Gjest Runforit Skrevet 2. april 2014 #2101 Skrevet 2. april 2014 Frokost Wraps med skinke og avokado Lunsj Wraps med skinke og avokadomos Mellom 2 pærer Middag Kylling med peanøttsaus og blomkålris Dessert Fruktsalat
Anneline80 Skrevet 2. april 2014 #2102 Skrevet 2. april 2014 Etter trening: en skalk spekeskinke (elsk!), et glass melk og en halv banan Frokost: tre knekkebrød med hhv egg, kalkunskinke og smøreost/røkelaks. Lunsj: gulrotsuppe med ingefær, chili og urter, en skive rugbrød og kaffe. Mellom: avokado og et hardkokt egg. Middag: wok av hvitløk, løk, sukkererter, paprika, gulrot, brokkoli og sopp, med biffkjøtt og sweet chili-saus. En stripe melkesjokolade med mokka. Nå: vaniljekesam med eple, appelsin, granateple, hakkede nøtter og rosiner.
Strikkesokken Skrevet 2. april 2014 #2103 Skrevet 2. april 2014 (endret) Frokost: 2 knekkebrød med kremost. 2 glass Styrk Lunsj: foccacia med kylling, bacon og chili mango majones. Farris. Middag: en hel find us god gammeldags fiskegrateng! +2 raspede gulrøtter. Appelsin til dessert kvelds: gresk yoghurt med vanilje og granola Endret 2. april 2014 av Flyndrefanten
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #2104 Skrevet 2. april 2014 Frokost Wraps med skinke og avokado Lunsj Wraps med skinke og avokadomos Mellom 2 pærer Middag Kylling med peanøttsaus og blomkålris Dessert Fruktsalat Hvordan lager du de wrapsene (wrappene/wrapsa )? Anonymous poster hash: b63e3...223
Gjest Runforit Skrevet 2. april 2014 #2105 Skrevet 2. april 2014 Hvordan lager du de wrapsene (wrappene/wrapsa )? Anonymous poster hash: b63e3...223 Veldig enkelt. Er bare å lage pannekake av vispet egg med salt og pepper For mer fylde kan du tilsette f.eks kokosmel og fiberhusk og litt natron, da blir de mer fluffy Har en sånn liten stekepanne som blir perfekt størrelse til wraps(store pannen gjør dem så tynne og store og vanskelig å snu)
Gjest miaw Skrevet 2. april 2014 #2106 Skrevet 2. april 2014 (endret) Frokost; knekkebrød med leverpostei. Kaffe Lunsj; to brødskiver med leverpostei og makrell i tomat. Melk Middag; veggispizza, ruccola, pizzadressing og pepsi max. Kvelds; dreamis med blåbær og sjokoladekjeksbiter ♥ Endret 2. april 2014 av miaw
Teriyaki Skrevet 2. april 2014 #2107 Skrevet 2. april 2014 For mye, det skal være sikkert. - en skål med fullkorn corneflakes med yoghurt og blåbær - en banan - to knekkebrød med ost og skinke - en porsjon makaronigrateng med grønnsaker i og en potet - tre kanelsnurrer med glasur (hjemmelagd) - en mellomstor porsjon grateng til kvelds
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #2108 Skrevet 2. april 2014 frokost: 2 rugknekkebrød med smøreost lunsj: 1 yoghurt 0% blåbær, 1 pk sukkeærter. middag: kyllingwook / fulkornsris kveld: 1 appelsinAnonymous poster hash: 8d280...a6e
Chia Skrevet 2. april 2014 #2109 Skrevet 2. april 2014 Om du er 179 høy så høres iallefall 1500 kcal for lite ut. Iallefall på treningsdager. Lifesum sier at jeg skal spiser 1100 kcal i døgnet nå...
