Gå til innhold

Da prøver vi igjen


Linemor

Anbefalte innlegg

Godt å høre at det gikk fint på UL :klem:

Nevnte du noe om vontene i magen din?

Håper formen din blir bedre snart!

Vi holder også på med et rom som skal bli barnerom. Men det gåt utrolig tregt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei det ble ikke så mye prating, for de var veldig forsinket og så var de ikke klar over at jeg skulle til jordmor også, men alt ordna seg. men legen skjekket veldig nøye så hadde det vært noen avvik tror jeg han hadde oppdaget det.

kjennes stort sett bra ut og det som er tror jeg bare jeg må leve med inntil videre. kan være hostingen kanskje og som gjør magen litt ekstra øm, for jeg hoster ganske mye. så jeg klarer jo nesten ikke prate med folk for da bare hoster jeg. men det må jo bare snart bli bedre.

nå har jeg både høyhalsa genser og en joggedressjakke på meg. var bare 16 grader her inne på morran. ikke veldig varmt.

håper sambo orker og rydde ut av barnerommet når han kommer hjem. for det er så mye store ting som ikke jeg kan flytte på- men han hadde vondt i hode i dag tidlig, så da kan det hende nakken driver og låser seg igjen. men jeg håper det går greit. han har jo litt planer for helgen han og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at alt var normalt hos legen.

Håper mannen din får hjulpet deg med å rydde. Du må ihvertfall ikke løfte noe... :fy:

Håper du får en fin helg, Linemor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Hvordan går deg med deg?

Nå må da forkjølelsen gi seg snart!

Håper du har hatt ei fin helg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

heisann. takk for hilsner, må smile litt når dere blir bekymret da. alt er bra med barnet i magen. (er der enda) har ikke vært her inne på en stund for vi driver jo liksom og pusser opp stua og barnerommet. og skulle ha fått rydda lofta så hele huset ser ut som ett bomba etterelannet akkuart nå og det har det vel gjort ett par uker også.

vi driver og lakker på veggene i stua nå, dvs gubben gjør jeg er så svimmel og kvalm så jeg har mer enn nok med og sitte litt.

er fremdeles forkjøla og det blir bare værre og værre hoster mesteparten av natta og den blir bare avbrutt av gulping. er alt annet enn blid og fornøyd for tiden og prøver jeg og snakke til magen og kose litt så bare begynner hostinga igjen. i tillegg er det sår hals og rennede nese. må være den reineste solstråla nå tenker jeg.

har fått slipt litt mer inne på barnerommet også, men det går sakte siden jeg ikke orker og drive på hele tiden. og jeg vil bli ferdig for jeg gleder meg til å få i møbler og ja kunne begynne og glede meg litt.

men jeg håper at hvis stua blir ferdig iløpet av uka, sånn med maling og lakk i hvertfall så blir det kanskje såpass ryddig i ett rom at jeg snart kan få noen sekker med litt babytøy som jeg kan se på er ikke så mange helgene igjen nå så det er vel egetnlig ikke for tidlig og tenke litt på det nå.

jeg kjenner til og med at jeg gleder meg til å vaske vinduer og gulv og det er ett sikkert tegn på at det har vært kaos her inne for lenge.

nå skal samob bort de neste to helgene men helga etter det da må da faen meg broren hans kunne få ræva si hit så de får tømt deler av lofte så all driten som står utover hele gangen min kommer seg opp ditt. da skal det igjen lukte såpe og sivilasjon her inne og ikke bare se ut som ett forbanna rottereir.

blir jo ikke mer imponert over at alt andre skal gjøre går så treigt når jeg ikke får gjort det sjøl.

hmm, lurer på om jeg egnetlig trenke og skrike fra meg litt jeg. kan nesten virke sånn.

jeg skal oppdatere meg i dagbøkene til dere andre en annen gang.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se deg Linemor! Så fint at står vel til med babyen i magen, ble rent bekymret her ja. :klem:

Syns litt synd på deg som må være syk og hangle når dere har så mye å gjøre. Håper du snart blir bedre og at rotet blir borte ved et trylleslag! :trøste:

Ønsker deg en best mulig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig glad for at alt står bra til med babyen! :klem2:

Nå må bare du også se til å bli bedre!

Du vet, vi var vant til at du var innom KG flere ganger daglig og la igjen spor etter deg. Så blir du plutselig borte... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja sånn kan det gå. men bare tanken på pcen gjør meg jo rasende, det gjør egetnlig de fleste tanker har ikke tiltaks kraft i det hele tatt er rett og slett orlig møkka lei. og jeg skulle ønske det var ungen som holdt meg opp om natta men den er helt stille. kjenner liv hver dag, men det er veldig lite, kan vel tenkes at mitt strålende humør smitter over, og jeg sier jo minst mulig for tiden for det er vondt og hoste.

vet snart ikke hva jeg skal finne på jeg. ønsker meg pisk og tjenere, mer penger og bedre humør.

synd en ikke får det på postordre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt er bra med deg iallefall..var bekymra når du ble så lenge borte!!

Håper forkjølelsen går snart over..du får drikke masse varm solbærtoddy og holde deg varm..så får vi håpe at du snart er på beina igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...