Gå til innhold

Da prøver vi igjen


Linemor

Anbefalte innlegg

takk soul, murmel, sandra og madden. det er fint og få klemmer. og hilsner.

skal bare si hade bra for helgen. skal hente sambo på jobben om noen timer og da reiser vi på hytta.

så da får dere gha en god helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja da er jeg hjemme igjen og det er litt godt det og. hadde ikke så lyst til å reise hjem i dag, men det er veldig godt og komme hjem og dusje litt.

skal snart i bursdag så jeg er bare på en liten visitt.

det ser ut til og ha gått bra i helgen, vært litt mer sliten, men det kan jo være at det har vært mer folk og. har stort sett puzzlet og ikke noe annet fornuftg.

kommer tilbake i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist det du har vært igjennom, Linemor. Det går sikkert kjempebra denne gangen. :klem: Dessuten blir jo legene flinkere og flinkere med fortidlig fødte (hvis barnet skulle komme før termin).

Det er første gangen jeg er gravid og jeg er også i høyrisikogruppen. Har større sjanse enn andre til å få svangerskapsforgiftning og er veldig nervøs.. :cry: , men jeg får god oppfølging og har begynt på noen tabletter som skal være greie å bruke etter 1. trimester.

Men det ødelegger litt av gleden ved å være gravid når man ikke helt vet om det kommer til å gå bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sirka. Ja jeg vet hvordan det er og bekymre bort gleden. men det skal gå bra for oss begge. det hjelper jo litt på frykten at en føler seg ortlig oppfulgt da..

er vel ikke så mye mindre sliten nå enn i går kveld, men øya er da oppe. katta ligger i armene mine, så det er ikke så lett og skrive. han har vært hjemme alene i helga og det skal ha ta igjen nå ser det ut til.

formen har vært ganske grei i helga, litt halsbrann og leggkramper har det vært, men ellers ser det ut til at det ikke har skjedd noe mer mens jeg var på tur.

men det var godt og komme bort noen dager, kan jo bli lenge til neste gang. har lyst til å reise opp igjen med en gang, men det er så mye som må gjøres hjemme før snøen og babyen kommer så vi må få gjort litt først. og i desember er det jo ikke sikkert jeg orker hvis jeg fremdeles er gravid da.

i morgen skal jeg til legen igjen. fastlegen har kommet tilbake men jeg har ikke vært oss han enda så jeg er litt spent.er mest redd for at han friske melder meg siden det ikke lenger virker som om det har tenkt og løsne mer. og så blir ikke den bakterien påvist som kan gjøre at du føder for tidlig, men det var det aldri med Ulvhedin heller. men det er bare og krysse fingrene og håpe at det går bra.

men er ikke mye jeg får gjort med det i dag. gleder meg mer til UL på onsdag, selvom jeg er nervøs også for at det skal ha dukket opp noe nytt.

nå må jeg finne meg noe frokost. hvis det skjer noe spennede i dag kommer jeg sikkert innom senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo bra med deg linemor!!Du vokser jo og trives fortsatt! Bare du tar det med ro nå så tenker jeg at alt ordner seg!! :)

Håper iallefall du får en fin dag..og lykke til hos legen i morgen...det blir også spennende å høre hva de sier på UL på onsdag!! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er kjempe spent både på morgen dagen og onsdag. i dag har jeg kjørt søskenbarnet mitt litt rundt, men det er bare kos. så jeg har da ikke bare sittet inne og gjort ingenting.

fikk kjøpt gave til både henne og mamma, så da fikk jeg ordnet litt for meg selv også.

har også ringt noen som driver med gravsteiner, så da regner jeg med at det blir en tur dit om ikke så lenge. er jo på tide Ulvhedin får en stein syns jeg.

hadde egentlig tenkt at jeg og sambo skulle ta en tur i hagen og ordne litt. for det er småting jeg kan gjøre som ikke er tungt men det er alright og være to allikevel. men nå blåser og regner det så masse, så da blir det liksom ikke like trivelig og drive med sånn ting syns jeg.

nå skal jeg snart logge av kjenner jeg. er litt trøtt også har jo akkurat spist.

minsten turnet masse da, men nå er det stille igjen. er kanskje like mett og daff som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: H*n føler seg nok akkurat som mamma'n sin!!Koselig at du er innom på en runde før andre står opp linemor! Det er så koselig å logge på når jeg finner hilsener fra deg! :kyss: Ha en kjempeflott dag!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det madden. ja det er jo ikke bare ulemper med og være tidlig oppe om morran. er liksom greit og ha begynnelsen av dagen helt alene. er jo ingen andre oppe så da er det så stille og rolig.

gleder meg til jeg er ferdig oss legen i dag, ser ikke frem til jeg skal dit, men det går vel denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen Linemor! Håper han er grei mot deg og tar hensyn.

