gardin Skrevet 18. mars 2014 #1841 Skrevet 18. mars 2014 Sen frokost: cottage cheese fra 14-serien Lunsj: 3 mini "proteinpannekaker" med 1/2 banan + kanel Middag blir kyllingwok eller grilled cheese, dårlig matlyst idag.
Butter Skrevet 18. mars 2014 #1842 Skrevet 18. mars 2014 (endret) Til nå i dag: Frokost: Havregryn med biola, masse solbær og litt nøtter. Lunsj: 1 tomat, 1 musliknekkebrød med brunost, 1 skive steinalderbrød med lett jarlsberg. cafe med vennine: Kaffe og halvgrov scone med nøtter og frukt. Ble 1 1/2 skål hjemmelaget brokkolisuppe med et hardkokt egg til middag + 1 kiwi og noen druer til kvelds/dessert. Endret 18. mars 2014 av Butter
Gjest miaw Skrevet 18. mars 2014 #1843 Skrevet 18. mars 2014 Frokost; Røket laks. Et stort glass helmelk. Lunsj: Ostesmørbrød Mellommåltid: 3 vaniljekjekser. En fiskepinne. Masse kaffe Middag: Sesampanert laks med teryakisaus og stekte grønsaker. NAM! Før trening blir det; En stor kopp kaffe latte med helmelk Kvelds; Resten av middagen
Teriyaki Skrevet 18. mars 2014 #1844 Skrevet 18. mars 2014 - En skål med fullkorns corneflakes med vaniljeyoghurt, en neve blåbær og litt syltetøy - En salat med agurk, salat, litt couscous, litt pasta, krutonger og litt sweet chilisaus - 10 g 70% sjokolade - En crossant med ost og skinke - hjemmelagd, sterk suppe full av diverse grønnsaker og hvitløksbrød Antar det blir to knekkebrød med brunost eller to brødskiver med ost og salami til kvelds.
Gjest Runforit Skrevet 18. mars 2014 #1845 Skrevet 18. mars 2014 Frokost Eggewraps med avokadomos og skinke Lunsj Laks med pinjekjerner og salat Mellom Frukt og mandler Middag Honning og soyaglasert kylling med brokkolimos Dessert Cantaloupe mellon Kvelds Fruktsalat med mango, pære og druer og en skål nøtter
sofus Skrevet 18. mars 2014 #1846 Skrevet 18. mars 2014 frokost: banan, dobbel 0 % yoghurt med vanilje, og litt cottage cheese lunsj : 3 knekkebrød med skinke og agurk mellom : 2 klementiner, et eple og en skyr middag : sei filet med en potet, saus og raspet gulrøtter kvelds blir nok skyr med ekstra bringebær,,
Gjest Belle âme Skrevet 18. mars 2014 #1847 Skrevet 18. mars 2014 Ein baguett og ein litago Banan 1 liten skål med sjokoladeglasur(nam) Babygrøt Snart stratoskjeks.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1848 Skrevet 18. mars 2014 Ein baguett og ein litago Banan 1 liten skål med sjokoladeglasur(nam) Babygrøt Snart stratoskjeks. Ikke for å ta deg, men du burde få i deg mer mat med næringsstoffer. Anbefaler deg å spise frukt, grove kornprodukt, melkeprodukter, grønnsaker også videre. Det du spiser inneholder jo nesten bare sukker. Og babygrøt? Det er en grunn for at det heter babygrøt, nettopp fordi det er laget for babyer. Anonymous poster hash: 9fd85...78d 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1849 Skrevet 18. mars 2014 Frokost: to grove rundtstykker med ost og skinke Lunsj: to grove rundtstykker med ost og skinke Mellommåltid: en brødskive med smør og grovt pianøttsmørr Middag: fire/fem våruller Oida, så mye jeg spiser! Anonymous poster hash: 50e1c...2ce Anonymous poster hash: 50e1c...2ce
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1851 Skrevet 18. mars 2014 3 knekkebrød med ost, skinke og sylteagurk. To kopper te og melk. En porsjon fisk, potetstappe og erter. 2 guest bar oreo. 2 bananer. Litt lite på en dag man har trent. Men sliter litt med å få i meg mer mat. Anonymous poster hash: b3b1c...871
FantasDick Skrevet 18. mars 2014 #1852 Skrevet 18. mars 2014 - Tyrkisk yoghurt med hasselnøtter, solsikkefrø, linfrø og kokosflak. Kaffe. - Rester fra gårdagens middag; wok med kylling, brokkoli, vannkastanjer, minimais og gulrøtter. Spicy tomatsaus og blomkålris til. Grønn te med sitron. - Taco med speltlomper, soyaprotein, grønnsaker, ost, rømme og tacosuas. Farris. - Cola-X.
