skrive ett helt innlegg om årstider og vær  :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy å høre at du har det bra. Og ikke lenge til OUL nå :danse:

Har du kjent noe mer liv fra lille? Jeg kjenner og kjenner etter hver dag. Tror jeg merker at det er noe der, for jeg husker jo følelsen godt fra sist. Men ingen spark. Er jo veldig tidlig da, og vanskelig å skille gasskraftverket fra baby :fnise:

 

Hmm.. Tror du jeg får lov til å komme inn i facebookgruppa di for februar? Har nemmelig planer om å føde da :fnise: Har termin 4 mars, men blir ca garantert igangsatt to uker før termin pga svangerskapsdiabetes :sjenert:

 

Da er vi i samme termingruppe :nigo: Koselig! Du har forresten termin akkurat en måned etter meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :rodmer: Kult med samme dato da. Men du får kanskje en annen en nå ved OUL. De fleste gjør jo gjerne det :fnise:

Regner med jeg og gjør det. Men min OUL er så leeeenge til. Har ikke fått datoen en gang :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :rodmer: Kult med samme dato da. Men du får kanskje en annen en nå ved OUL. De fleste gjør jo gjerne det :fnise:

Regner med jeg og gjør det. Men min OUL er så leeeenge til. Har ikke fått datoen en gang :bond:

 

I og med at lille ble til med prøverør så vet vi jo akkurat når befruktningen skjedde, så derfor skal de i følge sykepleieren på klinikken ikke flytte oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagboken er så koselig  :yvonne:  Jeg tipper det er en liten guttebaby  :babysmokk:  

 

Så koselig å høre! :blomst::nigo: Er så koselig at noen gidder å titte innom å lese maset mitt :fnise: 

 

Det er notert :) 

 

Tippeliste

 

Jente         :babyjente: 

- Popsilopp

- Saltsild

- Kaffemor

- Kakaoen

 

Gutt          :babygutt: 

- Mannen

- j86

- Juliane

- Askmeagain89

- Frøkenanonym

- Bjørka

- Thorax

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når er ordinær ultralyd?

Jeg har også et litt opp/ned forhold til årstidene :P gleder meg sånn til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er ordinær ultralyd?

Jeg har også et litt opp/ned forhold til årstidene :P gleder meg sånn til høsten :)

Det er på fredag :) så kun 5 dager igjen :hoppendeglad: Ja, det er rart det det med årstider. Men når man bort i ett land som kan ha 3-4 årstider på samme dag, så er det jo en fordel å like årstider :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo gjette jeg også! Jeg tror du får en gutt :nigo::babygutt:

Det må du ;) Så kjekt med flere på tippelista :nigo: skal skrive deg opp når kommer hjem til Macen😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg hadde allerede tippet gutt på deg! :nigo: jaja, sånn går det nå i ammetåken....

Det har du :fnise: ja, stemmer det, du har blitt mamma. Gratulerer så mye! :strix: du står på lista overdagebøker jeg må sjekke ut, jeg må bare ta meg tid til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til fredag når alle dere gutte tippere skal få se at dere tar feeeeeeil :nigo: *høy på pæra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du får jente! :nigo: og vet du, det var veldig kjekt å gå gravid på høst og vinter :hoppe:

 

Kjekt med folk som er enig med meg altså :nigo: Kan jo ikke la mannen få rett :fnise: Så kjekt å høre, jeg føler også det skal bli skikkelig koselig, og så er det sikkert ikke så tungt som å være høygravid midt på sommeren!

 

Gleder meg til fredag når alle dere gutte tippere skal få se at dere tar feeeeeeil :nigo: *høy på pæra*

 

Skal bare se det at vi får rett ja!  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tippeliste

 

Jente          :babyjente: 

- Popsilopp

- Saltsild

- Kaffemor

- Kakaoen

- Missdior

 

Gutt           :babygutt: 

- Mannen

- j86

- Juliane

- Askmeagain89

- Frøkenanonym

- Bjørka

- Thorax

- Sapphira

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager til OUL :hoppendeglad: Gleder meg veldig til å bli enda litt bedre kjent med lille inni magen :) Vet at det aller viktigste er at alt er bra, men jeg gleder meg sånn til å få vite kjønn. Alle får jo ikke vite det, vet det er kjempe teit, men jeg er redd for at vi ikke får vite det. Hvor vanlig er det å ikke få vite det?

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at det er ganske sjeldent på OUL at de ikke ser det :-) her så vi det allerede i uke 14, men så var det en gutt også da! 4 dager går så fort at!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at det er ganske sjeldent på OUL at de ikke ser det :-) her så vi det allerede i uke 14, men så var det en gutt også da! 4 dager går så fort at!

 

Håper det stemmer :nigo: Er jo typisk at man hører om dem som ikke får vite noe, og så er det vel det man huske :P Håper dagene suser avgårde ja! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...