Så fint at det fortsatt går bra, er selvsagt ikke noe artig med halsbrann og leggkramper, men det er i hvert fall ikke farlig.

Ser du har en pus som blir fornærmet hehe, det blir våre og! Katter er noen rare (og gode) vesener! Og så skal de jo være bra for helsa og psyken. :)

Ha en fin dag! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Soul. koselig med hilsen.

ja katter er fine dyr, og det er jo fint at de har personlighet. det værste med han nå er nok at han driver og blir kjønnsmoden og all den skrikinga hans. men han skal snart få komme til dyrlegen. og da roer han seg nok. håper det i hvert fall.

ja ser bare frem til timen er ferdig. nekter han og sykemelde så har jeg jo ingen jobb og gå til heller, men da har jeg heller ingen penger og det er jo ikke ett alternativ og da må jeg prøve og få jobb nå. og der jeg har jobba har de sagt at de ikke vil ha meg nå, siden det er så usikkert og det skjønner jeg jo godt.

men men jeg overlever vel.

blir det ingen penger så blir det vel litt slanking istede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har jeg vært oss legen. var den sammen legen i dag alikvel, så da vet jeg egentlig ikke helt hva som skjer der borte.

urin var fin BT 125/85 fosterlyd 150.

ble med litt overtalelse sykemeldt i fire uker til i om med at jeg ikke er over 27 uker enda tror jeg. så da kan jeg senke skuldrene til 15 okt. da må jeg få ny time til det og så en anne time til svangerskapskontroll tror jeg. for han syns at hver fjortende dag er for mye, selvom jordmor mener det bør være såpass.

jaja. det ser i hvertfall bra ut og det skal jeg jo være glad for. nå er det bare og vente spent på UL i morgen. er jo litt engstelig for den og, selvom jeg regner med at det ser bra ut så er det jo umulig og vite helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det Madden.

jeg både gleder og gruer meg til UL i dag. har kjent liv i dag alt, så det lever der inne. og det er sikkert bra, men jeg blir alltid nervøs for at det skal dukke opp en dårlig beskjed. men er det noe som ikke er bra så er det best og finne det ut med en gang.

håper ikke at livmora har begynt og modne. for da må jeg jo bare håpe at det tar tid før det skjer. men som jeg sa til legen i går er det ikke nok for meg at ting ser bra ut, for det var ingen som trodde jeg skulle føde for tidlig sist heller. så jeg slapper vel ikke av før jeg skal ut i permisjon i begynnelsen av desember. og da kan godt ungen komme med en gang. har ingen behov for å gå på overtid heller akkurat.

alt kjennes jo så bra ut, og jeg tenker noen ganger at dette ser jo ut til og gå bra. går jeg to år tilbake i tid like langt i svangerskapet som nå tenkte jeg nok også sånn og det hjalpe ikke mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da er jeg hjemme igjen. det var en veldig hyggelig lege som skulle ha UL på meg i dag, og hun har ordnet sånn at resten av oppfølgingen skal skje på sykehuset.

skal dit igjen om fjorten dager, så da skal jeg kutte ut både jordmor og fastlege. blir litt trist med jordmor da, men da skjer jo alt på samme stedet.

alt ser bra ut med barnet og heldigvis for det. er 26+1 på vei, så to dager mer enn jeg har trodd. sa da er det bare 5 dager til vi er like langt som forrige gang.

hun skjønte også at jeg var bekymret og mente at jeg skulle bruke tiden på og ruge og ikke bekymre meg over alt annet. håper at de vil ordne med videre sykemeldinger derfra for da slipper jeg fastlegen i det hele tatt.

jeg får sikkert ikke samme lege neste gang jeg er der, men det er jo lov og håpe.

så nå er jeg egentlig veldig lettet. gleder meg bare til at ukene skal gå, men det er kanskje dumt og være så utålmodig. for når knøttet først er her så er det for resten av livet. ikke som liten selvsagt, men alltid som ungen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du blir fulgt opp på sykehuset videre! :klem2: Det var jo også positivt at du er kommet lengere enn antatt! Se, plutselig gikk ukene dine fortere enn mine :wink:

Veldig glad for at du føler deg lettet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Murmel. ja og være noen dager lenger er bare posetivt, er riktignok bare to dager da, men det er bra det går den veien i hvert fall.

håper at jeg snart klarer og bare glede meg over knøttet snart. gleder meg jo masse nå og, men når jeg begynner og glede meg og planlegge for mye så begynner jeg og tenke på at forrige gang var jeg lenger på vei og det gikk galt.

men nå er jeg snart der, og jeg er letta over at jeg endelig tror at jeg kommer til å få den oppfølginga jeg tror jeg trenger, i det minste for og klare og slappe av litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...