FantasDick Skrevet 19. mars 2014 #1861 Skrevet 19. mars 2014 - Et lite stykke fromasjkake, et lite stykke suksessterte (bursdag på jobb og "tvangsspising ). Kaffe. - Tyrkisk yoghurt med hasselnøtter, kokosflak, linfrø og solsikkefrø. Kaffe. - 2 speltlomper med soyaprotein, mais, hvitost og tacosaus. Mango-te. - 2 kyllingfileter surret i strandaskinke og fylt med kremost, asparges i strandaskinke, bakte cherrytomater og blomkålpurè. Cola-X.
Gjest Runforit Skrevet 19. mars 2014 #1863 Skrevet 19. mars 2014 Frokost Eggerøre med skinke og nøtter Lunsj Wraps med skinke og avokadomos Mellom mango Mellom 2 Ananas og mandler Middag Kylling i peanøttsaus Kvelds Stor fruktsalat(fått dilla)
Gjest Belle âme Skrevet 19. mars 2014 #1864 Skrevet 19. mars 2014 Skorpermed brunost. To osteboller. En litago. Er sulten
Pringle Skrevet 19. mars 2014 #1865 Skrevet 19. mars 2014 Skorpermed brunost. To osteboller. En litago. Er sulten No shit? Hvis det er sant: Du spiser jo nesten ingenting, og det lille du spiser er rent sukker. Til informasjon: Sukker gjør deg bare mer sulten. 4
Gjest Belle âme Skrevet 19. mars 2014 #1866 Skrevet 19. mars 2014 No shit? Hvis det er sant: Du spiser jo nesten ingenting, og det lille du spiser er rent sukker. Til informasjon: Sukker gjør deg bare mer sulten. Skorper har nøkkelhull=Lite sukker(trur eg) Er kyllinglår sunt?
Gjest miaw Skrevet 19. mars 2014 #1867 Skrevet 19. mars 2014 (endret) Frokost: Rundstykke med en halv avokado, ost og skinke. En stor kopp kaffe Latte Lunsj: Gulerotsuppe. En brødskive med ost og makrell i tomat. Et glass melk. Middag; Sesampanert laks med brokkoli og avokado. Kvelds; Et stort glass sjokolademelk, et par skjeer nugatti (sugen på sjokolade sa du?) Endret 19. mars 2014 av miaw
Pringle Skrevet 19. mars 2014 #1868 Skrevet 19. mars 2014 Skorper har nøkkelhull=Lite sukker(trur eg) Er kyllinglår sunt? Nøkkelhullet ser tenkende mennesker bort fra. Det er ganske tilfeldig hvilke produkter som får det, og mye har med markedsføring å gjøre. Kyllinglår kan være sunt. Jeg har netopp spist et, og føler meg helt topp! Sukker kan være OK. Det er summen av alt du spiser på en dag som teller. Litt av hvert fra hver matvaregruppe (korn/ris/potet, frukt/grønnsaker, egg/kjøtt/fisk, melkeprodukter) hver dag er bra. Litt godterier er helt greit, men det må ikke bli så mye at du får problemer med å få i deg det du skal ha av mat eller blir tykk.
Gjest Belle âme Skrevet 19. mars 2014 #1869 Skrevet 19. mars 2014 Nøkkelhullet ser tenkende mennesker bort fra. Det er ganske tilfeldig hvilke produkter som får det, og mye har med markedsføring å gjøre. Kyllinglår kan være sunt. Jeg har netopp spist et, og føler meg helt topp! Sukker kan være OK. Det er summen av alt du spiser på en dag som teller. Litt av hvert fra hver matvaregruppe (korn/ris/potet, frukt/grønnsaker, egg/kjøtt/fisk, melkeprodukter) hver dag er bra. Litt godterier er helt greit, men det må ikke bli så mye at du får problemer med å få i deg det du skal ha av mat eller blir tykk. Da lager eg til kylling ) Må vel slutte å se på nøkkelhull i samme slengen
Pringle Skrevet 19. mars 2014 #1870 Skrevet 19. mars 2014 Da lager eg til kylling ) Må vel slutte å se på nøkkelhull i samme slengen Fint å høre! Og håper maten smaker!
