Gå til innhold

Da prøver vi igjen


Linemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hatt en fin helg har sovet mer enn jeg pleier på datapartyer. og det er godt. har vært med sambo på jobb i dag, så nå er jeg kjempe sliten.

i morgen er det 32 uker og det er morro.

skal hente tapet i morgen. og forhåpentlig få 100.000 på konto, for min er tom nå. men tror ikke det skjer sånn uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare to måneder igjen. :o Skal si det går unna.

Selv om du ikke synes du er noe flink, må jeg nok rette på deg. :wink: Er imponert over hvor mye du får gjort.

Jeg er bare halvveis i svangerskapet og er så tiltaksløs at du aner ikke.. :roll:

Send over litt arbeidslyst til meg da... :P

Ha en fin uke, Linemor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ukene begynner og gå litt fortere nå, hihi. var og brukte alle mine siste penger på tapet i dag. men er skikkelig slapp i dag. jeg skal ha tapet øverst og strie nederst og borg og da måtte jeg jo selvfølgelig ha tre typer lim. enkelt skal det ikke være. men men. ikke noe og gjøre med det. nå er det bare lister som og maling til strie der inne som ikke er kjøpt.

skulle ha fjernet noe lister der i dag, men jeg sto ikke opp før 12.38 i dag. er nok litt sliten etter helgen. i går kveld hadde jeg mye vondt i hode, og kjenner at jeg er litt tung i kroppen i dag og.

skal kjøre mamme til feriga etterpå, men jeg får ikke gjort noe annet enn og dra ned de greiene i dag, fordi vinduene må sambo ta ned før jeg kan male dem, bør få gjort det i morgen. så jeg håper at arbeidslysten melder seg snarest. skal til sykehuset i morgen og, kan vel tenkes at det blir den siste ul. og at det heretter bare blir jordmor, men det er jo greit, så lenge alt ser normalt ut. og hvis det skjer noe så kommer jeg fort inn til ul der. så det går bra. tenk at det bare er åtte uker igjen. kommer den 14 dager før sånn jeg håper er det bare 6uker, det er liten tid det. men det kan jo bli 14dager over og da, men tror ikke jeg skal utsette alt pga det. da skal jeg heller sitte med beina på bordet og sove de siste 14 dagene tenker jeg.

babyen sparker mye mer nå, kjenner at den ligger og tramper mot magen og spesielt på den ene siden når jeg ligger på den siden. magen buler litt ekstra både her og der det er helt merkelig og se. men ingen harde spark i ribbeina eller noe og det er jeg glad for. nå skla jeg snart trylle meg selv inn på barnerommet og se litt på den dritten jeg skal gjøre der. jaja. det er godt når det er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å kjenne bevegelsene til barnet sitt.. :hjertesmil: Håper alt står bra til, og at du ikke sliter alt for mye med oppussingen. :)

Ønsker deg en flott helg, Linemor! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann. jeg har hatt en fin helg hittil. driver og maler vinduer, og det er ikke noe morro, men det blir så mye lysere og finere da. og det er fint.

i går kveld var vi på nattkino i sandvika. kom i seng halvfire i natt, dvs egetnlig halv tre da, siden klokka ble stilt, men kroppe ble ikke stilt en time tilbake.

spurte ei venninne av sambo om hun ville være med inn under fødselen siden sambo ikke har noe lyst og hun sa ja. er kjempe glad for det. hun er ei kjempe jente og jeg vet at sambo også er glad for at hun er der for da får han noen og prate med innemellom slagene og. ikke for det, er jo ikke sikkert det tar 23 timer denne gangen da. håper ikke det i hvertfall.

nå skal jeg snart kle på meg og begynne med det siste vindusmalingen, og karmene, er så deilig når jeg er ferdig selvom det er litt tungt og komme igang.

alt virker som om det går bra med den lille og. masse aktivitet og magen voksen. ikke blitt noe mindre halsbrann og legg kramper, men nå er det bare noen uker igjen med det, så er det er avsluttet kapitell for denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er lat jeg og, det er bare det at ukene flyr fra meg, og det er jeg jo glad for da, for nå er jeg egentlig litt utålmodig for at det skal begynne om ikke så lenge. må vente til begynnelsen av desember da, men kan jo tenkes jeg må ruge lenger enn som så.

er veldig trøtt og sliten for tiden, men jeg kan jo ikke regne med annet da. og magen tror jeg sprekker snart, hehe. er litt rart at man kan bli så lite smidig som nå, må ta fart for og komme opp av senga og sånt, men det er jo bare litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke lenge igjen nå Linemor!!

