Gå til innhold

Da prøver vi igjen


Linemor

Anbefalte innlegg

Ja, husk at du spiser for 2 nå :wink: Frokost er viktig!

Kjenner du ikke noe liv utenpå magen i det hele tatt? Hvis du holder hånden der lenge? Jeg husker at jeg gjorde det rundt uke 20 sist, helt svakt. Og det enda jeg hadde god polstring utenpå :ler:

Men det er uansett godt at du kjenenr liv der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjenner det på de kraftigste bevegelsene, men denne krabaten er mye roligere enn forrige. forrige gang kjente jeg liv fra ca uke 24 og nå var det ikke før nærmere uke 20.

men det hender jeg får ett skikkelig spark hvis jeg holder hendene lenge nok på magen. eller hvis jeg legger meg på feil side, da kommer protestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Nå har jeg lest igjennom nesten hele dagboken.Lurte på hvor langt du var på vei.men jeg så det jo på den siste siden :oops:.Jeg ble så provosert av den gamle legen din.Dem beviser at man må stole på seg selv.

Håper alt er bra med deg. STOR klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vimse dokka, koselig at du stakk innom. jeg har ikke alltid vært like flink til å skrive hvor langt jeg har kommet da. ja leger kan nok vært flinke til mye, men langt i fra alle er like flinke til å ta mennesklig hensyn. men men er ikke så mye og gjøre med det egentlig. må bare håpe at det finnes noen bra rundt om som gir den hjelpen en trenger.

var jo veldig heldig på sykehuset sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Sover du litt lengere i dag? :wink:

Du har rett i at det er stor forskjell på legene ja, desverre både faglig og medmenneskelig. Som sykepleier er jeg jo ekstra skeptisk da :ler: .

Men jeg opplevde selv noen håpløse tilfeller da jeg ble innlagt med HELLP-syndrom. Ikke noe gøy nei. Får håpe du er heldig på neste kontroll også!

Håper du får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja sambo hadde ett uhell på jobben i går så han skal være hjemme i dag, og da kan jeg sove lenger. fikk ikke sove i går kveld lå vel og glodde på tven til nesten to i natt, og nå har jeg måtte stå opp av senge fire fem ganger i timen siden kvart over fem pga senestrekk så nå fant jeg ut at jeg heller står opp en stund så kan jeg heller prøve og legge meg litt etterpå. blir så drit dårlig humør når jeg ikke får sove så lenge som jeg kan.

tror babyen begynner og bli litt lat jeg. kjenner liv hver dag, men det er litt lite men den har den kanskje bra og ligger bare og suger på totten og slapper av. ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sambo hadde ett uhell på jobben i går så han skal være hjemme i dag, og da kan jeg sove lenger. fikk ikke sove i går kveld lå vel og glodde på tven til nesten to i natt, og nå har jeg måtte stå opp av senge fire fem ganger i timen siden kvart over fem pga senestrekk så nå fant jeg ut at jeg heller står opp en stund så kan jeg heller prøve og legge meg litt etterpå. blir så drit dårlig humør når jeg ikke får sove så lenge som jeg kan.

tror babyen begynner og bli litt lat jeg. kjenner liv hver dag, men det er litt lite men den har den kanskje bra og ligger bare og suger på totten og slapper av. ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å sove litt lenger da Linemor!!!

Håper du får en fin dag!!! Har du forresten prøvd med sukkerholdig eller ekstra kald drikke? kanskje h*n beveger seg mer da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, koselig med hilsner. ja jeg har prøvd både søtt og kaldt men syns ikke det gjør noen forskjell. men det hjelper og spise litt og så legge seg ned, da hender det at det blir litt mer fart en stund.

har hatt en lang og kjedelig dag i dag, er blitt mer kvalm igjen og det er så kjedelig. men jeg har fått gjort litt forskjellig kjedelig fiklejobbing i dag. nå sitter jeg ved den nye gamle laptopen min er godt og kunne sitte i sofaen og være på kg på en gang.

det er små vondt på oversiden av livmoren men ikke noe blod, men jeg håper det kan bli litt mindre vondt og at jeg blir mindre kvalm i morgen. er innmari trøtt nå. så jeg tror jeg snart skal legge meg og glo litt inn i kassa og så sovne, og jeg håper disse forbanna leggkrampene ligger unna i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :klem2:

Håper du våkner og føler deg i mye bedre form enn i går. Håper også legen på sykehuset sier at disse småvontene i magen din ikke betyr noen ting. Det er ikke noe godt å bekymre seg :roll:

Klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Murmel.

jeg er fremdeles litt forkjølet. begynner og bli lei av og drive og hoste hele natta. men det må jo bli bedre. kjenner egentlig ganske mye liv og det er morro. i går natt så sparken den flere ganger så vi kunne se det utenpå magen. men det var bare da. det er litt rart og se at magen buler ekstra her og der, og jeg begynner nesten alltid og le så da syns det jo bare at hele jeg rister da.

i dag er det 27+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

takk for hilsner. ja jeg vil slappe av, men det blir jo aldri tid. er sliten og dritt lei men nå skla jeg snart i butikken og da kanskje jeg får slappet av litt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært her inne så mye i helgen akkurat. i går etter at vi endelig fikk låst døra sånn at det ikke fikk kommet flere så laget vi biff og spiste en god middag med levende lys og greier.

det ble ikke så sent i går egentlig for jeg er orker ikke all verden. men når jeg kommer i seng får jeg jo ikke sove for jeg bare hoster og hoster. sovne vel sånn i tre tiden og har stort sett vært våken siden halv seks for da begynte krampene i beina.

vi driver og lurer på om vi skal ta en liten tur ut i hagen og gjøre litt, men vi er så kjappe i dag kjenner jeg. er godt og bare late seg. men vi må vel komme oss ut om ikke så lenge og så skal vi vel egentlig på besøk etterpå. men det blir sikkert koselig.

er spent på UL på onsdag, har hatt en del småvondt i magen. men jeg regner med at alt ser bra ut, men jeg skal spørre dem om de vet hva det kan være. helt sikker helt ufarlig, og bare irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid koselig når du er innom dagboka mi med oppmuntrende ord.. :klem:

Det går sikkert helt fint på ultralyden. Nå som barnet begynner å bli stort, ser man vel tydeligere hvordan det kommer til å se ut.. Spennende! Jeg skal til UL igjen om noen uker (når jeg er i uke 19 tror jeg det var). Er spent på hvor mye ungen har forandret seg siden sist.. :)

Ha en fin, avslappet søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...