AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1921 Skrevet 22. mars 2014 Jeg svipper innom denne tråden med ujevne mellomrom, og lurer litt på hvorfor mange lister opp te og kaffe, og også annen nær kalorifri drikke? Anonymous poster hash: edb89...cd0 Fordi vi har lyst vel.. Anonymous poster hash: 8708f...5d2
Popc0rn Skrevet 22. mars 2014 #1922 Skrevet 22. mars 2014 Å herregud, hvorfor orker dere å spise ørten ganger om dagen? Det er jo så mye bedre å spise mat som er snill mot blodsukkeret, så slipper man å spise hver tredje time. Jeg har ikke tid til å spise hver tredje time og ikke ønsker jeg det heller. Frokost: tyrkisk yoghurt, fløte og hjemmelaget granola (nøtter, frø og kokosmasse) Middag: Kremet avocado-suppe med bacon, tomat, paprika, purre, løk, pinjekjerner og kremost. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1923 Skrevet 22. mars 2014 Omg!!!!! Hvem skulle trodd at Kidneybønner kunne smake så vidunderlig????? Disse smakte som et stykke himmel. Som saftige brownies som smelter på tungen! 1 boks kidneybønner 3 ss sukrin Gold 2-3 ss kakao 1 dl kokosmelk 1 ts natron Stor dryss med kanel 2 håndfuller havregryn EDIT: 1 ss peanøttsmør 20 gram mørk sjokoalde (jeg brukte Steviasjokoalde 70%) Kjør alt i blender med blader til røren er glatt Bruk en spiseskje og legg dem på smurt plate(jeg fikk 12 stk) Ta resten av sjokoladen og ta en rute og dytt inn i midten Stek på 180 grader i 5-6 min.image.jpg Enjoy Hvor mye sånn ca er en "håndfull havregryn"? Anonymous poster hash: edb89...cd0
Gjest miaw Skrevet 22. mars 2014 #1924 Skrevet 22. mars 2014 (endret) Frokost; brødskive med leverpostei, majones og agurk. Eplejuice. Lunsj; vårruller. Hjemmelaget sitroniste. Middag; gratinerte poteter med ost, bacon, purre og rømme. To store glass cola. Resten av kvelden; smågodt. Endret 22. mars 2014 av miaw
Pringle Skrevet 22. mars 2014 #1925 Skrevet 22. mars 2014 (endret) Frokost: To egg og litt honningmelon. Lunsj: En skogsbæryoghurt, en gulrot og noen peanøtter. I parken: Hjorteburger med stekt løk i brød. Med jentene: Grønn salat med avocado, fetaost og oljedressing, mange Ritz-kjeks med fem-seks andre typer ost, paprika, druer, opptil flere biter sjokolade, potetgull, sjokolademousse med krokan og is med cookie dough. Kvelds: En plomme. ???? kalorier, men helt sikkert mange nok Endret 22. mars 2014 av Pringle
Gjest Runforit Skrevet 23. mars 2014 #1926 Skrevet 23. mars 2014 Hvor mye sånn ca er en "håndfull havregryn"? Anonymous poster hash: edb89...cd0 Det jeg fikk med meg når jeg tok en hånden nedi havregrynen 1
Gjest Funky Punk Skrevet 23. mars 2014 #1927 Skrevet 23. mars 2014 Jeg svipper innom denne tråden med ujevne mellomrom, og lurer litt på hvorfor mange lister opp te og kaffe, og også annen nær kalorifri drikke?Anonymous poster hash: edb89...cd0 Det kan jo ha en avgjørende faktor om hvor sulten man er. Jeg blir ikke så fort sulten om jeg drikker mye te osv, og det påvirker igjen hvor mye jeg spiser
Pringle Skrevet 23. mars 2014 #1928 Skrevet 23. mars 2014 Jeg lurer på hvorfor mange spiser flere yoghurter hver dag, og noen ganger også flere til hvert måltid? Ett beger yoghurt er jo beregnet å være én porsjon?