Gjest Runforit Skrevet 2. april 2014 #2110 Skrevet 2. april 2014 Lifesum sier at jeg skal spiser 1100 kcal i døgnet nå... Det er alt for lite. Selv om du bare ligger i sengen uten å bevege deg. Du skal MINST ha 1500 kcal på dager du ikke trener og 2000 de dagene du trener. 1
Pringle Skrevet 2. april 2014 #2111 Skrevet 2. april 2014 Frokost: To egg, ananas. Lunsj: Brødskive med smør og sursild. Blomkål. Middag: Spaghetti med kjøttsaus. Appelsin. Mellom: Pære og brie. Kvelds: Brødskive med peanøttsmør og bringebærsyltetøy, melk, agurk. 1430 kcal, 131 karb, 66 fett, 70 protein.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #2112 Skrevet 2. april 2014 Det er alt for lite. Selv om du bare ligger i sengen uten å bevege deg. Du skal MINST ha 1500 kcal på dager du ikke trener og 2000 de dagene du trener. Frokost Wraps med skinke og avokado Lunsj Wraps med skinke og avokadomos Mellom 2 pærer Middag Kylling med peanøttsaus og blomkålris Dessert Fruktsalat Du skriver at du trener kardio hverdag, noe som effektivt mth. fettforbrenning, men dette du har ført opp er langt i fra 2000 kcal. Anonymous poster hash: e917d...aec 2
Gjest meh Skrevet 2. april 2014 #2113 Skrevet 2. april 2014 (endret) 500g kylling 200g kjøttdeig med wraps. 130g tunfisk. 500g div grønnsaker 300g banan. 0,5l smoothie. 0.5l energidrikk, 10% karbo. 0,5l helmelk. 1l skummet melk. Ca 3700kcal. Endret 2. april 2014 av meh
Gjest Runforit Skrevet 3. april 2014 #2114 Skrevet 3. april 2014 (endret) Du skriver at du trener kardio hverdag, noe som effektivt mth. fettforbrenning, men dette du har ført opp er langt i fra 2000 kcal. Anonymous poster hash: e917d...aec Kveldsen er ikke med der og jeg skiver ingenting om mengder. Hadde også treningsfri i går. Spiser mer de dagene jeg trener. Jeg spiser ganske kaloritett da wrapsene inneholder mye avokado, mellommåltider inneholder nøtter(ser jeg glemte å skrive det sammen med pærene), lunsjen har ofte både laks, pinjekjerner, avokado, middagen er ofte peanøttsmør, fet kokosmelk, oljer etc. Jeg skriver ikke mengde på noe da hvor mange kalorier jeg inntar ikke er relevant for andre. Men skal love deg at det ikke er under 2000 kcal. EDIT: Jeg vet at noen har påpekt tidligere at jeg ikke skriver så detaljert hva jeg spiser. Det er rett og slett fordi jeg skriver i grove trekk hva jeg spiser ikke alle ingrediensene. I tillegg spiser jeg enda mer i helgene når jeg har mer tid. Om du ser hva jeg skriver i tidligere innlegg så ser du at helgene ofte består av både pizza, tacos, burger, pannekaker, cookies, sjokolade etc. Jeg sitter ikke å anbefaler kalorier til andre på gøy og så spiser jeg ikke selv. Da hadde jeg for det første sett anorektisk ut, noe profilbildet viser at jeg ikke er, for det andre så hadde jeg aldri klart å trene så mye som jeg gjør og i tillegg hatt overskudd og energi. Jeg har ganske god peiling på kosthold, men folk trenger ikke å følge rådene mine om de ikke vil. Av erfaring har jeg dog sett at de som gjør det har oppnådd gode resultater. Endret 3. april 2014 av Runforit 1
Butter Skrevet 3. april 2014 #2115 Skrevet 3. april 2014 Til nå i dag har jeg spist: Frokost (etter en halvtimes tu. styrkeøkt): 1 stor porsjon havregryn med biola, rips og nøtter. Lunsj: 2 skiver steinalderbrød med ost. 1 tomat. Mellom: 1 eple. Skal hjem å lage noe middag, pasta, sopp, paprika, skinke og ost tror jeg. Sannsynligvis noe musliknekkebrød med ost til kvelds.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #2116 Skrevet 3. april 2014 frokost: 2 kopper svart kaffe lunsj: 3 fibberik med 40 g stabbure laks Middag: 200 g brokkolig og 2 egg kvelsmat: har tenkt til å spise litt bær og litt cottage cheese Anonymous poster hash: d4ffc...6bb
Chia Skrevet 3. april 2014 #2118 Skrevet 3. april 2014 Det er alt for lite. Selv om du bare ligger i sengen uten å bevege deg. Du skal MINST ha 1500 kcal på dager du ikke trener og 2000 de dagene du trener. Som sagt, trener ikke... jeg går turer hver dag... gikk 1.2 mil i skogen med hundene i dag. Går som regel 7-10 kilometer hver dag nei, jeg kjenner på kroppen at 1100 kcal ikke er holdbart i lengden
Gjest Runforit Skrevet 3. april 2014 #2119 Skrevet 3. april 2014 Som sagt, trener ikke... jeg går turer hver dag... gikk 1.2 mil i skogen med hundene i dag. Går som regel 7-10 kilometer hver dag nei, jeg kjenner på kroppen at 1100 kcal ikke er holdbart i lengden Men på en slikt tur så brenner du mellom 3-600 kcal. På 1100 blir dette da egentlig (på 12 km turen) kun 6-700 kcal du faktisk gir kroppen med næring. Vil anbefale deg å øke så du for det første kan finne en livsstil du kan leve med som ikke reduserer livskvaliteten din og kjører deg i grøften, for det andre så du ikke får et forstyrret forhold til mat. Skal ikke mase mer om dette og håper du finner ut av dette 2
Anneline80 Skrevet 3. april 2014 #2120 Skrevet 3. april 2014 Frokost: rugbrød, to hardkokte egg, plommetomater og røkelaks. Et glass melk og kaffe. Mellom: gulrot. Lunsj: to knekkebrød, med hhv leverpostei og smøreost og spekeskinke, halv paprika, agurk og sukkererter. Mellom: et marsipanbrød og kaffe. Middag: fiskekaker med råkost, potet og smør. Kvelds: eple, ananas og granateple med vaniljekesam og hakkede nøtter.
Fremhevede innlegg