Gå til innhold

Poppsilopp skal plutselig ha tvillinger ❤️


Poppsilopp

Anbefalte innlegg

Glemte helt å hoppe for 18 uker i dag :hoppendeglad: Det kan vi jo ikke ha noe av :P I dag er visst mageboeren på størrelse med en søtpotet, og veier allerede 180 gram og er 17 cm lang :nigo: Mitt lille frø begynner jo rett og slett å bli ganske stor  :rodmer:

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra :danse:

 

Søtpotet?? Jeg har sett noen relativt SVÆRE søtpoteter på Obs.. Sikker på at ungen er såååå stor allerede?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra :danse:

 

Søtpotet?? Jeg har sett noen relativt SVÆRE søtpoteter på Obs.. Sikker på at ungen er såååå stor allerede?? :ler:

 

Aner ikke hvor stor en søtpotet er jeg :P Men det stod i hvertfall det på appen min :fnise: Men 17 cm er jo faktisk ganske stort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det OUL :strix: Jeg er så spent :nigo: Har fått anbelfalt kald cola før, for at den lille skal være så aktiv som mulig :fnise: Hvor lenge før tror dere? Rett før kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oooo endelig er dagen neeesten her :nigo: Er så spennende.

Får håpe babyen ligger litt i ro da sånn at de får målt h*n :P

Kanskje drikke 15 min før?? Aner ikke jeg. Jeg gjorde aldri noe slik da jeg var på ul. Mini var nokså urolig inni der i utgangspunktet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en aktiv liten gutt i magen min :strix: Var helt fantastisk å se! Først lå han å koste med øret sitt, så når hun skulle sjekke ting på fremsiden, snudde han seg å la se på magen :fnise: Alt så veldig bra ut, men siden han var så aktiv fikk hun ikke gode nok bilder av hjertet, så vi få en ekstra titt på han på onsdag :nigo:

Det var forresten ingen tvil om kjønn, jeg så det før hun sa det :fnise: Og fine mannen min ble veldig rørt, og slet nok litt med å holde tårene tilbake :hjerte:

 

 

 

Edit: Ser at det ser ut som at mannen ble rørt av at det var gutt, han ble rett og slett rørt av å se at alt var bra, så hadde nok blitt like rørt hvis det var jente :)

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så herlig :strix: Gutter er bare så gøy :)

Søren heller at jeg gjetta feil da, ikke første gang det har skjedd :hoho:

 

Hadde du drukket for mye cola eller siden han var så aktiv? :fnise:

Gøy med en ny titt da. Jeg skal også på UL til onsdag :nigo: Men ikke OUL da :P

Så herlig med mannen din da :) Min reagerte på samme måte når vi fant ut at vi venta en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tippa rett *stolt*

Gratulerer så masse med en liten gutt i magen 💙 jeg føler vi nettopp fant ut at det var en gutt i min mage, og nå ligger jeg her og koser en fantastisk liten pjokk ned :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tippa rett *stolt*

Gratulerer så masse med en liten gutt i magen jeg føler vi nettopp fant ut at det var en gutt i min mage, og nå ligger jeg her og koser en fantastisk liten pjokk ned :nigo:

 

Takk :nigo: Så koselig :rodmer:  Gleder meg til å få vår pjokk på utsiden også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med en frisk og fin gutt i magen! :rodmer: Og bare hyggelig å få en ekstra liten titt om noen dager da, det er jo en bonus! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en frisk og fin gutt i magen! :rodmer: Og bare hyggelig å få en ekstra liten titt om noen dager da, det er jo en bonus! :jepp:

 

Takk for det :kose: Sånn vi ser på det også, sier ikke nei takk til en ekstra titt på lille gutten vår :nigo:

 

 

I dag er jeg skikkelig sliten. Mannen driver eget firma, og har inntil nå hatt kontor her hjemme da det meste er nettbasert. Men nå skal den delen av soverommet brukes som barnerom (har veldig stort soverom, det er nesten som to, bare uten vegg mellom :P ) så vi har flyttet alle tingene til nytt kontor. Og det kjennes godt nå altså! Sliter med mye betennelser i armer, og da er jo ikke tunge løft noe særlig lurt, i tillegg kjenner jeg det er ekstra tung nå for tiden. Men resultatet ble veldig bra, så da kan vi leve med litt vondt her og der :fnise: Det er så deilig med god plass på soverommet. I tillegg fikk vi tatt en skikkelig storrengjøring der, og da er jeg veldig fornøyd. Har støvallergi, og er veldig lite glad i støv. Har egentlig litt støv på hjernen, men har bare som oftest ikke orken til å gjøre noe med det (en veldig dårlig kombinasjon forresten)   :ler: Så nå når jeg vet at det virkelig er støvfritt her kommer jeg nok til å sove godt i natt  :biggrin:

 

Det er nesten pinlig, men jeg har fått skikkelig cravings på McDonalds :sjenert: Jeg holder meg i tøylene, og har kun spist der tre ganger hittil i svangerskapet :fnise: Vanligvis så spiser jeg der kanskje en gang i året, så det er jo klart en økning :P Så etter en laaang dag med mye jobbing ble det McDonalds til kvelds/middag i dag altså, og det var veldig godt :nigo: Men mannen spiser det ikke, så jeg føler meg litt spesiell som sitter å trykker i meg sånt alene :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippet ikke jeg gutt?  :laugh: Gratulerer! (både med gutt, men likefremt en frisk en)  :laugh:

 

Du gjorde det vettu ;) Tusen takk for det Bjørka :nigo:

 

 

Dagen i går tok på, i tillegg fikk jeg ikke sove før nærmere tre i natt. Noe som passer veldig dårlig når man skal opp klokken 7, og være på skolen hele dagen. Så i dag har jeg hatt fryktelig hodepine :( Er nok dessverre en av de som er mer plaget med hodepine under graviditeten. Når har jeg hatt vondt i hodet av og på siden torsdag. Men jeg merker at det blir mye bedre når jeg får slappet av, og de dagene som er rolige har jeg vanligvis ikke vondt i det hele tatt, så det er jo bra!

 

Jeg begynner å kjenne mer og mer til bevegelsene til lillegutt nå, og det er skikkelig koselig, og magen begynner å bli veldig synlig også :rodmer:  Er bare ett par uker til vi reiser til varmere strøk med familien min, så da håper jeg det er så tydelig på utsiden at de får kjenne også :) Regner egentlig med det i og med det er såpass tydelig nå. Da er jeg jo i uke 20.

 

Har nesten ikke tenkt på at vi snart skal reise :P Har vært så mye med skolen de første ukene. Begynte jo rett på en gruppeeksamen. Men på torsdag når er alt levert inn og fremført, da får jeg begynne å tenke litt på det :fnise: Må jo kanskje få handlet inn noe mer sommerklær. I sommer har jeg nesten ikke brukt sommerklær, for været har jo ikke akkurat vært noe å skryte av, i tillegg var jeg jo ikke akkurat så stor da. Får håper det fortsatt er noe igjen på salg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...