FantasDick Skrevet 9. mars 2014 #1721 Skrevet 9. mars 2014 (endret) Her har jeg ikke vært på en stund! Taco-tallerken med aromasalat, maiskorn, rødløk, perletomater, avokado, soyaprotein, rømme, salsa og to-tre knuste tortillachips. Farris. En kopp peppermynte-te. Eplechips. Hjemmelaget gulasj. Farris. Dream deilige deig. Druejuice. Edit; glemte eplechips. Endret 9. mars 2014 av FantasDick
Gjest Belle âme Skrevet 9. mars 2014 #1722 Skrevet 9. mars 2014 Skorper med brunost 2 bananer 1 appelsinbåt 7-8 kyllingvinger med ketchup 2 sveler.
Pringle Skrevet 9. mars 2014 #1723 Skrevet 9. mars 2014 (endret) Frokost: To egg, plomme, brokkoli. Lunsj: To knekkebrød med skinkesalat, melk. Mellom: Banansjokoladepeanøttsmørsmoothie. Et knekkebrød med laks. Middag: Spinatsuppe, pasjonsfrukt. Kvelds: En stor klase grønne druer, to biter brie. (Regner den i allfall som brie, heter Chamois d'Or - Gourmet Queso Suave og anbefales på det varmeste.) 1405 kcal. Endret 9. mars 2014 av Pringle
magicpie Skrevet 9. mars 2014 #1724 Skrevet 9. mars 2014 Frokost: Havregrøt Middag: Tacosalat Kvelds: Rett-i-koppen-suppe og en appelsin + en del vann, te og pepsi max. Sånn blir det på en sløv søndag når man står opp sent..
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1725 Skrevet 9. mars 2014 Frokost: To egg, plomme, brokkoli. Lunsj: To knekkebrød med skinkesalat, melk. Mellom: Banansjokoladepeanøttsmørsmoothie. Et knekkebrød med laks. Middag: Spinatsuppe, pasjonsfrukt. Kvelds: En stor klase grønne druer, to biter brie. (Regner den i allfall som brie, heter Chamois d'Or - Gourmet Queso Suave og anbefales på det varmeste.) 1405 kcal. Nå ble jeg nysgjerrig. Hva er dette? Anonymous poster hash: edb89...cd0
Pringle Skrevet 9. mars 2014 #1726 Skrevet 9. mars 2014 Nå ble jeg nysgjerrig. Hva er dette? Anonymous poster hash: edb89...cd0 Oppskriften har vært postet her før, men en god ting kan ikke gjentas for ofte Erkeamerikansk, og dritgodt Banan-sjokolade-peanøttsmør-smoothien lager jeg ved å stavmikse naturell yoghurt, helmelk, kakaopulver, peanøttsmør og banan. Jeg har variert ingrediensene litt, men det blir alltid bra; nå bruker jeg Lindahls tyrkiske yoghurt, men det går også fint med Tines norske. Peanøttsmøret jeg bruker er bare finmalte peanøtter og salt og emulgator. Jeg tar feks 130 gram melk, 60 gram yoghurt, 1 banan, 30 gram peanøttsmør, 8 gram kakao, og moser til det blir helt glatt. Dette er såpass kaloririkt at jeg som slanker meg må fordele det på to dager, men det holder seg fint i kjøleskap. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1727 Skrevet 10. mars 2014 Oppskriften har vært postet her før, men en god ting kan ikke gjentas for ofte Erkeamerikansk, og dritgodt Banan-sjokolade-peanøttsmør-smoothien lager jeg ved å stavmikse naturell yoghurt, helmelk, kakaopulver, peanøttsmør og banan. Jeg har variert ingrediensene litt, men det blir alltid bra; nå bruker jeg Lindahls tyrkiske yoghurt, men det går også fint med Tines norske. Peanøttsmøret jeg bruker er bare finmalte peanøtter og salt og emulgator. Jeg tar feks 130 gram melk, 60 gram yoghurt, 1 banan, 30 gram peanøttsmør, 8 gram kakao, og moser til det blir helt glatt. Dette er såpass kaloririkt at jeg som slanker meg må fordele det på to dager, men det holder seg fint i kjøleskap. Hvis du syns det blir for mange kalorier, hvorfor velger du da helmelk (og fettrik yoghurt)? Er virkelig syrlige melkeprodukter som yoghurt godt sammen med peanøttsmør? Anonymous poster hash: edb89...cd0
Pringle Skrevet 10. mars 2014 #1728 Skrevet 10. mars 2014 (endret) Hvis du syns det blir for mange kalorier, hvorfor velger du da helmelk (og fettrik yoghurt)? Er virkelig syrlige melkeprodukter som yoghurt godt sammen med peanøttsmør? Anonymous poster hash: edb89...cd0 Jeg vil at maten min skal være minst mulig tuklet med/utarmet, og jeg trenger ikke mer enn halve den oppskriften på en dag. Det blir fyldigere og mer smak med ekte vare, og jeg føler meg tilfredsstilt med mindre når jeg spiser fullfete produkter. Det salte peanøttsmøret passer godt sammen med den syrlige yoghurten synes jeg, det gjør den mindre syrlig. Endret 10. mars 2014 av Pringle 3
Zinnia Skrevet 10. mars 2014 #1729 Skrevet 10. mars 2014 I dag har jeg spist min favorittfrokost; en avocado med masse nykvernet pepper og 100g røkelaks + en kopp americano med kokosolje.