Gjest Funky Punk Skrevet 19. mars 2014 #1871 Skrevet 19. mars 2014 Grandiosa er vel også nøkkelhuklmerket. Betyr ikke at det er sunt å spise det hver dag Søk litt rundt på sunne oppskrifter, les om forskjellig mat så du lærer mer om det. Ikke vær redd for å spise mat!
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1872 Skrevet 19. mars 2014 Frokost: 2 skiver Lunsj: 1 skive og en pære Middag: 2 pitabrød laget som pitapizza. Etter: Et eple Kvelds: Blir vel en skive tror jeg Anonymous poster hash: 9fd85...78d
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1873 Skrevet 19. mars 2014 Frokost: Havregrøt med en svær jordbær, gojibær, rosiner og pistasjnøtter. lunsj: ett grovt korn/rundstykke med 2 speilegg lunsj 2: rester av panert torsk, tykk brokkolisuppe, en klatt kesam og salat middag: fullkornspita med biffstrimler, paprika, mais, løk,ost,salat. kvelds: smoothie av skogsbær og mager vaniljekesam.Anonymous poster hash: d0d2e...9d5 1
Mormont Skrevet 19. mars 2014 #1874 Skrevet 19. mars 2014 Frokost: Havrepannekaker med banan og blåbær Lunsj: Gresk yoghurt vanilje + en banan + en håndfull cashewnøtter Middag: Hjemmelagde fiskeboller i hvit saus med raspet gulrøtter Kvelds: To knekkebrød med makrell i tomat + en appelsin 1
Pringle Skrevet 19. mars 2014 #1875 Skrevet 19. mars 2014 Frokost: Banan-sjokolade-smoothie. Lunsj: Knekkebrød med leverpostei, ett med salamiost, en nektarin. Mellom: En Tine vaniljeyoghurt. Sursild. Middag: Kyllinglår, søtpotetmos med rød chili, grønne bønner. En plomme. Kvelds: Druer, brie. 1388 kcal.
Butter Skrevet 20. mars 2014 #1876 Skrevet 20. mars 2014 I går ble det: Frokost: 1/3 boks mager cc med en neve nøtter og masse solbær. kaffe. Lunsj: 1 knekkebrød med makrell i tomat og agurk, 1 skive steinalderbrød med samme. Middag: 1 1/2 fiskekake i hjemmelagd burgerbrød, paprika og coleslaw. Kvelds: 1 glass rødvin, Stangselleri og 2 musliknekkebrød. med ost.
Vorin Skrevet 20. mars 2014 #1877 Skrevet 20. mars 2014 I går: Frokost: Brødskiver med egg og fenalår Lunsj: Brødskiver med leverpostei Mellommåltid: Eple, mandler og en pose sweet thai riskaker Middag: Koteletter med rotmos, sjysaus og rosenkål Kvelds: Appelsinmuffins og smågodt. 1
Gjest Belle âme Skrevet 20. mars 2014 #1878 Skrevet 20. mars 2014 Pizzabrød Litago Ein liten smørbukksjokolade Ein krokanrull Ein sånn kartong/boksting med jordbær Ein burn
FantasDick Skrevet 20. mars 2014 #1879 Skrevet 20. mars 2014 (endret) - Tyrkisk yoghurt med hasselnøtter, linfrø, solsikkefrø og kokosflak. Kaffe. - Lite stykke kake med krem (smakte som noe butterdeig/vannbakkels-opplegg). Faen meg bursdag på jobb i dag også. - Speltlomper med eggesalat, aromasalat og kyllingfiletpålegg. Grønn te med sitron. - Eh, noen skjeer peanøttsmør med mørk sjokolade. Herre jesus, det er noe av det beste jeg har smakt!! - Hvitløksbakt laks med salat (aroma, agurk, sukkererter, mais, rødløk, paprika og cherrytomater. Fransk dressing fra Knorr. Farris. Endret 20. mars 2014 av FantasDick
Marshmallow Skrevet 20. mars 2014 #1880 Skrevet 20. mars 2014 Frokost: En neve sjokoladekuler, ett rugsprø med ost og skinke Før trening: Fire rugsprø med makrell i tomat og lettmajones Mellom: En iskaffe Nattmat: Blir en ferdigmiddag (ca 600 kcal) og en frukt Litt lite med tanke på at jeg har hatt en hard spinningøkt, men jeg sliter med å få i meg nok mat når jeg jobber natt....
Fremhevede innlegg