Gå til innhold

Da prøver vi igjen


Linemor

Anbefalte innlegg

God morgen vennen! :klem2:

Skulle også gått meg en tur, men det regner så mye. Jada, vet jo det bare er å kle seg etter været, men :wink:

Ønsker deg en fin dag uten halsbrann og leggkramper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Truselingemor. Ja jeg så glad meldingen i dagboka di. er veldig glad på dine vegne. dette fortjente du.

hei murmel og takk for det. ønsker det selv og. halsbrannen har ikke kommet enda i dag, men så har jeg sort sett ligget og sovet.

jeg syns det er godt og gå i regnvær jeg, så lenge jeg kan komme meg hjem og ta en dusj og ta meg tørre klær etterpå.

har sovet på sofaen siden ni, så nå føler jeg meg ikke så trøtt, men når jeg satt meg ved pcen fikk jeg innmari vondt i magen, men det har gitt seg igjen. så nå venter jeg på at det skal begynne og sparke der inne. har gitt det litt påfyll med mat så da er det håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du ikke er så plaget med halsbrann i dag!

Du inspirerer meg! I morgen skal jeg komme meg ut på en liten tur, selv om det regner (det er meldt regn i overskuelig lang tid fremover :roll: ). Nå skal jeg hente Lillepia snart, så det blir ikke tid i dag.

Sist jeg var gravid jobbet jeg på kontor. Jeg husker at Lillepia sparket ekstra mye hvis jeg lenge ble sittende framoverbøyd. Vet ikke om hun protesterte på at det ble litt trangt der inne da :wink: Men det er selvsagt ikke noe særlig for deg å prøve hvis du får vondt.

Blir bra å få en positiv bekreftelse fra jordmor i morgen! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for hilsner alle sammen. det er så koselig når det er hilsner og lese.

har ikke gått tur i dag da, for jeg har kjørt sambo på jobb og nå er jeg litt sigen. var meningen at han skulle være med til jordmor i dag, men så har han fått masse ekstra fra kjørekontoret. men det er ikke så mye og gjøre med det.

håper det ikke blir sånn på fredag og, for da er det meningen at vi skal på hytta. skulle egentlig dit neste helg, men så drar vi nå istede siden mamma skal dit og.

ja i morgen begynner en ny uke og det er godt. syns dagene går veldig sakte. dvs at timene går jo egentlig fort, men samtidig så er uka så grusom lang.

skal til jordmor 11.30 regner med at jeg kommer innom en tur etter det og forteller hvordan ståa er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Linemor! :-)

Ja, du må fortelle hvordan det gikk hos jordmor etterpå, spennende det! Så kjedelig at sambo måtte jobbe da, men sånn er det noen ganger. Hyttetur hørtes jo veldig koselig ut, vi var på hytta med mamma og pappa forrige helg vi. Får håpe samboern din ikke må jobbe til helga! Det hjelper på tiden å finne på noe syns jeg, ting går fortere med litt variasjon.

Ha en fin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos jordmor! :klem2:

Håper du kommer deg på hyttetur til helga. Antar du vil ha godt av å komme deg litt bort fra hjemmet :wink:

Kommer innom senere for å få referat fra jordmor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det referatet tok det lang tid og få. dro til mamma etterpå for hun har bursdag i dag. skal liksom feire litt på hytta, ikke masse folk og styr da, men det passer jo bra for meg.

så var jeg så trøtt når jeg kom derfra så da orket jeg ikke, men nå skal vi se.

Alt så veldig bra og gjennomsnittlig ut. jeg liker gjennomsntlig, det kjennes bra. ble noe snørr og tårer i dag og da, blir det når vi snakker om Ulhedin.

skal tilbake igjen om tre uker, for jeg skal jo til legen min til uka, samt ny UL. så det blir spennede.

så da ser alt bra ut hittil, og det er veldig godt. jeg er kvalm før jeg har kontroller og veldig letta når jeg går derfra og alt er bra.

nå kommer sambo snart så da skal jeg vel mekke litt middag kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg...så godt å ha dere jentene som backer meg opp!!

Kjempeflott at det gikk så bra på kontrollen!! Da kan du virkelig ta livet med ro nå..bare ruge og kose deg!! :)

Litt tidlig kanskje..men jeg vil ønske deg en god helg allikevel!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk murmel, madden og soul.

ja i dag er det 25 uker da. så det går jo fremover. stille og rolig rikignok, men det tusler da videre.

er vist litt trøtt nå, tror jeg skal ta og legge meg og lese litt om ikke så lenge. er alrigth og lese bok.

skal bort en tur i kveld, hvis formen er bra frem til da.

lurer på om jeg skal ta en tur innom graven i dag og, er en stund siden jeg har vært der. så det hadde nok vært koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Soul. er godt med alt som er unna gjort.

jeg har vært på grava til Ulvhedin i dag, og ryddet litt og satt igjen en blomsterbukket. jeg orket jo ikke å dra dit på søndag, men det var godt og være der i dag.

jeg er veldig glad for at vi har den, selvom vi ikke er der så ofte lenger. så er det der hvis jeg trenger det. det blir rart når knøttet skal bli med dit. men jeg har jo tenkt at h*n skal få vite om store broren sin, vi har jo litt bilder og sånt og.

det er litt vanskelig og vite hvordan vi skal gjøre det og når men det kommer sikkert av seg selv. jeg slipper jo søsken sjalusi i denne omgang da, men når nr tre kommer en gang får jeg vel prøvd meg på det og.

jeg gleder meg til å reise bort i morgen. sambo kjører inn nesten alt i kveld så jeg regner med at han er ferdig på jobb i åtte tiden i morgen tidlig, så da blir det ikke så sent på hytta og det kan være godt det og.

vi må ned tidlig på søndag for ett av søskenbarna mine blir 16 på mandag og da må vi jo stikke innom.

selvom hu er en del yngre er hun vel egentlig min beste venninne. så jeg skulle bare ønske jeg viste hva hun ville ha. hun har så mye og nå har hu akkurat begynt og videregående så jeg har ikke sett henne på noen uker. har tenkt og ta henne med ut på cafe en dag for det syns hun hørtes alright ut.

hun har meldt seg som barnevakt alt. ikke for det. og få barnevakt en gang i blandt er jeg ikke så redd for for så vidt jeg vet er det ei bestemor og en onkel som jeg tror vil være villig til det en gang iblandt + henne så sånn sett er jeg vedlig heldig.

når Ulvhedin døde så dro vi bort noen dager etter begravelsen og når vi kom tilbake hadde tre av søskenbarna mine vært på graven hans og lagt ned hjerter i hardplast med bamser inni. de er der enda, og bamsene ser like bra ut enda. tenkte først at jeg skulle ta dem inn første vinteren men jeg klarer ikke å ta dem med vekk derfra. er jo liksom hans og jeg vil ikke ha de her hjemme.

jeg har jo de bamsene han fikk når han levde for jeg klarte ikke å gi fra meg noen av dem så han kunne få dem i kista. ville liksom ha alt som hadde vært hans når jeg ikke fikk beholde han. tror ikke han trenger dem så veldig masse der han er nå. så jeg håper jeg er tilgitt for det.

dette her ble ett veldig langt innlegg og jeg som bare tenkte jeg skulle skrive noen linjer. ja ja sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, innlegget ditt får meg til å gråte her jeg sitter. Det er så urtolig sterkt å lese. Men det er kjempefint at du klarer sette ord på det du har vært igjennom :klem:

Skulle bare snarest innom og gratulere med 25 uker! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...