Anneline80 Skrevet 4. mars 2014 #1641 Skrevet 4. mars 2014 Før trening: litt nøtter/rosiner og et glass melk. Frokost: tre ryvita, med kokt egg, smøreost og røkelaks og tomat, en halv banan og kaffe. Lunsj: kremet soppsuppe med et halvt grovt rundstykke med smør. Mellom: en halv banan, tre salinas med blåmuggost og marmelade. Kaffe. Middag: breiflabb med potet, søtpotet og sellerirot. Kvelds: gresk yoghurt med bringebær og granola.
Gjest Runforit Skrevet 4. mars 2014 #1642 Skrevet 4. mars 2014 Frokost Eggewraps med skinke, rømme og salat Lunsj Kyllingfilet med avokadosalat og pinjekjerner Mellom Frukt og mandler Middag Wraps med kylling, søtpotetmos og rømme Dessert Frukt
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1643 Skrevet 4. mars 2014 frokost: en 0% yoghurt og en banan lunsj: druer, 1 grovt rundstykke med kyllingfile middag: 2 knekkebrød med makrell(pga: tid) kveld: tre sjokolade smågodt ting kAnonymous poster hash: 8d280...a6e
amisu Skrevet 4. mars 2014 #1644 Skrevet 4. mars 2014 Frokost: to yoplait og en banan Middag: laks med wokblanding Kvelds: banan
Sofie_22 Skrevet 4. mars 2014 #1645 Skrevet 4. mars 2014 (endret) Det var 1 dag da Idag: 2 bananer 4 små kyllingvinger med tilbehør. 1 boks cherrytomater. Lurer på ka eg skal ha no Ja, og du ser vel at det du lister opp her er enda mindre enn det jeg kommenterte på? Endret 4. mars 2014 av Sofie_22 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1646 Skrevet 4. mars 2014 Frokost: Havregrøt Etter 8,5km joggetur i terreng: smoothie med 3typer bær og mager vaniljekesam Lunsj: store knekkebrød med pålegg Middag: hjemmelaget grove wraps med laks,mais,paprika,vårløk,spinat,ruccola,ost og kesam Mellom: en neve mandler og to ruter mørk sjokolade Kvelds: ett stort knekkebrød med fårepølse og ost +en kopp kakao Går fortsatt i kaloriunderskudd, kunne spist mer også faktisk, men tiden gikk litt for fort.Anonymous poster hash: d0d2e...9d5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1647 Skrevet 5. mars 2014 Jegergryte med ris og litt tyttebærsyltetøy Riskrem med bringebærsaus 1 dobbel 0% + en brødskive med kjøttdeig 2 brødskiver med leverpostei + 1 eple Anonymous poster hash: 625d3...72c
Butter Skrevet 5. mars 2014 #1648 Skrevet 5. mars 2014 I går ble det: Frokosy: Havregryn, biola, masse bjørnebær og noen valnøtter. Lunsj: 2 knekkebrød, 1 tomat, 1 egg, 2 røkelaksskiver (på knekkebrødene). Middag: laks, couscous med kokte brokkoli og revet parmesan, litt mager matyoughurt. kvelds: 2 store musliknekkebrød med camembert og agurk. 1appelsin. Kaffe,vann og te gjennom dagen
Gjest Vinglepetra Skrevet 5. mars 2014 #1649 Skrevet 5. mars 2014 I går: 1 banan og 1 kaffe 2 lunsjkaker 1 kaffe og 1 byggrynslunsj 1 hjemmelaget hamburger med masse salat 1 stykke hjemmelaget pizza
Pringle Skrevet 5. mars 2014 #1650 Skrevet 5. mars 2014 I går: Frokost: To egg, galiamelon og blomkål. Lunsj: Banansmoothie og brokkoli. Middag: Pølse/potet/linsesuppe. Mellom: Knekkebrød med salamiost. Kiwi og lettrømme Kvelds: Camembert og druer.
Gjest Belle âme Skrevet 5. mars 2014 #1651 Skrevet 5. mars 2014 Ja, og du ser vel at det du lister opp her er enda mindre enn det jeg kommenterte på? Dette var ikkje lite...
