Mormont Skrevet 12. mars 2014 #1781 Skrevet 12. mars 2014 Frokost: Havregrøt med banan og rosiner Lunsj: To knekkebrød med makrell i tomat + et egg + en stor sjokoladekjeks Middag: Stekt laks med blomkålpuré og asparges Kveds: Gresk yoghurt med svisker og mandler
Pringle Skrevet 12. mars 2014 #1782 Skrevet 12. mars 2014 Frokost: To egg, en plomme. Lunsj: Et knekkebrød med leverpostei, kakao med krem. Middag: Laks og ris, erter. Kvelds: Eple med peanøttsmør. 1435 kcal.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1783 Skrevet 12. mars 2014 Frokost Knekkebrød med masse skinkepålegg og avokadomos Lunsj Kylling med pinjekjerner og salat med rømmedressing Mellom Frukt og mandler Middag Eggerøre og laks med salat Kvelds Proteinsjokoaldekake med revet kokos image.jpg Oppskrift på proteinkaken? Anonymous poster hash: 5e70a...1e6
Gjest Runforit Skrevet 13. mars 2014 #1784 Skrevet 13. mars 2014 Oppskrift på proteinkaken? Anonymous poster hash: 5e70a...1e6 2 scoops eggproteinpulver med sjokoaldesmak 2 ss kokosmel 1 ts natron Honning Kanel Kokosmelk Mix alt sammen og tilsett kokosmelk til røren er kremflytende Hell i ildfast form/liten form som er smurt med olje. Dryss over revet kokos. Settes i ovnen på 180 grader i under 5 min. Viktig å følge med så den ikke blir overstekt for da blir den tørr. Voila! Sjokoladekake på 10 min 1
Gjest studentene Skrevet 13. mars 2014 #1785 Skrevet 13. mars 2014 (endret) Frokost: musli og melk. Lunsj: en stor skål med masse bær, havrekjeks med grovt pianøttsmør og eplebiter med pianøttsmør. Ja, jeg er glad i pianøttsmør Middag: har ikke enda spist det, men det blir reker og blåkjell ! Endret 13. mars 2014 av studentene
Butter Skrevet 13. mars 2014 #1786 Skrevet 13. mars 2014 Frokost: Juksehavregrøt med masse solbær. Lunsj: 1 rugbrødskive med eggesalat, 1 rugbrødskive med jarlsberg. 1/2 eple. Mellom: 1 rugbrødskive med jarlsberg + 1 tomat. Middag: 1 speltlompe, 1 hardkokt egg, 50 gr. røkelaks, litt agurk og grønnkål. Kjenner den grønnkålen var ganske kraftig for magen (spiste rå), så ganske mett, selv om ikke så mye mat. Blir nok kanskje no kvelds og - skal lage et sånn steinalderbrød med masse nøtter - og det må jo testes! (Utover det at jeg er veldig gla i kveldsmat, trenger ikke være noe søtt eller noe, men liker alltid å kose meg med noe på kvelden).
Gjest Runforit Skrevet 13. mars 2014 #1787 Skrevet 13. mars 2014 Frokost Knekkebrød med eggerøre og skinke Lunsj Laks og avokadosalat Mellom Frukt og mandler Middag Honningglasert kylling og søtpotetmos Dessert Frukt Kvelds Pannekaker
FantasDick Skrevet 13. mars 2014 #1788 Skrevet 13. mars 2014 - Tyrkisk yoghurt med mandler, kokosflak, linfrø, solsikkefrø og gojibær. Kaffe. - 2 rugsprø med Philadelphia, aromasalat, kyllingfiletpålegg og paprika. 1 rugsprø med eggesalat. Grønn te. - Hjemmelaget kyllingsuppe med brokkoli og paprika. Farris. - Philadelphia med splenda. Har spist litt lite, så må ha noe mer, men vet ikke helt hva.. Er ikke sulten heller.
Gjest miaw Skrevet 13. mars 2014 #1789 Skrevet 13. mars 2014 Frokost; brød med leverpostei. Lunsj; ostesmørbrød. Melk Middag; rundstykke med kylling, gr.saker og ost.sjokolademelk. Må spise noe mer snart, vet bare ikke helt hva det blir enda..
