Gå til innhold

Da prøver vi igjen


Linemor

Anbefalte innlegg

det skal jeg. må nok snart finne senga for det begynner og presse litt mer i magen. men det er kanskje bare luft. regner ikke med at det skjer noe skumelt i kveld, for magen virker fin ellers egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du er bedre i dag Linemor!! Klart jeg ikke skal slutt å skrive her..bare det at jeg tok meg litt nær av innlegget..og jeg tenker selvsagt over at det kan være hvilken som helst av de gravide her inne...derfor synes jeg det ble så feigt å ikke skrive navnet sitt...som du sa så trenger jo innskriver ikke å skrive i prøvernes dagbøker hvis hun ikke vil...forstår helt ærlig ikke problemet hennes...men men...

Uansett..ønsker deg en kjempefin dag! og håper at alt du kjenner i dag er den lille som turner der inne!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er feigt og ikke si hvem det er men, sånn er det.

i går kveld så skulle sambo massere ryggen min litt og da satt jeg jeg litt foroverbøyd og da da ble jeg våt og seig nedover hele meg fordi puppene lekker.

da jeg skulle gå for og dusje ble det en skikkelig dam på baderomsgulvet, det bare rant og rant. helt merkelig, har ikke vært så mye før nå. men nå ser det ut til å være tilbake til normalen igjen.

det er bare litt småstikking nå, og det kan vel være at det må tøyes litt alt som er inni der.

ellers har jeg bare vondt i halsen og en helt for jævlig smak i munen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige svangerskap var jeg ca 23-24 uker på vei da puppene mine begynte å lekke. Etterhvert måtte jeg bruke ammeinnlegg om natta. Kan ikke huske at det var noe problem på dagtid.

Håper halsen blir bedre snart! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mine begynte vel og lekke sånn i uke 16 sånn ca. har brukt innlegg litt sånn til og fra, men så mye som i går har det ikke vært før, men nå har de roet seg ned igjen. så de var vel bare overivrige i går kan jeg tenke meg.

halsen går greit nå, men natta har jo ikke kommet enda, har litt sånn forkjøla stemme men det er jo ikke mye og gjøre med det. minsten ser ikke ut til å bry seg om det i hvertfall. lurer på om den ligger med hode ned, for jeg syns jeg har kjent noen spark oppover i dag, men det kan være at den bare bokser litt der inne.

har vært oss mamma og spist taco siden sambo er borte, har vært innom han en tur og da. skal ta meg en tur dit igjen litt senere og så skal jeg vel hente han hjem enda litt senere igjen tenker jeg. han kammeraten han er oss skal jobbe i morgen så det blir vel ikke så fryktelig seint kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

både og egentlig Madden. er sliten og kroppen verker og når jeg blir så sliten blir det vondt i magen. men jeg tror ikke det skyldes noe annet enn mangel på god søvn.

i dag har jeg egentlig tenkt og bare sløve men det er fint vær så jeg burde sikkert gå ut en tur, får se hva jeg orker og gidder utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal du sløve, sove og ruge!

Hvis du føler deg bedre litt senere, kan du godt gå deg en liten tur :wink:

Hilsen mamma :ler:

(høres nesten sånn ut)

Håper dagen blir bedre etterhvert! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linemor! Håper du får tatt deg en lur i dag! Lite søvn kan gjøre en ganske uvel og utafor, i hvert fall syns jeg det (og sikkert enda mer når man er gravid). Du må love å stelle pent med deg selv altså. :klem:

Håper du får det bedre snart og at søndagen ikke blir så verst!

Klem fra Soul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hilsner.

i dag har vært en skikkelig lat dag. vi har vært ute og spist og ellers har vi bare sittet foran hver vår pcen og spilt sacred.

nå skal jeg ta en tur i dusjen så skal jeg legge meg og lese litt frem til robinson tenker jeg. og etter det kommer vel natta.

er sånn passe forkjøla i dag og men det blir vel bedre om noen dager, magen har kjentes grei ut i dag, men puppene en såre, men det går nok også over.

dere får ha en fortsatt fin søndagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja da er det en ny dag 26+6 i dag. dagene går da, selvom de snegler seg av gårde egentlig. men men. plutselig er det vel en liten her som tar masser av tid, og da kan det jo hende at jeg av og til ønsker mg tilbake til ventetiden.