Gjest Runforit Skrevet 23. mars 2014 #1929 Skrevet 23. mars 2014 Startet dagen med rugknekkebrød med eggerøre og skinke, fruktsalat og mørk nøttesjokolade I dag blir det nok en del frukt, pizzarester og så vurderer jeg å bake sjokoladekake
chouette Skrevet 23. mars 2014 #1930 Skrevet 23. mars 2014 Rundstykke med valmuefrø med eggerøre og bacon. Himmelsk.
aboveandbeyond Skrevet 23. mars 2014 #1931 Skrevet 23. mars 2014 Jeg lurer på hvorfor mange spiser flere yoghurter hver dag, og noen ganger også flere til hvert måltid? Ett beger yoghurt er jo beregnet å være én porsjon? Ett beger yoghurt er jo ett mellommåltid, jeg spiser mye yoghurt fordi det er sinnsykt godt i tillegg til lite kalorier. Dermed så blir ofte to beger lunsj, evt kveldssnacks
aboveandbeyond Skrevet 23. mars 2014 #1933 Skrevet 23. mars 2014 Frokost: Havregrøt og to rugsprø med mager skinkeost Jobbmat: Idag blir ett eple, to yoplait og gulerøtter Middag: Laksewok Kvelds blir sikkert eple, yoghurt eller gulerøtter
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1934 Skrevet 23. mars 2014 En blåbærskyr, et eple Anonymous poster hash: 5753f...b2b
Pringle Skrevet 23. mars 2014 #1935 Skrevet 23. mars 2014 Ett beger yoghurt er jo ett mellommåltid, jeg spiser mye yoghurt fordi det er sinnsykt godt i tillegg til lite kalorier. Dermed så blir ofte to beger lunsj, evt kveldssnacks OK, takk for svar. Skjønner at det ikke virker ensformig heller når du liker det :PMen hadde det ikke vært enklere (og billigere) å kjøpe større enheter istedenfor porsjonspakningene da?
According To Skrevet 23. mars 2014 #1936 Skrevet 23. mars 2014 Frokost: Omelett av tre egg med skinke og ost, på to brødskiver. Lunsj: Proteinpannekake Middag: Restaurant, så er ikke helt sikker.
FantasDick Skrevet 23. mars 2014 #1937 Skrevet 23. mars 2014 - Speltlomper med hhv aromasalat, philadelphia, kyllingfilet-pålegg, paprika og aromasalat og eggesalat. "Kakao" av melk og Walden Farm sjokoladesirup med litt krem på toppen. - Kaffe med melk og en halv pose Barbara's Snackimals. - Hjemmelaget gulasj! Farris til. Tviler på at det blir så mye mer etter gulasjen, da den er veldig mettende og jeg spiser typ tre skåler (den er insanely god!), men kan hende det blir litt smågodtrester fra i går.
Gjest miaw Skrevet 23. mars 2014 #1938 Skrevet 23. mars 2014 - Speltlomper med hhv aromasalat, philadelphia, kyllingfilet-pålegg, paprika og aromasalat og eggesalat. "Kakao" av melk og Walden Farm sjokoladesirup med litt krem på toppen. - Kaffe med melk og en halv pose Barbara's Snackimals. - Hjemmelaget gulasj! Farris til. Tviler på at det blir så mye mer etter gulasjen, da den er veldig mettende og jeg spiser typ tre skåler (den er insanely god!), men kan hende det blir litt smågodtrester fra i går. Lyst til å dele gulasj oppskrift kanskje?
FantasDick Skrevet 23. mars 2014 #1939 Skrevet 23. mars 2014 Lyst til å dele gulasj oppskrift kanskje? Jada! 2-3 gule løk 3-4 fed hvitløk 1 chili 2 paprika 1 glass tomatpuré 1/2 purreløk 2 buljongterninger (eller kraft) Potet etter eget ønske (vi bruker ca. 6 medium) Kjøtt etter eget ønske (vi bruker flatbiff, ca. 800 gr) Krydder (salt, pepper, paprikapulver). Kutt alle grønnsakene, blankes i en stor gryte. Hiv oppi tomatpuré og buljongterninger og svi det litt. Kutt kjøttet, brunes i en panne, bland inn ca. 2 ss paprikapulver og tilsett i gryta. Hell på vann, ca. 1 liter. Oppi med potetene. La det koke i 2-3 timer. Enjoy! 1
Anneline80 Skrevet 23. mars 2014 #1940 Skrevet 23. mars 2014 Etter løpetur: et kyllinglår, litt salat og et glass melk. Kaffe. Mellom: en banan. Lunsj: stekte egg, bacon bakt i ovnen, tomater, salat og paprika. Et glass eplejuice og kaffe. Mellom: en rosinscone på kafé. Middag: hjemmelagde ferske vårruller med kylling og grønnsaker, sweet chili-saus og en tiger-øl. Til kvelds blir det kanskje litt chilisjokolade. Ellers vann å drikke gjennom dagen. 1
Fremhevede innlegg