Gjest Belle âme Skrevet 17. februar 2014 #1481 Skrevet 17. februar 2014 To grove rundstykker uten noke ting på. 1 solskinnsboller. 5 skorper med masse nugatti melkesjokko på. Ein halv oreosjokolade, den var mektig. Det var alt(heldigvis)
Butter Skrevet 17. februar 2014 #1482 Skrevet 17. februar 2014 (endret) Ja, tittelen må ha blitt endret - jeg fant den først ikke i dag. Det har vært litt krangler om spiseforstyrrelser i tråden, det er sikkert for å unngå mer av det at den har blitt endret. Ja, sikkert. Så lenge jeg vet hva den heter så :-) Uten at det skal påvirke meg negativt synes jeg det er interessant å se hva andre spiser. Og selv om mange tydelig er opptatt av hva de putter i munnen her, er det mange som tydelig evner å kose seg også. Men jeg ser poenget med å endre tittel - de fleste som skriver har tross alt (normalt sett) ikke spist for mye. Endret 17. februar 2014 av Butter 1
mandel92 Skrevet 17. februar 2014 #1483 Skrevet 17. februar 2014 Microrisgrøt To bananer En iskaffe To safarikjeks
Gjest miaw Skrevet 17. februar 2014 #1484 Skrevet 17. februar 2014 Frokost: pitabrød med hvitost og smør. Kakao. Lunsj: potetmos og gr.saker. Mellom: 5 jaffakjeks og kaffe. Middag: lam i whiskeysaus,nanbrød og ris. Stappmett.
Elysian Skrevet 17. februar 2014 #1485 Skrevet 17. februar 2014 Energibar Løvstek av kalkun og kokte grønnsaker 4 knekkebrød med smør og røkt kalkunpålegg
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1486 Skrevet 17. februar 2014 1 brødskive med leverpostei 2 brødskiver og 2 epler En halv kyllingfilet, masse salat og litt ris + kyllingsaus Skal snart finne to brødskiver tenkte jeg. Anonymous poster hash: 625d3...72c Må endre litt her: 1 brødskive med leverpostei 2 brødskiver og 2 epler En halv kyllingfilet, masse salat og litt ris + kyllingsaus 2 brødskiver + 1 knekkebrød 100 gram sjokolade.... Anonymous poster hash: 625d3...72c
Pringle Skrevet 17. februar 2014 #1487 Skrevet 17. februar 2014 Frokost: Et bløtkokt egg, et knekkebrød med jarlsbergost, melk, en halv papaya, agurk. Lunsj: Havregrøt laget på melk og vann, med smørøye. Et halvt stort (veldig stort; denne halvparten veide 183 gram netto ) eple. Mellom: Yoghurt med mandelsmør og lønnesirup. Middag: Kyllingsalat med rømmedressing. Kvelds: Camembert og granateple.
Noht Skrevet 18. februar 2014 #1488 Skrevet 18. februar 2014 Jeg gikk på den største smellen igår, spiste til frokost -2 brødskiver med kaviar lunsj havregryn med lettmelk rosiner og 1 stk banan. - 1 stk knekkebrød med skinkeost ( lett ) -1 rett i koppen grønnsakssuppe ettermiddagssnack - - 1 stk ostepølse med bacon ( grovt pølsebrød) til middag: -spaghetti med kjøttsaus - 1 appelsin til kveldsmat
FantasDick Skrevet 18. februar 2014 #1489 Skrevet 18. februar 2014 (endret) Prøver meg på diverse knekkebrød o.l igjen, virker som at magen synes det er OK. GUD, som jeg har savnet å kunne spise noe brødlignende greier!! - 3 krisprolls med Philadelphia Freia. Kaffe. - 2 wasa havre med Philadelphia naturell, salatblader og kyllingfiletpålegg. Kaffe med fløte. - Kylling-wok med grønnsaker og fullkornsnudler. Vann. - Et par nevner Sombreros og Cola-x. Edit; jeg glemte et par yoghurtnøtter! Endret 18. februar 2014 av FantasDick
Gjest miaw Skrevet 18. februar 2014 #1490 Skrevet 18. februar 2014 F: 2 lefsesnacker. 1 plomme L: Fiskeboller og couscous. MIddag: Laks og grønnsaker. Til kveldsmat blir det nok te og salte kjeks med ost.
