Gå til innhold

Da prøver vi igjen


Linemor

Anbefalte innlegg

:danse:Gratulerer med 24 uker! :danse:

På apoteket sa de at jeg kunne bruke både Novalucid og Gaviscon :klø: Jeg har heldigvis mest tatt Gaviscon da det hjelper meg best. Halsbrann er ikke noe særlig nei. Husker jeg var mye plaget sist, og da kjente jeg ikke til Gaviscon. Gikk og knasket på Link som ikke hjalp i det hele tatt :roll:

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo takk for det.

hadde bare denne halsbrannen gitt seg litt. tror jeg snart spyr ild her jeg. og har ingenting som hjelper uannsett hva jeg prøver så blir det bare værre. og magen er så oppblåst for tiden.

går bare rundt og fiser, ikke spesielt festlig egentlig, men det er vel bra det kommer ut, men det sprenger så innmari.

sprengt torsk. minst. eller sprengt elefant er vel mer riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Av en eller annen grunn er jeg også veldig oppblåst og fisete nå. Ser nesten gravid ut :wink:

Kanskje det er et datavirus som går :ler:

Kjedelig at ingen ting hjelper mot halsbrannen da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du Linemor! :klø:

Blir jo nesten bekymret når du ikke har vært innom på de vanlige morgenrundene dine her :wink:

Håper det går bra med deg! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, jada alt er bra. sambo har fri i dag, for vi skulle jo egentlig til jordmor, men hun har sykt barn så det ble ikke noe av da. men men.

så da sto jeg ikke opp før åtte og har ikke orket og sitte på nettet før nå. magen er skikkelig i opprør. føler meg sikkelig utillpass og sprengt. og det prikker i armene og halsbrannen lever.

ikke noe godt humør i dag egentlig. alt er bare så stint.

men jeg er egentlig ikke plaget med ødemer heller, men kanskje det kommer noe utover, for det kan nesten kjennes sånn ut.

har fått ny time oss jordmor til onsdag, så det er jo ikke så lenge og vente det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Madden.

jeg prøver men dette er ikke noen god helg merker jeg. er ikke i form i det hele tatt. i morgen er det to år siden vi begravla Ulvhedin. men da er merkedagene over for denne gange.

jeg er så redd for og miste en gang til, men det må vel slippe litt taket etterhvert.

sambo er borte i kveld, jeg er bedt bort men jeg orker ikke å reise, vil bare være hjemme og ta det med ro.

på mandag blir alt så meget bedre, håper jeg.

har kjent masse spark i dag da, så det er jo fint, men ellers klarer jeg ikke holde tak i de posetive tingen i dag, men det kommer bedre dager. det begynner og nærme seg de siste ukene før vi er lenger enn sist, kan være litt det.

er egentlig ikke sint og sånt i dag, bare så uendelig tom. det er drittleit og jeg blir ikke akkurat noe bedre og være i hus med da. for jeg vil ikke ha kos og jeg vil ikke prate vil ikke være alene og orker ikke være sammen med andre, og da begynner det og bli litt komplisert selv for meg.

kommer igjen i morgen eller på mandag skal se hva jeg klarer og tvinge huet mitt til å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mange trøstende ord å komme med, bare en stor god :klem: .

Jeg er også redd innimellom. Redd for å få HELLP-syndrom så tidlig at det ikke går å redde babyen. Men det er "bare" ekle tanker. Jeg har heldigvis ikke opplevd å miste. Men jeg forstår veldig godt at du har det tøft i disse dager.

Om noen uker blir det sikkert bedre! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er trist at du skal ha det så tungt Linemor. Håper det kan hjelpe litt å være på KG..vi er her jo for deg..men samtidig får du være for deg selv.... :trøste:

Livene våre tror jeg etterhvert blir fulle av 'merkedager' både av den gode og den mindre gode sorten. Vi skal aldri glemme de som ikke lenger er iblant oss..men vi må huske å sette pris på det vi tross alt har fått delt sammen med dem.. Skal ikke begi meg ut på noen avhandling..for jeg har aldri vært i den situasjonen du er i nå..men du skal iallefall vite at jeg tenker på deg! :klem: Og det kommer bedre dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Madden og Murmel. ja det kommer bedre dager, det er det ikke tvil om, men ikke alltid like lett og se at over skyene er himmelen blå. selvom man vet det.

disse dagene var ikke så tunge i fjord, selvom det var veldig trist og da drev jeg og var redd for at jeg kasnkje ikke kunne få barn lenger, at det hadde skjedd noen når han kom så tidlig forrige gang. og det var vondt men det er nesten værre (akkurat i øyeblikket) og være redd for å måtte holde en begravelse til. men jeg skal jo ikke det, skal ikke føde for tidlig heller og ikke er barnet dødsdømt når det er født. men noen ganger så er det bare litt vanskelig og se det.

følte meg litt bedre i går kveld, men jeg orka ikke logge meg på, ville bare hvile. våkna over halvannen time for sent i dag, så jeg tror jeg er trøtt etter mange netter med lite søvn og mange turer på do iløpet av natta.

gleder meg til jordmor på onsdag, håper sambo får hvert med, men det er ikke helt sikkert. men det er ikke så mye og gjøre med at noen har syktbarn da. det er sånt som kan skje oss alle.

nå skal jeg snart finne meg noe ortlig frokost tror jeg. hvis jeg bare våkner nok til at jeg orker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Linemor! :klem2:

Fint du føler deg litt bedre. Og onsdag blir en flott dag, både jordmor og nesten 25 uker :rosasmil: Jeg skal forresten til legen på onsdag, litt ekstra oppfølging.