Pringle Skrevet 13. mars 2014 #1791 Skrevet 13. mars 2014 - Tyrkisk yoghurt med mandler, kokosflak, linfrø, solsikkefrø og gojibær. Kaffe. - 2 rugsprø med Philadelphia, aromasalat, kyllingfiletpålegg og paprika. 1 rugsprø med eggesalat. Grønn te. - Hjemmelaget kyllingsuppe med brokkoli og paprika. Farris. - Philadelphia med splenda. Har spist litt lite, så må ha noe mer, men vet ikke helt hva.. Er ikke sulten heller. Frokost; brød med leverpostei. Lunsj; ostesmørbrød. Melk Middag; rundstykke med kylling, gr.saker og ost.sjokolademelk. Må spise noe mer snart, vet bare ikke helt hva det blir enda.. Peanøttsmør!
aboveandbeyond Skrevet 13. mars 2014 #1792 Skrevet 13. mars 2014 Frokost: 4 rugsprø med makrell og mager skinkeost + en yoplait Lunsj: Vafler Mellom: Eple og yoplait Middag: Kyllingwok
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1793 Skrevet 13. mars 2014 Frokost: Havregrøt + en kopp kaffe Lunsj: 2 skiver av hjemmelaget havrebrød Middag: Kyllingsalat Mellom måltidene har jeg spist litt druer og epler, og mandler Pleier også å unne meg enten et glass juice - en smoothie - eller en youghurt. Anonymous poster hash: e0826...155
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1794 Skrevet 13. mars 2014 Ser mange nevner speltlomper her Fikk lyst til å prøve meg på det! Hva slags type kjøper dere? Link? Er den fra gilde osv.. Prøvde meg på grove tacolefser engang, men de var absolutt ikke gode Anonymous poster hash: e0826...155
Mormont Skrevet 13. mars 2014 #1795 Skrevet 13. mars 2014 Ser mange nevner speltlomper her Fikk lyst til å prøve meg på det! Hva slags type kjøper dere? Link? Er den fra gilde osv.. Prøvde meg på grove tacolefser engang, men de var absolutt ikke gode Anonymous poster hash: e0826...155 Jeg kjøper den fra Buer, har inntrykk av at den er mest populær Har funnet den på Kiwi, Meny og Rimi. Tror Rema har fører et annet merke. Den ser sånn ut: 1
Mormont Skrevet 13. mars 2014 #1796 Skrevet 13. mars 2014 Frokost: Gresk yoghurt med svisker og mandler Lunsj: Tre vafler med syltetøy. Sånn går det når jeg besøker farmor Middag: Kjøttkaker i brun saus med kålstuing og gulrøtter Kvelds: To gule epler dyppet i peanøttsmør (lar meg inspirere av peanøttsmørelskere her inne) + vaniljekesam med diverse bær 1
mia pia Skrevet 13. mars 2014 #1797 Skrevet 13. mars 2014 I går: Frokost: 1 Go morgen yoghurt med nøtter 1 glass sukkerfri saft Lunsj: 2 skiver med kalkunpålegg, lettmajones og agurk 1 stort glass skummetmelk 1 kaffe Middag: Pastasalat med ruccola, cherrytomater, agurk, løk, mais og fetaost. Litt fettredusert thousand island dressing Kvelds: 2 skiver med speilegg, ketchup, salt og pepper 2 kopper te søtet med stevia (vanilje og blåbærsmak, nam!) I dag: Frokost: 2 skiver med servelat og lettmajones 1 glass sukkerfri saft Lunsj: Rester av pastasalat 1 glass sjokomelk Mellom: 2 skiver med kalkunpålegg og lettmajones Kvelds: Smågodt...
Pringle Skrevet 14. mars 2014 #1798 Skrevet 14. mars 2014 Frokost: To egg, en plomme. Lunsj: To knekkebrød med røkt laks, melk. Mellom: Peppermyntesmoothie. Middag: Kotelett, potetbåter, aspargesbønner. Honningmelon. Kvelds: Pære, brie, peanøttsmør. 1436 kcal.
Teriyaki Skrevet 14. mars 2014 #1799 Skrevet 14. mars 2014 -En bolle og en iskaffe - Halvannen skål med fullkornscorneflakes med syltetøy og melk Er ikke spesielt sunn for tiden. Mandag og tirsdag gikk flott, men så havnet jeg på kjøret igjen av jentekveld på onsdag, og da endte jeg opp med å spise usunt i går også. Til middag planlegges tacopai. Til kvelds også. Skal prøve å ikke spise snop i dag, men har veeeeldig lyst på smågodt!
Gjest Runforit Skrevet 14. mars 2014 #1800 Skrevet 14. mars 2014 (endret) Frokost Eggerøre med skinke og nøtter Lunsj Wraps med kylling og avokadomos Mellom Frukt og mandler Middag Pizza Dessert Mørk nøttesjokolade EDIT: etter 8 km ekstra på kvelden så måtte det mer mat til Kvelds: Proteinsjokolade pannekaker Endret 14. mars 2014 av Runforit
Fremhevede innlegg