Gå til innhold

Da prøver vi igjen


Linemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tusen takk for det jenter. nå er det bare ti uker igjen og godt er det. for om ikke annet så må vel denne hostinga gi seg da.

var på ny kontroll på sykehuset i går. og minsten ser ut til å ha det kjempe fint. og ingenting er bedre enn det.

bt var bra, men hadde litt utslag på blod i urinen, men det var veldig lite så jeg skulle bare ta det med ro. de trodde ikke de få bloddråpene som kommer innemellom er noe farlig, og det har jeg regnet med selv og.

hadde ikke gått opp noe nå, heldigvis. er ikke noe gøy når kiloene bare raser opp, helt greit og legge på seg, men jeg er så stor så jeg må prøve og ikke komme opp i 20 kg mer, for da kommer jeg vel til å knele. har lagt på meg 11kg hitttil , så jeg håper jeg klarer og passe litt på matinntaket. nå smaker jo ingenting godt så aldri så galt at det ikke er godt for noe.

fikk kranglet meg til sykemelding da. så da er den forlenget til 16.11, og etter det trenger jeg bare tre uker til så er det mammapermisjon heldigvis. for jeg tror det har veldig lite for seg og dra på jobbintervju med denne magen, og det var legen enig i, og det er ikke min feil at kommunen har rotet bort lærlingpengene mine sånn at jeg ikke er det lenger, for jeg skulle jo egentlig vært det frem til jul .

jaja. er nesten ferdig med og pusse barnerommet så nå skal det snart males og tapetserers. har tenkt og ta med mamma ut og titte litt på lørdag for det er hun som skal hjelpe meg der inne. har tenkt og til og skjekke pris på madrass til sprinkelseng og dyne også, for det må jo kjøpes snart sånn at det får luftet seg lenge nok.

gleder kjempe masse til babyen er her jeg. jordmor spurte om hva jeg tenkte om fødeslen og skal jeg være helt ærlig så gleder jeg meg. har hatt ett par minutter tilsammen i svangerskapet som jeg har tenkt at jeg sikkert ikke klarer det hvis jeg går tiden ut, men jeg tror egetnlig det blir fint jeg. vondt er det jo, skal ikke si noe annet, men belønningen etterpå er verdt så mye mer enn det. og det er jo vondt bare da. (hvis man ikke må sy masse da, for det kan jeg forstå at er vanskelig)

samboern drar til danmark i morgen med jobben så da håper jeg at jeg klarer og jobbe litt, for det hadde jo vært kjempe morro om det var blidt mye mer ferdig når han kom tilbake.

nå skal vi se litt hotel cæsar på pcen og legge oss, vi er så trøtte.

go natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg ei fin helg! :klem:

Godt at alt sto bra til på siste kontroll!

Men nå må du ikke jobbe for hardt i helga da. Ta det med ro, vet du :wink:

Klem fra Murmel! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det unna, Linemor. :-) Passert 30 uker alt. :hoppe: Så deilig det må være. Nå går alt så bra, så. :klem:

Håper du får en fin helg! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

ble ferdig med sliping på barnerommet på fredag, har sparklet litt og, men det må nok til med en runde til tenker jeg.

var og så litt på tapeter i går, fant en som jeg likte, men jeg se om jeg finner flere butikker ikke så alt for langt unna som har da. bare for og kikke liksom. syns det er så vanskelig og bestemme seg for hva det skal være jeg. har lurt litt på om jeg skal kjøpe madrass og dyne til mandag, for det skal jo helst stå og få luftet seg godt før det skal legges en liten en nedi det. må kjøpe ett sengesett også tenker jeg. om ikke lenge i hvertfall.

sparkel må jeg vel også kjøpe i morgen. mye som skal skje i morgen, men det er vel bare halvparten som blir gjort tenker jeg.

satt og broderte til litt over fem om morgenen på fredag får når jeg prøve og legge meg bare hosta jeg og når jeg begynner og kaste opp da gidder jeg ikke mer. men bilde til minsten blir jo fort ferdig på den måten da. helt ferdig blir det jo ikke før etter h*n er født i og med at navnet ikke er helt sikkert og ikke vet vi hva det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: bare innom for å ønske deg en flott mandag!! Håper du får gjort unna de ærendene du hadde tenkt...du har jo mye å gjøre nå...artig å ha noe å henge fingrene i..men ikke slit deg ut helt!! Godt å høre at det går så bra med deg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag er det likesom start på uke 31 tenkt så langt. nå skal jeg bare bli ferdig med barnerommet så kan egentlig fødselen bare starte for min del. er litt utålmodig for tiden. ikke det at det ser ut som om jeg er klar til å få en liten hjem hit nå da. men det ordner seg vel.