Sov og hvil deg du, du trenger nok det. Er du fortsatt like flink til å gå turer? Kanskje du buder begynne å følge med på de dårlige såpeseriene på TV på dagtid, bare sånn for å få tiden til å gå? Jeg ble desverre hekta på "I gode og onde dager" på TV3 da jeg var i permisjon sist. Har heldigvis klart å styre unna så langt :ler:

Ønsker deg en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :blomst_opp:

Håper du har det bedre Linemor! Men det er lov å syns ting er vanskelig også. Tenker på deg, du fortjener at alt går fint denne gangen, og det gjør det vel helst og. :trøste:

Ønsker deg en best mulig dag! Ta vare på deg selv. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så snille med meg, og det varmer at noen bryr seg. dvs det er nok mange som bryr seg av de rundt meg og, men jeg er ikke alltid så flink til å snakke med dem om alt. men de skjønner nok at jeg er litt ekstra nervøs så de er jo snille mot meg de og.

jeg fulgte med på i gode og onde dager jeg og, men har ikke begynt med det enda.

har jo vært så mye ol. nå driver jeg og spiller eller hører på lydbok og briderer.

men samtidig som jeg er sliten og lei har jeg så lyst til å bare gjøre klart huset til knøttet kommer hjem. men skal vente litt til, og det er ikke kjempe mye vi kommer til og gjøre først men noe må gjøres men det er skummelt og gjøre for mye i tilfelle rottefelle.

men humøret er litt bedre i dag. prata med en sur mann i telenor i sta og det hjalp, hehe,. tenk og være så sur. er jo greit så lenge jeg blir i godt humør av andres surmuling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telenor er jo snart beryktet for sine sure saksbehandlere. Har vært borti dem jeg også :roll:

Men det er jo flott hvis de hjelper på humøret :ler:

Nå har jeg nettopp sett slutten på Dr. Phil på TV3. Vet nesten ikke om det var så mye bedre enn I gode og onde dager :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

der sier du noe, hehe. nei er ikke alt amrikansk som er bra.

har sett noe av det, og noe er greit mens andre ting blir liksom så altfor mye.

nei jeg er glad for at jeg ikke ser så mye på tven på dagtid, for det går mye dritt, som det er veldig lett og bli hekta på, så jeg sier ikke noe på at andre også blir det.

men når jeg jobber, så er det ikke ofte jeg har tid til det, så det blir ikke så ofte det er sånn.

egentlig har jeg masse småtteri jeg kan holde på med, så jeg har ikke tid nok, men når det er dårlige dager er det ingenting som hjelper, men i dag er det nok jeg har lyst til, men er så trøtt.

nå er jeg nesten ferdig med bollene mine (kjøpte ferdig pakke) og sambo ringte i sta og lurte på om vi kunne ha pannekaker til middag, så da takket jeg ja. er ikke mye som er lettere enn det.

og det minner meg om at jeg skal gå med en gang og skrive handleliste til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at du er i bedre form da Linemor!!Kanskje jeg skal prøve ditt triks neste gang jeg er i litt dårlig humør...ringe telenor!?! Ender stort sett opp med at jeg blir enten a)Svært, svært forbandet..og verbalt kryper gjennom røret for å kvele dem...b)blir utrolig oppmuntret av negativiteten i den andre enden..og morer meg stort med å sette dem fast i diskusjoner eller c)ikke gidder å prøve engang og bare legger på med en gang... :ler: ikke helt lett de dere folka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei de er ikke det Madden. og ikke vet de hva de prater om. for den jeg prata med sa at de hadde avsluttet ett av abonomangene min. hadde to. jeg ringte for å avslutte det ene og lurte på hvor lenge det var igjen av bindinstiden på det andre. da han sa at det også var stengt så syns jeg det var rart siden jeg ikke hadde fått noe beskjed om det.

men så ringte sambo dit og han fikk beskjed om at nei det er ikke avsluttet det. idioter, men det får nå bare være. snart helt ferdig med dem nå.

men det var nok om dem, de er ikke verd så mye omtale.

er 24+5 i dag, så det nærmere seg sakte slutten på enda en uke.

skal bli fint og komme til jordmor i morgen, men jeg regner med at ting er bra da og, kjennes sånn ut i hvert fall. nå har jeg vært ute og gått tur, er deilig så tidlig på dagen for da er det fremdeles kjølig ute, men jeg svetten renner jo når jeg setter meg ned hjemme da. selvom jeg verken har gått langt eller fort så det er vel noen hormoer som jobber overtid.

har bare våkna en gang i natt med kramper og det er godt. begynner og bli veldig trøtt så jeg tror jeg skal legge meg litt igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Blir veldig glad når noen vil støtte meg i denne ventingen. Nå er ventetiden over og jeg har testet positivt.

Tusen tusen takk for støtten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...