Chia Skrevet 4. april 2014 #2141 Skrevet 4. april 2014 Frokost: Grovt rundtstykke med kokt egg og tomat Mellom: Gulerot + 40 gram nøtter Lunch: Knekkebrød med leverpostei og agurk Middag: Linse/kyllingsuppe med koriander Dessert: 350 gram melon = 1200 kcal
Gjest Runforit Skrevet 5. april 2014 #2142 Skrevet 5. april 2014 Frokost: crüsli med skummet melk Lunsj: 1/2 boks kesam med 2 ss crüsli oppi. En oreo kjeks. Middag: en kyllingfilet fylt med pesto og surret i bacon, grillet. 1 potet, litt salat Snacks ble agurk, selleristang og gulrøtter med dip. Så 2 (TO!) muffins med tykke lag av verdens beste sjokoladesmørkrem på toppen. Og et glass melk.. Imorgen skal jeg på kino, hvilket snacks kan jeg kjøpe for å begrense kaloriene? "Må" ha noe. Det har tatt helt av i det siste!Anonymous poster hash: a9a6b...9c8 Kjærlighet på pinne. De store de har på kinoen i masse forskjellige smaker. Sitter med en sånn i evigheter. MÅ jeg ha hver gang jeg er på kino
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #2143 Skrevet 5. april 2014 Noen som har prøvd de sjokoladecookiesene til Runforit? Anonymous poster hash: e238e...f37
Gjest Runforit Skrevet 5. april 2014 #2144 Skrevet 5. april 2014 Noen som har prøvd de sjokoladecookiesene til Runforit? Anonymous poster hash: e238e...f37 Håper det De er iallefall digge
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #2145 Skrevet 5. april 2014 Håper det De er iallefall digge image.jpg NAM, oppskrift? :DAnonymous poster hash: b63e3...223
Gjest Runforit Skrevet 5. april 2014 #2146 Skrevet 5. april 2014 NAM, oppskrift? :DAnonymous poster hash: b63e3...223 Har lagt den ut tidligere her )(Sjekk mine innlegg) På disse har jeg addet litt eggproteinpulver for mer fasthet og revet kokos
Gjest Runforit Skrevet 5. april 2014 #2147 Skrevet 5. april 2014 Fant den: AnonymBruker, on 22 Mar 2014 - 15:27, said: Oppskrift på sjokoladecookies? Anonymous poster hash: 9fd85...78d Omg!!!!! Hvem skulle trodd at Kidneybønner kunne smake så vidunderlig????? Disse smakte som et stykke himmel. Som saftige brownies som smelter på tungen! 1 boks kidneybønner 3 ss sukrin Gold 2-3 ss kakao 1 dl kokosmelk 1 ts natron Stor dryss med kanel 2 håndfuller havregryn EDIT: 1 ss peanøttsmør 20 gram mørk sjokoalde (jeg brukte Steviasjokoalde 70%) Kjør alt i blender med blader til røren er glatt Bruk en spiseskje og legg dem på smurt plate(jeg fikk 12 stk) Ta resten av sjokoladen og ta en rute og dytt inn i midten Stek på 180 grader i 5-6 min. Enjoy
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #2148 Skrevet 5. april 2014 300 gram med lasagne (rundt 600 kcal) Tre store rosinboller (1100 kcal) Halv baguett med kylling fajitas og grønnsaker (500 kcal) Har spist altfor kaloririk mat, men det er helg, og da har jeg lov. Blir mest sannsynlig ben and jerry's i kveld, samt en pose med potetgull. Har en "spis-alt-du-vil"-helg! Må ha noen slik hvis jeg skal ha motivasjon til å klare meg uten usunn mat i lengden. Anonymous poster hash: e917d...aec
