Gå til innhold

Da prøver vi igjen


Linemor

Anbefalte innlegg

BT var fint sist, 120/85 så tror ikke det er det. kan nok være at jeg er så mye rolig og daff og kanskje jeg blir litt stiv og støl og at det også gjør innslag.

joda jeg jeg kan skrive hvor langt jeg er på vei jeg. det er utifra den siste termindatoen da, jordmor regner fra den andre siden det bare er to dagers forskjell, men jeg tar fra siste og tar heller en posetiv overraskelse hvis den lille er ett par tre dager ekstra.

i dag er det altså 22+6, veldig laaang dag. men men. nå er det snart leggetid for meg kjennes det som og når jeg våkner i morgen er det 23. da er det bare fire små uker til uke 27 og etter det skal jeg liksom bare ta det med ro. men fra i morgen vil de i hvertfall kunne prøve og redde minsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist å høre at du ikke er helt i form! :trøste: Håper at du føler deg litt bedre etter at du har fått litt hjelp til å rydde og vaske! Flink jente som tar imot hjelp!! Veldig viktig at du ikke sliter med det selv!! :)

I morgen er det jo en slags merkedag for deg, så jeg forstår at denne dagen virker uendelig lang...I morgen derimot, tror jeg tiden vil springe litt fortere for dere... :) Håper iallefall det, og håper at du får en fin kveld tross alt!!

Stor :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kvelden har vært helt grei den da. skal hoppe i dusjen vært øyeblikk for jeg holder på og dø av varme. jeg er en badstu for tiden. er så varmt, selv om jeg ikke gjør stort.

blir ikke så lenge til jeg sniker meg opp i senga. er godt og legge seg og få strekt seg ut etter en dag. skal ut på gåtur i morgen hvis jeg er i form og det satser jeg på.

skal bli godt og tusle en liten tur og, er ikke spesielt glad i å gå i butikker og det blir litt mye mas etter en liten stund.

tenker det blir sånn ti min tur i morgen og ser hvordan det går og hivs magen er fin etter og ha gjort det noen dager, så kan jeg heller gå litt lenger etterhvert. må gå litt før snøen kommer. jeg kommer nok ikke til å våge meg på glattisen med stor mage. har tatt nok knær og drit med og skli på glattisen, og jeg er livredd for og dette på magen.

da får alle dere som er så snille og leser og legger igjen hilsner i dagboka mi ha en god natt. syns jeg har sett tendenser til at dere har en litt annen døgnrytme enn meg.

ikke for det, hvis jeg ikke skulle opp fem om mornignen så hadde jeg nok ikke tatt kvelden så tidlig, men jeg orker ikke bare tre fire timer med søvn for tidne jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du føler deg bedre i morgen! :klem2:

Jeg vil gjerne delta i å telle dagene med deg nærmere "målet" :wink:

Hvorfor må du egentlig stå så tidlig opp om morgenen? Er det noe jeg har gått glipp av? :klø:

Nattaklem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag er det altså uke 23. så da er den helt håpløse tiden forbi, og nå er det jo en bitteliten mulighet. men jeg håper at jeg kommer lenger enn forrige gang, men nå er det bare fire uker igjen dit da, 28 dager det høres jo ikke så lenge ut, men det er vel ikke sikkert dagene flyr av den grunn.

Grunnen til at jeg er oppe så tidlig er at sambo skal på jobb. og når alle vekkeklokkene hans begynner og kime har jeg ingen sjangse til å sove videre. så da står jeg opp og får han opp av senga før jeg får manisk trang til å ta alt av telefoner og hive dem ut vinduet. så da blir det tidlig opp, men nå som jeg ikke jobber så legger jeg meg jo bare igjen. og da gjør det ingenting.

våkner som regel en del ganger fra fire om morningen pga do-trang og legg kramper så det er godt og komme opp litt for da gir det seg som regel til jeg legger meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var ute på en ti-minutters gå tur klokken kvart på seks i dag, er veldig glad for det. er godt og gå så tidlig på dagen og da er det ikke så mye folk ute heller.

ble rimlig sliten da, så formen er vel ikke på topp, men det kunne jeg ikke forvente heller da. men minsten turna som besatt derinne når jeg la meg igjen, så da står det nok bra til der inne.

gikk jo og la meg når jeg var ferdig med og gå og våkna ikke før nå, så nå har jeg ikke vondt i hodet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at du føler deg bedre! :klem2:

Flink å gå tur også :wink:

Jeg er også oppe med Lillepia ganske tidlig. Men ikke så tidlig som deg. I går sov hun ganske lenge, så da dro jeg med henne. Men i dag våknet hun da mannen sto opp kl. 6. Da dro han med henne, og jeg kunne legge meg igjen. Godt! :rosasmil:

Kanskje jeg skal gå meg en tur på butikken ihvertfall, inspirert av deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er godt med frisk luft. men jeg tror ikke jeg skal forlenge turen noe de neste ukene. men hvis jeg kommer til uke 27 så kan det jo tenkes jeg prøver og gå litt mer, hvis ikke jeg blir for sliten. hvis magen skal fortsette og vokse med den farten den har gjort den siste uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det 23+1. tror jeg snart skal ta å gå meg en liten tur. er litt trøtt og slapp, men det er jo ikke noe nytt.

nå har jeg satt nytt batteri i mpman'n så da får jeg litt musikk til og det syns jeg er greit, for ellers blir det enda lenger og gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempegod idé Linemor! Det er straks hyggeligere å gå til musikk..det synes jeg også!!

