Gå til innhold

Da prøver vi igjen


Linemor

Anbefalte innlegg

Tusen takk Sirka. og til deg og dere andre med dagbøker jeg skriver litt i, så tror jeg nok at jeg må oppdatere meg oss dere når dette er overstått eller hvis det drar ut i tid. er veldig oppslukt i magen min og det som skjer der nå.

men jeg ønsker alle dere andre med små i magen lykke til så lenge, og lover og komme sterkere tilbake. det kan nok tenkes at jeg skriver en del her inne hvis det skjer noe, for da klarer jeg og sortere tankene mine litt bedre.

har ligget en halvannen time nå og det var godt, har ikke fått sove da, men hvilt. har vel ikke sovet mer enn fire timer i natt, så jeg er sliten. skal bort til mamma etterpå og spise middag og så reiser vi vel hjem igjen så jeg får lagt meg og sett litt håndball.

kjenner at det skjer ting der inne. men det er ikke noe mer enn det har vært, men det er ikke umulig at det driver og modnes og åpnes litt mer. så jeg krysser fingrene for at det kan skje i natt, evnt i morgen natt.

er veldig godt humør nå, men det er ikke noe lett og sovne da, for tankene svirrer rundt, men det skal være sånn nå.

da skal jeg ta litt ordleker jeg, så kan det vel tenkes jeg kommer innom en tur i kveld, og forteller om det skjer noe mer eller ei. hehe. er endelig snart i mål. bare noen timer med venting og så noen timer med helvetes vondt og så begynner det en helt ny fase med spedbarn og så smårolling. det er spennede det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, så spennende nå! :danse:

Forstår godt at det er vanskelig å sove nå, selv om du sikkert hadde hatt veldig godt av det, før "det braker løs" :wink:

Tenk, Julaften har du nurket hjemme i armene dine :hjerter2: (istedet for å ligge på sykehuset)

Følger med i spenning! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei murmel. ja det blir spennede og se når det skjer noe mer. er ingen forandringen til nå og det kan sikkert ta noen dager, så må prøve og smøre meg med masse tålmodighet. men men, det var fint og slippe og lage middag i dag da. nå skal jeg snart legge meg og slappe av og forhåpentlig sovne og.

er egentlig for sliten til å føde akkurat nå, så det er jo greit og få sovet litt da.

vil at det skal skje nå med en gang, men det gjør det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da fikk ikke jeg sove mer. er sikkert så spent at jeg ikke klarer og slappe helt av. men men. har fremdeles litt kynnere nå og da, men ikke noe mer. men jeg regner jo med at kroppen jobber med og åpne seg. så jeg skal vel være glad til for det som skjer før de værste riene starter.

i går ble det bestemt at søskenbarnet mitt skal være med på fødselen og, så da blir det fullt hus, men det er egentlig koslig det. det var to stk med forrige gang også.

puppene lekker noe helt forferdelig nå, og det gjorde de under fødselen til Ulvhedin også, regner med at de kommer til å renne mer nå som det tross alt skjer ting i kroppen, men det blir jo så vått i senga, men det er jo ett lite problem da, så skal ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det noe mer eller? :hoppe:

Fødte du normalt sist?

Trodde det ble keisersnitt på deg også siden det var så mye for tidlig?

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann murmel og pondusa.

jeg født normalt sist fordi han lå med hode ned når jeg kom inn og da ville de det, og det er jeg glad for.

ellers har det ikke skjedd noe mer i dag, har en del kynnere nå da, men de gir seg vel om en stund. men jeg håper at de kan utvikle seg, for de er egentlig ganske godt i gang nå syns jeg. men det har jeg syns ett par ganger tidligere også.

skal se om jeg rekker og legge inn ett snar innlegg hvis det skjer noe, eller så skal jeg spørre mamma om og gjøre det. men det er fullt mulig at det ikke skjer noe mer i kveld natt heller da, men jeg krysser fingra. dumt og krysse beina hvis jeg vil ha'n ut liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg krysser fingra. dumt og krysse beina hvis jeg vil ha'n ut liksom.

:hoho: Nei, du må ikke krysse beina nå, Linemor.

Håper du får en flott helg, som ender med et lite nurk i armene.. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, takk for det sirka. det håper jeg og. det hadde vært helt topp det. siste helga i advent med en liten en hjemme. håper på det, men det er ikke alltid det går som man håper da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er denne dagen godt i gang også, og ikke hender det noe mer. har noen bra kynnere innemellom, men så gir det seg helt. lurer på om det har åpnet seg mer, og om det snart er i gang, eller om jeg skal drive på sånn og tulle lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jammen spennende altså linemor!!