Gjest Runforit Skrevet 5. april 2014 #2149 Skrevet 5. april 2014 (endret) I dag har det blitt litt sporadisk med mat. Startet med frukt, trening, frukt, kylling med peanøttsmør og kokosmelk saus med brokkoli ris og nå mesker jeg med sjokoladecookies. Tar jo bare 10 min å lage Jeg addet i dag 4 ss med sukrin gold og 4 ss kakao, masse revet kokos og en scoop eggesjokoaldeprotein i tillegg til alt det andre og 8 min i ovnen. Hadde 70% mørk hassenøttsjokolade i midten og resultatet? YUM!!!!! EDIT: Sen middag Pizza Snacks Nøtter, sjokoalde og frukt Endret 5. april 2014 av Runforit
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #2150 Skrevet 5. april 2014 I dag har det blitt litt sporadisk med mat. Startet med frukt, trening, frukt, kylling med peanøttsmør og kokosmelk saus med brokkoli ris og nå mesker jeg med sjokoladecookies. Tar jo bare 10 min å lage Jeg addet i dag 4 ss med sukrin gold og 4 ss kakao, masse revet kokos og en scoop eggesjokoaldeprotein i tillegg til alt det andre og 8 min i ovnen. Hadde 70% mørk hassenøttsjokolade i midten og resultatet? YUM!!!!!image.jpg Nam, det ser godt ut. Hadde jeg ikke fråtset så mye i dag hadde jeg laget dette! Blir is i kveld, må utnytte at det er helg (kun da det er lov med godteri for meg). Lurer på hvor mye kcal det inneholder i en slik liten cookie? Anonymous poster hash: e917d...aec
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #2151 Skrevet 5. april 2014 I dag har det blitt litt sporadisk med mat. Startet med frukt, trening, frukt, kylling med peanøttsmør og kokosmelk saus med brokkoli ris og nå mesker jeg med sjokoladecookies. Tar jo bare 10 min å lage Jeg addet i dag 4 ss med sukrin gold og 4 ss kakao, masse revet kokos og en scoop eggesjokoaldeprotein i tillegg til alt det andre og 8 min i ovnen. Hadde 70% mørk hassenøttsjokolade i midten og resultatet? YUM!!!!!image.jpg Er jo ikke mye mat det da. - Frukt - Kylling med peanøttsmør og kokosmelk - Sjokoladecookies Anonymous poster hash: d6455...07c
Gjest Runforit Skrevet 5. april 2014 #2152 Skrevet 5. april 2014 Nam, det ser godt ut. Hadde jeg ikke fråtset så mye i dag hadde jeg laget dette! Blir is i kveld, må utnytte at det er helg (kun da det er lov med godteri for meg). Lurer på hvor mye kcal det inneholder i en slik liten cookie? Anonymous poster hash: e917d...aec Liten?(Den like stor som håndflaten og 1 1/2 cm tykk) Den er ganske stor og har bare 113 kcal i seg Så her kan du fråtse greit. Hele deigen blir 6 store cookies. Droppes sjokoalden er det bare 75 kcal per stk
Gjest Runforit Skrevet 5. april 2014 #2153 Skrevet 5. april 2014 (endret) Er jo ikke mye mat det da.- Frukt- Kylling med peanøttsmør og kokosmelk- Sjokoladecookies Anonymous poster hash: d6455...07c I himmelens navn som du henger deg opp i kaloriene mine da. Det er lørdag, jeg sov lengre og jeg har vært travel og da ble det sporadisk som jeg skrev. Kan notere at jeg glemte å notere en stor soya Vanilla latte og klokka er bare 19.00. Endret 5. april 2014 av Runforit 1
Gjest Runforit Skrevet 5. april 2014 #2154 Skrevet 5. april 2014 (endret) I himmelens navn som du henger deg opp i kaloriene mine da. Det er lørdag, jeg sov lengre og jeg har vært travel og da ble det sporadisk som jeg skrev. Kan notere at jeg glemte å notere en stor soya Vanilla latte og klokka er bare 19.00. PS: Om du faktisk må henge deg opp: frukt: 400 kcal, middag 500 kcal, cookies 350 kcal, soya Vanilla latte 200 kcal. Det er 1450 kcal bare der og dagen er ikke over enda. Endret 5. april 2014 av Runforit 1
