Gå til innhold

Da prøver vi igjen


Linemor

Anbefalte innlegg

Så godt å høre at du ser litt mer positivt på situasjonen! :klem2:

Jeg kan bare forestille meg hvor tøft du har hatt det og har det. Og jeg forstår godt at tiden går veldig sakte.

Men denne gangen skal det gå bra!

Stor :klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for at du kniper igjen i hvert fall en uke til! Håper du steller pent med deg selv og magen, og at du får slappet av masse.

Sove godt Linemor! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner Murmel og Soul.

jeg har masse av tid til å slappe av, det er helt sikkert, så da håper jg at det er nok.

magen vokser så mye for tiden synes jeg, men den bllir nok ikke synlig større dag for dag, men enkelte dager ser det sånn ut hehe.

var ute og handlet litt i går. bare en liten tur, men jeg fikk da kjøpt to truser som faktisk passer, og som ikke går helt opp til puppa, og det er deilig. ellers må alt rulles ned under magen og det hender jeg syns det presser litt da og.

I går kjente litt liv selv når jeg satt, ikke mye aktivitet noen gang, men noen forsiktige bevegelser sånn innemellom. er så deilig og kjenne liv iløpet av dagen og, men det kommer sikkert til og komme dager innemellom da jeg ikke kjenner så mye iløpet av dagen enda, tror minsten har massevis av plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det. Jeg er 25 uker på vei nå (26 på søndag) og om fem uker er jeg like langt som jeg var da jeg fødte sist. Godt å vite at man ville gjort alt man kunne for å redde barnet mitt om noe skulle skje når... men jeg ønsker likevel inderlig å slippe prematurtiden denne gangen med alle de farer og bekymringer den fører med seg.

Det blir en merkedag og en lettelse når jeg kommer meg forbi den dagen. Får masse ekstra oppfølging (eller får og får... har vel strengt tatt krevd det sjøl) så jeg føler meg ganske trygg for at det samme ikek skal skje denne gangen.

Sender deg en klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir nok litt merke dager det, når man er like langt som den gangen.

nei man får ikke oppfølging sånn helt uten vidre, det bør skje noe dramatisk eller man må slå i bordet og stå på krava.

det blir spennede og se hvordan det går utover da, for oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja alt ser ut til å være bra for tiden, og glad er jeg for det. skulle bare ønske at dagene gikk noe fortere. men det er det vel flere som kunne ønske seg innemellom.

jeg er i hvertfall glad for at jeg nå kjenner liv litt nå og da gjennom hele dagen, for da klarer jeg og slappe litt mer av.

men jeg har fremdeles noen knip i magen, men så lenge det ikke kommer noen blødning, så håper jeg at det er bra der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for varmende hilsener i dagboka mi! Du skulle bare visst hvor godt det gjør! :klem: Hva skulle jeg egentlig gjort uten dere jentene på KG? :ler:

Du skal klare deg bedre denne gangen, du må tro på det!Den lille har det så godt der h*n er nå..skal ikke ut på måneder ennå!!og uansett skal det gå bra...det er jeg helt sikker på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,takk for det Madden.

Jo jeg har også bestemt meg for at det skal gå bra denne gangen også. selv om det kanskje kommer litt tidllig, så blir det ikke så tidlig som forrige gang. men selv om jeg har bestemt det, uten at noen kan klage eller anke på det, så tenker jeg nok mest på at det kan bli ett langt sykehus opphold denne gangen også.

men det gjør ingenting, så lenge jeg får komme hjem med ett frisk barn til jul. regner med at hvis jeg føder mye for tidlig kommer jeg nok ikke hjem før tidligst romjulen, men da slipper jeg jo og vaske til jul så det er ingen krise.

og hvis det bare blir litt tidlig, så kommer vi kanskje hjem til den 23, og da reiser jg bort og slapper av i julen, så da trenger jeg ikke vaske rundt til jul da heller.

aldri så galt at det ikke er godt for noe.

har også sagt at jeg tror ikke det blir så mye julegaver fra meg i år, for det er ikke første prioritet, for ta det igjen neste jul eller noe.

skulle bare ønske jeg kunne hoppe halvannen mnd fremover. er det som er værst jeg synes jeg har ventet lenge og at det er kjempe lenge siden jeg var på sykehuset, men det er er jo fremdeles fem uker til jeg er like langt som forrige gang, og jeg vil jo helst at det skal gå litt lenger.

nei nå tror jeg at jeg snart skal finne senga igjen, og sove ett par timer for ellers kommer jeg bare til og ha vondt i hodet i dag og det er ikke spesielt morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foestår veldig godt at du vil dagene skal gå fort nå! Du er blitt veldig flink til å fordrive tiden her på KG :wink:

Det synes ihverfall jeg er veldig koselig! :klem2:

Tusen takk for alle hilsningene i dagboka mi! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja noe må man finne på. jeg pleier og logge meg på når jeg ser at det er svar i noen av dagbøkene jeg skriver i pluss hver morgen da, for jeg legger meg så tidlig om kvelden så det skjer som regel en del her etter at jeg har sovna.

har vært veldig lite liv i dag og det syns jeg ikke noe om. men jeg har ant noen bevegelser iløpet av dagen, så da får jeg tro det er bra. er vel bare jeg som er litt bortskjermt med litt tydligere bevegelser fra der inne.

tror jeg skal friste "Bolla Pinnsvin" med kiwi i morgen og se om det blir fart. ellers får jeg ta en tur på butikken og kjøpe banan. for det med litt sukker gjør underverker hvis jeg synes det er litt stille der inne.

har fått veldig vondt under den venstre foten. lurer på om det kommer av at jeg feilbelaster eller om det er noe annet. går sikkert over, men er irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg som skulle til registrering på sykehuset, fikk beskjed om å drikke iskaldt vann. Da ble det liv der inne :wink:

Nå blir vel jeg også her endel på dagtid til en forandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm, drikker masse isvann jeg men syns ikke det har no effekt, men det er mye sunnere så jeg skal prøve mer.

jepp det gjør du jo. det kan være greit for da må du huske og oppdatere dagboka di også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei den er ikke det. men men. har masse seestrekk og, kan være derfor det gjør vodt i foten og. men sånn kan det gå.

når jeg har nådd 23 uker på torsdag, har jeg ett lite mål om og gå en liten tur hver dag. blir ikke noen lange greier, men tusle litt rundt på byggefeltet. kan jo hende musklene mine protesterer på at det blir så stillesittende.

tanta mi har sagt hu kan komme en dag og hjelpe meg og vaske gulv og vinduer, det hadde vært kjempe fint for jeg har så mye tid til å sitte og se på det.

'

hjelper jo på humøret også at det ser litt pent ut rundt en.

har funnet ut at den ene kjolen jeg har tenkt på til brylluppet på lørdag passer. ser ut som en flodhest, men det går på, så da får jeg være fornøyd. får bare halv lønning neste mnd og etter det blir det sykepenger og da blir det ikke noe tillegg, så da er det greit og ikke måte kjøpe en kjole som jeg da mest sannsynlig bare hadde brukt den ene gangen.

har hatt masse halsbrann på formiddagen i dag, men nå har den endelig dratt sin kos, bllir så dårlig humør av det. nå skal jeg finne senga for jeg er kjempe trøtt og sliten. var helt dø i dagtidlig. men heldigvis så kan jeg jo bare legge meg litt igjen, men jeg liker ikke og ligge hele dagen for da blir jeg bare enda daffere. og er det noe jeg ikke trenger så er det å føle meg mer daff.

bebisen har lagt seg sånn at jeg kjenner mye mindre bevegelser, men jeg kjenner litt innemellom så det er da liv der inne. om fire uker og ett par dager er det uke 27, gleder meg til den er over. etter det skal det vel få bra får jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

takk soul. tror jeg har sovet ganske godt, men jeg skal legge meg litt igjen nå som sambo er på jobb, har litt murrende hodepine og da er det bare søvn som hjelper.

i morgen er det 23 uker. i dag skal vi rydde litt her hjemme da. sånn at hvis tante dukker opp så skal det ikke ta så lang tid for henne og tørke litt støv og vaske gulv. og det skal bli så deilig.

kiwi fungerer veldig bra foresseten. bebisen blir ikke mer aktiv, men ikke halsbrann eller andre morroheter av det og da er det helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvorfor jeg skal ha vondt i hodet, det r så dårlig gjort. men jeg får jo gjort litt her hjemme, det går sakte da, men det gjør jo ingenting. jeg har det jo ikke travelt. regner med at sambo er hjemme om en halv time ca. og da skal vi spise litt og rydde litt mer.

er godt og få gjort litt her hjemme, blir ganske sliten av og ikke orke det jeg syns jeg skulle ha gjort. jeg har ikke støv på hjernen det mangler det mye på, men jeg synes det er mye kosligere uten hybelelefanter enn med.

kanskje jeg blir litt inspirert til å begynne med litt forskjellige ting jeg har tenkt og få gjort mens jeg allikevel må sitte så mye rolig. men det er ikke så morro og begynne. men det er nok ganske greit bare jeg får begynt tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg absolutt ikke skremme deg, men er blodtrykket ditt fint for tida? Man kan få vondt i hodet hvis det blir høyt.

Du har helt rett i at man blir veldig daff og trett av å være mye inne. Kanskje det er derfor du har vondt i hodet også? Jeg har også tenkt at jeg bør gå meg en tur daglig nå som jeg har fri og tid til å gjøre det. Husker jeg var i veldig dårlig form sist jeg var gravid, tungpustet og sliten.

Tusen takk for alle koselig innlegg i dagboka mi! :klem2:

Fra i morgen av (23 uker :hoppe: ), kan ikke du oppdatere jevnlig hvor langt på vei du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...