Håper det snart setter igang for fullt...at den lille ikke bare ligger der og "erter deg" i mange dager!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Madden. det håper jeg og. men i dag og i går har det vært masser av aktivitet fra den lille også. masser av spark og det er deilig, for jeg har mer vondt i hodet, så jeg tenker litt på BT men så lenge det er så mye liv laga der inne. så tyder jo det på at den har det bra og det er det viktigste.

har stort sett sovet siden to-tiden i dag tror jeg, og jeg er fremdeles trøtt, men det er jo bare fint og hvile masse nå sånn at jeg ikke er helt utslitt. det er sikkert begrenset akkurat hvor lenge jeg kan gå sånn og før det skjer mer. så det skal nok skje noe. men nå begynner jeg og bli enda mer utålmodig da, men men det hjelper jo ingenting det. hadde noen sterke kynnere i går kveld, men veldig lite i natt, har ikke vært så mye i dag heller, men kanskje det kommer utover kvelden natta, er lov og håpe nå.

ellers så er det jo ikke mange dager igjen til lille julaften. neste kontroll er den 22, oss jordmor, håper jeg er ferdig til da. men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke prøvd å kjenne etter hvor modent det er da? :oops:

Dersom tappen er begynt å flate ut, er det ikke lenge igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei jeg tror ikke jeg klarer det. og hadde jeg klart det er det ikke sikkert jeg hadde skjønt bæra.

det legen sa var at det var to cm åpning og 1cm no annet. så jeg tror det driver og flater ut, men jeg er ikke helt sikker. nå har det gått noen dager, i går var det lite kynnere og i forhold til de siste dagene. håper bare det var en stille dag før stromen men jeg er ikke helt sikker.

kan jo hende han tok feil og at det ikke vil skje noe før termin eller etter. men jeg håper da ikke det. helga er jo ikke over enda, så jeg får vente med å bli pessimist til etter det. hehe.

i natt har jeg fått sovet litt lenger enn jeg har gjort i det siste og det er i hvertfall godt. de timene man sover går fortest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Trulselinemor. jeg har det bra jeg. stor som ett fjell og tyngre enn fem elefanter. og ganske utålmodig. men ellers har jeg det bra. er vel bare vanlige sånn siste rest av svangerskapet utålmodig. hehe-

men men er jo snart ved veis ende. håper den kommer snart for jeg orker jo snart ikke å reise meg opp og hvordan skal jeg orke og føde da???

jaja. nå har jeg spist kebab. blir sikkert den siste på lenge, for jeg tror ikke jeg tar sjangsen på det mens jeg ammer, for jeg har en følelse av at det kan resultere i masse hyling og lite søvn på a mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde en idyllisk forestilling om at du var hjemkommet til Julaften med ditt lille nurk :wink:

Men da må du jammen henge i nå :ler:

Jeg har vært jevnlig innom for å sjekke deg i helga, bare ikke lagt igjen noen spor :klem:

Nå må det da skje noe snart! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg håper virkelig det.

skal se om jeg får tak i jordmor i morgen,i og med at det ikke har kommet noen baby i helga må jeg vel få skjekket opp BT. så kanskje jeg blir lagt inn for jeg tviler på om det blir noe bedre nå-

er drit sliten og slapp i dag, har nesten ikke vært noe kynnere i hele helga, og nå er jeg bare kvalm. skikklig dårlig gjort.

jeg har lyst til å reise hjem samme dag eller dagen etter jeg da. ikke pga jula egentlig er bare rastløs for tiden. men det kan jo hende jeg forandrer mening da. det er umulig og si.

håper aller mest at det kan skje i natt eller aller helst akkurat nå. da trenger jge ikke tenke mer på BT og protein i urinen. men jeg tviler på at det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kanskje det hadde vært tingen Madden. men men.

nå skal jehg på sykehuset igjen. siden babyen ikke kom iløpet av helga sånn som de trodde prøvde jeg og få tak i jordmoren min i dag, men hun er hjemme med sykt barn så jeg ringte føden for å spørre og da fikk jeg beskjed om og komme til en skjekk i dag også.

så da blir det spennde og se om jeg får dra igjen eller om de vil ha meg der på overvåkning. for jeg tviler på bt blir bedre av seg seg selv nå, så langt ut i svangerskapet. håper aller mest at det kan starte snart, men det er jo ikke sikkert det gjør det.

enten så sees vi igjen senere i dag, ellers så skal dere få rapport når det har skjedd noe.

så i tilfelle jeg blir borte en stund ønsker jeg alle som leser her inne en god jul. Men godt nytt år skal jeg da rekke hjem til å gjøre når det nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...