Hvor mye står igjen på barnerommet da? Du må jo snart roe ned litt med jobbinga..og bare ruge!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett strøk på vinduene og karmene. og litt grunning. og så er det tapet. det er det jeg skal gjøre. sambo skal legge lister og gulv så det skal jeg bare mase på han om, og tapetseringen skal vel stort sett mamma gjøre. så det er ikke så mye jeg skal gjøre alene. kanskje lakke litt stue vegger, men det går egentlig fort, så lenge veggene er ryddet for ting da, og det er ingen bilder eller noe på veggene bare litt møbler som må flyttes.

men skal jo hente barnevogn og stellebord i sverige og får nok litt klær både herfra og derfra og det gleder jeg meg til å se på og vaske og legge klart. skal snart pakke fødestue bag også, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, nei du sier noe tante betty. det går fort nå. tenker snart ikke på noe annet enn føding og atter føding. gleder meg egentlig bare til det starter, må bare rekke og bli ferdig først.

i dag har jeg vært usedvanlig effektiv til meg og være. har ryddet og vasket masse klær, tatt unna ett berg med oppvask malt vinduskarmer og grunnet ferdig veggene. så nå skal jeg snart ta en varm dusj og legge meg i senga og se en film, og vente på at gubben skal komme hjem.

men jeg lurer på om det er noen barn i nabolaget som har fått seg en pus de siste dagene. lillepus gikk ut på søndagsformiddag og han har ikke kommet hjem enda. og han har aldri vært ute om natta før. har vært ute og ropt på han flere ganger, men ingen tiger har kommet. vil ha hjem pus jeg.

kan jo være at han har tatt første gutteturen sin da, men det er jo ikke den typiske årstiden, men det er klart at hvis det er ett lekkert hunnkattlår ikke langt unna så kan det tenkes at han er der og frir. dum pus som ikke kommer når jeg roper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kattene er egenrådige...det er sikkert!! Han dukker nok opp igjen når han har gått lei av alle fristelsene i nabolaget!! Da husker han at han savner matmor og kommer smygende for å få kos fra deg!! :wink:

Du verden som du står på da jente!!! Bøyer meg i støvet for den effektive linemor...kan ikke du komme hit med litt arbeidslyst også?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tror ikke det er noe mer igjen. det er det som er. jeg har arbeidslyst en gang i mnd tror jeg. men hvis jeg finner noe som ligger bortgjemt i kroken så skal jeg sporenstreks hive den over til deg, mot noen boller da selvsagt, og sjokoladekake.

jeg vil ha kake, men ikke med krem da, for det blir jeg bare dårlig av.

skal til legen i dag, må få ordnet sykemelding, for på sykehuset så fylte de ikke ut del 2 så jeg har fått altfor lite penger, skal spørre om og få for de siste dagene i norvember også, ellers så begynner jeg mammaperisjon ett par uker før, for jeg orker ikke krangle mer. selv om jeg har altfor lite penger denne mnd så har jeg time til frisøren ikke lenge etter legen, tenke det kunne være griet med noe posetivt etter og ha vært der.

nå skal jeg krype under dyna igjen jeg og se alien fire. og sove litt før det er tid for legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 33 uker! :klem:

Høres ut som du generelt har det bedre for tiden, og det er godt! :klem:

Irriterende å få for lite penger ja :evil:

Jeg mottok nettopp lønn fra trygdekontoret for 1 uke i september. Lurer virkelig på hva de beregner etter, for jeg har fått alt for lite penger uansett hvordan jeg regner på det :( (må nok ta en prat med lønningskontoret)

Håper det ordnet seg hos legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk kjempe bra oss legen i går. nå er jeg sykemeldt frem til 1.des og da skla jeg ut i mammapermisjon. har hentet papirer på¨trygdekontoret men jeg er ikke helt sikker på alt. skal spørre mamma når hun kommer hit i morgen for og hjelpe meg og tapetsere. sånn at vi får sendt det.

da skulle de meste papir tullet være i orden.

var deilig og få klipt håret i går også, men det ble nok 12cm kortere fordi det var så slitt, så nå har jeg skulderlengde istede for langt ned på ryggen, men det er godt og slippe at det floker seg hele tiden fordi det er slitt.

skulle lage gløgg til meg og sambo i går kveld, og glemte kjelen på ovnen. heldigvis la vi oss ikke på sofaen som vi prata om, så jeg oppdaget røyken før kjelen begynte og brenne, men det er ikke morro når røyken står ut fra kjøkkenet. merkelig at ikke brannalarmen gikk, den pleier vanligvis og gå for nesten ingenting. vi må nok skjekke batteriene for sikkerthets skyld.

har ikke sett noe til pus enda, så jeg lurer på om kanskje reven har tatt han men jeg håper enda at han skal komme for han er så innmari snill og kosete. eneste katten jeg har hatt som har kommet stormende fopr og hilse meg velkommen når jeg kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linemor, lenge siden jeg har stukket innom deg nå. Skjønner godt du begynner å bli sliten, men det er da lov når det bare er noen uker igjen. Tenk så deilig at du har kommet så langt, nå kan du vel satse på at det mest sannsynlig går veldig bra. :)

Så trist at pusen er borte, håper han kommer tilbake snart da! Men, det er jo litt typisk disse guttepusene å fly littegranne...mange lekre pusedamer ute og går. Var skikkelig engstelig de første gangene våre puser ble borte på tur også.

Ha en fin dag Linemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...