Pringle Skrevet 19. februar 2014 #1521 Skrevet 19. februar 2014 Frokost: Et bløtkokt egg, et knekkebrød med jarlsbergost, melk, en halv papaya, agurk. Lunsj: Gulrotsuppe og en plomme. Mellom: Banan-sjokolade-peanøttsmør-smoothie Middag: Laks og ris, erter. Kvelds: Camembert og druer. Mer gulrotsuppe. 1381 kcal.
kloss Skrevet 19. februar 2014 #1522 Skrevet 19. februar 2014 Frokost: Et bløtkokt egg, et knekkebrød med jarlsbergost, melk, en halv papaya, agurk. Lunsj: Gulrotsuppe og en plomme. Mellom: Banan-sjokolade-peanøttsmør-smoothie Middag: Laks og ris, erter. Kvelds: Camembert og druer. Mer gulrotsuppe. 1381 kcal. hvordan lager du den smoothien? :-)
Pringle Skrevet 19. februar 2014 #1523 Skrevet 19. februar 2014 hvordan lager du den smoothien? :-) Jeg moser en banan, en ts kakaopulver, 1 dl helmelk, 1/2 dl naturell yoghurt og en ts peanøttsmør (mitt er bare tilsatt litt salt) med stavmikser. Dette bør holde til to porsjoner Mektig og godt. Legger seg litt som sement i magen, ikke sånn tung og hard og ekkel sement, men sånn myk og hvit og søt tyggegummiaktig som Barbapapa-familien bygde hus med
kloss Skrevet 19. februar 2014 #1524 Skrevet 19. februar 2014 Jeg moser en banan, en ts kakaopulver, 1 dl helmelk, 1/2 dl naturell yoghurt og en ts peanøttsmør (mitt er bare tilsatt litt salt) med stavmikser. Dette bør holde til to porsjoner Mektig og godt. Legger seg litt som sement i magen, ikke sånn tung og hard og ekkel sement, men sånn myk og hvit og søt tyggegummiaktig som Barbapapa-familien bygde hus med takk for hjelpen :-) den sementen skal jeg prøve. :-) 2
Butter Skrevet 20. februar 2014 #1525 Skrevet 20. februar 2014 I går: Frokost: 1 porsjon havregryn med biola, blåbær og litt nøtter. Lunsj: 1 lite, grovt rundstykke; halve med ost og tomat, halve med makrell i tomat. Resten av tomaten. Mellom: 1 stort granolaknekkebrød med ost og noen få blåbær. Middag: 1 skål med potet- og purreløksuppe. Kvelds: 1/2 stort beger gresk youghurt vanilje med en neve nøtter. 1 liten appelsin. Te med honning.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1526 Skrevet 20. februar 2014 Frokost: 1 brødskive med leverpostei Lunsj: 2 brødskiver med fårepølse og 1 dobbel 0% yoghurt Middag: 1 kjøttkake, 1 potet og litt surkål Mellom: Et halvt eple Kvelds: Blomkålsuppe + en brødskive Finner kaaanskje noe sjokolade snart... Anonymous poster hash: da253...4c1
FantasDick Skrevet 20. februar 2014 #1527 Skrevet 20. februar 2014 - Vaniljekesam med mandler, linfrø, solsikkekjerner, kokosflak og frysetørkede jordbær. Kaffe. - Atkinsbar og kaffe med fløte. - Jack Daniels ultimate burger og fries på Friday's. Cola zero. - Latte med irish. - Blå kick og litt brus. Veldig bra. :/ 1
Elanore Skrevet 20. februar 2014 #1528 Skrevet 20. februar 2014 Altfor dårlig innsats i dag... 14-ish: to sånne store kjeks fra Korni med havsalt 20-ish: en brødskive med smør, bogskinke og noen riskjeks ved siden av Sitter her og lurer på hva jeg skal trøkke i meg.
