Gå til innhold

Da prøver vi igjen


Linemor

Anbefalte innlegg

Natta og sove godt Linemor! :vinke:

(Tenk atdu har kommet så langt i svangerskapet allerede, syns ikke det er såå lenge siden jeg begynte å lese her! Men på den annen side virker det nok fortere for meg enn for deg som går og kjenner på det hele tiden ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott da linemor!! Tenk at du faktisk var kommet lenger!! du fikk noen dager til av den snille UL maskinen!!

Dagene går fort nå..og tenk på det at de første og aller kritiske fasene faktisk er overstått!! Som legen sa..prøv å ruge nå..de gjør alt de kan for å hjelpe deg om noe skulle skje!!

Flott at du får gå til sykehuset nå...så slipper du sitte på nåler hver gang du skal til fastlegen mht. sykmelding og sånt!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Soul og Madden.

ja jeg er veldig glad for ett par dager ekstra. det er aldri dumt. og jeg kjenner jeg er mye lettere i hele kroppen etter timen i går.

kan sikkert komme tunge dager og, men jeg håper at jeg kanskje skal slå meg til ro med at nå gjør de det de kan og mer kan ingen gjøre.

tenk at babyen ligger inni der og øver seg på og puste. og rulle rundt og strekker på seg. det er så deilig og skummelt og tenke på. både gleder og gruer meg til det skal komme. er veldig utålmodig samtidig som jeg ikke vil at det skal komme nå siden det er så tidlig.

alt er liksom ikke helt klart her hjemme til at den skal komme ut kan jeg se. men hvis den fornuftige delen av meg tar over, så vet jeg at det er ikke umulig og få til. er bare det at jeg vil ha alt gjort på flekken. og ting tar litt lenger tid enn som så.

26+2 er bare noen dager igjen nå så er jeg kommet likelangt og så lenger enn forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagboknabo! Vi er mange som skriver nesten hver dag, men vi fyker likevel over på side 2 temmelig kjapt. Jeg har dessuten observert at dette er det flere av oss som syns er litt dumt. Derfor prøver jeg meg på et lite opprop på ”ris og ros” for å se om moderatorene vurderer å revurdere litt – og i det minste dele ”oss” i to. (Som vel egentlig er tilstrekkelig?)

Er du enig med meg, skriv gjerne under på mitt lille innlegg, som du finner her --> http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96556

Ha en fin dag! :klem: fra Månebarnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant Sirka. jeg er veldig glad for alt ekstra. j hvertfall nå. vil ikke være på overtid før 6januar, men jeg er ikke så redd for og komme dit. men det er aldri godt og vite.

driver og rydder litt i dag og det er godt og få det gjort. men jeg blir sliten så det går i etapper, og mye av det er ikke slitsomt. har lurt litt på om jeg skal gå på og rydde det ene kjøkkenskapet mitt. maten detter snart ut, for det blir bare dytta inn har jeg følelsen av. og i morgen orker jg kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå skal du ruge som bare fa... :wink:

Og trygdekontoret må bare grynte så mye de vil :roll:

Jeg vet av ei som fødte i uke 28 første gangen. Det gikk bra. Neste svangeskap ble hun sykemeldt fra uke 20, for sikkerhets skyld. De fant vel aldri grunnen til at fødselen startet. Hun endte med å gå nesten 3 uker på overtid, noe hun aldri hadde forventet :ler:

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...mon tro om ikke linemor har havnet i feil kategori?? eller kanskje den rette :ler: !!!

Håper du har sovet godt i natt da...det har du sikkert siden du enda ikke har vært inne!! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært oppe siden fem, men sambo er trøtt i dag, så jeg har prøvd og få han opp.

ja jeg vet jo at det kan gå tiden ut, eller overtid. men prisen kan være for høy og betale hvis en ikke tar hensyn. men går det bra denne gangen så må jeg nok jobbe vanlig neste svangerskap. hvis ikke utredningen vil vise at det er like stor sjangse for at det kan gå galt senere.

det at de ikke vet hva som er grunnen er det som bekymrer legene på sykehuset mest. og det er det som gjør at fastlegen ikke skjønner noen ting.

etter at jeg hadde lagt meg i går så tror jeg ungen snudde seg for hele magen var bare en stor bevegelse, hehe. tror h*n tok fraspark først for det kjentes ut som om den bruke nederste delen av magen som trampoline. men jeg skal ikke klage over disse deilige bevegelesene. for jeg er så glad for at jeg kan kjenne det.

det driver og sparker litt nå og, skal snart få litt froksot nå, er jo vant til og spise i fem tiden.

skal en liten tur til sverige i dag. handle litt. skal ha med ei venninne og det kan være greit sånn at jeg får litt hjelp. drar tidlig så jeg slipper så mye folk for det er så slitesomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig at du vil være sammen med oss under kategori M-Å :wink: Må innrømme at jeg lette lenge etter deg i den andre gruppen :ler:

God tur til Sverige! Godt å komme seg litt ut av huset!

Ønsker deg ei fin helg! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg fikk ikke med meg at det var to grupper på morran i dag jeg murmel. bare gikk på den nedereste.

ja nå har jeg kommet hjem og det er godt det og. er litt sliten, så jeg tror jeg skal legge meg litt nedpå snart.

håper det blir gjort litt fornuftig iløpet av helgen, men det blir ikke noe ute hvis dette være fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD HELG! :-)

Så kos med bevegelser! Det må være en underlig følelse hehe. Vanskelig å forestille seg når man aldri har vært gravid! Men da vet du at babyen trives! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det skal jeg prøve. magen er litt rar nå ikke som den pleier, men det er ikke intenst vondt, mer snikende vondt egentlig.

er ikke sammentrekninger heller, så jeg får vente og se hvordan den blir utover kvelden. kanskje jeg som begynner og bli litt nesten 27uker hysterisk.

nå skal jeg snart spise middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper vontene går fort over. Det er ikke noe hyggelig å kjenne på slike ting, selv om det sannsynligvis ikke er noe farlig. Jeg er redd jeg kommer til å kjenne meg ihjel etter vondt i leverområdet etterhvert :roll: (det var det det startet med sist). Og jeg forstår deg veldig godt om du blir litt engstelig :trøste:

Dette skal gå bra! :klem2:

Finner jeg ingen oppdatering i morgen formiddag, så blir jeg bekymret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere slapp og vente så lenge på oppdatering da heldigvis. føler meg litt bedre nå, så det er bra. kan hende jeg bare er sliten og det gjør at jeg merker ting bedre og det og kjenne etter alt er jo ikke lurt.

men jeg klarer ikke og lene meg no særlig fremover(i forhold til de siste dagene) for det er vondt i ene siden. men det er ikke blod eller kynnere nå så det er bra.

lå og leste litt baby bok istad og det er koselig, akkurat det jeg leste rakk jeg og lese med førstemann og men det gikk greit.

pluss at jeg har kjent bra med liv gjennom dagen og det gjør det mye lettere. begynner og kjenne det utenpå litt oftere også og det er deilig. men babyen virker ikke stressa for det er ikke sånne bra bevegelser det er mer som om den strekker på seg der inne og snur seg litt og sånt.

sitter og hører gladmusikk nå mens jeg skriver og det hjelper jo litt det og. er ikke mye musikk som går bra for tiden blir fort kvalm og sliten av det, men denne sangen går bra.

da får dere ha en god natt, for nå skal jeg snart finne senga igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...