Gjest Runforit Skrevet 29. mars 2014 #2021 Skrevet 29. mars 2014 Frokost Fruktsalat Lunsj Rugknekkebrød med egg og skinke og mer frukt Mellom frukt Middag Hjemmelaget pizza Snacks i kveld blir brownies, mørk sjokoalde og nøtter Var helt ufattelig sugen på frukt i dag
Teriyaki Skrevet 29. mars 2014 #2022 Skrevet 29. mars 2014 (endret) - to grove rundstykker, ett med syltetøy og ett med ost og skinke - En kvart skolebolle, en iskaffe - 3 pannekaker med sukker og bacon, en skål blomkålsuppe - Skal spise pizza til kvelds faktisk. Kan ikke huske sist jeg spiste frossenpizza - Blir også ett beger sjokoladepudding Hadde først tenkt å kjøpe kokesjokolade, men det er jo faktisk 600 kcal per hundre gram. At det er sunnere enn vanlig sjokolade hjelper ikke så mye når man legger på seg like mye av det. Prøver jo å gå ned litt i vekt, så..Derfor valgte jeg sjokoladepudding som bare er 138 kcal per hundre gram. Ikke det at denne dagen blir noe sunn uansett med både pannekaker og pizza Men LITT bedre enn om det var masse smågodt/sjokolade i tillegg. Endret 29. mars 2014 av Teriyaki
Gjest Runforit Skrevet 29. mars 2014 #2023 Skrevet 29. mars 2014 - to grove rundstykker, ett med syltetøy og ett med ost og skinke - En kvart skolebolle, en iskaffe - 3 pannekaker med sukker og bacon, en skål blomkålsuppe - Skal spise pizza til kvelds faktisk. Kan ikke huske sist jeg spiste frossenpizza - Blir også ett beger sjokoladepudding Hadde først tenkt å kjøpe kokesjokolade, men det er jo faktisk 600 kcal per hundre gram. At det er sunnere enn vanlig sjokolade hjelper ikke så mye når man legger på seg like mye av det. Prøver jo å gå ned litt i vekt, så..Derfor valgte jeg sjokoladepudding som bare er 138 kcal per hundre gram. Ikke det at denne dagen blir noe sunn uansett med både pannekaker og pizza Men LITT bedre enn om det var masse smågodt/sjokolade i tillegg. Spiste du søte pannekaker sammen med blomkålsuppe? Høres spesielt ut 1
Teriyaki Skrevet 29. mars 2014 #2024 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Spiste du søte pannekaker sammen med blomkålsuppe? Høres spesielt ut Det er helt vanlig her i nord, bare at det varierer om folk lager blomkålsuppe eller om de bare har sånn betasuppe/ertesuppe på pose, så her er det ikke spesielt i alle fall. Det blir det salte mot det søte. Kjempegodt! Spiser det jo selvsagt ikke i samme munnfull da Har supper ved siden av også veksler vi mellom å spise suppe og pannekake. Veldig godt! Endret 29. mars 2014 av Teriyaki 1
Anneline80 Skrevet 29. mars 2014 #2025 Skrevet 29. mars 2014 Frokost: stekte egg med bacon, tomater og litt grønn salat. Et glass sjokomelk og kaffe. Lunsj: to skiver grovbrød med leverpostei. En pære. Mellom: rosiner/tørket frukt og en halv pose sukkererter. Middag: sushi og to øl. Så ble det litt baconcrisp og tre-fire sure klumper på kino. Ellers vann.
