Gå til innhold

Da prøver vi igjen


Linemor

Anbefalte innlegg

Endelig hjemme fra nattevakt og det er godt, men det gikk mye lettere enn jeg trodde at det skulle. nå har det jo vært en rolig natt da, men det er jo så.

lå jo bare og slappet av i fire timer før jeg skulle på jobb i går da, så det hjalp nok litt det og. nå er det bare ett par dager til jeg skal til jordmor. gleder meg, skal bli godt og få snakket med noen. og nå er jeg jo noen uker på vei og.

har tenkt og bestille time oss legen min i dag og, siden jeg har ny fastlege fra i dag av deilig det og. så nå håper jeg det blir litt orden på ting snart.

ellers så er jeg kvalm sånn innemellom og vondt i magen, men det er mer om kvelden enn dagen. men smerter i magen får jeg hvis det blir litt tungt på jobben og, så jeg håper det kommer til å fortsette med å gå bra.

er litt plaget av sure oppstøtt også, men det er ikke værre enn at det går enda, og jeg får lett kramper i beina, men det er ikke hver natt da og det er bra. men det er mye mer do flying da, hehe.

men nå skal jeg finne senga jeg og prøve og sove litt noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint at du har fått deg ny lege!

Nå skal du bli tatt på alvor og fulgt opp skikkelig!!! :wink:

Jeg husker at jeg også hadde endel hodepine de første månedene jeg var gravid. Mener å ha hørt flere som har vært plaget av det som gravid!

Lykke til hos jordmor!

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo egentlig vært oss jordmor i dag, men hun var vist syk, så jeg skal ringe i morgen og hvis hun er tilbake får jeg kanskje en ny time.

fikk endelig tak i den nye legen da, så jeg har time der til torsdag, så jeg håper det går bra. sånn at jeg kanskje kommer på en svangerskapskontroll før jeg føder, for det hadde jo vært greit da.

ellers er humøret mitt litt farlig i dag merker jeg, for jeg raser jo for de minste ting, synes litt synd på de rundt meg, men det er ikke lett og holde kjeft når hormonene løper helt løpskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Bare innom med en liten hilsen! Jeg følger med deg i svangerskapet ditt sånn i smug fra sidelinjen :sjenert:

Ha en fin kveld! :D

:klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk huldrejenta, bare koselig det at noen stikker innom.

har fått ny time oss jordmor torsad 24 tror jeg det var, så det blir sikkert bra.

ellers så har vi hentet en pus til i dag, så nå har vi to, så nå håper jeg bare at jeg får de to til å gå overens da. regner jo med og være litt mer hjemme etterhvert, og storepus eller Turbo Nøste som hun heter pleier ikke og jage kattungene, men når de blir store er hun litt mer humørsyk, nesten sånn som jeg er for tiden.

den nye skal være en guttpus, men det er vel bare til det første kullet blir født tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny pus! :) *litt misunnelig*

Håper det blir bra med den nye legen da og at h*n lytter til det du sier. Synd du ikke fikk vært hos jordmor, det blir sikkert spennende!

Følger med i smug jeg og... :wink:

Godnattklem fra *soul*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for hilsner.

ja jeg håper jo at den nye legen er grei, hvis ikke får jeg vel ringe sykehuset da, og snakke med de, var jo der jeg var når Ulvhedin døde så de vet jo litt om hva som skjedde.

nå er jo de første ukene over da, så nå skal jo den største abbort faren over. så da er det bare resten igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en dårlig dag. har vært hjemme fra jobben i dag. vet ikke helt hva det er. har vært veldig merkelig og vondt, men det har ikke begynt og blø eller noe så det er sikkert ikke noe, men jeg har vært så sliten. har stort sett bare ligget og sovet.

men i morgen er det forhåpentlig bedre, er ikke noe gøy når det ikke kjennes normalt ut, for da begynner huet og spinne på høygir, sikkert uten grun da, men det er slitesomt det og.

nå skal jeg lage middag, sambo er snart hjemme, så da skal han få litt mat, så skal vi to kose oss litt tenker jeg. han blir jo redd for at det skal være noe galt han og, men jeg håper det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg vært på jobb igjen, det gikk ganske greit, men jeg er sliten. men det er ikke farlig.

ellers fikk jeg telefon fra legesekretæren til den forrige legen og de hadde fått svar på blodprøven min de tok forrige gang, så i morgen har jeg tenkt og dra innom der og hente jorunalen min. skal jo til ny lege på torsdag og da er det jo greit for de og ha papirene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det. er fint med en klem i blandt. i morgen er det endelig tid for første kontroll da. var og hentet jorunalen min i dag. måtte betale 70kr for å få hente mine egne papirer og det synes jeg er ganske så festlig. men det er vel bare sånn det e.

har ingen skumle antistoffer i blodet i hvertfall og det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært på kontroll.

er veldig glad for at jeg har byttet lege, de to kan ikke sammenlignes i det hele tatt. det er jo ikke så mye og finne ut enda, men det er greit og føle at det blir ortlig oppfølging.

minus protein i urinen, heldigvis, men BT er litt høyere men ikke farlig høyt enda da.

vi hørte ikke på fosteret for det er ikke så lett når det er så tidlig, men jeg regner med at jeg gjør det oss jordmor om fjorten dager. har time igjen om fem uker, og i mellomtiden er det jo jordmor pluss at jeg skal prlve og få time oss gynokolog.

skal prøve og finne nr dit etterpå. har akkurat kommet hjem fra jobb og er litt i koma enda, hehe.

så nå er jeg litt lettere til sinns og gleder meg til å dra til jordmor den 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at legen var ålreit! Er jo viktig at man blir tatt på alvor enten det er små eller store ting. Ha en fin dag Linemor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så utålmodig. jeg vil kjenne liv, og jeg gleder meg til å høre hjertelyden til den lille. det går så smått i beygnnelsen altså. skal ringe til gynokologen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

i dag er det 13 uker og 6 dager, tror jeg da. er jo ikke så greit og være helt sikker enda da.

nå skal jeg ta en dusj og legge meg har jo jobba i natt. er veldig fint og jobbe litt natt, ikke så tungt som dagene, men det blir litt merkelig døgnryutme av det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nattevakter i helgen, så jeg er litt døgnvill akkurat nå. har stort sett bare ligget i senga og lest siden jeg kom hjem i dag. orker ikke stort.

om noen timer så er det jo tilbake på jobb, men dette er siste natta for denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...