Ønsker deg en riktig god helg!!! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det. i morgen skal vi i bryllup, regner ikke med at jeg blir der så lenge, men skal da dra dit en tur i hvert fall. dere får ha en fin helg dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da var denne helga over. og godt er vel det.

vi var i bryllup i går og det var veldig koselig, det ble tidlig kvelden der, så jeg orket og være der hele tiden.

kanskje like greit. for det var også to år siden Ulvhedin døde i går og da kan det vel tenkes at det hadde blitt mye sipping hvis jeg hadde sittet alene hjemme tenker jeg. men det gikk da bra.

men jeg er sliten i dag da. har ikke sovet noe særlig siden tre-tiden i natt pga kramper i beina. sto opp halv ni i dag og tok en dusj, og tenke jeg skulle legge meg nedpå litt igjen, men da var jeg så kvalm, så det var bare og komme seg opp igjen.

så jeg tror jeg kommer til å sove godt i natt, for jeg er skikkelig sliten. skal se etter om det går noe bra på tv, ellers så finner vi vel en film og sovne til.

jeg kommer nok tilbake imorgen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det Madden. det er koselig med hilsner, og det er jo posetivt og litt overraskende at det er så mange som leser, men det er jo en gledelig overraskelse da.

I dag er det 23+4. bebisen har vært ganske så aktiv etter at jeg sto opp nå og det er jo koselig, men jeg skulle ønske at bolla snart kunne sparke litt så pappan kunne kjenne det og. for så fort han skal kjenne litt, så roer babyn seg.

har jo bare klart og kjenne to spark utenpå enda, men det hadde jo vært koselig om han hadde kunne kjent og da. men men, det kommer vel om ikke lenge nå. er vel bare jeg som er litt vel utålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil først og fremst gi deg en stor :klem:

Klart vi leser og følger med deg!

Så sier vi hurra for snart 24 uker :klappe:

Stadig bedre!

Det er jo typisk disse småttisene at de slutter å sparke når pappaen skal kjenne etter :ler: Men det er jo kjempefint at du kjenner mye liv!

Det gleder jeg meg veldig til :hjerter2:

Håper formen er bedre i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen murmel. formen min er veldig bra så langt i dag, bare litt gulping, men ikke noe annet og klage på så det.

ja snart er det 24 uker, og det er jo noe som er veldig posetivt. hvis det fortsetter som det har de neste ukene tror jeg at jeg hvertfall når uke 27 men jeg håper selvfølgelig på mer enn det.

skal til jordmor på fredag og da er det meningen at sambis skal være med hvis det lar seg gjøre. hadde vært gøy om han fikk hørt hjerteslagene til den lille i hverfall.

I dag er jeg veldig lat. sitter og broderer og hører på lydbok. akkurat nå prøver jeg og spise litt, men vi har en kattunge som syns at det er viktigere at jeg koser med han.

vel jeg har litt problemerer, klærne mine strammer. selvom jeg ruller joggebuksa under magen så klemmer det på undersiden og det er ikke noe godt, så jeg tror jeg snart skal ta på meg t-shorte og ta av buksa. orker ikke og kle på meg masse for jeg har hetetokter som en gal. kan sitte rolig mens svetten bare hagler, men det er ikke farlig, så det får heller være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Det er ikke alltid like enkelt....Hetetoktene kan være grusomme! Merker dem veldig godt av Pergo..vi får bare sitte og svette litt tenker jeg...Bra du har noe å holde på med...det får jo tankene over på noe annet! Hva broderer du på forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Madden. jeg brodere på ett bilde som er tante sitt, jeg spurte litt rundt når jeg ble gravid om noen hadde noe småteri som skulle vært ferdig men som det aldri ble tid til, hehe. bildet er svart med gråtoner, og er veldig fint og brodere på, så da er det bare kos.

I dag er jeg 23+5 snart 24 uker. og godt er det.

leste i en lokalavis i går at de har tenkt og flytte behandlingen av fortidligfødte før uke 28 til ett sykehus i oslo istede for der det er nå. for så og sende barna tilbake når de er medisink behandlet. synes det er innmari dårlig gjort mot både barn og foreldre, for en ting som ikke er morsomt når en får så små er når de må flyttes med ambulanse, selvom det er personell om bord som er flinke og alt det der, så er det skummelt og måtte flytte de. pluss at når du mer eller minder skal på sykehus i tre mnd, er det ikke noe gøy og drive og flytte frem og tilbake.

dette skal ikke tre i kraft før over nyttår, så det vil ikke gjelde meg denne gangen, men jeg syns det er dårlig behandling av folk som allerde helt sikkert er engselige nok, men de ser ikke sånn på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...