Gå til innhold

Hva har dere spist i dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Her har jeg ikke vært på en stund!

Taco-tallerken med aromasalat, maiskorn, rødløk, perletomater, avokado, soyaprotein, rømme, salsa og to-tre knuste tortillachips. Farris.

En kopp peppermynte-te. Eplechips.

Hjemmelaget gulasj. Farris.

Dream deilige deig. Druejuice.

Edit; glemte eplechips.

Endret av FantasDick
Videoannonse
Annonse
Gjest Belle âme
Skrevet

Skorper med brunost

2 bananer

1 appelsinbåt

7-8 kyllingvinger med ketchup

2 sveler.

Skrevet (endret)

Frokost: To egg, plomme, brokkoli.

Lunsj: To knekkebrød med skinkesalat, melk.

Mellom: Banansjokoladepeanøttsmørsmoothie. Et knekkebrød med laks.

Middag: Spinatsuppe, pasjonsfrukt.

Kvelds: En stor klase grønne druer, to biter brie. (Regner den i allfall som brie, heter Chamois d'Or - Gourmet Queso Suave og anbefales på det varmeste.)

1405 kcal.

Endret av Pringle
Skrevet

Frokost: Havregrøt

Middag: Tacosalat

Kvelds: Rett-i-koppen-suppe og en appelsin

+ en del vann, te og pepsi max.

Sånn blir det på en sløv søndag når man står opp sent..

AnonymBruker
Skrevet

Frokost: To egg, plomme, brokkoli.

Lunsj: To knekkebrød med skinkesalat, melk.

Mellom: Banansjokoladepeanøttsmørsmoothie. Et knekkebrød med laks.

Middag: Spinatsuppe, pasjonsfrukt.

Kvelds: En stor klase grønne druer, to biter brie. (Regner den i allfall som brie, heter Chamois d'Or - Gourmet Queso Suave og anbefales på det varmeste.)

1405 kcal.

Nå ble jeg nysgjerrig. Hva er dette?

Anonymous poster hash: edb89...cd0

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig. Hva er dette?

Oppskriften har vært postet her før, men en god ting kan ikke gjentas for ofte :fnise: Erkeamerikansk, og dritgodt :laugh:

Banan-sjokolade-peanøttsmør-smoothien lager jeg ved å stavmikse naturell yoghurt, helmelk, kakaopulver, peanøttsmør og banan. Jeg har variert ingrediensene litt, men det blir alltid bra; nå bruker jeg Lindahls tyrkiske yoghurt, men det går også fint med Tines norske. Peanøttsmøret jeg bruker er bare finmalte peanøtter og salt og emulgator. Jeg tar feks 130 gram melk, 60 gram yoghurt, 1 banan, 30 gram peanøttsmør, 8 gram kakao, og moser til det blir helt glatt. Dette er såpass kaloririkt at jeg som slanker meg må fordele det på to dager, men det holder seg fint i kjøleskap.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oppskriften har vært postet her før, men en god ting kan ikke gjentas for ofte :fnise: Erkeamerikansk, og dritgodt :laugh:

Banan-sjokolade-peanøttsmør-smoothien lager jeg ved å stavmikse naturell yoghurt, helmelk, kakaopulver, peanøttsmør og banan. Jeg har variert ingrediensene litt, men det blir alltid bra; nå bruker jeg Lindahls tyrkiske yoghurt, men det går også fint med Tines norske. Peanøttsmøret jeg bruker er bare finmalte peanøtter og salt og emulgator. Jeg tar feks 130 gram melk, 60 gram yoghurt, 1 banan, 30 gram peanøttsmør, 8 gram kakao, og moser til det blir helt glatt. Dette er såpass kaloririkt at jeg som slanker meg må fordele det på to dager, men det holder seg fint i kjøleskap.

Hvis du syns det blir for mange kalorier, hvorfor velger du da helmelk (og fettrik yoghurt)?

Er virkelig syrlige melkeprodukter som yoghurt godt sammen med peanøttsmør?

Skrevet (endret)

Hvis du syns det blir for mange kalorier, hvorfor velger du da helmelk (og fettrik yoghurt)?

Er virkelig syrlige melkeprodukter som yoghurt godt sammen med peanøttsmør?

Jeg vil at maten min skal være minst mulig tuklet med/utarmet, og jeg trenger ikke mer enn halve den oppskriften på en dag. Det blir fyldigere og mer smak med ekte vare, og jeg føler meg tilfredsstilt med mindre når jeg spiser fullfete produkter.