i morgen er liksom den kritiske uken her da. enda virker det da som om det har tenkt til å gå bra og godt er det.

syns det har vært litt mindre aktivitet de siste dagene, men kanskje er det fordi jeg har vært småsyk og den slitne holdningen her smitter over.

men det er liv hver dag, men det var mer rett før jeg ble syk nå. men dette her går nok over snart, skulle bare ønske denne tørrhostingen kunne gi seg, blir liksom litt lei. men heller det enn snørrete. så jeg skal ikke klage.

tenk at det er ca 1kg med barn inni meg, er så rart, skulle ønske jeg kjente mer utenpå magen jeg. for nå syns det i hvertfall at jeg er gravid, men jeg vil at hvis folk legger hånd på magen min så kan de kjenne. men jeg får vel nyte at h*n bare deler seg med meg enda da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det altså tirsdag som er det store ukeskiftet for deg nå! :wink:

Leit at du er forkjølet. Vet godt at det er tungt med tørrhoste :klem2: Håper det retter på seg snart.

Du får ha en fin dag videre. Jeg skal på nattevakt, så kanskje jeg ser deg på KG i morgen tidlig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jepp tirsdager har blitt ukeskifte istede for torsdag og det er da bare koselig.

ja jeg er sikkert oppe i morgentidlig og jeg murmel. så det er slett ikke umulig vi sees da.

har en utrolige kosete kattunge som ikke egentlig er unge lenger. og han vil ligge mellom stolryggen og meg men det går ikke for det blir for trangt og da blir jeg sittenden og klemme magen. så da må jeg kaste han ned og da blir han bare litt fornærmet på meg da. men han må nesten det. prøver og overbevise han om at stolen ved siden av er mye bedre, men tror ikke han er overbevist gitt.

håper snart at formen blir bedre jg, men det er jo tiden for dette nå, så det er vel bare og vente til det gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det uke 27. så da er jeg her da. venter liksom bare på at det skal skje ting. men enda er det da rolig der nede.

har litt vondt om dagen, det er akkurat som om det presser i overkant av livmora, men kanskje det skyldes såre magemuskler pga hosting. de er jo ganske tøyd fra før av og liksom. men nå kjennes det helt greit ut.

fikk en gammel laptop av svigerfar i går, en avdanka en, men jeg håper vi får internett på den for da kan jeg sitte litt mer i sofaen og surfe litt så for jeg slappet av litt mer. for jeg syns det blir for kjedelig og se på tv hele tiden, og tiden går så seint.

tre mnd og to dager til termin, det virker så lenge til, men det kan vel tenkes at ukene kommer til å gå fort. vet jo at desember pleier og fly av gårde men da pleier jeg jo også å ha mer og gjøre da, men men.

er så slapp at jeg ikke orker og gå og lage meg frokost, dette er tragisk, for venter jeg noe særlig lenger nå blir jeg bare kvalm, og da blir det ikke noe bedre. lurer på om jeg skal sette meg i senga litt senere i dag og prøve noen filmer som jeg liksom har lovet og prøve og få gjort nå mens jeg er gravid og greier, hmm, kom nettopp på ett par andre småting og.

merkelig og jeg som var overbevist om at hjernen ikke hadde klart og starte enda.

skal en liten tur på en baby siden først da og klippe ut litt info til sambo om babyen i denne uken. gjør det hver uke og sender det på pcen hans, er litt kos.

har egetnlig mer lyst til å vaske baby klær og legge dem klart på barnerommet.

men barnerommet står helt ribbet og venter på maling og vinduskarmer, og gulv og i det hele tatt, og så må det tømmes først, men det går nok fort nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 27 uker! :klem:

Dette går bra! Om 1 uke vil det føles mye bedre, da er du over den kritiske uke 27.

Håper du blir bedre snart, og at du får en fin dag med mange gjøremål :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg håper at ettersom uken går fremover at det blir litt lettere. og uka etter det skal jeg jo til sykehuset igjen og da kan jeg jo spørre de hva de tror det kan være. er jo meningen at jeg skal snakke med jordmor og da.

kjenne litt liv heldigvis. men nå er jeg ganske sikker på at den har snudd seg der inne, for bevegelsene kommer liksom andre steder fra der inne.

nå har jeg begynt og lage litt frokost og det er bra for nå synger magen. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...