Mormont Skrevet 18. februar 2014 #1491 Skrevet 18. februar 2014 Frokost: Skyr sitron med havregryn i Lunsj: 14 med gresk yoghurt + en banan Middag: Vegetarwok med byggryn Kvelds: En boks mager vaniljekesam + en atkinsbar
Teriyaki Skrevet 18. februar 2014 #1492 Skrevet 18. februar 2014 Frokost: Skål med fullkorns corneflakes og litt syltetøy Lunsj: Et halvt eple, to knekkebrød med ost, skinke og paprika Før trening: Halv skål med fullkorns corneflakes, egentlig bare for å ha energi til å trene middag: Kyllingfilet, paprika, rødløk, fullkornsris og sweet chilisaus Kvelds: Halv skål med fullkorns corneflakes Ikke så variert i dag, hehe.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1493 Skrevet 18. februar 2014 Frokost: 1 brødskive Lunsj: 2 brødskiver + ett eple Middag: Fiskegrateng med potet og raspa gulrøtter Kvelds: 1 brødskive(Finner en til senere) Snacks: Sjokolade. Anonymous poster hash: 625d3...72c
Anneline80 Skrevet 18. februar 2014 #1494 Skrevet 18. februar 2014 Før trening: litt nøtter og rosiner og et glass melk. Frokost: to egg, roastbiff, salatblader, et par tomater og en skive rugbrød. Et glass appelsinjuice. Lunsj: løksuppe med ost og en appelsin. Kaffe. Mellom: to knekkebrød med smøreost og røkelaks og en gulrot. Middag: ovnsbakt laks med bakte rotgrønnsaker og rømme. Kvelds: oppskåret eple, kiwi og ananas, med litt hakkede mandler og rosiner. Et glass melk med honning. Og vann gjennom dagen
Kitty_katt Skrevet 18. februar 2014 #1495 Skrevet 18. februar 2014 Frokost: Smoothie (mager kesam, banan, bringebær, melk og mango) Mm: 1 appelsin Lunsj: mager kesam m/honning, valnøtter og banan + 1/2 mango og druer Middag: tomatsuppe m/makaroni og rundstykker "Kvelds": banansjokolader
Sukkerspinn91 Skrevet 18. februar 2014 #1496 Skrevet 18. februar 2014 Frokost: cottage cheese med syltetøy å kanel Lunsj: 2 knekkebrød med makrell i tomat og agurk Middag: Gryterett Kvelds: havrepannekaker med banan
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1497 Skrevet 18. februar 2014 Det hadde vært veldig interessant om de som poster her også hadde anslått hvor mye kalorier matlisten totalt sett inneholder. Jeg syns stadig at de fleste av dagsmenyene her ser ut til å inneholde rundt 700 kcal. Anonymous poster hash: edb89...cd0 3
Version 2.0 Skrevet 18. februar 2014 #1498 Skrevet 18. februar 2014 2 knekkbrød med ost og skinke + skummet melk 1 egg (eggerøre) + asparges, tomat, skinke, paprika og agurk. 2 karbonader med 2 stekte egg m/ost oppå + vann og MASSE KAFFE
Pringle Skrevet 18. februar 2014 #1499 Skrevet 18. februar 2014 Det hadde vært veldig interessant om de som poster her også hadde anslått hvor mye kalorier matlisten totalt sett inneholder. Jeg syns stadig at de fleste av dagsmenyene her ser ut til å inneholde rundt 700 kcal. Anonymous poster hash: edb89...cd0 Ikke min, da Jeg ligger på det dobbelte Vel, 1249 i dag. Frokost: Et bløtkokt egg, et knekkebrød med jarlsbergost, melk, en plomme, paprika. Lunsj: Kyllingsalat med rømmedressing. Mellom: Smoothie med yoghurt, melk, blåbær og litt sukker. (Ikke helt fornøyd, må finne ut om den kan bli mer smooth og fyldig.) Middag: Gulrotsuppe, appetittsild. Som "dessert" litt hjemmelaget sjokolade blandet med mascarpone. Faktisk godt. Kvelds: Camembert og en halv kiwi.
mandel92 Skrevet 18. februar 2014 #1500 Skrevet 18. februar 2014 Det hadde vært veldig interessant om de som poster her også hadde anslått hvor mye kalorier matlisten totalt sett inneholder. Jeg syns stadig at de fleste av dagsmenyene her ser ut til å inneholde rundt 700 kcal. Anonymous poster hash: edb89...cd0 Enig, også merkelig med de som hevder de har "skeiet" ut, og så har de sikkert egentlig ikke spist mer enn 1500 kcal... Min meny i dag: Frokost: en brødskive med skinke og ost Mellom: et eple Middag: 250 g kyllingfilet, salatblanding, 1 egg, 50 g mager cottage cheese Kvelds: en brødskive med skinke og ost
Fremhevede innlegg