magicpie Skrevet 29. mars 2014 #2026 Skrevet 29. mars 2014 Spiste du søte pannekaker sammen med blomkålsuppe? Høres spesielt ut Når vi har pannekaker til middag hjemme, så er det sammen med enten tomatsuppe eller blomkålsuppe. Det hører liksom sammen her hos oss Spiser det som regel ikke samtidig da, men først suppe og så pannekaker
Gjest Runforit Skrevet 29. mars 2014 #2027 Skrevet 29. mars 2014 Når vi har pannekaker til middag hjemme, så er det sammen med enten tomatsuppe eller blomkålsuppe. Det hører liksom sammen her hos oss Spiser det som regel ikke samtidig da, men først suppe og så pannekaker Hm, morsomt hva folk er vant med Jeg er vant med pannekaker som kosemat med syltetøy. Er liksom ikke middag Vet mange lager dem med bacon og greier, men sammen til suppe var nytt
magicpie Skrevet 29. mars 2014 #2028 Skrevet 29. mars 2014 Hm, morsomt hva folk er vant med Jeg er vant med pannekaker som kosemat med syltetøy. Er liksom ikke middag Vet mange lager dem med bacon og greier, men sammen til suppe var nytt Ja, det er nok mange "rare" tradisjoner der ute Vi bruker sukker eller syltetøy på pannekakene. Men det er jo egentlig litt sært når jeg tenker over det, for jeg regner pannekaker som middag, men vafler er ikke middag - det er kun kos! Og så er det jo nesten det samme
Gjest Funky Punk Skrevet 29. mars 2014 #2029 Skrevet 29. mars 2014 Jeg er vant til å bruke pannekaker på mange måter. Med kjøttdeig og grønnsaker, sammen med f.eks tomatsuppe, med blåbær, med is osv Men on topic: Har vært så mye stress i dag, så frem til klokken ble 15:00 så glemte jeg helt å spise. Så tok jeg et halvt beger med gresk yoghurt med vaniljesmak, samt en del nøtter. Middag ble torilla med kjøttdeig og salat. Resten av begeret med yoghurt gikk ned til kvelds.
Gjest kassycat Skrevet 29. mars 2014 #2030 Skrevet 29. mars 2014 2 brødskiver med jarlsberg, 2 melkeruller, 4 stykker pizza, ei heil storflaske pepsi, 2 glass juice, potetgull..
Gjest Belle âme Skrevet 29. mars 2014 #2031 Skrevet 29. mars 2014 To porsjoner lasagne litt vaniljeis
Pringle Skrevet 30. mars 2014 #2032 Skrevet 30. mars 2014 Frokost: To egg, brokkoli. Lunsj: Havregrøt med smørøye. Mellom: Banan-og-jordbær-smoothie. Middag: Laks og ris, erter. Kvelds: Appelsin og peanøttsmør, agurk. 1404 kcal, 123 karb, 66 fett, 75 protein.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2033 Skrevet 30. mars 2014 Alt for mye :S - En skål havregryn med soyamelk, banan og syltetøy med mindre sukker - En raw choc brownie og en raw organic food bar - To bananer - 1/2 pakke superknask knekkebrød uten pålegg (rett under 100 gr) - Kyllingsalat med kylling, grønnsaker og fettfri dressing - Soyayoghurt med litt havregryn - Tofuline ispinne med sjokolade/pæresmak - Ca 100 gr mørk sjokolade Skulle ønske jeg trente eller var flink ellers så jeg kunne kalle dette en spisedag.. Anonymous poster hash: 9aa27...fe5
aboveandbeyond Skrevet 30. mars 2014 #2034 Skrevet 30. mars 2014 (endret) - Endret 30. mars 2014 av aboveandbeyond
Gjest Belle âme Skrevet 30. mars 2014 #2035 Skrevet 30. mars 2014 (endret) 1 porsjon lasagne 1 boks med steinfri druer 2 tacoskjell 3 taco. Ein halv fjordland risengrynsgrøt. STAPPMETT! Heldigvis har eg vore aktiv i heile dag! Endret 30. mars 2014 av Belle âme
Gjest Gjest_jesuskristus Skrevet 30. mars 2014 #2036 Skrevet 30. mars 2014 (endret) 1/10 del av en pære og 2 liter te Endret 30. mars 2014 av Lucipurr
Gjest Runforit Skrevet 30. mars 2014 #2037 Skrevet 30. mars 2014 (endret) Frokost Eggerøre med skinke og avokadomos Lunsj Fruktsalat Middag Burger med søtpotetfries og salat Kvelds Gjenstår å se Ble sjokoladecookies med flytende sjokoladekjerne og en mango :D Endret 31. mars 2014 av Runforit
Madelene B Skrevet 30. mars 2014 #2038 Skrevet 30. mars 2014 Idag har jeg spist Havregryn 1 knekkebrød Middag.
aboveandbeyond Skrevet 30. mars 2014 #2039 Skrevet 30. mars 2014 Havregrøt Tre rugsprø med mager skinkeost Masse gulerøtter
Doge Skrevet 30. mars 2014 #2040 Skrevet 30. mars 2014 To brødskiver: En med kyllingpostei og rødbeter, og en med appelsinmarmelade. Og to glass skummet melk
Fremhevede innlegg