Gå til innhold

Da prøver vi igjen


Linemor

Anbefalte innlegg

ja du sier noe der murmel.

nå har jeg sovet nesten fire timer og ryggen er helt helvete. det kjennes som om jeg har ti kniver plassert der, jeg blir så jævla irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, kan trenge en klem iblandt ja pondusa. takk for det. skal til jordmor nå. men jeg regner ikke med at det kommer til å gjøre noe forskjell. men det skal bestilles time til overtidskontroll på sykehuset. for det virker jo ikke som om babyen har tenkt og komme av seg selv.

skjønner ikke at det kan ta så mange uker jeg når jeg har ett par cm åpning i tillegg. men men. det er vel ikke meningen man skal skjønne alt her i verden. (syns jeg skjønner mindre og mindre jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært på kontroll. BT er bra. +1 på protein, men det er greit. jordmor syns jeg har fått en del vann i kroppen, men det nærmer seg slutten.

har to cm åpning, men hun kunne tøye det til tre. den indre kanten er ikke så moden men hun har dratt i den og så vi håper at det kan starte av seg selv iløpet av en dag eller to. men det finnes ingen garantier da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei murmel.

nå har vannet endelig gått, men det er nok ca 10 min mellom riene og ikke er de veldig sterke. så jeg skal innover til føden i ti-tiden. så da er det bare og smøre seg med tålmodighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh så spennende, da er du mamma i løpet av dagen da tvi tvi.

Håper alt går bra at du får en lett fødsel.

Lykke lykke til!!!

GODT NYTTÅR :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesann alle! Og GODT NYTTÅR!

Er bare innom som snarest for å "avslutte" denne - he he. Gutten ble født litt før ni i går kveld, 3900g og 53cm lang! Alt vel med mor og barn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

:grinele::babysmokk::grinele:Gratulerer Linemor!!!!! :grinele::babysmokk::grinele:

Gratulerer til både deg og din kjære med en liten gutt! :babygutt: Det var fine nyheter i det nye året!

Godt nyttår også, forresten!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye, Linemor! Gleder meg til å få referat fra opplevelsen!

Godt nytt år til deg også, med en liten baby i huset... :hjerter2:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!! :grinele::blomst:

Så han ville ikke holde seg til 01.01.05 :wink:

Gleder meg til å høre fra deg igjen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...