Mormont Skrevet 20. februar 2014 #1529 Skrevet 20. februar 2014 Frokost: Gresk yoghurt med hjemmelaget müsli Lunsj: Skyr müsli med ekstra rosiner + et par pærer Middag: Spaghetti i tomatsaus med tunfisk og røde bønner Kvelds: Et par knekkebrød med makrell i tomat + et kokt egg
gardin Skrevet 20. februar 2014 #1530 Skrevet 20. februar 2014 Frokost: Banan og kaffe Lunsj: rundstykke med kyllingskinke Middag: 1 kyllingfilet og masse wokede grønnsaker - granateple til dessert Kvelds: 2 knekkebrød med kokt egg og majones
Christelles Skrevet 20. februar 2014 #1531 Skrevet 20. februar 2014 2 epler 4 pizzabiter en halv liter yoghurt litt frokostblanding en 80 g sjokolade litt grønnsaker
Gjest Runforit Skrevet 20. februar 2014 #1532 Skrevet 20. februar 2014 Frokost Eggerøre med skinke og nøtter Mellom Frukt Middag Kokos Kyllingsuppe med egg og nøtter Kvelds Proteinpannekaker
Anneline80 Skrevet 20. februar 2014 #1533 Skrevet 20. februar 2014 Før trening: halv pakke kalkunpålegg og to skiver gulost. Frokost: yoplait blåbær 0 % med bringebær, en halv banan og et glass melk. Fire plommetomater og litt paprika og agurk. Kaffe. Lunsj: kremet spinatsuppe med kokt egg og reker. Mellom: en gulrot og litt nøtter. Middag: hvitvinsdampede blåskjell med sprøbakte potetbåter og aioli. Et glass hvitvin. Kvelds: halv banan og et glass melk, og en after eight.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1534 Skrevet 20. februar 2014 Frokost Eggerøre med skinke og nøtter Mellom Frukt Middag Kokos Kyllingsuppe med egg og nøtter Kvelds Proteinpannekaker Dette er ikke et frekt spørsmål, er bare oppriktig nysgjerrig. Blir du ikke lei av å spise det samme nesten hver dag? Hvorfor spiser du ikke litt mer variert? Virker ikke som om du spiser annet enn proteinpannekaker, eggewraps/omelett til frokost/lunsj/kvelds. Anonymous poster hash: 9fd85...78d
Gjest Runforit Skrevet 20. februar 2014 #1535 Skrevet 20. februar 2014 Dette er ikke et frekt spørsmål, er bare oppriktig nysgjerrig. Blir du ikke lei av å spise det samme nesten hver dag? Hvorfor spiser du ikke litt mer variert? Virker ikke som om du spiser annet enn proteinpannekaker, eggewraps/omelett til frokost/lunsj/kvelds. Anonymous poster hash: 9fd85...78d Har masse annet ved siden av, men skriver ikke salat/grønnsaker/avokado etc. Bare hovedmaten. Ser kanskje litt ensidig ut, men jeg er ufattelig glad i egg, kylling og nøtter. Er ikke så glad i rødt kjøtt. Spiser fet fisk 1-2 ganger i uka da. Kan sikkert skrive det mer fancy ala: Frokost med honningglaserte nøtter blandet med eggerøre og oppskjært skinke med en dæsj soyasaus med frisk salat med grønnsaker og avokadomos. Men det gidder jeg ikke Derfor ser det nok litt kjedelig ut, men det er som sagt litt mer spennende smaker enn egg, nøtter og skinke/kylling 1
Pringle Skrevet 20. februar 2014 #1536 Skrevet 20. februar 2014 (endret) Frokost: Et knekkebrød med jarlsbergost, melk, en halv mango, paprika. Lunsj: Camembert og druer. Mellom: Banan-sjokolade-peanøttsmør-smoothie. Middag: Spaghetti med kjøttsaus. En halv kiwi. Kvelds: Mer druer (så sinnsykt gode). 1204 kcal (skulle vært 1400, men orker ikke mer mat i dag, spesielt siden jeg fikk noe voldsomt luft i magen, antakelig av paprikaen. Så irriterende at jeg ikke tåler sunn mat.) Endret 20. februar 2014 av Pringle
Fråde Skrevet 20. februar 2014 #1537 Skrevet 20. februar 2014 Ny helmax pizza fra grandiosa. Kjøpte likesågodt inn femten stykker så jeg har til over helga. ^^
Fråde Skrevet 20. februar 2014 #1538 Skrevet 20. februar 2014 Den har ostebunn, helt nydelig pizza , btw
Gjest Belle âme Skrevet 20. februar 2014 #1539 Skrevet 20. februar 2014 2 pitabrød med karbonade, isbergsalat, dressing og hot salsasaus. Sikkert 10 skorper med brunost og smør. 1 sjokolade med 42% kakao. No er klokka over 00:00 da, så kan sei at eg spiste dette igår
Gjest miaw Skrevet 21. februar 2014 #1540 Skrevet 21. februar 2014 Frokost: 2 runstykker med snøfrisk og sylteagurk. Et glass druejuice. Lunsj: en appelsin. 1 liter vann ca. Middag: fiskegrateng, poteter og smør. Farris. Kvelds: 100 g oreosjokolade (skuffende..) En kopp kaffe. Sulten, gleder meg til frokost!
Fremhevede innlegg