Det salte peanøttsmøret passer godt sammen med den syrlige yoghurten synes jeg, det gjør den mindre syrlig.

Endret av Pringle
  • Liker 3
Skrevet

I dag har jeg spist min favorittfrokost; en avocado med masse nykvernet pepper og 100g røkelaks + en kopp americano med kokosolje.

Gjest Runforit
Skrevet

Frokost

Knekkebrød med eggerøre og skinke

Lunsj

Laks med avokadosalat

Mellom

Mandler og frukt

Middag

Kylling med blomkål og søtpotetmos

Dessert

Frukt

Kvelds.....vet ikke enda.

AnonymBruker
Skrevet

Frokost: grønnsalat med masse kikerter

Lunsj: samme som frokost

Mellom: en liten skyr + en appelsin

Middag: 1 porsjon grønnsakswok - vegetar

Dessert/ kvelds: en hel stor boks med mager cc

Har vel egentlig spist nok idag, men blir frukt eller yoplaityoghurt + fun light-saft når jeg blir fysen eller småsulten om en time eller to.

Ellers: kaffe og vann.

Anonymous poster hash: a3e1d...ce8
AnonymBruker
Skrevet

Frokost: grønnsalat med masse kikerter

Lunsj: samme som frokost

Mellom: en liten skyr + en appelsin

Middag: 1 porsjon grønnsakswok - vegetar

Dessert/ kvelds: en hel stor boks med mager cc

Har vel egentlig spist nok idag, men blir frukt eller yoplaityoghurt + fun light-saft når jeg blir fysen eller småsulten om en time eller to.

Ellers: kaffe og vann.

Anonymous poster hash: a3e1d...ce8

Synes ikke det der hørtes nok ut men.

Anonymous poster hash: 625d3...72c

AnonymBruker
Skrevet

Havregrøt

Smoothie/skogsbær og mager vaniljekesam

omelett med grønnsaker og skinke

Finnbiff i fullk.pita med paprika,løk,mais, ost og mager kesamdressing

kvelds blir nok blåbær, nøtter og litt mørk sjokolade tenker jeg, sliten etter en laaang joggetur i dag så måltidene har vært ganske store så langt.

Anonymous poster hash: d0d2e...9d5

Gjest Runforit
Skrevet

Frokost: grønnsalat med masse kikerterLunsj: samme som frokostMellom: en liten skyr + en appelsinMiddag: 1 porsjon grønnsakswok - vegetarDessert/ kvelds: en hel stor boks med mager cc Har vel egentlig spist nok idag, men blir frukt eller yoplaityoghurt + fun light-saft når jeg blir fysen eller småsulten om en time eller to. Ellers: kaffe og vann. Anonymous poster hash: a3e1d...ce8

Slanker du deg?

Veldig lite næring.

Skrevet (endret)

Knekkebrød med leverpostei + knekkebrød med makrell til frokost

Lunsj ble to knekkebrød med makrell

Middag ble noe så kjipt som pølsebiter og spagetti :sjokkert:

Kveldsmat? Tja, var fri for brød, så måtte bake fullkornsrundstykker til barna. Tipper jeg må smake :fnise:

Endret av Mirage
Skrevet

Frokost: 1 liten yoghurt

Lunsj: 2 skiver m kyllingfilet

Lunsj 2 før middag: 1 skive m kyllingfilet + 1 havrekjeks

Middag: Pai + salat ved siden av.

Blir nok ikke noe til kvelds, er stappmett! :)

Gjest Belle âme
Skrevet

Sikkert 10-12 skorper med brunost.

Skolebolle og god morgen yoghurt.

1 porsjon med lasagne.

*1 time trening*

1 appelsin.

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert 10-12 skorper med brunost.

Skolebolle og god morgen yoghurt.

1 porsjon med lasagne.

*1 time trening*

1 appelsin.

Skorper? :vetikke:

Anonymous poster hash: 9fd85...78d

Gjest Belle âme
Skrevet

Skorper? :vetikke:

Anonymous poster hash: 9fd85...78d

Krispolls :)

Skrevet

Frokost: Havregryn med biola, solbær og litt nøtter. Kaffe.

Lunsj: 2 knekkebrød med eggesalat (med litt ekstra egg i) og en tomat. Te og vann.

Mellom: 1 eple

Middag: Brokkoli, rester av viltgryte fra helgen (dessverre nesten ikke noe kjøtt igjen).

Blir nok noe kveld, en 14 eller et par knekkebrød med ost + kanskje et lite kakestykke (kjæresten bakte brownies igår)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...