Gjest Funky Punk Skrevet 5. april 2014 #2155 Skrevet 5. april 2014 Frokost: 2 skiver med smør, skinke, ost og persilade Middag: Pai. Skulle egentlog lage tacopai, men så hadde jeg glemt å tine kjøttdeig, så det ble alt mulig jeg kunne finne i kjøleskapet (egg, rømme, ost, paprika, rødløk, hvitløk, purre, bacon, kokt skinke, brokkoli og krydder) Kvelds: sjokoladefondant Alt er laget i lavkarbo
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #2156 Skrevet 5. april 2014 I himmelens navn som du henger deg opp i kaloriene mine da. Det er lørdag, jeg sov lengre og jeg har vært travel og da ble det sporadisk som jeg skrev. Kan notere at jeg glemte å notere en stor soya Vanilla latte og klokka er bare 19.00. Okok, unnskyld. Anonymous poster hash: d6455...07c
Gjest Runforit Skrevet 5. april 2014 #2157 Skrevet 5. april 2014 Okok, unnskyld. Anonymous poster hash: d6455...07c Poenget er at jeg ikke skriver hvor mye hvert måltid består av. Jeg har sagt at jeg ikke skriver porsjoner. Men jeg har poengtert at jeg ikke spiser mindre enn 2000 + kcal om dagen, spesielt de dagene jeg trener. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #2158 Skrevet 5. april 2014 Fant den: AnonymBruker, on 22 Mar 2014 - 15:27, said: Oppskrift på sjokoladecookies? Anonymous poster hash: 9fd85...78d Omg!!!!! Hvem skulle trodd at Kidneybønner kunne smake så vidunderlig????? Disse smakte som et stykke himmel. Som saftige brownies som smelter på tungen! 1 boks kidneybønner 3 ss sukrin Gold 2-3 ss kakao 1 dl kokosmelk 1 ts natron Stor dryss med kanel 2 håndfuller havregryn EDIT: 1 ss peanøttsmør 20 gram mørk sjokoalde (jeg brukte Steviasjokoalde 70%) Kjør alt i blender med blader til røren er glatt Bruk en spiseskje og legg dem på smurt plate(jeg fikk 12 stk) Ta resten av sjokoladen og ta en rute og dytt inn i midten Stek på 180 grader i 5-6 min. Enjoy Takk! Skal prøves neste helg når jeg har handlet alle ingrediensene Ser kjempegodt ut! Anonymous poster hash: b63e3...223
skruf Skrevet 5. april 2014 #2159 Skrevet 5. april 2014 2 ryvita med makrell i tomat, agurk og majones 1 hjemmelaget hamburger me grovt brød, salat inni og hjemmelaget dressing Ei lita skål gresk yoghurt med hakkede valnøtter og 1ts gresk honning (kjøpt med fra Kreta) Drikke:vann, 2 glass pepsi-max, 4 krus kaffe og noen glass fun-light
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #2160 Skrevet 5. april 2014 Liten?(Den like stor som håndflaten og 1 1/2 cm tykk) Den er ganske stor og har bare 113 kcal i seg Så her kan du fråtse greit. Hele deigen blir 6 store cookies. Droppes sjokoalden er det bare 75 kcal per stk He he, nå tenkte jeg på det første bildet du postet her - den med de små cookiesene! Tror jeg skal lage slike cookies neste helg, og da lurte jeg på hvor mye en slik mini cookie inneholder. 113 kcal? Ikke verst, tror jeg skal prøve meg på den også! Nå i helga har det blitt så mye fråtsing (har lov denne helga), så neste helg blir det noe sunnere og noe med litt mindre kcal. Anonymous poster hash: e917d...aec
Fremhevede innlegg