Gå til innhold

Da prøver vi igjen


Linemor

Anbefalte innlegg

Kjedelig å være forkjølet. Det ser ikke ut som jeg heller slipper unna :roll: I natt våkna jeg selv av at jeg snorket (tett nese) :ler:

Snart skal vi juble for 28 uker, og UL på onsdag går sikkert bra. Håper du nevner vontene dine sånn at de forhåpentligvis kan si noe beroligende :klem2:

Håper du får sove bedre i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4:44 sto klokka på når venste bein begynte og protestere for fullt. rett etterpå ringte vekkerklokka til sambo, og jeg som hadde tenkt og dra me det kverter til. føler meg skikklig snytt.

sovna i tovl tiden i natt hosta ikke like lenge men det er da nok for det.

ett par ganger i går var det en liten bloddråpe på papiret når jeg var på do, men det har da ikke kommet noe mer så det er nok ingenting.

syns minsten var litt mindre aktiv i går, men jeg kunne da både kjenne og se spark så da skal jeg vel være fornøyd.

ja i dag er det 27+6 så nå er snart hele denne uken forbi. ser frem til onsdagen. husker ikke helt når jeg skal dit så jeg må finne papirene mine og skrive det opp.

tror jeg skal legge meg litt i senga eller sofaen om ikke så lenge for jeg kjenner meg langt fra våken.

ikke har jeg igjen brød eller, men jeg får vel kjøpe det når butikken åpner, må sette litt penger inn på konto og betale litt regninger og. for de betaler ikke seg selv kan jeg se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Linemor!! Tenk nå er det 28 uker om en liten stund!! bare timer unna faktisk!!!! :tommelsmil:

Håper du får en fin dag, bare nyt livet og slapp av du...kos deg med et broderi eller et kryssord!! :) Ikke stresse med alt mulig nå...du skal ruge!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 28 uker! :danse:

Da jeg var hos jordmor, fikk jeg er BAM blad. Der sto det noe om leggkramper. Du har kanskje hørt det før:

Kramper i leggene kan skyldes mangel på kalsium (kalk). Enkelte har nytte av å spise en banan for å unngå krampene. Du kan også prøve med en enkel øvelse før sengetid: Legg en hånd på kneet og en under tåballen og trykk sammen, slik at tærne presses oppover. Øvelsen må gjøres hver kveld for å ha virkning.

Det er ikke noe gøy å bli så plaget at du sliter med søvnen. Håper virkelig det bedrer seg! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Soul, Madden og Murmel.

har nok hørt det før murmel men jeg glemmer det. skal kjøpe med ett par bananer senere i dag jeg.

ja i dag er det endelig 28 uker, er rart og tenke på at jeg aldri har vært så langt på vei. for det kjennes ikke så annderledes enn uke 27 skal jeg være helt ærlig.

er egentlig bedt på tupeware party i kveld, men jeg er så sliten. og denne forkjølelsene hjelper ikke på. så jeg skal se. hadde sikkert hatt godt av og komme ut blandt folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk på å hvile deg nå!! Tenk at du er hele 28 uker på vei ja...GRATULERER!!!! nå går dagene unna...og både du og den lille har det bra! Synes du skal feire med litt avslapning...romantisk middag med mannen for eksempel...ta en repetisjon på den du...så kan du ta tupperware en annen gang!!! :Nikke:

Ønsker deg en riktig flott dag!!! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes ut som en veldig fin ide.- skal se om jeg finner noe spennede til middag når jeg er på butikken enda.

må bare slutte og hoste så lenge så øya slutter og renne sånn at jeg igjen kan se hva jeg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Stakkar linemor som er så forkjøla!!! Pakk deg godt inn i et teppe og legg deg på sofaen du...lad batteriene til en koselig kveld med din kjære!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Linemor! Du er vel oppe og hopper for lengst regner jeg med! :wink:

GRATULERER med 28 uker! :tommelsmil:

Ønsker deg god bedring og at du må ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg en tur innom for å se hvordan det går med deg.Gratulerer med uke 28 :klem:

Stakkars deg,ikke noe kost å vere syk.Har du prøvd kamille te? Det smaker ikke så godt men funker utrolig bra.Å det hjelper utrolig å sitte over damp med kamille.Løsner opp som bare det.

Ønsker deg god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du våkner opp uthvilt og i bedre form! :klem2:

Husker jeg rett at det er i dag du skal til UL på sykehuset igjen?