Gjest Runforit Skrevet 10. mars 2014 #1730 Skrevet 10. mars 2014 Frokost Knekkebrød med eggerøre og skinke Lunsj Laks med avokadosalat Mellom Mandler og frukt Middag Kylling med blomkål og søtpotetmos Dessert Frukt Kvelds.....vet ikke enda.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1731 Skrevet 10. mars 2014 Frokost: grønnsalat med masse kikerter Lunsj: samme som frokost Mellom: en liten skyr + en appelsin Middag: 1 porsjon grønnsakswok - vegetar Dessert/ kvelds: en hel stor boks med mager cc Har vel egentlig spist nok idag, men blir frukt eller yoplaityoghurt + fun light-saft når jeg blir fysen eller småsulten om en time eller to. Ellers: kaffe og vann. Anonymous poster hash: a3e1d...ce8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1732 Skrevet 10. mars 2014 Frokost: grønnsalat med masse kikerter Lunsj: samme som frokost Mellom: en liten skyr + en appelsin Middag: 1 porsjon grønnsakswok - vegetar Dessert/ kvelds: en hel stor boks med mager cc Har vel egentlig spist nok idag, men blir frukt eller yoplaityoghurt + fun light-saft når jeg blir fysen eller småsulten om en time eller to. Ellers: kaffe og vann. Anonymous poster hash: a3e1d...ce8 Synes ikke det der hørtes nok ut men. Anonymous poster hash: 625d3...72c
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1733 Skrevet 10. mars 2014 Havregrøt Smoothie/skogsbær og mager vaniljekesam omelett med grønnsaker og skinke Finnbiff i fullk.pita med paprika,løk,mais, ost og mager kesamdressing kvelds blir nok blåbær, nøtter og litt mørk sjokolade tenker jeg, sliten etter en laaang joggetur i dag så måltidene har vært ganske store så langt.Anonymous poster hash: d0d2e...9d5
Gjest Runforit Skrevet 10. mars 2014 #1734 Skrevet 10. mars 2014 Frokost: grønnsalat med masse kikerterLunsj: samme som frokostMellom: en liten skyr + en appelsinMiddag: 1 porsjon grønnsakswok - vegetarDessert/ kvelds: en hel stor boks med mager cc Har vel egentlig spist nok idag, men blir frukt eller yoplaityoghurt + fun light-saft når jeg blir fysen eller småsulten om en time eller to. Ellers: kaffe og vann. Anonymous poster hash: a3e1d...ce8 Slanker du deg? Veldig lite næring.
Mirage Skrevet 10. mars 2014 #1735 Skrevet 10. mars 2014 (endret) Knekkebrød med leverpostei + knekkebrød med makrell til frokost Lunsj ble to knekkebrød med makrell Middag ble noe så kjipt som pølsebiter og spagetti Kveldsmat? Tja, var fri for brød, så måtte bake fullkornsrundstykker til barna. Tipper jeg må smake Endret 10. mars 2014 av Mirage
Pepperbiff Skrevet 10. mars 2014 #1736 Skrevet 10. mars 2014 Frokost: 1 liten yoghurt Lunsj: 2 skiver m kyllingfilet Lunsj 2 før middag: 1 skive m kyllingfilet + 1 havrekjeks Middag: Pai + salat ved siden av. Blir nok ikke noe til kvelds, er stappmett!
Gjest Belle âme Skrevet 10. mars 2014 #1737 Skrevet 10. mars 2014 Sikkert 10-12 skorper med brunost. Skolebolle og god morgen yoghurt. 1 porsjon med lasagne. *1 time trening* 1 appelsin.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1738 Skrevet 10. mars 2014 Sikkert 10-12 skorper med brunost. Skolebolle og god morgen yoghurt. 1 porsjon med lasagne. *1 time trening* 1 appelsin. Skorper? Anonymous poster hash: 9fd85...78d
Gjest Belle âme Skrevet 10. mars 2014 #1739 Skrevet 10. mars 2014 Skorper? Anonymous poster hash: 9fd85...78d Krispolls
Butter Skrevet 10. mars 2014 #1740 Skrevet 10. mars 2014 Frokost: Havregryn med biola, solbær og litt nøtter. Kaffe. Lunsj: 2 knekkebrød med eggesalat (med litt ekstra egg i) og en tomat. Te og vann. Mellom: 1 eple Middag: Brokkoli, rester av viltgryte fra helgen (dessverre nesten ikke noe kjøtt igjen). Blir nok noe kveld, en 14 eller et par knekkebrød med ost + kanskje et lite kakestykke (kjæresten bakte brownies igår)
Fremhevede innlegg