Gå til innhold

Da prøver vi igjen


Linemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Bare innom med en fortsatt-god-helg-klem! :klem:

Jobber i helgen jeg også, godt å se vi er flere... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går fant jeg ut at puppene har begynt og lekke. hehe. men det er jo så seigt det som kommer nå.

ellers så har jeg hatt kramper i leggene flere ganger i natt, og halsbrann så jeg tror jeg skal bli gal. veldig festlig det.

i morgen skal jeg til jordmor og det gleder jeg meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag skal jeg til jordmor. gleder meg, men det skjer sikkert ikke noe spesielt der i dag, men.

nå skal jeg sette meg ned med ente3n kryssord eller lego jeg, frem til jeg skal på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig helg. er skikkelig sliten i dag, så det skal bli godt og bare slappe av i dag. har hatt en del smerter i magen i dag, men det er langt over der livmoren er, er sikkert ingen ting, men skikkelig ubehagelig har det vært til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

her var det lenge siden jeg har skrevet. men jeg har ikke orket og sitte noe særlig på nett for tiden.

skal til Gu i morgen og jeg gleder meg til det er over. har hatt veldig mye vondt i det siste og sammentrekkninger i magen. er nok ikke livmoren men det er jo nok til at jeg blir usikker og det skal ikke mye til.

skal logge av nå jeg for det kommer det tordne været så da går vel strømmen snart tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var oss gynokologen i går og han var veldig koselig. alt ser bra ut hittil. heldigvis bare ett foster og det sier jeg og. hadde det vært to så hadde jeg vel mistet troen på at det det kunne ha gått bra. og det hadde ikke vært den rette motivasjonen.

han mente at jeg ikke burde jobbe så mye lenger siden jeg har den jobben jeg har og det er jo fremdeles en risk for at jeg skal føde for tidlig denne gangen også siden de ikke fant grunnen sist.

jeg skal jo på ultralyd om fjorten dager også, og så en til etter uke 20, enten der eller på rikshospitalet.

for jeg skal jo be om og føde der og da ville jordmor at jeg skulle ha en ekstra undersøkelse der og det blir sikkert bra.

jeg hadde egentlig tenkt og ta en tiur på jobb men det er så vondt i magen, så jeg vet ikke om jeg tørr, skal se en liten stund og se om det gir seg litt.

ellers så har jeg så mye kramper i leggene om natten så jeg våkner flere ganger og halsbrann, men det er jo greit det bare det går bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linemor!

Så hyggelig at du er blitt gravid igjen og at alt ser ut til å gå bra så langt. Vi får krysse fingre for at den lille holder seg i magen til termin nå da. Bra at du fikk bytta lege, det verste som er er jo leger som ikke bryr seg om pasientene sine. Hadde ikke nølt med å bytte jeg heller.

Fint at du får litt tettere oppfølging nå. Lykke til videre i svangerskapet. Blir spennende å følge med på det som skjer videre framover, og jeg sitter her til du når 40+2 jeg :wink: .

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. jo takk for det. men jeg håper heller på 38+2 da. for overtid er ikke noe gøy. og jeg har termin helt i slutten av desember så det hadde vært greit om den kom en uke før eller noe. men ikke sånn som forrige gang da.

nå har jeg akkurat gått en tur til biblioteket og det har tatt meg en times tid. må jo gå siden noen hadde så lyst på bilen min. så jeg må få lånt meg en bil til mandag da jeg skal til legen for dit er det for langt og gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på tide å stikke innom deg og se hvordan det går! Kjempefint at alt ser ut til å være bra, krysser fingrene for deg jeg og. Sikkert lurt å ikke jobbe så mye lenger, tunge løft og løping og stress er vel ikke akkurat det beste nå.

Ha en fin dag og lykke til fremover! Håper du får en deilig sommer selvom du er gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk. jeg håper det jeg og. men det blir sikkert litt varmt og masser av bekymringer. nå er det største bekymringen alle magesmertene, men det ser jo ut som det er bar med minsten så da er det bare og krysse fingrene men det var sånn forrige gang også. så helt rolig blir jeg jo ikke.

jeg er aller mest lettet over at det helt sikkert bare er en, for noe annet hadde vært kjempe trist sånn som tingene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stikker bare en liten tur innom i dag jeg. har vært på jobb i dag, er kjempe sliten akkurat nå. skal vel snart legge meg tenker jeg siden sambo skal jobbe ekstra i morgen og da kan vi ikke sove lenge da heller. men men.

skal til legen på mandag, er spent på hvordan det går. magen har ikke vært bra i det siste og jeg skal spørre om sykm. men det er ikke noe morro, men det er ikke noe alright og ringe og si at en ikke orker og jobbe nesten hver dag heller. da er det bedre for arbeidsgiver og at jeg er borte hele tiden, sånn at de ikke hver dag lurer på om jeg kommer eller ikke.