Gleder meg til oppdatering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hilsner Soul, vimse dokka, Madden, Sirka og murmel.

var uten internett mesteparten av går dagen. så da blir det ikke mye tid her inne.

jepp det er i dag det er UL. så nå er jeg spent. regner med at det ser bra ut. men det er alltid litt nervepirrende. skal ikke dit før kl 13.00 da, men jeg skal nok få timene til å gå.

jeg syns formen bare blir værre og værre jeg. nå begynner jeg og bli snørrete og. sambo tror det skyldes for lite frisk luft og det kan godt hende.

det blir nok en oppdatering etter sykehuset ja. er godt og få skjekket at ting ser bra ut og.

syns fremdeles det er helt merkelig at jeg er lenger på vei enn med ulvhedin. klarer liksom ikke helt og tro det. men det er sant da. så dette her skal nok gå bra. kjenner jo mer liv hele tiden nå, dvs det er dager innemellom med litt mindre, men jeg kjenner liv flere ganger hver dag. og det er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt så veldig bra ut på UL. hadde en grei dansk lege i dag. minsten veier vist ca 1300g. det er mye mer enn ulvhedin med tanke på at han bare er en uke eldre. tenk om jeg får en seks kilos unge :sjokk:

legen virket veldig fornøyd da, med vekten og alt, så det er sikkert helt normalt. men nå får ikke bebisen legge på seg mer enn to kilo de neste tre mnd, for da nekter jeg og føde.

h*n hadde snudd seg så nå ligger den med hode ned. hadde en mistanke om det, men det er litt morro at jeg hadde kjent riktig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fint at alt gikk bra på UL.

Det er jo bra at ungen veier så mye da, i tilfelle den skulle komme for tidlig.

Venninna mi fikk tvillinger som begge veide under 1300 g. Nå er de snart 1 år og i kjempeform!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er fort gjort med tvillinger at de veier så lite, ulvhedin var jo under en kilo, så jeg er glad for denne hvertfall veier over det hvis den skulle bli født nå.

håper jo ikke den kommer riktig enda da, men samtidig så er jeg ikke så redd lenger. for kommer den nå så er den mest sannsynlig større og sterkere. har jo fått ei ekstra uke der inne. men det er ingenting som tyder på at den har hastverk her inne. så kanskje det blir julebaby lell.

nå har det faktisk vært ett par netter uten senestrekk og det har vært deilig, men jeg ligger jo og teller sauer i mange evigheter før jeg sovner pga hostinga men jeg våkner i det minste ikke rett etterpå pga av kramper så det er da en bedring. gir murmel og hennes banan tips æren for det.

nå sitter jeg og gjør meg klar til og rydde litt, så skal jeg legge meg på sofaen en time tenker jeg før jeg skal kjøre ei venninne til jessheim så hu får kjøpt seg sparkel.

jeg er utrolig klønete for tiden jeg dulter borti alt som er. i går tror jeg at jeg knuste det tredje glasset i dette svangerskapet. men til alt hell var det rent så det sitter ikke fast på gulvet men jeg klarte og få glasskår i hælen da, så den er litt øm i dag etter behandlingen den fikk når jeg var på glasskår jakt inne der i går. jaja sånn er det når magen er ute av kontroll. må snart kjøpe flere glass hvis jeg fortsetter på denne måten. men egentlig hadde vi litt for liten plass i skapet så egentlig driver jeg bare og rydder etter elimineringsprossessen.

det skjer for lite i livet ditt når du kan skrive så mye om ett glass i gulvet :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilsen fra en snikleser........ :vinke:

Tenkte på en ting...........når man knuser noe, knuser man alltid noe man IKKE vil knuse. De gamle kjøkkenglassene som gjerne skulle hatt en runde eller to i gulvet forblir alltid stående like trygt på bordet :roll:

Bare noe jeg kom til å tenke på............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, cilla, jeg har bare gamle slitte kjøkken glass så det gjør jo ikke noe sånn sett.

mest sannsynlig så begynner jeg og sparkle på det som skal bli barnerom på fredag eller lørdag, vi må bare få tømt det først. var egentlig meningen at sambo skulle få den ene broren på besøk så de kan tømme lofte her, men så skulle han bort. men barnerommet skal tømmes, og så regner jeg med at vi skal behandle veggene på stua og liste rundt den nye hagedøra. skal bli godt og få gjort litt sånt. jeg får jo så altfor mye tid til bare og se på det og irritere meg over det.

fikk ryddet litt her i dagtidlig, men jeg orker jo ikke å holde på all verden må ta dt litt pent og. er jo bare en uke lenger enn forrige gang, så jeg tror ikke jeg skal ta helt av. men litt kan jeg jo gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...