Gå til innhold

Da prøver vi igjen


Linemor

Anbefalte innlegg

Heisann!

Da er vel barnedåpen vel over. Håper det gikk bra. Vi har allerede begynt å planlegge dåp her. Det blir i midten av Juni.

Det er ikke så lett med legging og nattesøvn nei. Vi var så veldig plaget med Storepia. Jeg håper det går lettere med Brum, men har er ennå litt liten til å ha noen rutiner/vaner. Det er litt lettere å takle lite søvn på denne tiden av året :wink:

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

hei murmel.

ja nå er dåpen overstått. en gikk veldig bra og godt er det.

vi har nattesøvnen stort sett under kontroll, men noe søvn iløpet av dagen er sjeldent aktuell. så fra mellom syv og åtte på morran til 8-9 om kvelden så er det nesten umulig og få gjort noe som helst. det hender han sovner på fanget når han ¨får mat, men så våkner han så fort jeg leer på meg.

men han er mye blid da. og gurgler, sikler og ler.

han er veldig glad i å stå i fanget mitt, men nå går det heldigvis mye greiere og få han til og ligge på gulvet også. han snur seg rundt og ruller som en liten villmann.

det hender han prøver og få beina under seg når han ligger på magen, men det er ikke så lett enda.

det har ikke kommet noen tenner enda, men han gnager på det meste så det er vel ikke umlig det dukker opp no.

ellers har jeg nå sluttet og pumpe, det ble veldig mye stress når han ikke vil sove noe på dagen. og det er ikke mer enn ett par uker det har gått ann og legge han på gulvet mer enn 5min og da var det egentlig umulig og få pumpa uten at han lå og hylte og da ble jeg bare så spent at det tok lenger tid før melka kom.

men men jeg har da vokst opp på nan selv og det har jo gått riktig så bra.

i begynnelsen av juni er det ny vaksine, gleder meg ikke bare til det, men det er jo ikke sikkert han reagere på den da.

han spiser ett grøtmåltiden om dagen og det pleier og gå ned på høykant. han er ivrig og vil gjene hjelpe til med hendene og sørge for at både hår og ører får sin del.

nå begynner han og ule her så da får jeg logge ut.

men det er koslig og stikke innom her en tur da. er jo så utrolig lenge siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Så godt å høre at alt står bra til med Linemor og familien!! Hadde vært kjempekoselig å få se hvordan Jørn Are ser ut nå! Kanskje du kan laste inn et bilde av han?! :)

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er alt veldig bra om dagen. han er stort sett fornøyd. suttrer mest når han er trøtt og det får man jo leve med.

ellers så spiser han bra og grøt med banan er bare helt topp, da gliser han med hele seg og beina går som trommestikkere.

det som er mest slitsomt er vel egentlig det at han sover lite om dagen, så noen dager så kjennes det ut som om han sitter på fanget hele dagen og han er ganske stor til å være liten. men som regel syns han det er kjempe fint og ligge litt på gulvet og snu seg rundt, blite i alt innen rekkevidde og andre ting som små sjarmører syns er topp.

har vært lite søvn i det siste,for han prater så mye i søvne så jeg våkner flere ganger om natta og tror han er våken og når jeg er kommet opp av senga for og se etter ligger han fremdeles og sover den lille luringen.

ellers er jeg helt sikker på at han har skjønt at jeg er håpløs betatt av han.

men nå skal jeg legge meg, for dette er egentlig altfor seint, men jeg er bare så innmari treg kjenner jeg.

så da får dere sove godt folkens, det gjør vel de fleste allered tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom her, men det går i ett her også.. :)

Sara liker også å sitte/ligge i mitt fang på dagen. Prøver å lure henne opp i vogga når hun har sovnet men det går ikke alltid så bra.... Går litt utover husarbeidet dette her men det er jo veldig kos også da.. :hjerte:

Kjenner meg også veldig igjen i det å måtte pumpe mens ungen hylskriker. Nå har jeg akkurat sluttet med pumpingen og det har hjulpet betraktelig på stresset.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Må være slitsomt med en baby som ikke vil sove så mye. Hjelper det ikke å trille ute heller? Med Storepia var det det eneste som nyttet. Uansett vær var jeg ute og trillet 2-3 ganger daglig for at hun skulle få sove litt. Men hun var også ekstremt grinete når hun var trøtt, så jeg gjorde det gladelig :wink:

Har forresten opprettet ny generell dagbok. Har du tenkt på å bytte?

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, da er vel stunden kommet for meg også da.

så da får jeg takke alle dere som har vært her inne og lest og støttet meg.

jeg får vel opprette ny dagbok jeg også, men det blir vel ikke helt det samme, hehe. men det er vel like greit.

da får dere ha lykke til alle dere som fremdeles er iherdige prøvere. ser kanskje noen av dere igjen om ett års tid, da vi så smått har begynt og tenke på og bli prøvere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...