Gå til innhold

Poppsilopp skal plutselig ha tvillinger ❤️


Poppsilopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men skal man faktisk ha gjennomstekt biff er den veldig mye bedre på restaurant der de klarer å steke den akkurat passe mye, og ikke til den er helt skosåle slik man fort gjør hjemme. :fnise:

GUD, nå fikk jeg lyst på medium stekt biff altså...

Tipper gutt forresten!

Endret av juliane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal man faktisk ha gjennomstekt biff er den veldig mye bedre på restaurant der de klarer å steke den akkurat passe mye, og ikke til den er helt skosåle slik man fort gjør hjemme. :fnise:

GUD, nå fikk jeg lyst på medium stekt biff altså...

Tipper gutt forresten!

 

Tror jeg svarte deg på PM akkurat samtidig som du skrev her :fnise: Det er sant, men bestilte det på en fin restaurant, og det var ikke godt. Så vet ikke om jeg tør å gjøre det på nytt  :sjokkert: Jeg har også fryktelig lyst på det!  De som fant opp hva gravide ikke skulle spise er nok ikke glad i damer, isteden for rødvin, skikkelig stekt biff, og spekeskinke så kunne de vel ha funnet på noe annet!  :bond:

 

Det er notert  :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste

 

Jente   :babyjente: 

- Popsilopp

 

Gutt    :babygutt: 

- Mannen

- j86

- Juliane

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. Jeg skal bestille meg byens beste medium biff når jeg har født, det må være premie for å presse en unge ut av glufsa - ikke minst motivasjon for å få henne ut!  :laugh:

 

Jeg tipper gutt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. Jeg skal bestille meg byens beste medium biff når jeg har født, det må være premie for å presse en unge ut av glufsa - ikke minst motivasjon for å få henne ut!  :laugh:

 

Jeg tipper gutt :)

 

Årh, det skal jeg også!  :danse: I tillegg har jeg sagt til mannen at han har som oppgave å huske å ha med Stranda spekeskinke i fødebaggen :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippeliste

 

Jente    :babyjente: 

- Popsilopp

 

Gutt     :babygutt: 

- Mannen

- j86

- Juliane

- Frøkenanonym
Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper :babyjente:

Gud, jeg savner biff altså..

 

Endelig noen som er enig med meg :nigo: Ja, vi har mye å glede oss til :fnise:

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt oss vogn  :hakeslepp: Vet det er fryktelig tidlig, men vi fikk 15% på utstillingen til årets Emmaljunga modell, så da var det neste bare å kjøpe i vei :fnise: Kjøpt Edge Duo grå, og den var såå nydelig  :rodmer:  Vi valgte understellet med bevegelige hjul, og den var så god å trille!

 

Det gikk liksom virkelig opp for meg at gud, vi skal ha et lite menneske oppi her om noen måneder :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste

 

Jente     :babyjente: 

- Popsilopp

- Saltsild

 

Gutt      :babygutt: 

- Mannen

- j86

- Juliane

- Frøkenanonym
Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

 

Her vil jeg følge med :nigo: Gøy å følge noen som er litt lengre på vei enn meg.

 

Grattis med vognkjøp :danse: Barnevogner er så gøy. Kunne lett hatt gangen full av de. Istedenfor bare halvfull :fnise:

 

Når skal du på OUL? (gidder ikke lese gjennom hele dagboken din :plystre: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med vognkjøp :strix:

Jeg tipper jente :nigo:

 

Takk :nigo: 

 

:vinke:

 

Her vil jeg følge med :nigo: Gøy å følge noen som er litt lengre på vei enn meg.

 

Grattis med vognkjøp :danse: Barnevogner er så gøy. Kunne lett hatt gangen full av de. Istedenfor bare halvfull :fnise:

 

Når skal du på OUL? (gidder ikke lese gjennom hele dagboken din :plystre: )

 

Koselig med ny leser! :nigo:  :velkommen:  skal du være  :strix:  Det er veldig gøy :fnise: 

Jeg skal 4. september, så det er ikke så lenge igjen nå :)

 

Gutt :)

 

Notert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste

 

Jente      :babyjente: 

- Popsilopp

- Saltsild

- Kaffemor

 

Gutt       :babygutt: 

- Mannen

- j86

- Juliane

- Frøkenanonym
- Askmeagain89
Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har hatt en skikkelig rydde dag i dag. Må kaste og organisere litt nå når vi skal dele plassen med en til snart :) Fant ut at vi har studie/skole-bøker til en verdi av nesten 15 000,-  :sjokkert:  Så nå vi har lagt de ut for salg, får vi halv pris så er vi jo plutselig 7500 kr rikere, og det kan jo komme godt med :nigo: Men det er litt kaos i stua nå, for vi har ryddet ut av to skap vi skal legge ut på finn, og har jo da ikke noe nytt å putte tingene i. Jeg er ikke spesielt glad i kaos, så jeg prøver bare å la vær å se den veien når jeg er i stua :fnise: 

 

I morgen har vi vært gift i to år  :yvonne: Det var en utrolig fin dag, nesten så det er litt vemodig å tenke på at den aldri kommer igjen. Vet enda ikke hva vi skal finne på i morgen. Hele dagen er i hvertfall satt av til hverandre. Så noe må vi finne på  :Nikke: Tips tas gjerne imot :nigo: Tenkte å dele nyheten om lille i magen i en status hvor jeg skriver at vi har bryllupsdag. Til og med mannen syntes den ideen var litt søt  :biggrin: Føler Facebook er en grei måte å dele det på, har for eksempel en del kollegaer på andre avdelinger hvor det ikke føles helt naturlig å si det til, og tillegg er det nesten bare menn. Men sånn som det er nå så tror sikkert alle bare at jeg har lagt på meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bryllupsdagen over jeg er nå 15+1 :hoppendeglad: Det blir mer og mer virkelig for hver dag som går, og jeg koser meg virkelig med den voksende magen  :rodmer: Tenk neste uke er jeg allerede 4 måneder på vei :hakeslepp:  Bryllupsdagen var veldig fin :hjerte: Lagde tapas, så de to siste Harry Potter filmene, spiste mye snop og chips og bare koste oss :nigo: I tillegg la jeg ut en status hvor jeg blant annet nevnte at vi blir tre i året som kommer, så nå er det offisielt på fjesboka også :) Fikk nesten 200 likes og mange hyggelige gratulasjoner, så det var koselig :)

 

Var også starten på fadderuken i dag, møtte opp og fikk møte klassen, så ble vi delt inn i faddergrupper. Det var veldig mange unge, og fadderne var alle tre nettopp fylt 20. Gruppa skulle ha vors fra klokke 17, og så ut på byn, så da tuslet jeg hjemover. Veldig greit å være med på ting og bli kjent med folk, men vorspill når man er gravid, og det var så liten plass i leiligheten til hun vi skulle til at man enten måtte stå eller sitte på gulvet, er liksom ikke helt det store :P Men kom i snakk med noen hyggelige jenter, som også hadde håpet noen litt mer voksne, så vi fant i hvertfall tonen :) Gleder meg mest til mandag når fagene begynner, blir greit å være student igjen kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at fadderuka starten gikk fint. :) Så koselig med annonsering på facebook. Gøy å bli student igjen, tenker jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med skolestart! Jeg vet ikke hvorfor, men jeg ser blått og biler når jeg ser på nicket ditt Poppsilopp :laugh: Så får vi se om jeg er synsk eller bare rar  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...