de siste par dagene har det virket som om forkjølelsen kanskje skal slippe taket. men jeg tørr ikke feire riktig enda for helt bra er det ikke.

tante skal komme i dag så skal vi vaske og male taket på barnerommet.

i går var jeg og kjøpte madrass og dyne til minsten, og i dag skal jeg bestille tapet. skal bli godt og bli ferdig. må egentlig sparkle siste gangen nå, så kanskje jeg rekker og slipe litt og før tante kommer i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 31 uker! :klappe:

Stadig bedre! :danse:

Du er virkelig aktiv med barnerommet skjønner jeg!

Vi har kun revet av tapeten så langt. Det må sparkles litt mer før ny tapetsering. Men, vi har vel enda litt mer tid en dere :wink:

Det var da svært så lang tid forkjølelsen din holdt seg :roll: . Husj, bort med seg! Nå kan du finne en annen å plage :ler: (forkjølelsen altså)

Ønsker deg en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe helt enig med deg der murmel. har ikke fått gjort alt. tante er dårlig, klarer nesten ikke å stå pga ryggen og da skal jeg ikke forlange at hun kommer hit og maler. men sparklingen er nå helt ferdig. har bestilt tapet. tror det kommer på mellom 1000- 1500kr for veggene der inne. borden er jo nesten like dyr som tapeten det er vanvittig det. men men .

skal legge meg nedpå litt, er ikke noe særllig form kjenner jeg. koker og vondt i magen. har vært mye mer kynnere noen dager nå men ikke noe annet. men i dag har det vært ett par perioder der det kjennes som om noen har lagt en kampestein på magen min. men men. ikke noe blod fostervannet er inntakt så det skal nok ikke skje noe enda tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei!! det skal ikke skje noe på noen uker enda!! Tenk det da..31 uker allerede..så flott at dere snart er ferdig med barnerommet..da kan du slappe litt mer av!

Synd det med tanta di da..kanskje sambo kan hjelpe når han kommer hjem!

Og enig med murmel..den forkjølelsen kan jammen snart ta å finne noen andre å plage!! :HØRER DU????: :fy: Dumme forkjølelse...HUSJ!!!!

Sender over en god-bedring-:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk..... Jeg har ikke fått begynt på barnerommet ennå. Blir jo inspirert når jeg ser at du snart er ferdig. Vi må bli ferdig med badet først, vi da... :Gjesp:

Gratulerer med 31 uker! :hoppe: Her går det unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er taket malt ett strøk så jeg skal prøve og ta det andre etterpå. og kanskje grunne litt vegger hvis jeg orker. skal bli med sambo på jobb i morgen tenker jeg, og fredagen blir vi vel borte mesteparten av dagen. håper jeg kan male vinduene på mandag.

er godt og være godt i gang ja. nå mangler det bare at lofte blir rydda og sua ferdig, for nå er jeg møkk lei av at alt tar så lang tid. håper jeg kan bruke desember på og slappe av og samle krefter til fødsel og spebarnstid jeg da. men alt blir jo ikke alltid som tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er jammen flittig Linemor!!

Tror kanskje det er bra at du får noen dager fri fra jobbinga også..du må jo ikke slite deg ut vet du!!

Håper du koser deg på jobb sammen med sambo!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en energi! Jeg blir nesten sliten av å lese hvor flink du er :ler: Men jeg forstår jo at du ønsker å bli ferdig snart!

Håper du får ei fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er egentlig ikke så flink, for alt jeg gjør tar så lang tid. nå skal vi reise bort om ett par timer. skal være med sambo på jobb på mandag. men tirsdag må jeg prøve og bli ferdig med de siste små tingene før vi skal ha på tapet.

er bare to mnd igjen nå og det går fort, men den kan godt komme en uke eller to før termin syns jeg. men det er ikke jeg som bestemmer det gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...