Gjest Belle âme Skrevet 18. mars 2014 #1853 Skrevet 18. mars 2014 (endret) Ikke for å ta deg, men du burde få i deg mer mat med næringsstoffer. Anbefaler deg å spise frukt, grove kornprodukt, melkeprodukter, grønnsaker også videre. Det du spiser inneholder jo nesten bare sukker. Og babygrøt? Det er en grunn for at det heter babygrøt, nettopp fordi det er laget for babyer. Anonymous poster hash: 9fd85...78d Det går fint altså Babygrøt er nesten altfor godt, derfor spiser eg det. Og eg var aleine heime og da spiser eg bare det eg vil ha for eg er skjeldent det så...) Endret 18. mars 2014 av Belle âme
Gjest tuppesjura Skrevet 18. mars 2014 #1854 Skrevet 18. mars 2014 3 rugsprø med soft light 1/2 carb rite bar 1 carb rite bar 1,5 pitabrød med smør og ost og skinke omelett + et halvt rundstykke med det samme. En neve cashew og pistasjnøtter En mango
Pringle Skrevet 18. mars 2014 #1855 Skrevet 18. mars 2014 Frokost: Knekkebrød med leverpostei, melk, honningmelon. Lunsj: Banan-sjokolade-smoothie. Middag: Kotelett, byggryn, erter. Kvelds: Druer, brie. 1346 kcal.
Mormont Skrevet 18. mars 2014 #1856 Skrevet 18. mars 2014 Frokost: En banan + mager vaniljekesam med hjemmelaget müsli Lunsj: Skyr sitron + to gule epler + en babybelost Middag: Pasta med basilikum, mozarella og cherrytomater Kvelds: En appelsin + gresk yoghurt vanilje med svisker og mandler
amisu Skrevet 18. mars 2014 #1857 Skrevet 18. mars 2014 Frokost: havregrøt og eple Lunsj: havregrøt og rugsprø med makrell Mellom: 2 yoplait Middag: kyllingwok
Gjest Funky Punk Skrevet 19. mars 2014 #1858 Skrevet 19. mars 2014 Frokost: 2 brødskiver med smør Lunch: 2 brødskiver, en med smør og en med ost og skinke Middag: laksefilet i folie med grønnsaker og smør Kvelds: 1 kopp kakao og 2 kiwi
Teriyaki Skrevet 19. mars 2014 #1859 Skrevet 19. mars 2014 (endret) Frokost: to grove rundtstykker med ost og skinke Lunsj: to grove rundtstykker med ost og skinke Mellommåltid: en brødskive med smør og grovt pianøttsmørr Middag: fire/fem våruller Oida, så mye jeg spiser! Anonymous poster hash: 50e1c...2ce Anonymous poster hash: 50e1c...2ce Dette er absolutt ikke mye. Hvorfor må du påpeke dette? Det er helt greit, du kunne til og med spist litt til hvis du ikke har noe mål om å gå ned i vekt. Hittil i dag: -En skål med fullkorns corneflakes, fire SS vaniljeyoghurt, en SS syltetøy og en neve blåbær - En skål hjemmelagd suppe proppfull av diverse grønnsaker og halvannen brødskive med smør Til middag blir det en laksefilet, pasta, grønnsaker og lettrømme. Til kvelds to knekkebrød med brunost tror jeg. Mulig det blir noe frukt/grønnsaker og dip også. Får en venninne på besøk. Onsdager er den dagen i uka som er værst for meg å "holde meg på matta", så nå må jeg bare mobilisere alt jeg har av viljestyrke. Endret 19. mars 2014 av Teriyaki 2
Gjest Solsmil Skrevet 19. mars 2014 #1860 Skrevet 19. mars 2014 hittil i dag frokost: havregrøt med kiwi, mandler og appelsin mellommåltid: noen cashewnøtter lunsj: salat med biffstrimler til middag blir det sashimi, og litt ut på kvelden har jeg en skyr som venter i kjøleskapet
Fremhevede innlegg