Sofie_22 Skrevet 5. mars 2014 #1652 Skrevet 5. mars 2014 Det var 1 dag da Idag: 2 bananer 4 små kyllingvinger med tilbehør. 1 boks cherrytomater. Lurer på ka eg skal ha no Dette var ikkje lite... Jo, det er for lite mat i løpet av en dag. Mener du at dette er nok mat for at kroppen din skal fungere? Prøver du å gå ned i vekt ved å spise så lite? Jeg håper du skjønner at dette ikke er nok mat, og det å spise så lite og samtidig synes at det er nok mat, kan tyde på at du har et problematisk forhold til mat. Stemmer det? 1
Gjest Belle âme Skrevet 5. mars 2014 #1653 Skrevet 5. mars 2014 Jo, det er for lite mat i løpet av en dag. Mener du at dette er nok mat for at kroppen din skal fungere? Prøver du å gå ned i vekt ved å spise så lite? Jeg håper du skjønner at dette ikke er nok mat, og det å spise så lite og samtidig synes at det er nok mat, kan tyde på at du har et problematisk forhold til mat. Stemmer det? Det er tydeligvis mange som meiner det. Eg er ikkje sulten etter å ha spist dette son betyr at eg ikkje trenger meir, et ikkje det riktig?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1654 Skrevet 5. mars 2014 Du skriver at du er godtesyk 24/7, det må da vel klassifiseres som sult? Spiser du alt for lite blir du gjerne godtesyk fordi kroppen lengter etter drivstoff. Kutter du ut usunne matvarer kan du spise deg mett hver dag og gå ned i vekt på en sunn måte.Anonymous poster hash: d0d2e...9d5 3
gardin Skrevet 5. mars 2014 #1655 Skrevet 5. mars 2014 Sen frokost: Kantinebaguett med kylling, majones og agurk Mellom: Skyr toppet med granateple Middag: Laks med blomkål, paprika og soyasaus Dessert: To muffins :/ Kvelds: Kanskje en brødskive med kokt egg
Sofie_22 Skrevet 5. mars 2014 #1656 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Det er tydeligvis mange som meiner det. Eg er ikkje sulten etter å ha spist dette son betyr at eg ikkje trenger meir, et ikkje det riktig? Nei, det er ikke riktig. Etter å ha spist så lite over en lengre periode mister man sulfølelsen, men det betyr ikke at kroppen ikke trenger mer mat. Du bryter rett og slett ned kroppen. Jeg snakker av egen erfaring (har selv slitt med spiseforstyrrelser). Nå sier jeg ikke at du har en spiseforstyrrelse, for jeg kjenner ikke hele din situasjon, men med et slikt matinntak over lengre tid er det lett å surre seg inn i noe som er vanskelig å komme seg ut av. Vær så snill å gjør noe med det, og ikke vent. Jo lengre tid det går, jo vanskligere er det å jobbe seg ut av det. Jeg tror du egentlig skjønner at du spiser for lite. Endret 5. mars 2014 av Sofie_22 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1657 Skrevet 5. mars 2014 To karbonader, utrolig godt med karbonade i blant. Er utrolig dårlig til å spise regelmessige måltider når jeg er alene, men blir mer mat i kveld, når jeg orker å dra innom butikken. Det jeg har i skapet og kjøleskapet frister ikke i kveld. Anonymous poster hash: e917d...aec
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1658 Skrevet 5. mars 2014 En kyllingpølse i lompe To knekkebrød med makrell i tomat En skål med Chili Sin Carne Og en skål med godteri(.....) Anonymous poster hash: 36d26...e62
Gjest Vinglepetra Skrevet 5. mars 2014 #1659 Skrevet 5. mars 2014 1 kaffe 1 banan og peanøttsmør smoothie 1 stor kyllingfilet i tomatsaus 1 stor kyllingfilet med salat
Mirage Skrevet 5. mars 2014 #1660 Skrevet 5. mars 2014 I dag har jeg spist Frokost: Knekkebrød med makrell Brunsj: Det samme Lunsj: Det samme Jogget 3,5 km Middag: Fullkornsspagetti og kjøttdeig med tomatsaus med ekstra løk og sopp Til kvelds blir det nok knekkebrød med leverpostei eller røkelaks
Fremhevede innlegg