men det er jo ikke sikkert legen ser det på samme måte da. og han går i ferie fra fredag, så jeg må jo spørre nå. for det er værre for en som ikke kjenner til det som har skjedd tidligere og sykm meg. så jeg må jo bare prøve.

håper jeg får noen som kan kjøre meg og siden bilen min ble stjålet forrige fredag, er litt rart og være uten, og jeg føler meg litt innestengt, men jeg hadde nok ikke orket og reise så mye rundt på besøk akkurat uannsett da.

dette ble vist en lang visitt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skal jeg liksom være 17 uker på vei. tiden går fort på en måte og innmari trengt på en annen måte.

gleder meg til ultralyden jeg, men det er litt igjen til den enda.

nå på kvelden har ikke magen vært så vond heller, men det var værre på dagen i dag. men har ikke blødninger enda i hvert fall og det er jo bra.

går og gulper hele tiden da, det er mindre interesant kan man si, men det gir seg jo en gang.

har laget bløtkake nå, har ringt mamma ett par ganger da, for litt inside information, så da blir det vel bra. svigermor og mormor kommer hit en tur i morgen, siden sambo hadde bursdag i går. så da får vi håpe at alle overlever kaka.

tenke at det er jo greit og ha prøvd en gang før jeg plutselig har en liten krabat som blir ett år, for da skal h*n ha kake.

jaja, da gidder jeg ikke skrive mer i kveld jeg.

alle som er innom og leser for ha en fortsatt fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å ønsker deg en god helg.

Lykke til hos lege på mandag, håper du får sykm. du håper på.

Ta det litt med ro og slapp av, så du kommer deg litt ovenpå nå. :klemme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ha besøk av svigermor etterpå, så nå skal jeg rydde og vaske litt, men skal legge beina på obrdet og slappe av i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke orket og skrive de siste dagene, men det er vel ikke så mye nytt egentlig. var oss lege på mandag, er 50% sykemeldt da. så det hjelper jo noe.

ellers var BT 130/70, har aldri hatt så lavt undertrykk men det gjør jo ingenting, det har jo vært høyere enn normalt hele veien så det. legen fant ikke fosterlyd.

jeg måtte ta blodprøve på nytt da, for oss den første legen så hadde de ikke skjekket jerninnholdet og ett par andre ting, men men.

nå sitter jeg bare og prøver og våkne til jeg skal på jobb. har snart ikke klær som passer ser jeg, det er no skit da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

det går lenge mellom hver gang jeg er her inne syns jeg, men men det får heller gå. synes ikke det er så mye og skrive om.

har endelig kjent litt liv der inne fra som jeg er sikker på, det var på tiden. siden legen ikke klarte og finne fosterlyd forrige kontroll har jeg bare tenkt at barnet har vært dødt.

er stort sett bare sånne tanker som spinner rundt i hodet mitt for tiden egenlig. drømmer masse om barnelik og andre festligheter. her om natta drømte jeg at mamma skulle ta selvmord, jeg trodde ikke helt på det i drømmen heller da.

når folk spør hvordan det går vet jeg egentlig ikke hva jeg skal svare. formen er stort sett dritt, men det er den jo for mange. og ikke klarer jeg og glede meg så det blir litt merkelig. det hendre at det glimter til med lyse øyeblikk da, men de gir seg fort. hender at jeg tenker at jeg kan jo snakke til magen eller tenke litt på hvordan det blir men jeg greier det ikke.

har ikke helt troen på at jeg får med noen barn hjem fra sykehuset denne gagen heller. det er jo egentlig ingen grun til at det skal gå galt nå, men det er bare det jeg tenker på.

her om dagen når jeg sto på terrassen så tenkte jeg at hvist babyen min satt på terrassen og lekte og det kom en edderkopp på den så kom jeg bare til å gå fra ungen for jeg er redd for edderkopper. blir så lei av detta dritt humøret.

håper at ungen er i full fart når vi skal til ultralyd til neste uke. det hadde jo vært fint om alt så bra ut der, kanskje jeg kan smile litt da. ellers så går jeg bare og venter på at uke 27 skal komme så kanskje jeg kan begynne og tro på at det går bra.

kanskje ungen er så stille inni der fordi den føler at ting ikke er bra med meg. jeg må se til å skjerpe meg ser jeg.

jaja. nå skal jeg sette meg og slappe av litt til, for det er jo det eneste jeg faktisk orker for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at du føler det på denne måten :trøste:

Men jeg forstår godt at du er redd det vil gå galt igjen.

Jeg vet ikke hva jeg kan si for å trøste deg. Hvis ikke legene tror det er noen grunn til at det kan gå galt igjen, så håper jeg du klarer å klamre deg til håpet. Og sannsynligvis går det jo bra!

Stor :klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va rpå Ul i går. termin ble flyttet til 23. men det har jo ingenting og si, med ett par dager, så da er jeg snart halvveis.

nå skal jeg på jobb, bare halvdag er jeg glad for så reiser vi på ferie en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...