Gå til innhold

Poppsilopp skal plutselig ha tvillinger ❤️


Poppsilopp

Anbefalte innlegg

Åh gratulerer så masse! :hjerte: Både med fin svangerskapskontroll og med skoleplass :hoppe: Så spennende! Hva skal du studere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh gratulerer så masse! :hjerte: Både med fin svangerskapskontroll og med skoleplass :hoppe: Så spennende! Hva skal du studere?

 

Tusen takk Kaffemor! :hjerte::) Skal studere sosialt arbeid, altså sosionom.

 

Gratulerer med skoleplass! :)

Hvordan var svangerskapskontrollen syntes du?

 

Tusen takk! :) Det var helt greit. Følte ikke jeg fikk vite noe jeg ikke visste fra før av, men det var jo greit å vite at alle prøver var bra :)

 

 

 

 

************************

 

Var fryktelig kvalm igjen i dag tidlig. Håper virkelig ikke det varer særlig lenge! Kjenner det skal bli tungt å begynne på jobb igjen da :(  Men så lenge alt står bra til med Bøllefrøet mitt så skal jeg tåle såpass altså :) Gleder meg virkelig til ultralyden på torsdag nå :nigo: Forrige gang var jeg så nervøs at jeg nesten datt om, mens denne gangen føler jeg alt er bra. Det skal bare bli koselig å se h*un igjen. Denne gangen ser vi jo også forhåpentligvis litt mer enn en liten prikk :fnise: Vet ikke om jeg har sagt det, men er nesten helt sikker på at det er gutt jeg har i magen. Blir selvfølgelig veldig glad hvis det er jente, men ganske overrasket. Så det blir spennende å se om ca 5 uker hva det er som gjemmer seg inn der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen topper seg gjerne rundt uke 11-13 så håper du snart blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det Askmeagain :) Har ikke vært så ille de siste dagene.

************

I går var jeg 12 uker på vei :strix: Endelig! :nigo: Og i morgen er det ultralyd, gleder meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det j86 :nigo:

 

For en fantastisk følelse å se lille babyen vår sprell levende på skjermen i dag  :rodmer: Hadde armene i ansiktet, og sparket med beina :hjerte: Alt stod bra til, 6,5 cm stor :)  Og nå kjenner jeg godt en liten kul under navlen når jeg ligger på ryggen :nigo: 

 

Fortalte jo at jeg kom inn på skole, men gruer meg litt til faddeuken. Håper det er noen voksne, og ikke bare 19 åringer som kun er opptatt av festing, jeg er er liksom 22, gift, og gravid, så jeg har ikke så frytkelig mye til felles med sånne :fnise: Men det går seg vel til, jeg må jo være med på noe, ellers går jeg jo glipp av den første fasen hvor man blir kjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12 uker.

Det går nok helt fint på fadderuken. Pleier alltid å være masse forskjellige folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var folk i forskjellige aldere da jeg hadde fadderuke husker jeg. Så det går nok fint :) Gøy å studere! Misunner deg litt det egentlig, jeg elsket studietiden :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12 uker.

Det går nok helt fint på fadderuken. Pleier alltid å være masse forskjellige folk :)

 

Tusen takk Saltsild :nigo: Får håpe på det :)

 

Var folk i forskjellige aldere da jeg hadde fadderuke husker jeg. Så det går nok fint :) Gøy å studere! Misunner deg litt det egentlig, jeg elsket studietiden :hjerte:

 

Det går nok sikkert helt fint, bare jeg som overtenker ting :fnise::hjerte:

 

 

 

*******************

 

 

Lille Bøllefrø vokser, og jeg gleder meg sånn til jeg kan kjenne noe til det  :rodmer:  Snart er jeg i uker 13, så håper bare ukene som kommer flyr av gårde, så jeg snart kan både se og kjenne gullet i magen. Mannen ble litt tullerusk etter ultralyden, som han sa så gikk det nok først da skikkelig opp får han at han skal bli pappa  :rolleyes:  Han er nå søt :fnise: 

 

Har hatt en fryktelig hodepine de siste dagene :dry:  Og det er så slitsomt. Har vært litt plaget med migrene tidligere, men nå er det verre enn det pleier. Men det er nok hormonene som utløser det. 

 

Skal jobbe med sjefen på tirsdag, og gruer meg til det. Når jeg fortalte om graviditeten så visste jeg ikke at en annen kollega av meg også var gravid, men det visste hun. Nå skjønner jeg plustelig hvorfor hun var så laber når jeg fortalte det. Jobber en plass det er veldig få kvinner, selv om jeg bare jobber deltid så er det sånn at de forventer at man tilpasser alt til dem, men de gjør ikke det samme tilbake. Så nå er vel hun lite fornøyd med at vi begge skal ut i permisjon. Men så lenge vi har prøvd, så klarer jeg ikke helt å se at jeg burde tatt de med i betrakning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ligger på ryggen så har jeg en liten kul under navlen, og den er så koselig  :rodmer:  Har dessverre noen kosekilo for mye, så den synes ikke så godt når jeg står. Men når jeg slapper av med magen så stikker den godt ut. Men jeg er sikkert litt oppblåst, og så blir jo alt innvendig trykt sammen og opp selv om lille ikke er så stor enda. Har kjøpt meg min første mammabukse :nigo: Og i den ser jeg gravid ut i :fnise: Måtte ha en bukse som ikke føltes som den prøvde å skvise meg ut  :ler:

 

 

Det glemte jeg, har fått innkalling til OUL 4. september, og det er jo ikke så lenge til :strix: Da er det virkelig da, når til og med staten vet at jeg er gravid  :ler:

Endret av Poppsilopp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med frisk og fin baby på ul, 12 ukers-milepælen og skoleplass! :duskedame: Her hadde det jammenmeg skjedd mye mens jeg har hatt ferie! :)

Har dere postet på Facebook enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

samme dato som jeg hadde oul! spennende :strix:

 

Stilig :nigo: Ja, det blir veeeldig spennende  :biggrin:

 

Gratulerer med frisk og fin baby på ul, 12 ukers-milepælen og skoleplass! :duskedame: Her hadde det jammenmeg skjedd mye mens jeg har hatt ferie! :)

Har dere postet på Facebook enda?

 

Tusen takk søte Juliane :nigo: Har ikke postet noe enda, mannen har sagt at jeg bare må gjøre det, men han ville ikke gjort det. Så jeg er veldig usikker på om jeg skal gjøre det. I såfall venter jeg til etter OUL. 

 

Oioi! 4 september er virkelig ikke lenge til :hoppe: Så utrolig spennende!

 

Det nærmer se ja  :hoppendeglad:

Spennende! Det er jo ikke lenge til i det hele tatt :)

 

Akkurat en måned i dag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 uker i dag :hoppendeglad: Og akkurat en måned til OUL :nigo: Tenkte kanskje å begynne en tippeliste hvis noen er interresert i å tippe?  :rolleyes: Jeg har hele tiden vært helt sikker på at det er gutt, men har den siste tiden begynt å få veldig følelsen for jente. Eneste grunnen til at jeg hele tiden har trodd gutt er fordi det nesten bare er menn i mannens familie.  Men jeg vil jo tro at magefølelsen teller mer :fnise:

 

Vi har vært på hytta i helga, kom hjem i går. Mamma og pappa var også med, så jeg fikk nylaget sjokoladekake på bursdagen min på søndag :hoppendeglad: Humørsvingningene er på plass, for jeg  begynte å grine når mamma og pappa reiste dagen før oss. Har aldri likt når noen reiser, men det er da måte på :fnise:

 

Ellers har matlysten kommet tilbake for fult. Blir fort sulten, og da blir jeg så sulten at hvis jeg ikke får mat så   blir jeg både hissig og helt energiløs. Når man er så sulten så er det jo heller ikke fornuften som seirer :P Det er egentlig veldig deilig med matlyst igjen, men er litt bekymret for vekta. Gikk ned rundt to kg i begynnelsen, så jeg veier fortsatt 100 gram mindre enn når jeg ble gravid. Så får bare prøve å begrense meg litt, så går det vel fint :)

 

På mandag har vi bryllupsdag  :rodmer: Så da må vi finne på noe koselig. Men vet ikke helt hva. Kunne gått ut å spist, men synes liksom ikke det er like spennende når man hverken kan spise biff eller drikke vin  :dry:  Så må finne på noe annet lurt  :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 uker :danse:

 

Jeg vil gjerne tippe gutt :-)

 

Høres ut som en herlig bursdagsfeiring, ingenting er så digg som nylaga sjokkiskake :nigo: Er enig i at det ikke er like gøy å gå ut å spise når man er litt mer begrenset i hva man kan få i seg, men indisk er jo alltid en vinner, ellers så har de vært veldig flinke å tilrettelegge på restauranter som jeg har gått på ifm jobben (type gourmetrestaturanter), så det blir nok ikke et problem det heller! Og så synes jeg jo at kino er tidenes gravid-hobby, vi har aldri gått så mye på kino som det siste halvåret :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel spise biff så lenge den er gjennomstekt? :klo: ikke så mye vits kanskje, gjennomstekt biff er ganske begredelige greier..

Hurra for 14 uker :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 uker :danse:

 

Jeg vil gjerne tippe gutt :-)

 

Høres ut som en herlig bursdagsfeiring, ingenting er så digg som nylaga sjokkiskake :nigo: Er enig i at det ikke er like gøy å gå ut å spise når man er litt mer begrenset i hva man kan få i seg, men indisk er jo alltid en vinner, ellers så har de vært veldig flinke å tilrettelegge på restauranter som jeg har gått på ifm jobben (type gourmetrestaturanter), så det blir nok ikke et problem det heller! Og så synes jeg jo at kino er tidenes gravid-hobby, vi har aldri gått så mye på kino som det siste halvåret :fnise:

 

Skal skrive det opp :nigo:

 

Det er sant, det er jo alternativer for oss også :fnise: Kino er ganske lurt, men mannen er ikke så glad i det. Men kanskje hvis han får velge film :nigo:

 

Du kan vel spise biff så lenge den er gjennomstekt? :klo: ikke så mye vits kanskje, gjennomstekt biff er ganske begredelige greier..

Hurra for 14 uker :strix:

 

Nettopp det :P Enten medium eller ingen biff :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...